Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hermann Hoth

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:Kuva

Eiks sulla ole verstas ja metallikoneet käytössä. Tee ite kantikas versio?
Kelpo sauna. Tuo IKI-kiuas ei ole ihan halvimmasta päästä ja on se omituisen muotoinen. Kiviä siinä on kyllä runsaasti, kun reilusti yli 100kg. Onko joku käyttänyt kivien tilalla korkeajännitetolppien porsliinieristeitä?
masa

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja masa »

Hermann Hoth kirjoitti:. Onko joku käyttänyt kivien tilalla korkeajännitetolppien porsliinieristeitä?
Ryssäthän niitä käyttää saunoissaan. Kaikkea muuta, kuin hyvä kiuaskivi.
BettyB.

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihkuja ystäviä kun jo pari on tarjoutunut käymään kaupassa tai muuten viihdyttämään, kun olen jumissa täällä periferiassa :h: Ootte parhautta!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Ihkuja ystäviä kun jo pari on tarjoutunut käymään kaupassa tai muuten viihdyttämään, kun olen jumissa täällä periferiassa
Ostetaan pari tuommoista ystävää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ihkuja ystäviä kun jo pari on tarjoutunut käymään kaupassa tai muuten viihdyttämään, kun olen jumissa täällä periferiassa
Ostetaan pari tuommoista ystävää.
On mulla toki pari sellaistakin, jotka kyllä tietävät mun joutuneen sairaalaan eilen, mutteivät ole sitten viitsineet tänään edes tekstaria laittaa notta mitä kuuluu... Voit saada ne.
1108

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perse! Mie luulin että luvassa jotakin ihQa ja hienoa mutta *thyi* ei se ollutakaan.

Elisha Cuthbert alasti.
1108

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Kuva
Aika kierossa muuten oikeanpuoleinen seinä. Osu vaan silmään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:On mulla toki pari sellaistakin, jotka kyllä tietävät mun joutuneen sairaalaan eilen, mutteivät ole sitten viitsineet tänään edes tekstaria laittaa notta mitä kuuluu... Voit saada ne.
Kiitos, mutta ei kiitos. Onhan mulla jo kaktuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:On mulla toki pari sellaistakin, jotka kyllä tietävät mun joutuneen sairaalaan eilen, mutteivät ole sitten viitsineet tänään edes tekstaria laittaa notta mitä kuuluu... Voit saada ne.
Kiitos, mutta ei kiitos. Onhan mulla jo kaktuksia.
Päivän voittava kommentti löytyy tässä!
isohaara

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

1108 kirjoitti: Oisin ostanut:
Katsohan Affliction, ihan sikamakeita paitoja!

Niin, eivät toimita USA:n ulkopuolelle. :cry:
1108

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tää lähtis ottaan pari olusta ytimeen. Miut löytää täältä: http://www.cafeeuropa.net/
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Woho, tatska-aika varattu ensi viikolle :o
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB:lle parempia vointeja/fiiliksiä!

Sisko ja siskontyttö vierailivat monta tuntia. Puistossa käytiin, syötiin vaniljaviinerit ja katsottiin Shrek 3. Päikkäritkin ehdittiin ottaa koko poppoo; tosin samantien kun pikkutytsä nukahti, aloitti typerä siivooja rapussa imuroinnin. Yhtä juttua en tajua, ja kävin sitä häneltä myös kysymässä.. ei tiennyt hänkään vastausta. Minkä VITUN takia kolmea kerrosta pitää imuroida yli 30 min, joka ikinen SAATANAN kerta kun pitäisi osua laitaan, osutaan kaltereihin, joka kaikuu jokaiseen asuntoon. Eli n. 40 minuuttia rapusta kuului sekä imuroinnin (mikä ok) että kaltereiden kauhea kilkatus. Kun kävin kysymässä arvon neekerirouvalta (tsori) mikä helvetti siinä imurissa on vikana kun sitä pitää riuhtoa, niin rouva sanoi "mä saan tuntipalkkaa". Haistakoon vittu, don't mess with my päiväunet! :x
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1108 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Asia 1: sinä et kirjoittanut vittua tai muuta kirosanaa

Asia 2: siis olet naimisissa

Asia 3: "sukulaisia on kiva auttaa"... siis sinä sanot tällaista et kivaa tehdä jotain...!
1. No vittu!

2. Joo, kaksissakin. Tämmösen ja tämmösen kanssa.

3. Kyllä, jotakin tarttis tehrä.
ARSKA oli yllättynyt ja vaikuttunut TAAS

1. Hauska vastaus, nauroin turskana!!

2. Löytyy sitä huumorintajua

3. Hyvännäköinen känkkäränkkäneito

Voit lisätä mun puolesta pari pistettä itsellesi ja uusi nimesi voisi olla 1110.
Samalla muut eivät tietäisi ilmeistä pin-koodiasi, hihhih (tähän hymyhymiö, Vihtahousu-kaapistakurkistajan kieltämä)

Stadinarska
myönsi pisteet
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on järkky tarve saada just nyt yhtä ruokaa.

Saanko soittaa ja tilata?

Suuttuukohan mies?

Lupaan tehdä sille sapuskat illaksi.

Apua - ensimmäiset mielihalut :o Tää on kauheeta. Mä en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin just sitä ruokaa just nyt. Ei mulla OLLUT edes nälkä. Nyt on. ARGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Valio tossa taas lähetteli sähköpostiini kuulumisiaan, ja kun nyt tuntuu toi rasvattomuus taas näin vuoden alussa nostavan päätään, niin onhan Valiolta tullut uusi vähärasvainen tuotekin.
Itsehän vannon ihan perinteisen voin ja kerman nimeen, sillon kun ruokaa oikeasti laitetaan. Muuten en laita niitä ruokaani ollenkaan, en kevyinä enkä tuhteina versioina. Mutta kertokaapa mulle, että mitä nää tosi sydänystävälliset ja muutenkin ihkut tuotteet sitten sisältää, kun ne ei oikeen tunnu sisältävän mitään:

Valio täyteläinen ruoka 2 % kestää kuumennusta. Gluteeniton. Vähälaktoosinen HYLA® tuote. Säilöntäaineeton. Voi kierrättää korkkeineen.

Mua oikeesti ottaa kupoliin erityisesti ne jogurttimainokset, missä ne kaks karseeta akkaa juttelee siellä jääkapissa niistä jogurteista, jotka on niin MmMMmmMmMmMmmmmMaistuvia, muttei niissä ole sokeria eikä rasvaa eikä juuri mitään muutakaan. Niinku että mitä niissä sitten on??? Itse veikkaan lisäaineita ja muita myrkkyjä.

Huh. On tää lomailu raskasta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Mulla on järkky tarve saada just nyt yhtä ruokaa.

Saanko soittaa ja tilata?

Suuttuukohan mies?

Lupaan tehdä sille sapuskat illaksi.

Apua - ensimmäiset mielihalut :o Tää on kauheeta. Mä en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin just sitä ruokaa just nyt. Ei mulla OLLUT edes nälkä. Nyt on. ARGH!
Mulla on järkky tarve saada just nyt yhtä ruokaa.

Sinun tulee saada!

Saanko soittaa ja tilata?

Saat

Suuttuukohan mies?

Kyllä

Lupaan tehdä sille sapuskat illaksi.

Muista tehdä hyvää


Avun toi teille ongelmiinne tänäänkin

Arskan Neuvontapalvelu Oy
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti: Mua oikeesti ottaa kupoliin erityisesti ne jogurttimainokset, missä ne kaks karseeta akkaa juttelee siellä jääkapissa niistä jogurteista, jotka on niin MmMMmmMmMmMmmmmMaistuvia, muttei niissä ole sokeria eikä rasvaa eikä juuri mitään muutakaan. Niinku että mitä niissä sitten on??? Itse veikkaan lisäaineita ja muita myrkkyjä.

Huh. On tää lomailu raskasta.
Heh, tiedän mistä puhut! Mä en suostu ostamaan Valion uusia jogurtteja, koska niissä on 0,1% rasvaa. Mun mielestä ne on mauttomia maitolitkuja. Normaalit kunnon jogurtit on parhaita, ei niitä tartte sitä 2 litraa kerralla syödä, se pieni purkki riittää, enkä usko että sen annoksen rasvapitoisuus kenenkään diettiä kaataa.
Miksi kaikesta pitää tehdä vähärasvaista? Kohta ei saa enää edes hyviä rasvoja mistään.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

McJanne kirjoitti:Viude, 5/64 kämpän viat kirjattu, helposti loput torstaiaamuksi.
Miks teette niin paskoja kämppiä että vikalistat on pidempia ku Kiinan muuri?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pahinta rasvattomissa jugurteissa on se, että asiantilaa yleensä kompensoi hillitön makeus, joko sokereina tai myrkkyällömakeutusaineina. Molempi pahempi.

Rasvaisuuden puolesta keventämättömät jugurtitkin on kyllä mun makuun liian makeita, mutta niistä saa sentään kelpoa kamaa sotkemalla sekaan maustamatonja jugua tai rahkaa.
Don't Panic!
Herra Manala

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:
masa kirjoitti:Kuva
Aika kierossa muuten oikeanpuoleinen seinä. Osu vaan silmään.
Miten sä ton kieroksi saat? En mä ainakaan näe tossa mitään mikä ei menisi kameran linssin laajakulmapään aiheuttaman tynnyrivääristymän piikkiin.

PS. En ymmärrä vitukkeen vertaa näitä halogenispottisaunoja. Saunassa pitää olla tunnelmallinen valaistus. Sellainen että sinne voi sytyttää jouluna kynttilän niin että sen perkeleen kynttilän liekinkin näkee. Ja kaidepuut, missä lepuuttaa jalkoja. Toi on mukavuudeltaan ehkä vammaisin sauna vuosiin vaikka näyttääkin "ihan hyvältä".
ninnithequeen

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kannattipa lähtee puolkuntosena shoppailemaan. Kuume nousi taas ja taas ollaan vuodepotilaana sitten vissiin. Perkele. Finrexiniä kupoliin. Tulis jo se ukko nii pääsis maate.
bedlam

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kesken sohvailun iski aivan pakottava tarve lähteä lenkille. Tää on melko harvinaista, yleensä sitä saa pikkasen pakottaa. Joko se vanhuus nyt todellakin iski tai sitten viikko kotosalla on jo liikaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei helkkari, saa loppua tämä tukankasvatus melkein alkuunsa. Ei vain kestä.


Oli kiltti lääkäritäti. Nyt sitten vain odotellaan tuloksia luovuttamastani palasta ...jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hermann Hoth

Re: Hyvää selväkielistä tiistaita.

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:Ryssäthän niitä käyttää saunoissaan. Kaikkea muuta, kuin hyvä kiuaskivi.
Juu, vähän epäilyttää. Eivät kai murene, niin kuin jotkut kivilaadut (joita ei tietysti kannata käyttää).

btw: Kallein kiuas, minkä Bauhausin visiitillä huomasin, maksoi jotain ~1400€. :shock:
Muutoin ihan normilta näytti 500-600€. Kaikkien hintoja en katsonut, kun ei nyt ole asia tapetilla, mutta halvempiakin varmaan on.
Vastaa Viestiin