Vähä-älyisyyden olemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kityn tyhmin:

Exsat
3
7%
SingleMalt
3
7%
Rautavittu
0
Ei ääniä
Lucky Luciano
4
10%
Ann
1
2%
Yönmustaritari
0
Ei ääniä
Gattaca
1
2%
Snapahead
2
5%
Herra Manala
7
17%
*Sensuroitu*
8
19%
Hebuli
2
5%
Geetzu
7
17%
Gullible
4
10%
 
Ääniä yhteensä: 42

MarthaFocker

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

WanhaPervo kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:Tämä tarina on tosi:

Snapan lempivituke oli pudottanut juustohöylän hellan väliin. Höylä oli ollut siellä yli kaksi viikkoa. Sitä oli yritetty onkia ylös magneetilla,(!) ja sankaripariskuntamme leikkasi tällä välin juustoa vihannestenkuorimaveitsellä.

Menimme kyyppolan vaarin kanssa kylään. Kyyppo siirtää hellan ja ottaa höylän pois välistä. Nerokasta etten sanoisi!
Snapalle tämä ei vain ollut tullut mieleen kahdessa viikossa kuorimaveitsellä juustoa nyhtäessä. No, sattuuhan sellaista.

Ääni vähä-älyisyyden olemuksesta menee täten Snapalle.
Jos hellan siirtää, niin sen takana olevat ektoplasmat joutuu siivoamaan. Parempi siis vain onkia magneetilla.
Joo-o. Kyllähän sankaripariskuntammekin löysi onginnalleen monta selitystä, mm. edellämainitun mössön esiinpuskemisen ja voimattomuutensa.
Mutta jaksan edelleen ihmetellä, miten kukaan päivittän juustoa syövä ihminen viitsii nyrsiä juustoa vihannesveitsellä, kun hellan voisi vain siirtää.
(Niin, eikä kyyppo ainankaan ottanut mitään paineita siitä, että hellan välistä vilahti likaa. Hella takas paikoilleen ja mömmöt olkoot siellä. Poks)

Ja jos minäkin jaksan siirtää hellan yksin, jaksaa Snapa ja taskukokoinen tyttöystäväkin sen kahdestaan.

Magnettionginnalle ei näin löydy ainuttakaan hyvää syytä. Varsinkin, koska magnettii tarttuu hellan metalliseen ulkoseinämään, eikä näin koskaan tavoita pientä juustohöylää. (kokeilkaa vaikka, tai kysykää Snapalta)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mitä hemmetiä sitä tekee yhdellä(kään) äänellä, kun ei tiedä kuka sen on antanut? Miksi mun salainen ihailija ei voisi antaa mulle mahdollisuutta äänestää sitä takaisin..tai vaikka aloittaa sen kunniaksi ihan omaa ketjua?

Ei näin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva[/img]
Geetzu

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oho, mä johdan tätä(kin...)! Tasaisen vähä-älyinen-älyinen narttu! Rakastetaan, halipusnus!
Herra Manala

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Oho, mä johdan tätä(kin...)! Tasaisen vähä-älyinen-älyinen narttu! Rakastetaan, halipusnus!
Ne joko vihaa tai rakastaa sua. Et jätä ketään kylmäksi, vaikka oot vain tollanen vitun neuvolassa juokseva pullamössömamma joka leikkii pimppilimalla kuin marionetteilla. Helvetti että käy kateeksi, mä sentään yritin.
Geetzu

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Et jätä ketään kylmäksi...
Toihan me nyt tiedettiinkin jo...
Tiikeriankka

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Eeeeei vittu. Kyllä minulla on oikeus päästä ehdokkaaksi. Mitäs tää nyt taas on?
MarthaFocker

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tiikeriankka kirjoitti:Eeeeei vittu. Kyllä minulla on oikeus päästä ehdokkaaksi.
Mitä se nättipoika taas huuteloo? Tälle listalle pääsee vain rumimmat, ärsyttävimmät ja homoimmat.
KGrilli

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Tiikeriankka kirjoitti:Eeeeei vittu. Kyllä minulla on oikeus päästä ehdokkaaksi. Mitäs tää nyt taas on?
toisaalta miesmannekiinit tai mannekiinin näköiset miehet on yleensä aika vähä-älyisiä, joten mäkin ehdotan sua ehdolle!
Lilo

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

KGrilli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Eeeeei vittu. Kyllä minulla on oikeus päästä ehdokkaaksi. Mitäs tää nyt taas on?
toisaalta miesmannekiinit tai mannekiinin näköiset miehet on yleensä aika vähä-älyisiä, joten mäkin ehdotan sua ehdolle!
Joo. Voin mä sitä sun persettä sitten äänestää toistamiseenkin. 8)
Tiikeriankka

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

KGrilli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Eeeeei vittu. Kyllä minulla on oikeus päästä ehdokkaaksi. Mitäs tää nyt taas on?
toisaalta miesmannekiinit tai mannekiinin näköiset miehet on yleensä aika vähä-älyisiä, joten mäkin ehdotan sua ehdolle!
:kele: Itte oot mallin näköinen. Mee optikolle. Tai paremminkin psykiatrille.
KGrilli

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Tiikeriankka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Eeeeei vittu. Kyllä minulla on oikeus päästä ehdokkaaksi. Mitäs tää nyt taas on?
toisaalta miesmannekiinit tai mannekiinin näköiset miehet on yleensä aika vähä-älyisiä, joten mäkin ehdotan sua ehdolle!
:kele: Itte oot mallin näköinen. Mee optikolle. Tai paremminkin psykiatrille.
saanks mä ilmottaa sut ens vuoden Mr. Finland-kisaan vai otatko vain voiton Mr. Kity-mittelössä?
slam

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja slam »

Täytyy alkaa taas lukemaan ihmisten tekstejä, että ei joudu listalle. heh.

Vastaan usein systeemeihin otsikon perusteella. pahoittelen. :lol:
MarthaFocker

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Oletteko te kaikki ihan_vitun_tyhmiä vai miksi Yönmustalla ninjapinjalla ei ole yhtään ääntä? Onhan se nyt tyhmistä tyhmin. Tyhmyyden ruumiillistuma.
Tiikeriankka

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

KGrilli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
toisaalta miesmannekiinit tai mannekiinin näköiset miehet on yleensä aika vähä-älyisiä, joten mäkin ehdotan sua ehdolle!
:kele: Itte oot mallin näköinen. Mee optikolle. Tai paremminkin psykiatrille.
saanks mä ilmottaa sut ens vuoden Mr. Finland-kisaan vai otatko vain voiton Mr. Kity-mittelössä?
:think: Tuon "mr." ymmärrän, se on niinq murinaa mut mitä toi "finland" tarkoittaa??
1108

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miss Manala.
KGrilli

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Tiikeriankka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti: :kele: Itte oot mallin näköinen. Mee optikolle. Tai paremminkin psykiatrille.
saanks mä ilmottaa sut ens vuoden Mr. Finland-kisaan vai otatko vain voiton Mr. Kity-mittelössä?
:think: Tuon "mr." ymmärrän, se on niinq murinaa mut mitä toi "finland" tarkoittaa??
Mr.Finland-kisassa sä ja sua muistuttavat hepsankeikat kilpailevat kultaketjujen paksuudessa, disco-podauksessa (penahaukkapeelo), solraiumrusketuksessa ja huonossa ryhdissä....
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vähä-älyisyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti:Miss Manala.
Ei se kaukana voi olla. Jatka vain huutelua, kyllä se on ennekin kutsusta tullut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin