Laufvantaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Wassu on luisteluhiihtoa joka potkulla sauvoilla työntäen. Thomas Wassbergin (vaikutti 80-luvulla) mukaan nimetty hieman raskaampi mutta nopeampi tapa luistella kuin joka toisella potkulla työntäen. Ihan perustermi, mainitaan usein esmes arvokisojen hiihtolähetyksissä.
bedlam

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:Joku tauti nyt on päällä, en vain tiedä mikä se voisi olla. Kurkku on pirun kipeä mutta kuumetta ei liene yhtään.
Mun flunssat on viimeisen kymmenen vuotta ollu tollasia. Kurkku vitun kipiä, keuhkot tulessa ja räkä valuu muttei kuumetta ikinä yhtään. Sitten ne jääkin viikkokaupalla roikkumaan sellaiseen tilaan, jossa ei viitsi jäädä töistä pois mutta ei todellakaan jaksaisi ollakaan töissä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Puita polteltu, tutteja keitelty, hiukka siivoiltu ja kaavailtu pennun huoneen kaapin oviin möhköfanttia... jos sit kävis kaupassa ja jatkais tota siivoilua, jotta sais ajan kulumaan ja ajatuksetki jonnekin muualle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pyry-Matias

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Joku tauti nyt on päällä, en vain tiedä mikä se voisi olla. Kurkku on pirun kipeä mutta kuumetta ei liene yhtään.
Mun flunssat on viimeisen kymmenen vuotta ollu tollasia. Kurkku vitun kipiä, keuhkot tulessa ja räkä valuu muttei kuumetta ikinä yhtään. Sitten ne jääkin viikkokaupalla roikkumaan sellaiseen tilaan, jossa ei viitsi jäädä töistä pois mutta ei todellakaan jaksaisi ollakaan töissä.
Kuten myös. Korpee se tosiasia, että kuume on mukamas lahjomaton mittari itselle ja esimiehelle siitä, että ON kipeä. Eihän pelkkä pikku kuume edes ole paha. Minulle on käynyt niin, että koska en juuri koskaan usko kuumeisuuteeni, niin en sitä edes mittaile. Vaikka ois kuinka ärjy flunssa, niin jotenkin se todettu kuumeettomuus vain alleviivaisi vitutusta.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja more »

Miten voikaan olla loman jälkeen näin rytmi hukassa, viikolla ei saa unta niin millään ja sängys menee pyörimiseksi, ja sehän nyt on yksin ihan turhaa touhua. Sitten kuitenki herää puol seiskalta niinkuin ei mitään. No tänään piti herätä puol ysilta että ehtii töis käydä, en edes muista että olisin kuullu herätystä kun siinä kahdentoista maissa nousin.
Ennen lomia alko jo yhdeltätoista niin vetää silmiä kiinni, nyt pitää kahden aikaan miettiä että mitäs sitten. Ja lomillakaan ei nyt tullut paljoo valvottua.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
SikaMika

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Joku tauti nyt on päällä, en vain tiedä mikä se voisi olla. Kurkku on pirun kipeä mutta kuumetta ei liene yhtään.
Mun flunssat on viimeisen kymmenen vuotta ollu tollasia. Kurkku vitun kipiä, keuhkot tulessa ja räkä valuu muttei kuumetta ikinä yhtään. Sitten ne jääkin viikkokaupalla roikkumaan sellaiseen tilaan, jossa ei viitsi jäädä töistä pois mutta ei todellakaan jaksaisi ollakaan töissä.
Kuten myös. Korpee se tosiasia, että kuume on mukamas lahjomaton mittari itselle ja esimiehelle siitä, että ON kipeä. Eihän pelkkä pikku kuume edes ole paha. Minulle on käynyt niin, että koska en juuri koskaan usko kuumeisuuteeni, niin en sitä edes mittaile. Vaikka ois kuinka ärjy flunssa, niin jotenkin se todettu kuumeettomuus vain alleviivaisi vitutusta.

Jojjojjoo, tuon tyyppisiä omatkin flunssani ovat yleensä olleet, mutta tämä ei vaikuta flunssalta ollenkaan. Ei ole sellaista tukkoista oloa, kurkku on vain kipeä ja fyysinen suorittaminen tekee tenää. Toivoisin kyseessä olevan ennemmin jonkin semitappavan taudin kuin viikkoja kestävän flunssan.

Jos joku on lyönyt sivubetsejä mun tipattoman tammikuuni onnistumisesta, niin voin sanoa, että nyt tekisi jo hieman mieli viinaa! Loistavaa petrausta, eilen en vielä olisi voinut kuvitellakaan juovani Sikaa vahvempia n. koskaan...
aimohaiku

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Paahdettua ruisleipää ja kaakaota. :h:
SaintJohnPerse

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huoh! Siivottu ja nyt palkitsen itseni homomaisesti makealla ruotsalaisella päärynäsiiderillä, kun kaapista ei muuta löytynyt. Sitten koira ulos (naiset ovat olla ovelia... ensin kylppäriin ilmestyy punainen hammasharja ja kukkasilta tuoksuva dödö ja suihkusaippua... sitten huomaat pyörittäväsi koneessa stringejä ja rintaliivejä, joiden kaarituet repivöt vaatteisiisi reikiä... ja sitten huomaat asuttavasi toisen koiraa), suihkuun ja myöhemmin illalla yhden kapakan avajaisiin...
aimohaiku

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

SaintJohnPerse kirjoitti:myöhemmin illalla yhden kapakan avajaisiin...
Taasko Hesaan avataan joku uusi paikka?
SaintJohnPerse

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

aimohaiku kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:myöhemmin illalla yhden kapakan avajaisiin...
Taasko Hesaan avataan joku uusi paikka?
näköjään...
ninnithequeen

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:myöhemmin illalla yhden kapakan avajaisiin...
Taasko Hesaan avataan joku uusi paikka?
näköjään...
Onkohan samat mihin Niba on menossa?
Zeb

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Palasin Lapista. Uuden Vuoden Ihan Uudenlaisista riennoista päätellen voisi olla aika kirjoittaa tuonne alkoholistiketjuun. Yritän jatkossa pitää näppini erossa kirkkaista. Paitsi ehkä glögiin on pakko laittaa koska Valion vaalea glögi on niin hyvää, paitsi raakana liian makeaa, mutta siihenkin lupaan mitata vain 2 cl kerralla.
SaintJohnPerse

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Taasko Hesaan avataan joku uusi paikka?
näköjään...
Onkohan samat mihin Niba on menossa?
Paha mennä sanomaan... Toisaalta ko. paikka on sellainen joka voisi sopia juuri Niban kaltaisille ihmisille..
BettyB.

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Paha mennä sanomaan... Toisaalta ko. paikka on sellainen joka voisi sopia juuri Niban kaltaisille ihmisille..
Se on ilmeisesti joku supersalainen homokapakka vielä kaapissa oleville, kun sen paikan nimen ilmottaminen tällä palstalla on mahdotonta...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaahas.. on pyykätty ja imuroitu ja kaupassa käyty. Ja lakanat vaihdettu. (Vaihtelenkohan mä muuten hiukkasen usein niitä.. :D mutkumutku, on niin ihanaaaa mennä puhtaisiin lakanoisiin nukkuilemaan!)
Siskon porukka kävi kylässä. Mä sain uuden vessan hanan! <3 Nyt kai sit lauantaisaunan puutteessa lauantaisuihkuun.. Hoivaamaan tuota mun piestyä ja runneltua hartiaosastoa. Melko kosketusarkaa matskua on.
prosessi

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Yritän jatkossa pitää näppini erossa kirkkaista.
:P Kerro kaikki heti nyt!
SaintJohnPerse

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Paha mennä sanomaan... Toisaalta ko. paikka on sellainen joka voisi sopia juuri Niban kaltaisille ihmisille..
Se on ilmeisesti joku supersalainen homokapakka vielä kaapissa oleville, kun sen paikan nimen ilmottaminen tällä palstalla on mahdotonta...
Jos paikan nimi on Rymy-Reetu, niin kyllä sen on pakko olla jonkin sortin ringeten pelaajien kokoontumispaikka, jota ei kehtaa julkisesti mainita...
BettyB.

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Jos paikan nimi on Rymy-Reetu, niin kyllä sen on pakko olla jonkin sortin ringeten pelaajien kokoontumispaikka, jota ei kehtaa julkisesti mainita...
Sehän aukes jo eilen? Niin ainakin mun kutsussa sanottiin...
Edith

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä varmaankaan en oo sinkku enää kohta, kun tiiättehän sen keskiaikasen legendan, että elämänsä insinöörin tapaa baarissa silloin, kun lähtee beigeissä alusvaatteissa ja toissa päivänä pestyillä hiuksilla? Eli mäkin lähen baariin, en varmaan monelle enkä kauaks, mutta täytyyhän tällä onnella lähteä!
ninnithequeen

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saunasta tullu ja hyvin lähti lima liikkeelle.
Kai sitä suoriutuukin sitten maanantaina töihin, vihdoin.
isohaara

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Edith kirjoitti:Mä varmaankaan en oo sinkku enää kohta, kun tiiättehän sen keskiaikasen legendan, että elämänsä insinöörin tapaa baarissa silloin, kun lähtee beigeissä alusvaatteissa ja toissa päivänä pestyillä hiuksilla? Eli mäkin lähen baariin, en varmaan monelle enkä kauaks, mutta täytyyhän tällä onnella lähteä!
Kumminkin laitoit dödöö; inssit on sen verran herkkävainuisia et kiertävät kaukaa.

Mää vietän seesteisen viikonlopun ihan kotona, en taida ees olusta avata (=Totta vitussa lähden kaupunkille jos joku vaan kutsuu).
Pikkasen piti mennä töihin pariks tuntia pahimpaan ruuhka-aikaan ja nyt väkästän työvuorolistoja. Huomenna säätämään uutta kassajärjestelmää ja Back Office -käyttistä, ihan vallan jänskättää kun pitää pioneerata kuntoon koko maahan levitettävä tsydeemi.
Tix

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tipattoman tammikuun huonoin puoli on lauantain paha inflaatio.
ninnithequeen

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä mitä mukavinta lauantai-illan puuhaa, leivotaan pizzaa koko perheen voimin. Minä tosin en sitä syö, yök.

Ihan loistava tv-yö edessä; ensin Tähtiportti ja heti perään X-Files, wohoo!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä alkaisin olla valmista kauraa petipuuhiin.. Mikä helevetti mua väsyttää näin kamalasti nykyään a i n a???? :x Töllöstäkin tulee pelekkää paskaa, niin että kai se olis paree mennä lukemaan vaikka kirjaa puhtaisiin valkeisiin lakanoihin.
SaintJohnPerse

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Jos paikan nimi on Rymy-Reetu, niin kyllä sen on pakko olla jonkin sortin ringeten pelaajien kokoontumispaikka, jota ei kehtaa julkisesti mainita...
Sehän aukes jo eilen? Niin ainakin mun kutsussa sanottiin...
Niin taisi aueta... Tänään on tavis-avajaiset.... Mutta voihan sitä silti käydä katsomassa vaikka liikeidealtaan se taitaa upota enemmän Niboihin..
Vastaa Viestiin