Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eikö ole ihanaa huomata että ei tarvitse Niba-Suomi-Niba kirjaa että tajuaa ketjun sisällön?

Mulla olisi vapaa, tai vapaa koska lähden vaimon systerin tontille kikkaileen jotakin... Mut ei se mitään, sukulaisia on kiva auttaa.
1108

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miksi mä luen @:ni näin myöhään?

:tiistai:
Vihtahousu

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka TPK! Kahvia nabaan, ei ole sokeria, mutta ei se haijttaa.
Vihtahousu

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää Nimipäivää V =)
milli

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja milli »

Megakooma, toinen huonosti nukuttu yö takana. Nyt pitää lähteä töihin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nimpparionnittelut neiti Veelle täältäkin!

Ja huomenta, muutenkin. Huomattavasti parempi päivä ku eilen, vaikka kiukuttaakin kaikenmaailman epäkohdat vieläkin. Elämä on kummallista. Arttu Kapulainen sano hyvin joskus -95, että "tekis mieli lähtee johonki systeemin ulkopuolelle kasvattaa riisiä". Samantyyppinen fiilis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Argghhh!!! Alkaa tämä pimeys ja talvi vituttamaan huolella. Tulisi jo kevät. Vai pitäisikö muuttaa jonnekin lämpimään? Palkkaisikohan Elco mut puhdistamaan sen uima-allasta? Voisin pitää seuraa päivisin myös hänen vaimokkeelleen.
Bliss

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:Alkaa tämä pimeys ja talvi vituttamaan
Alkaa + I infinitiivi. Ollaanpas huolellisempia :wink:

Joo, mulla on edelleen tylsää, saivartelu paikkaa edes vähän
SaintJohnPerse

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Alkaa tämä pimeys ja talvi vituttamaan
Alkaa + I infinitiivi. Ollaanpas huolellisempia :wink:

Joo, mulla on edelleen tylsää, saivartelu paikkaa edes vähän
Me mennään
enään
ketä tulee
sydämmen

jatkakaa...
ninnithequeen

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, tänään jos pääsis muksun kans pulkkamäkeen. Lupasivat jo huomiseksi vettä nimittäin.

Eilinen duunipäivä ei ainakaan parantanut flunssaa, hitto kauanko nää kestää?
Oli kyl kiva nähdä pitkästä aikaa Nuutia ja muita kavereita duunin päätteeksi minttutotin ääressä. Kridekin istahti mein pöytään, mut ei perkele suostunut kertomaan juurikaan euroviisukappaleestaan :D

Mä just tajusin että tunnen 4 euroviisuedustajaa/ehdokasta, joista 3 asuu/on asunut Soukassa. How weird is that?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1108 kirjoitti:Eikö ole ihanaa huomata että ei tarvitse Niba-Suomi-Niba kirjaa että tajuaa ketjun sisällön?

Mulla olisi vapaa, tai vapaa koska lähden vaimon systerin tontille kikkaileen jotakin... Mut ei se mitään, sukulaisia on kiva auttaa.
Kolme asiaa, jotka taas aiheutti taas kaksi ja puoli lisälyöntiä sydämeen!

Asia 1: sinä et kirjoittanut vittua tai muuta kirosanaa

Asia 2: siis olet naimisissa

Asia 3: "sukulaisia on kiva auttaa"... siis sinä sanot tällaista et kivaa tehdä jotain...!

Jossain haisee erittäin paha palaneen käry! Epäilen totuuden olevan siinä, että olet hyvällä tuulella sixi et olet saanut joltain tosi pitkästä aikaa?

Saira ystäväni! Kerro, onko numerotyypillä tosiaan vaimo ja MILLAINEN???
Ja ennenkaikkea MITEN!!? :o

Lievästi huumorilla kuitenkin, nääs nääsvillen Numerotyyppi, huomaa! :P

Älä siis vastaa vitturyöpyllä! Vastaamattomuus tosin taas on aina myöntyvyyden tai sallivuuden merkki, hmmm. :?

Kyllä se taitaa vastata. :shock: Hetkinen. Kovetan itseni!!! 8)

Toivoo

Arskisnarskis
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika hyvin pysyi maltti painojen suhteen salitreeniin totutellessa, vain vatsoissa tuli täräytettyä vanhat sarjapainot. Tänä aamuna sängystä nouseminen sitten kestikin tunnin.

Illalla lekurille, hiukan jänskättää mitä setä sanoo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Stadinarska kirjoitti:Jossain haisee erittäin paha palaneen käry! Epäilen totuuden olevan siinä, että olet hyvällä tuulella sixi et olet saanut joltain tosi pitkästä aikaa?

Saira ystäväni! Kerro, onko numerotyypillä tosiaan vaimo ja MILLAINEN???
Ja ennenkaikkea MITEN!!?
Taidat olla salkkareiden, kaunareiden ja kaikkien muidenkin saippuapaskasarjojen suurkuluttaja. Anna ihmisille yksityisyydenrauha, kaikkia ei kiinnosta jakaa tietojaan netissä. Ja lopeta noiden hymiöiden ja värien käyttö, vaikutat sillon ihan 6-vuotiaalta joka haluaa maalata ja miellyttää kaikkia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Näin tarkemmin ajatellen olisin kyllä voinut jatkaa lomaani vielä muutaman viikon. Keksisin paljonkin kivaa tekemistä kotona. Esim. nukkuminen maistuisi!

Nyt se ikäkriisi alkaa sitten painaa päälle oikein kunnolla :shock: Taidan ottaa uuden tatskan. Niskaan. Ja tukka tietenkin lähtee taas lyhyemmäksi, että kuva näkyy. Kampaajalle ajan jo varasin ja tatskaliikkeeseenkin laitoin meiliä. Lisäksi pitkään mielessä pyörinyt lävistyskin on taas alkanut kummittelemaan. Ehkä se pitää sekin sitten hankkia!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ekassa tiistaiketjussa oli vain jotain tyhjiä laatikoita? Mulla on lauantai. Menen tästä raksalle ja taidetaan käydä tänään vähän laattaostoksilla. Illalla pommitan teitä kaikkia sisusteluketjussa, me ei kyetä ratkaisemaan meidän olohuone/keittiön värimaailmaa.

Ihana elämä! mies, hevonen, työ, talo, minä, kaikki!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Jossain haisee erittäin paha palaneen käry! Epäilen totuuden olevan siinä, että olet hyvällä tuulella sixi et olet saanut joltain tosi pitkästä aikaa?

Saira ystäväni! Kerro, onko numerotyypillä tosiaan vaimo ja MILLAINEN???
Ja ennenkaikkea MITEN!!?
Taidat olla salkkareiden, kaunareiden ja kaikkien muidenkin saippuapaskasarjojen suurkuluttaja. Anna ihmisille yksityisyydenrauha, kaikkia ei kiinnosta jakaa tietojaan netissä. Ja lopeta noiden hymiöiden ja värien käyttö, vaikutat sillon ihan 6-vuotiaalta joka haluaa maalata ja miellyttää kaikkia.
VIHTA morjenstapäevöö!

Wastaan sulle juttujesi perään!


Taidat olla salkkareiden, kaunareiden ja kaikkien muidenkin saippuapaskasarjojen suurkuluttaja.

JUU,EN, heh. Ne eivät sovi elämänajatukseeni ollenkaan! Ja nyt ei ole edes uutisiin aina mahdollisuuksia! Miten niin, muuten?

Anna ihmisille yksityisyydenrauha, kaikkia ei kiinnosta jakaa tietojaan netissä.

Siis

a) Numeromies on kertonut "tietojaan" ihan tarpeeksi netissä! Niin riveillä kuin varsinkin niiden välissä, heh!

b) Mutta hän on ilmeisesti aika näyttelijä

c) Kysymykseni olivat retorisia (ei tarkoitettu sinänsä vastattaviksi). Niihin sisältyi tietenkin huumoria! Älä ole ihan noin tosikko, kun et kuitenkaan vissiin oo, parahin Vihtispöksis!!


Ja lopeta noiden hymiöiden ja värien käyttö,

En "vapailla markkinoilla" niitä paljon käytäkään! Vain omalla palstallani. Nyt tuli hymiöitä käytettyä kun ne sopivat näihin kohtiin niin täydelleen.
Miksiköhän ne niin sinua ärsyttää! Koetan vähentää, okay!! Hymiöt, tekohymiöt, ovat aika tylsiä kyllä. Värien käyttö on mielestäni usein kaunista estetiikkaa.
Olen hyvin tyytyväinen joihinkin omiin postauksiini noin esteettisessä mielessä omalla palstallani! Jotkut kuvajutut ja värijutut ovat aika onnistuneita. Ainakin itse katson niitä joskus tyytyväisenä. Eikö ne ole paljon mukavampi katsoa kuin musta teksti?? Eikä se ole kuin toisten huomioimista.IHAN on verrattavissa kauniiseen pukeutumiseen! Jos haluat olla muille ystävällinen, pukeudut silmälle kauniisti, eikös!! Se on yleisesti hyväksyttyä!! Miksei siis myös kaunista postausta arvosteta!! Ajattele, ja toivon, että muutat osin ainakin mielipidettäsi, Vihtis!!!!
Se sisältö sensijaan voi joskus olla vaatimattomampaa, heh! Myönnettäköön! Olen hieman epätasainen johtuen siitä kuinka virkeä olen!!! Mutta kyllä joukkoon mahtuu asiaa ihan siis painavasta päästä, that's for sure!!


vaikutat sillon ihan 6-vuotiaalta joka haluaa maalata ja miellyttää kaikkia.

Halusinko nyt erityisesti miellyttää 1108:aa tai sinuakaan, hänen ystäväänsä?? En ole 6-vuotias! Huomaatko, etten laita tähän asiattomuutta sinusta!

Kiitos kommenteista Vihtis! Kommentit ovat aina hyviä, kuten olen todennut aina!

SA
StadinKala turskainen, ruodokas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti: StadinKala turskainen, ruodokas
Mitä jos menisit tuonne niban viikonpäiväketjuun sotkemaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta! Ollaan herätty ajoissa ja kierretty julkisilla Meilahdessa naistenklinikalla kuvauttamassa masua. Tyypillä, ikää 19 viikkoa, on kaikki kunnossa. Saatiin pari hyvää kuvaa, tosin linssiludena tuijotti kokoajan "kameraan", joten profiilikuvia oli vaikea saada.
Kätilö kommentoi sikiön lotus- asentoa hauskana.. on tainnut tulla äitiinsä, joka herää mitä kummallisimmista asennoista ;)

Mutta juu; unta en saanut viime yönä paljon ollenkaan, vatsa ihan löysällä ja herätessä oksetti. Vähän jännitti ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Googlebot

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pitäisi varmaan päästä eroon tällaisesta että pelaa jotain helvetin tietsikkapeliä (Age of Mythology) iltamyöhällä ja havahtuu aamuyöstä puoli kolmelta että jaa nukkumaan? No onneksi ei ollut mitään aamupalavereita tms., sain sentään 5½ h unta pollaan ja se on ihan kohtuullinen määrä.

Näin oudohkoa unta, kuljeskelin kaupungilla valkokaapuisten miesten kanssa jotka avustivat minua eri tavoin käydessämme eri liikkeissä jne., ikäänkuin monipäinen palvelusväki olisi seurannut minua. Aamulla tajusin että nehän taisivat olla yllämainitussa pelissä (AoM) olevia pappeja (munkkeja) joita käytetään siinä omien joukkojen parantamiseen ja vihollisen taruolentojen tuhoamiseen.

Mitä tulee reaalimaailmaan, vaihdoin jutsuiluseuraa lähemmäs kotia, 13km matka lyheni 3,5km:ksi. Totta puhuen seuran vetäjäkin on sympaattisempi ja hänen opetustahtinsa on enemmän minulle sopiva. Kun niin haluaisi että treenien jälkeen olisi jäänyt edes jotain selkäytimeen. Se ei oikein onnistu jos jokaista tekniikkaa treenataan kokonaista puoli minuuttia, ja vielä pitäisi muka tunnin lopuksi jokaisen parin vuorollaan näyttää muiden edessä mitä on tunnilla oppinut.

Treenikertojakin on ympäri viikkoa paljon useammin, mihis mä nyt mahdutan krav magat/punttisalit/uimiset/lenkkeilyt? Plääh en jaksa, jos vaikka pelais vähän lisää AoM:ää.

Tilasin muuten eilen elämäni ensimmäisen yksityisen mobiililiittymän, jehna! Otin DNA:n Onni-liittymän.
killkill

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Googlebot kirjoitti:Treenikertojakin on ympäri viikkoa paljon useammin, mihis mä nyt mahdutan krav magat/punttisalit/uimiset/lenkkeilyt
Sun täytyy yhdistää.
Kolmesta lajista saa kaksi, kun juoksee uimahallille harrastamaan UNDERWATER JUJITSUA

Kuva
Googlebot

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

killkill kirjoitti:Kolmesta lajista saa kaksi, kun juoksee uimahallille harrastamaan UNDERWATER JUJITSUA

http://www.pixi.com/~mcjitsu/mizujitsu/responce_1.jpg
Vaikuttaa aika pätevältä lajilta. :) Voisin myös yrittää yhdistää työni jotenkin tähän esim. haastamalla riitaa sermin takana istuvalle kaksimetriselle karatekalle (joka sattuu sopivasti olemaan Human Weapon-dokumentin Bill Duff:n kaksoisolento aina amer. jalkapallon (valmentaja)taustaansa myöten).

TJEU: Kuva
1108

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Stadinarska kirjoitti:Asia 1: sinä et kirjoittanut vittua tai muuta kirosanaa

Asia 2: siis olet naimisissa

Asia 3: "sukulaisia on kiva auttaa"... siis sinä sanot tällaista et kivaa tehdä jotain...!
1. No vittu!

2. Joo, kaksissakin. Tämmösen ja tämmösen kanssa.

3. Kyllä, jotakin tarttis tehrä.
BettyB.

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Googlebot kirjoitti:haastamalla riitaa sermin takana istuvalle kaksimetriselle karatekalle (joka sattuu sopivasti olemaan Human Weapon-dokumentin Bill Duff:n kaksoisolento aina amer. jalkapallon (valmentaja)taustaansa myöten).

TJEU: Kuva
:shock: Jos se tosiaan on kaksoisolento, lähetä se tänne. Heti!

Maailma pyörii tällä ihan samaan epätasaiseen tahtiin kun eilenkin. Jatkakaa.
killkill

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Naureskelen noita numban wiki-linkkejä. Meinaavat sitten että ilman Wikiä kukaan ei tietäisi, mikä on "nainen" tai "asuntolaina". Ensiksimainitun ymmärtäminen on toki sitten ihan oma juttunsa...
Vihtahousu

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

killkill kirjoitti: Ensiksimainitun ymmärtäminen on toki sitten ihan oma juttunsa...
Olen jonkusen kerran miettinyt miten elämä voisi olla helpompaa jos olis homo. Tosin tiedä haluanko miettiä tätä asiaa sen tarkemmin...
Vastaa Viestiin