TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetz kirjoitti:Rupesin muuten eilen miettimään kk:n lauseen (lapselle uus elätti jos vaimo röökais) jälkeen asiaa enempi ja kyllähän se hieman enempi avautuikin eli on meilläkin miehen kanssa muutama sellainen ehto, joiden väärinkäytöstä sitä sitten "saa" lähteä. Tosin elatusvelvollisuus lapsiin ei poistu...
Selvennetään nyt vielä vähän lisää:
- tiedän, että elatusvelvollisuus on pitävä
- meillä ei ole mitään "vapaudut vankilasta" -sääntökortteja sovittuna

Jos vaimo tupakoisi ja juopottelisi odottaessaan, sillä hän viestittäisi minulle ettei välitä omastaan eikä lapsen terveydestä - etenkin jälkimmäisen kohdalla osoittaisi minun mielestäni sellaista edesvastuuttomuutta ja kunnioituksen puutetta sekä lasta, minua että parisuhdettamme kohtaan että en olisi halukas jatkamaan yhteiseloa sellaisen ihmisen kanssa saman katon alla.

Capisce?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Jos vaimo tupakoisi ja juopottelisi
Sen perusteella mitä susta tajuan, niin mun mielestä jos ylläoleva pitäisi paikkaansa, ette olisi alunperinkään naimisissa.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:ette olisi alunperinkään naimisissa.
Et ole täysin väärässä. IMHO tupakointi ja juopottelu on miesten heiniä!

Kuva
Viimeksi muokannut killkill, 03.01.2008 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetz

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mutta jos vaimo aloittaisi nyt niin ehkä kuitenkin tekisit jotain muuta kuin suksisit vittuun.
(Ei sitä oikeesti tiedä kuka masentuu ja millä tavalla, tarkkailkaa niitä akkojenne reseptejä suu- ja jalkahoitojen välissä! xD)

edit: Joo joo turha vastata ku länkytän huviks ja vailla mitään asiaa!!!1
Viimeksi muokannut Geetz, 03.01.2008 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

irmelianneli kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^ Jöö, lapset ovat vaan niin herkkä aihe että äidit menee aina sekaisin jos vähänkin arvostelee niiden kasvatusta. Olkoonkin että eilen esitettiin tosi kärkevään tyyliin ne arvostelut.
Ööö, eilen ainakin näytti että ainoat, jotka eivät menneet sekaisin, olivat juurikin ehkä äidit..
Havainnoin kyllä saman, äiteet olivat yllättävänkin rationaalisia, mitä nyt karakteerille ominaisia pieniä lipsumisia näin, mutta ne eivät ole mitään kunhan ajatus tulee esiin. Saatoinkin ylläolevassa kommentissani sekoittaa äidit yleensä ja eilisen keskustelun, sen takia kirjoitin tuommoista.
Tix

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:Jos vaimo tupakoisi ja juopottelisi odottaessaan, sillä hän viestittäisi minulle ettei välitä omastaan eikä lapsen terveydestä - etenkin jälkimmäisen kohdalla osoittaisi minun mielestäni sellaista edesvastuuttomuutta ja kunnioituksen puutetta sekä lasta, minua että parisuhdettamme kohtaan että en olisi halukas jatkamaan yhteiseloa sellaisen ihmisen kanssa saman katon alla.
Jos kumppanisi tupakoisi ja juopottelisi, ratkaisusi lapsesi tulevaisuuteen olisi lähteä nostelemaan? Minun olisi tehdä kaikkeni sen eteen, että tupakointi ja juopottelu lakkaa. Siihen tuskin kuuluisi saman katon alta lähteminen, vaan pikemminkin motivointi siihen millä tahansa käytettävissä olevin keinoin, oli se sitten keskustelu, ammattiapu, patteriin kahlitseminen tai viinojen kaataminen viemäriin. Sen jälkeen kun muksu olisi maailmassa, niin parisuhteen tulevaisuus tulisi mietittäväksi uudestaan.
killkill

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tix kirjoitti:Jos kumppanisi tupakoisi ja juopottelisi, ratkaisusi lapsesi tulevaisuuteen olisi lähteä nostelemaan?
Jos järkipuhe ei auta - kyllä.
Tix

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos kumppanisi tupakoisi ja juopottelisi, ratkaisusi lapsesi tulevaisuuteen olisi lähteä nostelemaan?
Jos järkipuhe ei auta - kyllä.
Jaa. Minulla olisi kyllä huono omatunto siitä, että en ole paikan päällä suojelemassa sikiön kehitystä edes siltä osin kuin voin.
killkill

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Jos tuonne asti joudutaan, niin silloinhan "suojelutyö ja valistus" olisi osoittautunut tehottomaksi, eikö?

Mua kyllä voi roastata tästä niin paljon kuin haluaa, mutta aihe jää väkisinkin "akateemiseksi", koska sillä ei ole mitään tekemistä irl-tilanteeni kanssa..
Tix

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:^ Jos tuonne asti joudutaan, niin silloinhan "suojelutyö ja valistus" olisi osoittautunut tehottomaksi, eikö?
En minä tiedä. Vaikeahan se on jonkun dokata tai polttaa jos joku on ottamassa tupakit ja viinakset pois. Vaikea sitä olisi tumput suorana seisoa. En usko, että nostelemaan lähteminen tilannetta ainakaan parantaisi.
Pyry-Matias

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Taas näitä. Valvontanauhan tallenne ei vaan aukea meitin ohjelmilla, vaikka kaikenlaiset kuvankatseluohjelmat löytyy. Kyse ei pitäisi olla edes päivittämisestä. Milläköhän kaikilla kuvankatseluohjelmilla ARV-tiedostot vörkkaa? Kai tämänkin sais selville, kun kuuklettais, mut tuntuu, että saisivat nostaa palkkaluokkaa moisesta 8)
ninnithequeen

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Vieläkö te jaksatte?

Nyt se flunssa pukkas mullekki, ääh. Ja ihan kauhean raaka ilma pihalla, onneks ei tarvi lähteä ulos tänään ollenkaan. Ukolla pikkujoulut ja menee Espooseen yöks, jotta ehkä pääsee töihinkin huomen aamuna...Ja ainakin mein itämainen matto saa olla siis rauhassa :roll:
1108

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Palstan äidit vaikuttavat olevan kautta linjan ihan tavallisia äitejä
Mun äiti hakkaa kaikki tämän palstan äidit, koska mun iskä on tehnyt teidänkin äitien lapset.

Niillä on vieläkin pikku kränää, kato.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky! Kiitos joulukortista :D Päivän piristys kun moinen tipahti postiluukusta tänään. (postinumero puuttui, kiersi varmaan vähän).

VIimeinen tunti juteltu Robertille saksaan ja Lorenalle Chileen, ihQua. Parhaat kaverit jenkeissä asuessani :h: Hail AOL instant messenger!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vi**u tota bensan hintaa! :tiistai: Paljonko hinnan pitää vielä nousta ennen kuin kansa nousee barrikaadeille?
Älä löi! En ole hurrit!
masa

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja masa »

Missäs Dave on? Vaimo katkonut nettipiuhat?
1108

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Missäs Dave on?
Alla vaimon tossun, siellä siellä se Dave on!
masa

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja masa »

Kimmen kirjoitti:Vi**u tota bensan hintaa! :tiistai: Paljonko hinnan pitää vielä nousta ennen kuin kansa nousee barrikaadeille?
Ai että tässä maassa noustaisiin barrikaadeille vai?
sanctus

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kimmen kirjoitti:Vi**u tota bensan hintaa! :tiistai: Paljonko hinnan pitää vielä nousta ennen kuin kansa nousee barrikaadeille?
Uuden auton puoliksi omistavana voin heti nousta yksinäiselle barrikadille vaatimaan veroja alas ja bensan hintaa ylös. Saatana. Käytiin eilen Ikeassa ostamassa kaksi säilytysrasiaa. Saatana. Kolkytkilsaa ajettiin. Saatana.
masa

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja masa »

sanctus kirjoitti:Saatana. Kolkytkilsaa ajettiin. Saatana.
Muuttaisit sieltä maalta kaupunkiin perkele. Kaikki aina sanoo että kaupungissa on lyhyemmät välimatkat kuin maalla.
Geetz

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

sanctus kirjoitti:Uuden auton puoliksi omistavana voin heti nousta yksinäiselle barrikadille vaatimaan veroja alas ja bensan hintaa ylös. Saatana. Käytiin eilen Ikeassa ostamassa kaksi säilytysrasiaa. Saatana. Kolkytkilsaa ajettiin. Saatana.
Miten sun naises on suostunu ottaa perheeseen auton? :shock:

Ketuttaa bensan hinnassa ainoastaan se, että matkustaminen maalle tulee pian sittenkin halvemmaksi junalla (kun skidit alle 6v) kuin autolla. Se tavaroiden raahaaminen junaan on vaan niin käsittämättömän karmea ajatus, että...

Noin muuten saa kyllä pk-seudulla ajellessa maksaa vaikka 3e litra.

(Mulla on Ikeaan kilometri. Aion tänä vuonna suoriutua pelostani ja tosiaan asioida siellä. Lupaan mennä kävellen, jotta en ostaisi mitään.)
ninnithequeen

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:(Mulla on Ikeaan kilometri. Aion tänä vuonna suoriutua pelostani ja tosiaan asioida siellä. Lupaan mennä kävellen, jotta en ostaisi mitään.)
Mihin sä oot muuttanu???
sanctus

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Geetz kirjoitti:Miten sun naises on suostunu ottaa perheeseen auton? :shock:
No mun on vähän vaikea nyt ymmärtää koko kysymystä, kun ajatellaan nimenomaan perheen ja auton välistä suhdetta ja erityisesti kysymystä auton ottamisesta perheeseen.

Mutta jos kysyt sitä, miksi ostimme auton, niin se on kyllä hyvä kysymys, johon on annettavissa vastaus. Uskoisin naiseni kertovan tämän vastauksen. Kaksi autoa omistaneena en vielä tiedä järjellistä syytä auton omistamiseen. Asun kuitenkin Suomen ainoassa erinomaisesti joukkoliikennettä tukevassa kaupungissa. Nykyisessä tilanteessa olen keskittynyt lähinnä ajamiseen ja manuaalisen ilmastoinnin kytkemiseen pois päältä. Ehkä mä kesällä sitten tiedän, miksi se auto on eri kiva. Pääsee panee luontoo ja sillee.
Geetz

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

sanctus kirjoitti:Pääsee panee luontoo ja sillee.
Oot kyllä harvinaisen hyvä antamaan vitun huonoja vastauksia selkeisiin kysymyksiin. 8)
Geetz

Re: TORSTAINA jatkuuko röökikeskustelu, ken tietää?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Mihin sä oot muuttanu???
Jakiksen sillan alle (Manala sai mut tajuumaan, etten voi elää perheen varoilla etelä- ja länsistadissa ja aviomiehenkin vieraissa käynti sai mut ymmärtämään, ettei keneenkään voi loppupeleissä luottaa. Joten pistin varat skideille sivuun ja muutin tänne kitinöimään... ).
Viimeksi muokannut Geetz, 03.01.2008 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin