Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Saas taas nähä mitä tästä päivästä tulee.
Sundance Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Hyvä tulee, ei edes pelota. Mietin tuossa tänään reenireissulla, että miten sulla menee? Samalla ajattelin vähän pikkuihmisen isää, että miten hällä menee. Ehkä muhunkin on tarttunut tämä valtoimenaan vellova lapsista keskustelu. Ehkä mä olen alitajuntaisesti huolissani pikkuihmisestä. Toisaalta mietin myös, että miksi viime vuonna ei ollut värikästä kavalkaadia eri äänestyksiä vuoden parhaasta siitä sun tästä. Mulla olis ollu pari hyvää valintaa. Ehkä mä menen tässä kohtaa nukkumaan...
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikä tuu uni taaskaan. Huoh. Onneks on vielä pari jaksoa Frendejä kattomatta.
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sundance Kid kirjoitti:Hyvä tulee, ei edes pelota. Mietin tuossa tänään reenireissulla, että miten sulla menee? Samalla ajattelin vähän pikkuihmisen isää, että miten hällä menee. Ehkä muhunkin on tarttunut tämä valtoimenaan vellova lapsista keskustelu. Ehkä mä olen alitajuntaisesti huolissani pikkuihmisestä. Toisaalta mietin myös, että miksi viime vuonna ei ollut värikästä kavalkaadia eri äänestyksiä vuoden parhaasta siitä sun tästä. Mulla olis ollu pari hyvää valintaa. Ehkä mä menen tässä kohtaa nukkumaan...
Itse asiassa nyt, kun suuntaviivat alkavat olla selvillä, kaikilla menee hyvin. Pikkuihminen taitaa taas olla se ainoa, jolla on koko ajan mennyt hyvin, mitä keskusteluihmiseni on kovasti ihmetellyt, kun kuulemma lapset yleensä kärsivät näkyvästi erotilanteista. Ehkä se, ettei kukaan ole hosunut minkään kanssa ja kaikki ovat vaivautuneet kuuntelemaan toisiaan, on ollut se ratkaiseva tekijä. Keskusteluihminen erehtyi kerran jopa kysymään, että osaako mukelo itkeä, kun se näyttäisi aina lähinnä myhäilevän. Kuin tilauksesta mukelo silloin huitaisi itseään helistimellä naamaan ja alkoi sen seurauksena karjua, joten minun ei tarvinnut yrittää vakuutella, että "kyllä se ihan oikeesti itkeekin".
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tööt. Hyvää Huomenta! Eka TPK. Tänään iltaohjelmassa pokeria kohtuullisen selvinpäin, luulis pelikassan tykkäävän siitä.
Mulli75

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Toka TPK !

Huonohermoinen alakerran naapuri ei kestä remontistani aiheutuvaa melua, jota tulee arkisin tehtyä klo 14:00 - 18:00 välisenä aikana.
Tulisi soittamaan ovikelloa jos uskaltaa, eikä valita porraskäytävässä tai kämpässään niin että koko talo kuulee.

Luulisi ymmärtävän tollon ettei hänenkään yöbileitä haluta kuunnella.

Tänään poraan ja sahaan eilistä enemmän :twisted:
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Italialainen lakko! Nyt heti! Vaatimuksena kaakaoautomaatti!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti:Italialainen lakko! Nyt heti! Vaatimuksena kaakaoautomaatti!
Ota suklaata.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Edith kirjoitti:Italialainen lakko!!
Onks toi mielikuva niinku yleislakko vai mitä hä?
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

aasi kirjoitti:Ota suklaata.
Ajattelinkin töistä päästyäni käydä perusteellisesti joulusuklaiden kimppuun ja olla poistumatta kotoa yhtään mihinkään.

Vihtahousu kirjoitti:
Edith kirjoitti:Italialainen lakko!!
Onks toi mielikuva niinku yleislakko vai mitä hä?
Niin, tervetuloa tukilakkoon tärkeän asian puolesta.

Ja eikun nitomaan.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Edith kirjoitti: Niin, tervetuloa tukilakkoon tärkeän asian puolesta.
Odotat kuukauden, niin alkaa rytisemään. Ahtonomin TES umpeutuu muistaakseni 15.2, muiden AKT:n alojen 1.2, jotka eivät vielä ole saaneet sopparia aikaseksi.
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vihtahousu kirjoitti: Odotat kuukauden, niin alkaa rytisemään.
Mutta kun mä en tiedä eikä kukaan muukaan tiedä, olenko mä täällä töissä enää mahdollisesti viikkoakaan vaiko ehkä jopa vuoden. Tässä firmassa noin niin kuin mikään ole varmaa tai toimivaa, paitsi se, että asiakkaat valittaa koko ajan (pääasiassa minulle, joka tiedän kaikkein vähiten). Real life Dilbert. Ehkä mä rupeen sanoon jo asiakkaillekin, että oon samaa mieltä kaikesta.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tuli tuosta hoitsulakosta mieleen, että ihan kivasti kait onnistuivat rintaman pitämään. Rakoiluja riveissä ei kait ollut paljoakaan, todellisuudesta sitten tiedä, ainoastaan sen mitä lehdestä luki. Täällä noi työntekijät ovat omaehtoisesti ostaneet pienellä hinnalla idioottimaisen näköisiä pilottirotseja, joita liiton osasto on painanut... ja niitä rotseja on vittu kaikilla päällä! Tuskin tulee kapinahengestä pulaa jos neuvottelut menee mönkään :roll:

Olisin ehkä ostanut itekin semmoisen takin, mutta pilottirotsi... argh!
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Niin, ajattelin vielä kertoa, että mulla on tänään nidottavana firman tuoreita tiedotuslehtisiä, joissa valmistaudutaan jouluun. Hyvät joulut vaan teillekin!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Juoppohullu kuittaa. (KENEN idea koko tipaton tammikuu edes oli? Ihan hyvin voi käydä muutamalla siiderillä rakkaiden ystävien kera.)
Huomenta! Onneks on perjantai.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Ehkä mä rupeen sanoon jo asiakkaillekin, että oon samaa mieltä kaikesta.
Tää yleensä tehoaa kaikkein tuohtuneimpiin asiakkaisiin. Niillä menee jauhot suuhun ja valitus lakkaa, kun sanoo, että siinä olet kyllä ihan oikeassa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ehkä mä rupeen sanoon jo asiakkaillekin, että oon samaa mieltä kaikesta.
Tää yleensä tehoaa kaikkein tuohtuneimpiin asiakkaisiin. Niillä menee jauhot suuhun ja valitus lakkaa, kun sanoo, että siinä olet kyllä ihan oikeassa!
Käytän samaa. Toimii. Jos selittelee miksi on mennyt vituiksi, niin tulee lisää nyrkkiä luurista.
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vihtahousu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ehkä mä rupeen sanoon jo asiakkaillekin, että oon samaa mieltä kaikesta.
Tää yleensä tehoaa kaikkein tuohtuneimpiin asiakkaisiin. Niillä menee jauhot suuhun ja valitus lakkaa, kun sanoo, että siinä olet kyllä ihan oikeassa!
Käytän samaa. Toimii. Jos selittelee miksi on mennyt vituiksi, niin tulee lisää nyrkkiä luurista.
Mitä sitten vastataan, kun ne tuon jälkeen kysyy, mitä me aiotaan tehdä asiallle?
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Edith kirjoitti: Mitä sitten vastataan, kun ne tuon jälkeen kysyy, mitä me aiotaan tehdä asiallle?
Sanot että viet asian eteenpäin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Mä en saanut kuin yhden pusun eilen, haisin niin pahasti valkosipulille vaikka omasta mielestäni illalla purskutin suuni keuhkoja myöten, höh.

Näin taas todella ahdistavia ja surullisia unia. Sain ainakin unessa fyysisen väkivallan tarpeen (sellainen näköjän on...) tukahdutettua. Pistelin menemään kuin parahin ninja :roll: Ihme touhua. Onneksi joku puristi tissistä ratkaisevalla hetkellä ja lukkiuduin kainaloon loppuyöksi.

Tänään luvassa leffoja, imurointi ja lattioiden pesu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Otin melkoisen kevyesti eilen, mutta siltikin sängystä ylöspääsemiseen meni 45min normaalia pidempään.

Viikonloppuna luvassa nörtteilyä, enemmän nörtteilyä sekä hiukan sähkötöitä. Täytyykin tässä tämän työpäivän aikana tutustua hiukan sähkölain muutoksiin, jotta tiedän rikonko edes lakia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun horoskooppi on tänään viisas:


KAKSOSET 21.5. - 21.6.

Koeta päättää, mitkä askareet on hoidettava nyt ja mitkä ei. Tarvitset nimittäin kipeästi lepohetkeä. Voit lykätä ahertamista ensi viikkoon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

WARNING: seuraavan videon katsoessasi varmista ettei ulottuvuutesi sisällä ole mitään mitä ET haluat vahingoittaa.



edit: toki varoituslause piti olla muotoa "ET".
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 04.01.2008 9:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:WARNING: seuraavan videon katsoessasi varmista ettei ulottuvuutesi sisällä ole mitään mitä haluat vahingoittaa.
Ja menin tyhmä katsomaan *kiehuu*

SE TULI! :h: Sixx:A.M.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ou jeah. Nuolasin ennenku tipahti. Keskiviikko meni lepposissa merkeissä mut eilen huimat kaks tuntia ylitöitä, tänään ainakin saman verran ja wohoo, viikonloppunakin pääsee tänne nakutteleen hintoja.

Mua himottais vaihteeks punanen tukka. Mä tiedän sen huonot puolet (haalistuu niin pirun helposti) mutta mutta.. Juurikasvua saa täs mustassakin olla värjäämässä jatkuvasti. Miks oi miks mun oma väri on tylsä hiirenharmaa?
Vastaa Viestiin