Onko nyt keskiviikko?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Hih, "ikinä ole ollut katkera, enkä ole"!
Jos viittasit tällä muhun, niin metsään meni. Mullahan ei ole mitään syytä olla katkera,
Mutta kuitenkin heti alkoi kommentointi mun läppään ja tietäminen mitä mä oon tehnyt ja sanonut :wink:

Ehkäpä tuonmoiset kommentit kuitenkin pikkasen tuntuu, vaikkakin "olet päässyt täysin niistä ylitse ja elämä rullaa ääliöistä huolimatta"
BettyB.

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Ehkäpä tuonmoiset kommentit kuitenkin pikkasen tuntuu, vaikkakin "olet päässyt täysin niistä ylitse ja elämä rullaa ääliöistä huolimatta"
Tuntuis varmaan jos olisin niitä joskus saanut. Mä olen niiltä onneks välttynyt, varmaan ihanan äijämäisen persoonani takia. Oonhan aina ollut "yks pojista".

Lähinnä kommentoin asiaa sen takia että se oli niin stereotyyppinen kommentti. Ihan samalla tavalla olisin puuttunut jos olisit sanonut että "sen on pakko olla homo koska se kuuntelee Celine Dionia ja osaa Sarah Brightmanin kaikkien biisien sanat ulkoa".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:"

Lähinnä kommentoin asiaa sen takia että se oli niin stereotyyppinen kommentti. Ihan samalla tavalla olisin puuttunut jos olisit sanonut että "sen on pakko olla homo koska se kuuntelee Celine Dionia ja osaa Sarah Brightmanin kaikkien biisien sanat ulkoa".
Mutta tuohan pitää paikkansa aika hyvin?
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh, innostuin taas kokkaamaan kun ei saikulla ole muutakaan tekemistä. Eilen oli kana-oliivi-pastaa ja tänään superhyvää nautaa&kasviksia punasessa curryssa. Pitäs varmaan laittaa ravintola pystyyn.

Namskis!
Pyry-Matias

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Alkaa olla hommat taputeltu.
ninnithequeen

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi perhana, mä taisin unohtaa kokonaan yhen jutskan.

Myöhästyneet onnittelut Blissille :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nälkä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Nälkä!
*tarjoaa porkkanan*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tiskattiin kimpassa ja mun vatsa meni kivikovaksi, doh! Nyt istuskellaan takakenossa hetki ja surffaillaan, jos tyyppi päättäis siirtää selkäänsä.. Paino muuten noussut nyt 1,5kg, ja maha kasvanut ihan saatanasti :shock:

Mun päiväunet tuli puun takaa. Luin kirjaa sängyssä puoli-istuvassa asennossa ja heräsin kun meinasin tukehtua omaan kuolaani. Hyvä hyvä! Kiva kun mies on seurana, avasi juuri lomaoluen. Mun tupakointi on edelleen nolla, tai siis ollut jo muutaman päivän. Hyvä hyvä sekiN :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Nälkä!
Mmmm, beef jerky...



Kuva
Rouva Pupu

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Aikamoista paskaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Aikamoista paskaa.
Mikä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Mikä?
Tuo yläpuolella oleva kaljapullo :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mikä?
Tuo yläpuolella oleva kaljapullo :)
Mikä pullo sopisi tilalle?
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mikä?
Tuo yläpuolella oleva kaljapullo :)
Mulle tuli se-itse mieleen noista lihaklönteistä.
Rouva Pupu

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Mikä pullo sopisi tilalle?
Tummaa rommia, merkillä ei niin väliä kun en ole nirsoiluun taipuvainen. Tekisi muutenkin mieli juhlistaa tämän päiväistä huippumyyntiä. Mikäs olis sopivampaa kuin rommi, mutta ei löydy kuin jotain metsämansikka likööriä ja jotain paremman puoliskon punaviiniä. Yh. Pieni pisara olis giniä kyyl. Ja jotain minttumömmöä.
Rouva Pupu

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti: Mulle tuli se-itse mieleen noista lihaklönteistä.
Höhö. Mä katsoin, että se on paskaa. Varsinkin kun kalja saa suolen toimimaan tai näin ovat isot tytöt mulle kertoneet.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:
aasi kirjoitti:Nälkä!
Mmmm, beef jerky...
Sain tänään maistaa kangaroo jerkyä. Oli kuin olis vyötä syönyt.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No saakin olla aika jerk(y) että moista syö.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti:^ No saakin olla aika jerk(y) että moista syö.
*ojentaa vähän suklaata*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Älkää puhuko ruoasta. Ajattelin kestää tämän illan hotellihuoneessa salaatin ja parin karjalanpiirakan voimalla mutta nyt jo ohutsuolen mutkasta kantautuu karjahtelua. Tästä tulee pitkä ilta, viva la hotellikuolema...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ostin tänään sit katuharjan rappua varten. Varsi katkes heti ekalla harjan vedolla... Joutuu lähteen takas kauppaan, prkle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Manikyyri, pedikyyri, huolellinen karvoituksen poisto, otsiksen leikkaus ja sauna. Oon NIIIN hot!
killkill

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tänään tajusin virallisesti, että minusta on tullut wanha, 38 vuoden ja viiden kuukauden iässä.

Ns. nuoret elävät omituisessa maailmassa, joka tuntuu olevan täynnä käkätystä, höpötystä ja säsätystä, soittoääniä, mesejä, feisböökkejä ja herra ties mitä.

Koripallot kainalossa huojuvien poikien housuihin mahtuu "viikon eväät ja kuukauden paskat", nuorten naisten pillikintut taas on tasapuolisuuden nimissä ahdettu makkarankuori-tiukkoihin luomuksiin joista paistaa puolet persevaosta. Aknen raiskaama naamavärkki on ehostettu maalikerroksen paksuudesta päätellen Reskan Automaalaamolla. Tekisi mieli vetäistä rälläkällä siivu ja katsoa, saako hiottua pohjamaalin näkyviin.

Kuka niihin kenkiin muuten on pannut lyijyä? Kun jalkojen tuntuu olevan mahdotonta irrota jalkakäytävän pinnasta kolmea milliä korkeammalle. Vai onko kengänpohjissa magneetit ja niiden vastakappale kenties paidankauluksessa, kun pään pitäminen pystyssä tuntuu olevan täysin mahdotonta. Velttoutta, laahustamista, syljeskelyä kädet taskuissa ja joka vitun toinen sana on kirosana, joka toinen jotain ihme kvasi-englantilaista pissis-slangia.

Mitä ihmeen musiikkia ne kuuntelevat? 1990-luvun discopaskaa, joka oli jo silloin huonoa, kun meidän sitä oli pakko kuunnella. Jotain saksalaisia viidennen luokan dingo-kopiota, joiden "laulaja" yrittää epätoivoisesti muistuttaa anime-hahmoa.

Käytöstavoista niillä ei ole hajuakaan. Kun jotain kysyy, saa hyvällä tuurilla vastaukseksi jotain narinaa, huonolla tuurilla ö-luokan vittuilua. Valtaosa valveillaoloajasta notkutaan ostarilla räkimässä. Jos ollaan kotona, kunnostaudutaan jakamalla persekuviaan nettiin josta toinen puoli ikäpolvesta imuttelee niitä runkkumateriaaliksi isin ostamalle Presariolle.

Mihinkään ei jakseta kävellä. Koulumatka 1 km pitää päästä linja-autolla tai skuutterilla (ensinnäkin kuka itseään kunnioittava nuori "mies" ajaa skuutterilla? Ne ovat modien, homojen tai akkojen vehkeitä) Lätkäharkkoihin pitää päästä autolla, tietysti ovelta ovelle iskän tai äizskän kyydillä.

Nuoriso on vittu aivan perseestä.
Bliss

Re: Onko nyt keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:minusta on tullut wanha
Minäkin olen sitten wanha, olen nimittäin ihan samaa mieltä teiniasiasta :?

Ja tässä ei sitten kuulu toitottaa, että ollaan oikeesti samanikäisiä
Vastaa Viestiin