Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kenet pistit noreen estex-ekax?

En ole ignoroinut ketään, vieläkään.
23
38%
Niba
6
10%
Homeboy65
0
Ei ääniä
StadinArska
17
28%
Tix
2
3%
Manala
2
3%
Elco
0
Ei ääniä
RAM13
1
2%
EveryWoman
0
Ei ääniä
So Easy
1
2%
Aasi
0
Ei ääniä
safi
0
Ei ääniä
ninnithequeen
0
Ei ääniä
Gattaca
1
2%
1108
2
3%
PetriFB
0
Ei ääniä
Geetzu
0
Ei ääniä
Joku muu, kuka?
5
8%
 
Ääniä yhteensä: 60

Herra Manala

Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kenet kitinästä pistit ignoreen ensimmäiseksi, kun kyseinen toiminto tuli mahdolliseksi?
ninnithequeen

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Arskan, nyt ei ole noressa ketään.
BettyB.

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ArvaappaParvaappa.
Vihtahousu

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:ArvaappaParvaappa.
Nibaaaaaaaaah!
Pyry-Matias

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pyriksen showdown eli nämä tyypit ovat jossain aiheessa olleet noressa: Niba, Arska, Homeboy, manala, numba, gat ja Ram. Kolme ensiksi mainittua ovat tällä hetkellä ja myös olleet jo pitkän aikaa. Ja muitakin on varmasti ollut noressa mutten vaan muista ketä.

Ekaa en muista.
ninnithequeen

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muistanko muuten ihan väärin, että tuo nore-toiminto tuli tänne vähän Arskan tulon jälkeen?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:Muistanko muuten ihan väärin, että tuo nore-toiminto tuli tänne vähän Arskan tulon jälkeen?
Et.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

STANADI ARSISLAINEN Tsadin alkueläinten eittämätön kunkkupunkku! ÄS AA ArskaAmebainen THE STADIN THE ARSKA THE SA iloinen limanuljainen! OY ARSKISNARSKIS AB Perusarska ja palstalapsi SuupalttiArskis Supeer Arjalaanen TSADIN TER
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ketään en oo norannu, enkä noraa. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei täällä ole ketään erityistä, jonka haluaisin jättää pois. Hyppään yli jos en jaksa lukea. Paitsi kun Gat tuli tänne bannia uhmaten, laitoin sivunikkinsä siksi aikaa noreen kunnes rauhoittui. Ihan periaatteen vuoksi.

Edit. Klikkasin väärää vaihtoehtoa, kun en muistanut Gattacan noraamista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

No en ketään, tietenkään!
Niitä on kivoin lukee jotka ärsyttää eniten, tai siis kaikkihan te melkein ootte ärsyttäviä mutta mä oonkin helposti ärsyyntyvä, varsinkin
nyt kun oon ollu ryyppäämättä jo viikon.
ninnithequeen

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hellu kirjoitti:varsinkin
nyt kun oon ollu ryyppäämättä jo viikon.
:jee:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

ninnithequeen kirjoitti:
Hellu kirjoitti:varsinkin
nyt kun oon ollu ryyppäämättä jo viikon.
:jee:
Kiitos kiitos!!
Tää on sujunu paljon kivuttomammin ku luulin, onneks rupesin asennoitumaan hyvissä ajoin!

(Joutuu kyl ottaa yhen välivapaan tipattomasta parin viikon päästä ku kaverilla on kolmekymppiset.. On vähän morkkis jo etukäteen, mut en aio kyllä siinä seurassa selvinpäin olla. Ja kolmekymppisethän on vaan kerran elämässä!)
Zeb

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Arska oli eka. Toka ja nykyään ainoa noressa on Numeropölvästi.
Yönmustaritari

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Kenet kitinästä pistit ignoreen ensimmäiseksi, kun kyseinen toiminto tuli mahdolliseksi?
Joku muu, mikä?

Hellbellin sekoiluun lopen kyllästyneenä olin painaa tätä "anna vammaisen" huhuilla taikanappia. Kyllä se maar vaan pistää sapettamaan jos joku turhasta vinkuu. Samaan syssyyn sai miltei sitten palstan oma heikkojen ja sorrettujen-ihansamakuhansilonvittu-puolustaja ja ritari hento-valkoinen Tix.

1108:n vittu-paska-vittu-pään muka-aukominen jaksaa naurattaa liki yhtä paljon, kuin lasin pureskelu, joten nakki oli napsahtaa tässäkin tapauksessa.

Prosessin turhaakin turhempaan näppäimistön kuluttamiseen olin kyllästynyt jo aiemmin mutta myöhemmin kirjoitusten lisääntyessä aloin toisissaan harkitsemaan toiminnon käyttöä. Sain kuitenkin kommentin, että en voikaan enkä todellakaan jaksanut alkaa kiistämään, että miten niin EN voi. Tyhjää ja paskaa voi jauhaa mutta nämä yhdistettynä ja potenssiin seitsemän tekee jo sen, että kyllästymis- ja/tai turhautumiskuolema uhkaa ennen ensimmäistä välimerkkiä.

Kai siihen tyhjän jauhamiseen tottuu yhtä lailla kuin ninnithequeeninkin kohdalla.

En kuitenkaan oikeasti ole norannut muita kuin palstapoliisi-moderaattorit ihan siltä varalta, että alkavat kommentoimaan kommentointiani.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla oli Firefoxin norauspalikka käytössä jo ennen Kitinän omaa norausta, joten en oikein muista kuka oli eka ja milloin. Mä olen varmaan yksi ahkerimmista noraajista, noressa on ollut enemmän tai vähemmän aikaa varmaan parikymmentä tyyppiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tätä päivää!

Minä en norannut ketään siihen asti kunnes tosiaan yhden tapauksen norasin vähän aikaa sitten sen takia, että hänen "näkemisensä" kuluttaa vain energiaani jollain kumman tavalla. Ei ole tällä listalla ollenkaan enkä nyt viitsi sanoa kuka hän on. En ole ollenkaan ylpeä norauksestani. Varsinkaan kun hän ei ole minua edes "kiusannut"! Enkä minä häntä. Haluaisin todella antaa kaikkien kukkien kukkia.
Minua on väitetty Kitinäyhteiskunnassa itsekkääksi narsistiksi, jonka asian ehdottomasti kiistän! Mutta noraamani henkilö taitaa olla sitä varsin oikeasti!!!

Mutta minä teen nyt aidon oikean teon ja otan hänetkin noresta pois. Noraaminen on vain niin itsekästä puuhaa, että ei halua ei halua!!
Nyt en noraa ketään!!!

Mutta kyllä minä ehdotan teille, jotka minut olette oikeasti noranneet (ei nikit), että katsotte edes nykyistä Stadinarskan "minää". Olen toki muuttunut tyyliltäni sen jälkeen kun vihdoin tajusin, että yliprovosointini ei käynyt kaikille huumorista!
Minä olen myös monenlaista asiallista keskustelua aloittanut, joista on tullut mielenkiintoista palautetta.
Oma palstani on kyllä ehkä sisäänpäin lämpiävä, se on totta, mutta pidän sitä Kitinän esteettisimpänä, ja onhan se sitä oikeasti. Nautin kauniista asettelusta ja värien soinnuista! Katsokaa pelkkää esteettistä ilmettä, vaivalla tekemissäni postauksissa.
Itseäni en kyllä itse noraisi! En todellakaan, heh!

Kiitän lämpimästi niitä, jotka eivät ole enää turhaan alkuaikojen huonomman Kitinätyylini muistelijoita ja niitä, jotka ovat asiassa vapautuneet ns. laumasieluajattelusta!

On tietenkin tosiasia, etten täysin osaisi edes kirjoittaa huonolla epäkohteliaalla tyylillä. Liian hyvä kasvatus. Elämässä tarvitsisi joskus olla kovis myös. Se on mulle vaikeaa kun minun ei ikinä ole tarvinnut käyttää "olkapäitä" tai olla röyhkeä! Eikä tarvi ikinä!

Muuten. Olen kamalan hauskalla päällä itse tällä hetkellä, ihan tosi! Ja silti kirjoitan näin tosi totista tekstiä, hassua!

Bliss oli hauska Arskan leikki-irvailu-jutussaan! nauroin aivan vääränä! On Kitinä kiva juttu!! Ja niinkuin pikku elämä erilaisine persoonatyyppeineen. Hieman liikaa korostuu tuo oikeasti älyttömän tylsä viina-känni-sekoilu-krapula-ketju. Meinaan sentään nuorten (15-45v)keskiarvoväestöön verrattuna!

Stadinarskanne iski jälleen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
elco

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

1108, SA, prosessi.

EDIT: Niin ja Niba tietty.
EDIT2: Mäkimanu oli itseasiassa eka.
Viimeksi muokannut elco, 09.01.2008 7:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

En ole varma mutta muistelisin että Turskahan se ekana olis saanut norea. On muuten pysynyt noressa siitä lähtien ja välillä vähän käyn kurkkaamassa sen urpoiluja, mutta ne ovat vähintäänkin yhtä urpoja kuin mitä viimeks kurkkas.
PerttiMakimaa

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

En ketään, edelleenkään.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Bliss kirjoitti:STANADI ARSISLAINEN Tsadin alkueläinten eittämätön kunkkupunkku! ÄS AA ArskaAmebainen THE STADIN THE ARSKA THE SA iloinen limanuljainen! OY ARSKISNARSKIS AB Perusarska ja palstalapsi SuupalttiArskis Supeer Arjalaanen TSADIN TER
*reps

Arschkan minäkin norasin hetkeksi taannoin, kun en jaksanut niitä sivun mittaisia spämmejä. Nykyään silmä vain automaattisesti siirtyy ohi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Oi niitä aikoja kun osaksi Kitinän palvelutarjontaa tuli uutta toivoa ja mielenrauhaa tuova nappula, verenpaine laski välittömästi. Ensimmäisenä hiljeni muistaakseni ArskaParska, sen jälkeen joukkoon liittyi sekalainen miespuolinen seurakunta.
Don't Panic!
killkill

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Miestenvihaaja! Miestenvihaaja! :)

SA ja Slämäri kestonoressa, muutama muu ei-niin-kauhean-relevantti-"kirjoittaja" vaihtelevalla frekvenssillä. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi asiatekstien suodattamiseen aivopieruista ja suoranaisesta paskasta.
Googlebot

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Muistikuvani mukaan kekään ei ole koskaan päässyt nore-listalleni (minun aloitteestani, kts. alla). En usko siihen, skippaan itseäni kiinnostamattomat viestit.

Ilmeisesti johtuen tästä nore-passiivisuudestani Aasin järjestelmä oli pyytämättäni laittanut sivustahuutajan nore-listalleni, hän kun sattuu kuulumaan kirjoittajiin jotka viimeisenä laittaisin sinne. En aluksi tajunnut noren olevan päällä, ihmettelin vaan miksi sivustahuutaja kirjoitti jatkuvasti saman lyhyen lauseen jokaiseen viestiinsä, vieläpä Asiakeskusteluissa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenet pistit ignoreen ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi ajatuksen ja moraalin harmaus!!

Muistakaa ihmiset ettette te varmastikaan vapaaehtoisesti sanoilla haluaisi haukkua itseänne tai korostaa paremmuuttanne! Ettehän!

Ajatelkaa tilannetta, jolloin sanoisitte jollekin, että tuo vammainen tuossa on tyhmä ja tuo ihminen on ruma niin minä en halua sitä nähdä!

Ja sitten juttelisitte ihmisille, että "minä olen parempi kirjoittaja kuin naapurin Paavo, jota en halua kuunnella rapuissa koskaan".

Eli opetus (sinänsä ärsyttävä opetus MUTKU näköjään pakko!):

Ettekö todella huomaa te jonkun ihmisen norauksen korostajat, että te korotatte itsenne paremmaksi ja olette rasismin kannattajia!!

Ai ette te noraajat tönisi vammaisia liikenteessä? Miksette muka? Vain toisten näkeminen estää teidät!!
Te teette sen selän takaa ja pimeällä kujalla!!

Nyt minä toivon, että te "oikeasti omaa luonnettanne moittivat" sanoisitte enemmänkin pahaa itsestänne!

Esim. tyyliin "minä en opi rakentamaan vaikka yritän", "minulla on rumat korvat", "minä haluan olla epäystävällinen Jaakolle", "minulla on hupia syödä naapurin kahvikutsuilla ja nauraa päälle rouvan naiiviutta", "minä muutin taloon ja heti valitsin muutaman, jolle en puhu mitään", " minä en ole hyvä oppimaan mitään"...
"minä en osaa vaan käyttäytyä"...

Nämä itsensä ylistämiset toisten avulla ainakin minun korvissani kuulostavat ihan samantyyppisiltä kuin nuo edelliset!

MIETTIKÄÄ, pyydän, en rukoile, mutta toivon!!

Silti luulen, että ohitatte, te norausta korostavat, tämänkin ajatukseni suu nauruirvistyksessä!! Voih. pyhä yksinkertaisuus!
Mutta älkää väittäkö tehneenne ajatuksella jotain humaania kulttuuriasiaa saman tien, ettehän! Tämä mahdoton yhdistelmä hajoittaa minut!!

Vielä hyvin tärkeä asia! Siis noratkaa tai olkaa lukematta,se on ok ja vapaaehtoista, mutta tämän korostaminen on jo ilman muuta hyvin selkeästi väärin ja varsin ala-arvoista käytöstä ja ajattelun oikeaa köyhyyttä! Sitä se vaan on vaikka nauraisitte!

Toki on oletettavaa ja usein todettu että juttuni luetaan, mutta halutaan jostain syystä sanoa, että "aina yleensä noressa" mut nyt...
Kuinka tällaistakin latteutta ylipäänsä kehdataan tuoda julki???

Hyväksytäänkö tyhmyys ja joukkotyhmyys jotenkin paremmin kuin jokin yksittäisen persoonan esiintuomat ajatukset kysyy hän ja vastaa että "Näin se toimii". Mutta ei välttämättä, jos ihmisen henkisyys on käytössä!

Aivan yksittäisenä kysymyksenä kysyisin vieläkin, miksi minua jotkut noraa? Olisi mielenkiintoista todella jo kuulla perusteet!

Stadinarska
ei halua olla ylpeä ja norata ketään
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin