Maanantai, vuoden vika päivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

*Nääp* Kohta otan torkut ja sitten aloitan niin maan perusteellisen nääpityksen. On kyllä eilinen sunnuntai-Hesarikin lukematta. Vähän harmittaa, etten järjestänyt itselleni menoa, mutta toisaalta rauhallisuuskin on ihan kivaa.
Vihtahousu

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka aukes, nyt kallioon. Sit töölööseen. Sit ei voi tietää.
ninnithequeen

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käytiin ampumassa ekat raketit, isoimmat säästettiin puoleen yöhön. Voi hitsi että niitä onkin paljon, oikeen kunnon säkillinen :shock:

*avasi juuri punkun*
Edith

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Meitsi lähtee sittenkin käymään naapurissa illemmalla! En tiedä, onks siellä insinöörejä, mutta kun jättää menojensa suunnittelun näin viime tinkaan, ei voi enää vaatia kaikkea.
Bliss

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Halusin vaan tulla kertomaan, että mulla on ihan vitun tylsää. Pitäisköhän hankkia kavereita?
ninnithequeen

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Halusin vaan tulla kertomaan, että mulla on ihan vitun tylsää. Pitäisköhän hankkia kavereita?
Mullakin on tylsää. Pelaan ihan hulluna tätä: http://www.arcade.fi/play/hot-dog-bush.html

:D
BettyB.

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Halusin vaan tulla kertomaan, että mulla on ihan vitun tylsää. Pitäisköhän hankkia kavereita?
Sama vika. Voi tylsistys.

Ja siis oikeesti: olis kutsu pariinkin kotibiletykseen, mutta toiset on Veikkolassa ja toiset Nummelassa. Tekis mieli vetää perseet, tai no, tuhota ainakin tota kaapissa odottavaa skumppaa, mutta jos jään kotiin, oon luvannu hakea systerini miehineen yöllä kemuista, eli en voi nauttia alkoholituotteita. Hirvee dilemma! Nyt alkais jo menojalkaakin kutkuttamaan, mutta taitaa olla myöhästä kuokkia enää yksiinkään kemuihin ja baareihin taitaa kohta jo olla jono. Apua, mitä teen??!!1
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla ei oo ollu tylsää. Vielä. Meen nukkuun ennen ku ehtii tulla. Kävin suihkussa, haudoin hartiaani kuumalla kaurasäkillä, tein fetasalaattia ja kattelin leffan. Hyvää uutta vuotta!!!!! <3

(VITUN POMMIT!!!!!! Aivan järkkyä!!!!!)
BettyB.

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei vittu. Nyt ku meikkaa ja lähtee ni vielä hyvin ehtii! Morjens!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

Olipa mukava ilta. Siis siihen asti, että kuulin entisen naapurini, Peltolan Markun, kuolleen. Siihen sit loppui juhlafiilis... :cry:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen kai aika vitun kännissä. Ryypätään lissää, siis.

Onko muuten yhtään mitään vitun väliä sillä, mitä kirjoitan tälle paskalle palstalle paskojen ihmisten luettavaksi?

Vittuun koko Suomi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bliss kirjoitti: Pitäisköhän hankkia kavereita?
Ei pitäisi, jos et ole läheisriippuvainen etkä pärjää yksin. Jos olet läheisriippuvainen, ja olet tosissasi sitä mieltä, että sinun pitäisi hankkia ystäviä, suosittelisin, että menisit psykiatriseen hoitoon. Olet selvästikin päästäsi ihan vitun vialla, etkä tunne itseäsi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Herra Manala

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RolloTomasi kirjoitti:Olen kai aika vitun kännissä. Ryypätään lissää, siis.

Onko muuten yhtään mitään vitun väliä sillä, mitä kirjoitan tälle paskalle palstalle paskojen ihmisten luettavaksi?

Vittuun koko Suomi.
No vittu nyt alat olemaan asian ytimessä. Vittu perseestä ne on kuitenkin! Nyt otat jätkä itseäsi niskasta kiinni ja arvostelet ensimmäisen kerran elämässäsi elokuvan, joka on tehty tällä vuosituhannella. Sen jälkeen vittu otat tähtäimeesi pillunsaamisen. Niin sitä vitun vastenmielistä visvakalvoa kikkeliä vasten. Tiedän, eii ole herkkua, mutta mitä miehen on tehtävä, on dumpattava akka.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, vuoden vika päivä.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Herra Manala kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Olen kai aika vitun kännissä. Ryypätään lissää, siis.

Onko muuten yhtään mitään vitun väliä sillä, mitä kirjoitan tälle paskalle palstalle paskojen ihmisten luettavaksi?

Vittuun koko Suomi.
No vittu nyt alat olemaan asian ytimessä. Vittu perseestä ne on kuitenkin! Nyt otat jätkä itseäsi niskasta kiinni ja arvostelet ensimmäisen kerran elämässäsi elokuvan, joka on tehty tällä vuosituhannella. Sen jälkeen vittu otat tähtäimeesi pillunsaamisen. Niin sitä vitun vastenmielistä visvakalvoa kikkeliä vasten. Tiedän, eii ole herkkua, mutta mitä miehen on tehtävä, on dumpattava akka.
Aivan loistava idea! Molemmat, vittu!

(Toista toimintoa haitannee se, etten ole vittu kattonu yli kuukauteen yhtään tällä vuosituhannella tehtyä leffaa :roll: )
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin