Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miks helvetissä mä olen hereillä tähän aikaan? Varsinkin kun oletusarvona on aivan helvetin hyvä krapula, erään palstalta poistuneen neitokaisen bileissä oli hassuja asioita joita syömällä sai tukevan kännin päälle. Salmarihyytelö nousi kuuppaan, ihq. Nyt tärisyttää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanaa olla selvinpäin ja terve ja kotona! Oikein hyvin sain nukuttuakin (korvatulpilla). Tääl on vaan jumalaut tullu järkyttävä talvi! :shock: Kymmenen astetta paks ja lunta joka puolella.
Tänään otan rennosti. Taidan pitää vielä pyhelimenkin kii tän päivän. Piti harrastella vähän liikuntaa kyllä, mutta en tiiä kannattaako toipilaana.. Vielä ois tää viikko aikaa käydä salilla, sanoin sen jäsenyyden nyt sit irti. Hillittömät määrät hilloo kerkes mennä hukkaan kyl.
Rouva Numba

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Joulukuusen vois heittää tänään pihalle, johan se on tossa viikon ollutkin.
Rauhallisesti meni uuden vuoden vietto, olin jo yhden jälkeen nukkumassa. Iski vaan totaalinen väsy, mitä sitä väkisin valvomaan.

Vähän kauhistuttaa tämä loman loppuminen vaikka toisaalta minusta on ihanaa, että arki taas alkaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kyllähän tässä perheessä nyt edes jonkun on oksenneltava uuden vuoden päivänä. Tänä aamuna sen teki koira kurottaen kärsänsä sängyn reunan yli ja uus laatotus puulattiaamme.
Pentu ei tunnu osottavan mitään mielenkiintoa syntymisen suhteen... Katellaan sitäki sitte joskus loppiaisen jälkeen..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti: Pentu ei tunnu osottavan mitään mielenkiintoa syntymisen suhteen...
Mun veljen molemmat pojat antoivat odottaa itseään 15 päivää lasketun yli, ja olisivat olleet kaikessa rauhassa sen jälkeenkin, mutta pakotettiin ulos yksiöstään :P
aimohaiku

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jaahas. Sauvakävelyt suoritettu ja pari levyä ostettu iTunesista (Oh Laura ja Band Of Horses), Eleanooraa en sieltä löytänyt. Nyt voisi olla ruuan vuoro, mutta jääkaapissa ei ole mitään sopivaa. Asematunneli, here I come...
bedlam

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyvää tätä vuotta! On vähän garmisch partenkirchen. Nukahin Kempeleessä vierasmökkiin mutta heräsin Oulusta omasta petistä. Hyvä niin, ei ois jaksanu kyl tässä tilassa mitään taksia alkaa metästämäänkään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Heräsin puoli kolme, mies nukkuu vieläkin ja voi pahoin.

Vuoden vaihtumisen hetkiltä mietityttää vieläkin se fakta, että ulos lähtiessä mukana oli Lidlin olutta kaksi pulloa ja yksi siideri, mutta takasin tullessa se sama siideri, kolme tölkkiä Koffia, yksi pullo Karjalaa ja puoltoista litraa Pepsi Maxia. Harvoin sitä raketteja ampuessaan moninkertaistaa oluensa ja saa krapulajuomat kaupan päälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kaikkea muuta kuin paha olo. Eilen oman kaunottaren kanssa istuttuuiin muutama tunti kotibileissä. Illan aikana juteltiin japanilaisen ja indonesialaisen kaunottaren kanssa ja juteltiin mm. suosituimmista matkakohteista yms. heidän kotimaahansa liittyvistä jutuista. En tiedä mistä he olivat niihin kotibileisiin tulleet ja kenen kanssa. Ajoissa nukkumaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

En osaa ajatella juuri mitään muuta kuin sushia, mutta en kyllä perkules lähde sitä mistään metsästämään. Nyyh. Mieskin lähti treeneihin; on se kumma, kun pitää olla niin omistautunut lajilleen, että uudenvuodenpäivänä pitää lähteä hikoilemaan vaikka olisi villiä krapulaseksiä tarjolla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin lenkillä. Hyytävä tuuli ja melkein kymppi pakkasta. Kirjastoperkuleen luukku oli suljettu, joten jäi myöhässä olevat kirjat palauttamatta. Sen sijaan sitten raahasin fillarin kellariin ja laitoin ne hiton ketjut paikoilleen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ai niin, mun lukioaikainen paras ystäväni, jonka peesissä muutin Englantiin joskus yli kymmenen vuotta sitten, on viimein palannut sieltä Suomeen jäädäkseen :h:
Pyry-Matias

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Miehekäs daageneftäri. Yksi sai toisen ja toistepäin.
Bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihan helevetin tylsää. Lisäksi pikkuäijä on ottanut tämän päivän missiokseen tehdä kaiken mahdollisen kielletyn ja mahdollisimman monta kertaa. En ole siis saanut tehtyä mitään hyödyllistä.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää menee nyt saunaan, hitto että on paleltanu koko päivän.

Ja huomenna pitkästä aikaa töihin, jee. Herätys ennen viittä, vähemmän jee...
On meinaan hippasen rytmi sekasin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

1108 kirjoitti:Miks helvetissä mä olen hereillä tähän aikaan?
Ja miks mä herään tähän aikaan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miks mä olen ylipäätään?

Vuoden paskin päivä, tästä ei kai pääse ku ylöspäin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Just tultiin kotiin.. Itse menin nukkumaan neljän pintään kun miehet pelas Wormsiä.. Seitsemän aikaan nousin kuin zombie ylös ja rääkäisin "nukkumaan saatana", ja sain viereeni miehen ja koiran; molemmat haisi pahalle. Kahden aikaan aamupala ja jälkiruuaksi juustonaksuja ja Transformers.. Mä olen ns. löhöytynyt lötköksi, ehanaa!

Mun alkoholiton skumppa sai eilen kyytiä, haistaan kaikki siltä vieläkin vaikka saunassakin käytiin.. Olin ainut joka sitä joi, niin pitihän antaa poikien vähän "ruiskia".

Huomenna siskon kanssa shoppailemaan (tai siskon seuraksi). Kiinnostus nolla, mutta luvattua tuli jo viikko sitten.. Uutta vuotta vaan kaikille!

ps. mä sain eilen yli 20 toivotusviestiä, kuka jaksaa heittää rahaa roskiin?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Do diih, nukuinkin ja vielä ehti juoda itsensä humalaankin! Huisaa! Ja vitunmoinen nälkä, pitäisköhän hakea pitsaa? saako sitä enää mistään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pitäiskö perustaa känniketju ja avautua jostain? Aihe ehdotuksia?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Georgina kirjoitti:Pitäiskö perustaa känniketju ja avautua jostain? Aihe ehdotuksia?
Selvinpäin avautuminen on hupaisampaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

prosessi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Pitäiskö perustaa känniketju ja avautua jostain? Aihe ehdotuksia?
Selvinpäin avautuminen on hupaisampaa.
nääh, ei selvinpäin tuu istuttua iltaa tietokoneen ääressä
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Georgina kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Pitäiskö perustaa känniketju ja avautua jostain? Aihe ehdotuksia?
Selvinpäin avautuminen on hupaisampaa.
nääh, ei selvinpäin tuu istuttua iltaa tietokoneen ääressä
Mussa on sit jotain vikaa, ku en kännipostaile. Voisit muuten avautua siitä, miksi kännipostailu on kivaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

prosessi kirjoitti: Mussa on sit jotain vikaa, ku en kännipostaile. Voisit muuten avautua siitä, miksi kännipostailu on kivaa.
En tiiä, en oo aiemmin oikeastaan harrastanut kalsareita. Nykyisin juopottelen epäsosiaalisiin aikoihin näköjään eikä tuu lähettyä niin kai postailu on kontakti ulkomaailmaan tai jotain. Ja voi naureskella omille typoille. Pitä'iskö bömö jättää korjaamtaat niin tekin voisitte naudresskella? tai otekä, vitustako minö tiedön. Taifan jeittä muutamat n uudelit ja mennä miehen vietreen atsomman csi.

/meinasib mammaulu j a pappailu ketjuun avautua kuinka ällöttäviä ne paskasutit on mutta onneksi estin itseäni.) Mutta hyvä että täällä' järkevät ihmiset vääntää niitä, ne osaa kasvattaakkn. meillä voi naapurissa seiuraya kuinka sosiaalitapaukset jotka ei ole kuullet ehköusystö vääntää niitä mukuloita ja tulos on sen mukainen. Vittu mulla on puuttuvä geenu ja niitä haisukoneita pukkaa joka röörisrö silmille, aaaaargh!

En nyt sitten korjannut noita typoja mikäli ette huomanneet. tämän lauseen kirjoittaminen oli todella hidasta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hih!

Krapula lähti sillä millä tulikin, hauskaa työpäivää minulle.
Vastaa Viestiin