Laufvantaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Wohou, 10 astetta pakkasta! Suunta kohti salia, mars.
Taidan seurata perässä.
Stalkkeri.
ninnithequeen

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun ava on kaikista kuulein, koska mä oon niin kuul

Huomenta. Räkätauti jatkuu. Ukko ja mukelo menkööt kirjastoon kahestaan. Osaakohan toi ottaa mulle mitään luettavaa sieltä..
Stinky

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta ja terveiset töistä. Heräsin yöllä siihen että kurkkua kuivaa ja kuristaa. Kurkku kipiä ja kahvinkin nieleminen tuottaa tuskaa. Mut minen pärjää ilman! Toissapäivänä 10 h töitä, eilen 10,5 h ja tänään ties kuinka kauan. Blaah.
Vihtahousu

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Iiihihi, just kun luulin että vois päästä ajoissa svidduun, niin ei olekaan njyhtään vjarma että porukka jää tekemään laivan valimiiksi.. sitoumus niillä on tehdä töitä vain 15.30 asti. Jos osa lähtee, niin jäävälle osalle hommat vaikeutuu ja kestävät pitempään kovasti kertautuen. Alkaa vähän savu jo nousemaan ja mukia tekeen mieli, mutta en lipsu.
Pyry-Matias

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Höngin subbarille hakeen futlongin.
prosessi

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
1108 kirjoitti:Prosessi: Vaihda avattaresi, mua pännii tuo. Ruma, tyylitön ja typerä.

Lähinnä etoo Paint "taide" valokuvan päällä, kuvassa muuten mitään vikaa ole.
Mä joudun komppaamaan. En tiedä miksi, mutta muakin on noi paint-töherrykset tuossa kuvassa ärsyttäneet aina, ja pahenee vain ajan saatossa. Jotta avatar olisi siedettävä, siinä pitäisi olla vähintään joko a) fiksu/omintakeinen/hauska idea tai b) fiksu/omintakeinen/hauska toteutus. Mieluiten molemmat. Tuossa kuvassa molemmat osa-alueet ikäänkuin jäävät sellaisen riman alle jonka nimi on "yritin ihan oikeasti jotain, ja tää oli se mitä syntyi".

Sellaisen mielikuvan rinnalla mikä tahansa netistä repäisty kuva - vaikka kukkapuskasta - on parempi.
Kiitos, nyt minun ei tarvitsekaan kirjoittaa mitään pitkää tekstiä siitä, mikä se minun kannanottoni oikein oli, kun sinä tiivistit sen yhteen lauseeseen.

Halusin tuolla kuvalla sanoa näin: "Yritin ihan oikeasti jotain, ja tää oli se mitä syntyi."
Rouva Numba

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenta!

Kiva valoilmiö taivaalla ja pakkasta -5. Ulos täytyy nokkansa jossain vaiheessa pistää ennenkuin tuo loppuu.
Sitä ennen tarttee kuitenkin vähän siivoilla, kun vanhemmat tulee illalla kylään ja paketoida lahjus. Siskon pienin täyttää vuoden.

Mukavaa lauantaita kaikille!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Prkl nälkä iski ja pitäisiä avata kohta yks ravintola, annetaan ensi vaikutelmia sitten illalla tai yöllä millon päässee takaisin..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Prkl nälkä iski ja pitäisiä avata kohta yks ravintola, annetaan ensi vaikutelmia sitten illalla tai yöllä millon päässee takaisin..
Mikä missä täh?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Prkl nälkä iski ja pitäisiä avata kohta yks ravintola, annetaan ensi vaikutelmia sitten illalla tai yöllä millon päässee takaisin..
Mikä missä täh?
Katotaan illalla jooko? Kerron sitte.. Tää on sellanen ju nou tilaisuus.
Pyyhin Netikettiin..
Yönmustaritari

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti: Mä noraan sulta sun emäntäs pimpparöötin!!! Itke sitten ruma lapsi yksinäsi pilluttomuuttasi nurkassa. Ja vittu kohta julmistun ja ammun tuikuttimilla täyslaidallisen ja valopallot päälle.
Angry n00b
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huvaa paivaa!

Aamupalan seurana katsottu Get rich or die tryin', 50 Cent:n leffa.. pam pum mother fucking nigga - yo yo. Ihan ok pätkä, ehkä vähän liian rankka heti aamusta.

Mies pelaa pleikkaa, mä hillun koneella - kohta pitäis lähteä kaupassa käymään. Mitäköhän sitä tänään tekis? Kävelylle ennen kauppaa ainakin, loistava auringonpaiste.

Minä, joka en ole ns. viski-ihmisiä koskaan ollut, ihailin eilen miehen parin sentin viskiannoksen tuoksua sohvalla.. :h: Niin pehmeä, lähes siirappinen.. Maistaa en halua, haistella vain. Miksei hyväntuoksuisesta viskistä tehdä tuoksukynttilöitä, aina vaan typeriä "vanilja-" tai "suklaa-"tuoksuja, pyh.

(PS. teille jotka nyt ajattelette että mun tekee tupakan lisäksi mieli vetää perseitä... you're way off)
The great club outshines the individual, always and forever.
aimohaiku

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Ihmisillä tuntuu olevan rahaa ryypätä. Ihmetyttää suuresti, miten näihin kaikkiin "halleihin" riittää kansaa, jokainen Hesan keskustan vähänkään ravintolakäyttöön sopiva tila on muutettu ravintolakäyttöön. Kaivokadullekin avautuu pian taas uusi paikka, Millionaires Club ja Erottajalla avattiin eilen Rymy-Eetu. Jälkimmäisessä on sentään omaperäinen idea, ainakin paperilla. Jotenkin vaan tuntuu, että niistä litran tuopeista tulee sanomista. :)
Stinky

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
(PS. teille jotka nyt ajattelette että mun tekee tupakan lisäksi mieli vetää perseitä... you're way off)
Mieles tekee kuitenkin :perse:

Jos sulla on tylsää niin tuu tekee mun duunit että mä pääsen kotiin. Niin poikkiväsykipu että kohta tulee itqparqpotqraivarit..
peeäs.Miehelles tersut ja pusu poskelle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
(PS. teille jotka nyt ajattelette että mun tekee tupakan lisäksi mieli vetää perseitä... you're way off)
Mieles tekee kuitenkin :perse:

Jos sulla on tylsää niin tuu tekee mun duunit että mä pääsen kotiin. Niin poikkiväsykipu että kohta tulee itqparqpotqraivarit..
peeäs.Miehelles tersut ja pusu poskelle.
Eihän :D Mä olen löytänyt uuden rakkaan; tuoremehu jäillä :h: Mies lähettää tersuja takas :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä oon taas vissyholisti. Villivadelma ja mä sovitaan täydellisesti yhteen.

Mulla on lounastauko nyt ja pitäs kauppaan lähtee. En vaan jaksa. Istun tässä ja kökötän koomassa..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyry-Matias kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Wohou, 10 astetta pakkasta! Suunta kohti salia, mars.
Taidan seurata perässä.
Stalkkeri.
Oon aika huono stalkkeri, ei näkynyt Xibeä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mitäs sitä tänään tekis? Tilais taksin ja menis sillä sekä rauta- että ruokakauppaan. Ihanan kallista!
aimohaiku

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Juoksulenkki tehty. Mainio ilma, aurinkoa ei olekaan näkynyt vähään aikaan.
SikaMika

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aimohaiku kirjoitti:Juoksulenkki tehty. Mainio ilma
Joo, haista vaan paska.

Joku tauti nyt on päällä, en vain tiedä mikä se voisi olla. Kurkku on pirun kipeä mutta kuumetta ei liene yhtään. Eli tuskin ainakaan angiina, liekö jokin virus. Oli miten oli, a) saan ihailla maailman loistavinta ulkoilusäätä sisältä käsin ja b) toivon että tauti menee ohi ihan vitun nopeasti.

Tämän päivän urheilut rajoittuvat sitten mäkihypyn töllötykseen. Sitä ennen hieman hyötyliikuntaa aivoille-->opiskelemaan poks.

EDIT: Nukahdin eilen kesken loistavan, tositapahtumiin perustuvan Auto focus (Koukussa) -leffan, jossa Greg Kinnear näyttelee Bob Cranea, seksistä ja sen kuvaamisesta riippuvaista b-luokan filmitähteä. Ennen kuukahtamistani ehdin kuitenkin bongaamaan pätkästä itselleni uuden allekirjoituksen, olkaa hyvät!
Viimeksi muokannut SikaMika, 05.01.2008 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kotiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn. Ou jeah. Sairastan tän illan ja huomenna toivottavasti terveenä taas töihin. Mukavaa lauantai-illan jatkoa itse kullekkin .
BettyB.

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kaamea kapula. Mutta keikka oli hyvä. Zzzzz....
Vihtahousu

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

"Mukavaa lauantaita!" Joo ampukaa lumpioonne :twisted:
Vasta 8h tehtynä raudanpaiskomista, n. 4 tuntia edessä. Sit saa kuulemma ihkua kun pääsee kotiin, tekis kyl mieli tehdä Jimin kanssa treffit duunin jälkeen, mutta taidan silti passata. Eiköhän ilta mene SG Atlantiksen parissa, jossei nyt J halua lähteä Ogelikseen... sillä oli "himppasen" jännempi lauantain illan lopetus kuin mulla, siihen muun muassa kuului kyyti poliisiautossa.
Pyry-Matias

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Liukenen töistä ja ilmestyn sitten keskelle kansalaissotaa, Raja 1918. Pitäis poiketa vielä yötä vasten Kaupin urheilupuistossa vetämässä wassua. Voi vaatia aika miehekästä psyykkausta. Talven eka.
Vihtahousu

Re: Laufvantaki

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:Pitäis poiketa vielä yötä vasten Kaupin urheilupuistossa vetämässä wassua. Voi vaatia aika miehekästä psyykkausta. Talven eka.
Wasup? Wakeboardausta? Wamma-votkoo?`Mitä häh? Menen paskalle->
Vastaa Viestiin