Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Täys pellillinen lämpimiä leipiä ja kattilallinen teetä...mmmaistuis varmaan sullekin.

Tänään asensivat uudet kassajärjestelmät - nyt on taas niin startrek-vermeet käytössä että - sormet ristissä huomenna katotaan toimivatko. Iso muutos kertarysäyksellä, ennen kaikkea hienoa oli todeta kuinka paljon oli otettu huomioon meidän työmme helpottaminen ruohonjuuritasolla.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpahan mäkikisa :shock:

Kanakeitto valmistunee just sopivasti toiselle kierrokselle.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olohuoneen mööpeleiden paikat vaihdettu kokonaan, jessus perkele että oli homma. Jos saunaan huuhtoon hiet pois pinnasta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tein tänään ensimmäistä kertaa karjalanpaistia, jösses että tuli hyvää! Tässä taitaakin olla mun anti päivän ketjuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huolestuttavaa. Mulla ei ole yhtään mitään sanottavaa. :?


Paitsi että majoneesin käyttö pitäis kieltää kokonan kaikkialta.
SikaMika

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Mulla ei ole yhtään mitään sanottavaa. :?
Hyvin sä sen silti sanoit. :paijaa:

Mulla puolestaan ei ole mitään sanottavaa majoneesista. Sanonpahan vaan, että siirryn salaatin ja elokuvan pariin. Epäilen, että nukkumatti tulee ensi yönä siihen aikaan, että haluaisin kuristaa sen hengiltä.

Uni tulla saa, tuokoon veljen mukanaan... :hevikaraoke:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihan kiva sunnuntai aamupäivän synkistelyjen ja itkustelujen jälkeen sit kuitenkin. Välillä lähisukulaisten mielenmaailmaa on niin vaikeaa käsittää ja käsitellä.. Kommunikaatio, tiedonkulku ja sen ymmärrys on joskus vaan niin hiton oudon vaikeeta ja tahmeeta. Läppä kyllä lentää mutta puhuta ei kunnolla oikeista asioista ikinä. Yhtä syyllinen kai minä siihen olen.. mutta vaikeeta muuttua kun tottunut kiertelemään ja kaartelemaan ja olemaan varpaillaan koko ikänsä.

Joo, mut tulipahan käytyä kaverilla ja nautittua vaaleaa glögiä (oli hyvää!) ja pipareita ja jätskiä ja tsiigailtua yks kauhuleffa. Huomenna röihin kaheksaan jeejee. Mut onneks sentään sinne kivalle puolelle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Huippu viikonloppu! Valmennukset meni aivan putkeen, oon niin pilven päällä! näin kaveria, exä soitti ja shellilla ihan älyttömän söötti nuori myyjä flirttas mulle ihan selvästi!
joskus elämä on vaan niin loistavaa :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Suvinen kirjoitti:Melkein koko laatikollinen Dumlemix- karkkeja - check! Lakritsinmakuisia vaan en saa alas. Vaan luonto ei anna heittää karkkia roskiin!!! Täytynee jemmata ne johonkin kaapinkoloon vierasvaraksi :P
Uijui, ne on parhaita Dumleja. Tarttee tulla kylään :]
bedlam

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Go Jack, go!
Vihtahousu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ei tullut lähdettyä autoa pesemään. Sen sijaan ollaan kateltu telkusta SG Atlantista ja leffoja... niin ja syöty kaikkea paskaa ja nussittu simona.
Ei paskempi päivä, joskus niin, joskus näin.
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:nussittu simona.
Ei hei tartte ihan kaikkee kertoo, tulee toisille vaan paha mieli.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:Mahakivun lisäksi alkoi itkettämään ja tuli maailman yksinäisin olo äkkiä. Huominen maanantaikin jo masentaa, ja erehdyin lukemaan vanhoja viestejä niitä poistellessani. Epäilemättä se aika kuusta taas, mutta eipä tieto paljoa mielialaa kohenna.

Petiin, villasukat jalkaan, pako mielikuvitusmaailmaan kirjan avulla. Öitä kaikille.
Eeeii helkkari! :shock: Voin yhtyä jokaiseen tavuun sekä pilkkuun tässä.

Nyt mä sitte häivyn kans, se mielikuvitusmaailma on meikäläisellä vaan julma ja pelottava dekkarimaailma, mut parempi sekin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ilmeisesti muillakin on vaikeuksia vuoden alun kanssa. Kai tässä pitää ryhdistäytyä ja:

(1) löytää jostakin kadonnut puhelinnumero. Tai jos ei, niin ajatella, että ensi kerralla osaan käyttää puhelintani (IDIOOTTI!).

(2) pyytää pariisilaishottista lounaalle, jos ei muuta. Hän vaikuttaa kyllä snobimmalta kuin minä itse, mikä on vähän huolestuttavaa. Mut niinhän pariisittaret kai tapaavat tehdä.
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:Ilmeisesti muillakin on vaikeuksia vuoden alun kanssa. Kai tässä pitää ryhdistäytyä ja...
Mitäpä jos pyytäisit lounaalle jonkun ihan tavallisen suomettaren? Jotenkin uskon että elämäsi olisi helpompaa. Usko pois.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suvinen kirjoitti:Mahakivun lisäksi alkoi itkettämään ja tuli maailman yksinäisin olo äkkiä. Huominen maanantaikin jo masentaa... Epäilemättä se aika kuusta taas.
Milläs minä selittelen samoja oireita?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Saatana, ei ykskään floppi osunut, kiva siinä pelata sittaria. AKd ja flopista AJ6 erimaita, kaverihan nyki siitä toki jo kaksi paria. Kohta alkaa usko horjumaan etten osaa pelaa enää.

edit: siis sitäkään mitä ennen osas, neljäs sittari tänään ja tuloksena yks kolmossija, onko tää nyt jo sitä kuuluisaa häviöputkea?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ilmeisesti muillakin on vaikeuksia vuoden alun kanssa. Kai tässä pitää ryhdistäytyä ja...
Mitäpä jos pyytäisit lounaalle jonkun ihan tavallisen suomettaren? Jotenkin uskon että elämäsi olisi helpompaa. Usko pois.
Ketään erityistä mielessäsi? :jouden:

Tämä French Connection olisi tietysti pelkkää vieraanvaraisuutta. Hei, me ollaan sentään käyty naapurikoulujakin silloin joskus.

EDIT: Tähän täytynee vielä lisätä, että elämäni olisi helpompaa, jos osaisin käyttää puhelinta.
bedlam

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mullakin on vatsa ollut kipiä koko päivän. Aina yhtäkkiä iskee hirviä kouristus. Ja kun kävin ärrällä mutkan, tajusin että taitaa olla hieman lämpöäkin. Ainakin silmiin sattuu katsetta käännellessä ja tuntuu kuin olisi jossain huurussa. Ja palelee niin perkeleesti. Jack Bauer piti hetken niin jännityksessä, että unohdin huonon olon, mutta nyt se iski taas.

Yksinäisyyskin välillä vaivaa, mutta ei onneksi ihan häiritsevästi. Nyt nukkumaan, huomenaamulla töihin...omaan makkariin. Työkone on tosa vanhalla tv-tasolla ja kaikki duunit pitää hoitaa kyykistellen lattialla.
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Ilmeisesti muillakin on vaikeuksia vuoden alun kanssa. Kai tässä pitää ryhdistäytyä ja:

(1) löytää jostakin kadonnut puhelinnumero. Tai jos ei, niin ajatella, että ensi kerralla osaan käyttää puhelintani (IDIOOTTI!).
Kannattaisi ehkä aloittaa niistä käyttöohjeista, eikä vain ajatella osaavansa.
(2) pyytää pariisilaishottista lounaalle, jos ei muuta. Hän vaikuttaa kyllä snobimmalta kuin minä itse, mikä on vähän huolestuttavaa. Mut niinhän pariisittaret kai tapaavat tehdä.
Tätä kannatan. Kuulostaa oivalliselta vuoden käyntiin potkaisemiselta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ilmeisesti muillakin on vaikeuksia vuoden alun kanssa. Kai tässä pitää ryhdistäytyä ja:

(1) löytää jostakin kadonnut puhelinnumero. Tai jos ei, niin ajatella, että ensi kerralla osaan käyttää puhelintani (IDIOOTTI!).
Kannattaisi ehkä aloittaa niistä käyttöohjeista, eikä vain ajatella osaavansa.
Homot lukevat käyttöohjeita. Homot käyvät suihkussa. Tai baletissa. Tai lukevat kirjoja. Kappas, olen ihan homo!

Tosin luin käyttöohjeet vasta jälkikäteen. Niissä ei kerrottu, että kontakti katoaa, jos sitä ei nimen ja numeron tallentamisen jälkeen, hmm, tallenna. Ei niissä kerrottu kyllä paljon muutakaan. Puolustuksekseni on sanottava, että siskoni, jolla on samanlainen puhelin ja joka on muuten käyttöliittymäasiantuntija, on myöskin onnistunut kadottamaan (ei-kriittisen) puhelinnumeron. Ja nyt kaikki ceepeemiehet yhdessä ulisemaan, kuinka Apple tekee pelkkää... sontaa. Siis rahan lisäksi.

No, braasailu kävi ainakin lankeemuksen edellä, että sikäli saatiin, mitä tilattiin. Jos olisin ihan oikeasti nietzscheläinen, olisin tietysti tästäkin iloinen. Vaan kun en. Vituttaa!
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ilmeisesti muillakin on vaikeuksia vuoden alun kanssa. Kai tässä pitää ryhdistäytyä ja:

(1) löytää jostakin kadonnut puhelinnumero. Tai jos ei, niin ajatella, että ensi kerralla osaan käyttää puhelintani (IDIOOTTI!).
Kannattaisi ehkä aloittaa niistä käyttöohjeista, eikä vain ajatella osaavansa.
Homot lukevat käyttöohjeita. Homot käyvät suihkussa. Tai baletissa. Tai lukevat kirjoja. Kappas, olen ihan homo!
Ehkä sitten ihan hyvä, että hukkasit sen numeron, olisi tyttö saattanut pettyä totuuden tultua ilmi.
No, braasailu kävi ainakin lankeemuksen edellä, että sikäli saatiin, mitä tilattiin. Jos olisin ihan oikeasti nietzscheläinen, olisin tietysti tästäkin iloinen. Vaan kun en. Vituttaa!
Mistä sitä tietää mitä murheita se puhelinnumero olisi käytettynä tuonut tullessaan. Minäkin jäin ilman erästä asuntoa, jota vuodenvaihteessa hinguin, mutta nyt olisi edullisempi ja paljon paremmin tarpeitani vastaava tiedossa, jonka koko olemassaolo olisi jäänyt selviämättä jos olisin saanut sen ekan.
Vastaa Viestiin