Maanantai, vuoden vika päivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Taidan lopettaa kaiken sosiaalisen elämän pariksi päiväksi alkaen juurikin NYT.
Samoin. Aloitan epäsosiaalisen öykkäröinnin NYT!

Kiskon kupuuni/päähäni kuninkaiden aamupalaa:

- 1 hieman kuivunut ruispala juustolla, metukalla ja kurkulla
- 4 palaa pahan päivän jemmasta kaivettua näkkileipää em. höystein
- tuopillinen kaakaon ja Baileysin sekoitusta
Vihtahousu

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SikaMika kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Taidetaan olla samassa tilanteessa (siin noin melkein, tai ainakin vähän sinnepäin)
Eli säkin olet se Paha poliisi?
Joo ja pamputan sua kohta josset lopeta esittämästä tyhmää ja tajuamatonta mun tilanteeni suhteen :D
SikaMika

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vihtahousu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Taidetaan olla samassa tilanteessa (siin noin melkein, tai ainakin vähän sinnepäin)
Eli säkin olet se Paha poliisi?
Joo ja pamputan sua kohta josset lopeta esittämästä tyhmää ja tajuamatonta mun tilanteeni suhteen :D
Okei okei, tajusin. Sä oletkin Hyvä poliisi? :wink:
BettyB.

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi villu, voisko joku tuoda vanhan Dumarin takas??
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä on nyt sitten kuulemma suurin laillisesti myytävä raketti, 200 grammaa ruutia :shock: Mä taidan saada uuden kampauksen. MIEHET!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Meillä on nyt sitten kuulemma suurin laillisesti myytävä raketti, 200 grammaa ruutia :shock: Mä taidan saada uuden kampauksen. MIEHET!
Oli muuten tussuin raketti hintalaatusuhteessa evah! Mulla oli viime vuonna semmoinen, eikä paukahtanut vittuakaan... 20e paukahti mielessä enemmän. Riippuu raketista eikä siitä määrästä.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja more »

Raato että iski yöllä kahden maissa tajuton hinku syödä lihapiirakkaa, koeta siinä sitten nukkua, paketti kalkkunaleikkeleitä piti vetää että saa unta. Ja nyt sitä ihtiään:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

more kirjoitti:Raato että iski yöllä kahden maissa tajuton hinku syödä lihapiirakkaa, koeta siinä sitten nukkua, paketti kalkkunaleikkeleitä piti vetää että saa unta. Ja nyt sitä ihtiään:)
Pregnant? Sä oot trendihemmo!
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Voi villu, voisko joku tuoda vanhan Dumarin takas??
Allekirjoitan.

Kloppi on sekasin kuin undulaatti betonimyllyssä, edes naimisiin meno ei sekoittanut mun päätä noin pahasti.

*täppää avokämmenellä* HERÄÄ!!!
Vihtahousu

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Voi villu, voisko joku tuoda vanhan Dumarin takas??
Allekirjoitan.
Kloppi on sekasin kuin undulaatti betonimyllyssä, edes naimisiin meno ei sekoittanut mun päätä noin pahasti.
*täppää avokämmenellä* HERÄÄ!!!
Häh, mitä nyt? :D Oon vaan herännyt horroksesta, sori että oon niin tunteellinen. Tuntuu että ajatus luistaa ja kaikki muukin menee melkein paremmin.
1108

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Tuntuu että ajatus luistaa ja kaikki muukin menee melkein paremmin.
Tällä ikää ei voi hyväksyä äkillisiä muutoksia, sanoo pumppu pian poks liiasta hämmennyksestä.
Vihtahousu

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tuntuu että ajatus luistaa ja kaikki muukin menee melkein paremmin.
Tällä ikää ei voi hyväksyä äkillisiä muutoksia, sanoo pumppu pian poks liiasta hämmennyksestä.
Sanotaanko näin että mun kehitys on ollut juntturassa tässä pari-kolme vuotta kun olen invalidi. Siinä on semmoinen pieni jutska kun 20 vuotta fudista harrastaa ja yhtäkkiä se viedään pois, niin se vaikuttaa yllättävästi psyykeeseen. Tuli oltua lukkojen takana tässä muutama vuosi, sumussa kuljettua... nyt taas uskaltaa jopa tulevaisuutta ajatella, ehkäpä mullakin on semmoinen. En tosin olis kovinkaa optimistinen sen suhteen, mutta pakko se on toivoa... muuten ei jassa.

edit: patsi ehkä parhaiten sen muistaa kun sanoin tsätissä näin erään risteilyn jälkeen: "mulla ei ole treffejä tiedossa, eikä tule vähään aikaan olemaankaan".
SikaMika

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vihtahousu kirjoitti:muuten ei jassa.
Älä selitä, ota viinaa.

Olipas taas kauppareissu. Kuin olisi ollut pahempikin krapula päällä, vaikka viikonlopun viinasaldo oli mallia 3 olutta ja puolikas pullo punaviiniä. Hiki virtasi ja ihmiset pelotti! Sain hankittua välttämättömyystarpeet, kuten huomiset krapulasafkat. Paukkujen ja rakettien osto jäi ensi uuteenvuoteen, kun oli niin kuumottava ryysis paukkukaupan tiskillä. Säästyipähän rahaa...

Nyt parit loiventavat sidukat naamaan ja sitten kaverin (pankin) uuteen, kieltämättä melko äveriään näköiseen omakotitaloon bilettämään, ayeh!
1108

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pakko tästä on mainita. Laskekaa todennäköisyys tälle:

Kuva

Vanha tiskirätti otti ja kulahti loppuun, psykon (rakas siskoni) joulupuketissa tuli tosin uusi tilalle. Olen vähän ihmeissäni.

Miksi ihmiset haluavat antaa minulle infernaalisia ankkoja ja mustia kumihanskoja lahjoiksi???
Viimeksi muokannut 1108, 31.12.2007 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Vanha tiskirätti otti ja kulahti loppuun, psykon (rakas siskoni) joulupuketissa tuli tosin uusi tilalle. Olen vähän ihmeissäni.
Hah, syrras on NIIIN myöhässä!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja more »

Elppis kirjoitti:
more kirjoitti:Raato että iski yöllä kahden maissa tajuton hinku syödä lihapiirakkaa, koeta siinä sitten nukkua, paketti kalkkunaleikkeleitä piti vetää että saa unta. Ja nyt sitä ihtiään:)
Pregnant? Sä oot trendihemmo!
Sekö se olikin, pitääkin alkaa orientoitumaan.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Vihtahousu

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, nyt kaikki haluaa kamansa lämpöön/kytkyyn ja arvatkaa riittääkö paikat. Oon ollut tässä kohta tunnin silleen että röökin on just kerennyt imasta. Nyt on vaan kolme keikkaa rästissä, uskaltaa kitinöidä ja hengähtää hetken. Illan riennot katoaa kokoajan pidemmälle simmuissa, ei viittis tinata ihan täyttä kuosia päälle. Ei huvida.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan lähteä hipsimään etuajassa kämpää kohden kun ei ajatuksia pysty nyt keskittämään mihinkään hyödylliseen.

Ei sitten tippaakaan juhlatuulella, mutta jos nyt kuitenkin yrittäisi hipsiä illalla ulos kun viikonloppuna en tietokoneen äärestä poistunut kun paskalle ja jääkaapille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Uus taulukointihomma!!! Meitsi lovettaa!!! Oonkohan vika Kitsijä toimistolla?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Viimein toi muksun huoneen remppa etenee! Tommosta sahaamisen ja poraamisen ääntä on kyllä nii ehanaa kuunnella.. :)
Tuntuu, että ees joku osa tästä käNpästä vois valmistuakki.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
aimohaiku

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Oonkohan vika Kitsijä toimistolla?
Et. Minäkin olen vielä toimistolla, mutta poistun pian kotiin päin.
Edith

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti: Et. Minäkin olen vielä toimistolla, mutta poistun pian kotiin päin.
Mä poistun 16.00, mikä nyt ei kauheen myöhään oo, mutta silti ihmetyttää, että täältä taitaa olla poistunu mun lisäksi isosta konttorista kaikki paitsi yks toinen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Oonkohan vika Kitsijä toimistolla?
Minäkin olen vielä toimistolla, tosin poistun justiinsa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Viimein toi muksun huoneen remppa etenee! Tommosta sahaamisen ja poraamisen ääntä on kyllä nii ehanaa kuunnella.. :)
Tuntuu, että ees joku osa tästä käNpästä vois valmistuakki.
Kuule mustatukka parahin ihmisystäväni :) ! Mene nyt valmiiksi vaikka sinne Kupsiin tai mikäs se oli KIKS KYKS...? Stadinarska luulee, että tänään POKSAHTAA! Älä pelästy. Koetapa selvittää homma. Tosin lapsi olisi nuori luokallaan?Onkos se hyvä vai paha nykyään?? Tänään tai huomenna!!

Jokatapauksessa mainiota Uutta Vuotta Mustikselle siis tuplasti ja

ihan kaikille muillekin tietysti!!! :P

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä oon kotona! Kävelin töistä, vaikka tuntui että taisin kipeytyä uudestaan tossa päivän mittaan. Tai siis ikinä ehtiny ees parantuakaan varmaan.. Ei ois pitäny vielä mennä töihin. Tunnollinen paskiainen kun on.. Mutta nyt alkaa pileet! Ostin low fat popcornia, irtokarkkia ja Pepsi Maxia. Kauratyyny on hartioilla ja kohta menen suihkuun. Aah, ihanaa. Laitoin ihan puhelimenkin kiinni juhlan kunniaksi.
Vastaa Viestiin