TohinaTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju :h:
:mrgreen:
Ota ja käytä!
ninnithequeen

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju :h:
:mrgreen:
Ota ja käytä!
Eiks just tässä ketjussa puhuttu pikkupoikia kuolaavista tädeistä pahaan sävyyn :D
BettyB.

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti: :mrgreen:
Ota ja käytä!
Menee pikkasen turhan kehdonryöstelyks :D

Mut mitäs sille sun sinisilmäselle frendille kuuluu? *vink vink*
killkill

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jäähallissa viihtymisen määrä on näemmä vakio. Jos aitiotarjoilu on erinomainen, peli on paska.

Eipä sillä, näillä muuttujilla yhtälö on varsin siedettävä ;)
Bliss

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: Mut mitäs sille sun sinisilmäselle frendille kuuluu? *vink vink*
Mä oon menossa huomenna alkuillasta sen kanssa kahville, voin udella tarkemmat kuulumiset siinä samalla :jouden:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

milli kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Mitä häh? Mun serkun skidi saa nimen sillon, tai ainakin sitä juhlitaan silloin, ootko tulossa samoihin pileisiin?
No ei.. poikaystävä täytti eilen vuosia, ja lauantaiksi olen järjestänyt hänelle jotain tosi spesiaalia.
Saako nyt tunnustaa olevansa kateudesta ikivihreä, ja vieläpä turvautumatta edes likaiseen mielikuvitukseeni? Buuhuu!
BettyB.

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mä oon menossa huomenna alkuillasta sen kanssa kahville, voin udella tarkemmat kuulumiset siinä samalla :jouden:
Voit kertoo samalla sille mun puhelinnumeron :]
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti: :mrgreen:
Ota ja käytä!
Menee pikkasen turhan kehdonryöstelyks :D
Toisaalta anteliaisuus on hyve.
killkill

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".

En yritäkään ymmärtää.
ninnithequeen

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
Ja sekös sua harmittaa :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mun on Aivan Pakko sanoa, että äsken tuli tekstiviesti mustikselta :cheer: :h: :h: :dream:
Sukupuoli - paino - pituus? Kiitos! :)
Kertokoon itse nuo mittaset jahka ehtii, mutta sanotaanko että Nitskun mekot jää nyt vielä toistaseks pölyttymään kaappiin.
Joo, niin tuli miullekin! Mut pystyin jaakobinpainilla olemaan hiljaa, mut Ninni pelasti mut, hih! Upee juttu Mustixel! CHEER!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
killkill

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Juuri tällä hetkellä... noup.

Kotiviinille ja XO-konjakille on oma aikansa ja paikkansa. Elämäni tässä vaiheessa nautiskelen mieluummin jälkimmäistä :) Kunhan marmatin - ihan vain periaatteesta.
BettyB.

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
No tässä se ero tulikin. Mulla EI ole pikkulapsi kierroksessa, eikä tule olemaankaan. Mutta aika huvittavaa että joku näinkin vanha rusto herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
killkill

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:että joku näinkin vanha ( o Y o ) herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Korjasin vähän ;)
BettyB.

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:että joku näinkin vanha ( o Y o ) herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Korjasin vähän ;)
Sama asia, nekin on jo vanhat roikot ;)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
killkill kirjoitti:Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
No tässä se ero tulikin. Mulla EI ole pikkulapsi kierroksessa, eikä tule olemaankaan. Mutta aika huvittavaa että joku näinkin vanha rusto herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Minusta tämä on hiukan epäreilu puheenvuoro.
Vastaa Viestiin