TohinaTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sais ainakin luvan olla, kämppä on kuin pommin jäljiltä ku on ollu kiire sairastaa..

Mitäs mielessä nussukat? (sorry Dumdum)
Sundance Kid

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
No tuo eiliselle jäänyt yli-ikäistyminen. Kelailin tuossa noita KK:n kirjaamia juttuja ja huomasin, että ei juuri lainkaan nypi. Ei edes se teinixin pyrkimys saada kyyti sinne tänne isin Bema… Nissanissa. Sen suhteen mulla on tiukka linja – kävellen ja jos ei jaksa kassia kantaa, niin saa luvan pakata vähemmän. Mutta siis noin muuten ei tunnu nyppivän tuo nuorison käytös. Onhan se kokolailla erilaista kuin omassa nuoruudessa, ja etenkin siihen verrattuna mikä nyt on aikuisena meininki, mutta pikkusen kun vaan kelaa nauhaa taaksepäin, niin hyvin muistuu mieleen aika jolloin itse oli kuin papukaija tunturilla. Aikuisten ihmisten silmätikku. Se kuuluu siihen aikaan. Niin sen kuuluu ollakin. Vai olenkohan mä juuttunut teinixin vaatteisiin niin kuin Angus Young kouluhousuihinsa?! Antaa niitten roikottaa paskahousujaan, räkiä pitkin katuja, digata ganstaräppiään. Ei kestä kauaa, kun ne vetää hissillä kymppikerrokseen kraka suorassa kuin tinattuna ja puku juuri eilen hankittuna. Niin se vissiin menee. Paitsi Keith Richardsilla…
Sundance Kid

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Tahtoo sanoa siis, että olisihan se ihan vitun tylsää jos me kaikki oltaisiin valettu samaan muottiin jo lapsuudesta asti. Toteutettaisiin sitä samaa kaavaa kohdusta hautaan. Ei saatana ja pthyi päälle!! (< se oli sitten ikivihreä!!) Vittu! Kait se Iggy sitten on pop, saatana!! Tulen lunastamaan oikeuden olla minä ja kokea nuoruuteni uudestaan viimeistään viisikymppisenä. Tai sitten seitsenkymppisenä – tiedä näitä. Aivan sama, mutta kunhan Numba ei ole naapurissa.
1108

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sundance Kid kirjoitti:Tai sitten seitsenkymppisenä – tiedä näitä. Aivan sama, mutta kunhan Numba ei ole naapurissa.
Koska mie sun muroihin olen kussut? Vaimo on kesyttänyt mut niin hyvin että bläkkiä kuunnellaan kuulokkeilla ja musa pysyy muutenkin hiljaisella. Paitsi Immortal, Satyricon ja Mayhem (emäntä dikkaa itsekin).
Zeb

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Creeping back to life.
Sundance Kid

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

No kuis sattui. Katselen tässä yön ratoksi dokumentaaria John Calen matkasta takaisin synnyinsijoilleen. Nimikoituna JJ Cale – To Tulsa And Back. Melkoinen määrä ahaa elämyksiä, eikä vähäisempänä se, että miksi minä vasta nyt perehdyn tähän rainaan. Kuitenkin se miksi tästä nyt tähän raportoin on se, että kyseisellä rainalla JJ heittää mielestäni oivallista läppää KK eiliseen avaukseen liittyen. Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että jotkut jutut kuuluvat nuoruuteen ja meidän vanhempien tuleekin paheksua niitä, muutoin ei ajan pyörä pyörisi niin kuin aina on pyörinyt.
1108 kirjoitti:Koska mie sun muroihin olen kussut?
Et koskaan, miksi niin kuvittelit?! Loppupeleissä hengailin sun nurkkauksessa, vaikken koskaan voisikaan kuunnella musiikkia jonka laulaja, minun mielestäni, päästää ennemminkin ymmärtämättömiä kurkkuääniä suustaan, kuin laulaa tulkittavissa olevaa tekstiä. Vain siksi en haluaisi päätyä vanhainkodissa naapuriisi. Itse asiassa en toivo päätyväni kyseiseen hoitolaitokseen koskaan, vaan kuolevani onnellisena ennen sitä. Kova kyrpäni naiseni suussa, tietenkin, prkle!! Hyvä yötä!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Creeping back to life.
???

Tarvitsisin vinkkejä unensaantiin.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Sundance Kid kirjoitti: Ei kestä kauaa, kun ne vetää hissillä kymppikerrokseen kraka suorassa kuin tinattuna ja puku juuri eilen hankittuna. Niin se vissiin menee. Paitsi Keith Richardsilla…
Sä taidat tosiaan olla ikäloppu. Mä olen 34v En ole 5 vuoteen käyttänyt krakaa ei sellaista missään tarvita. En sitä paitsi osaa silittää kauluspaitoja, vaikka niitä joskus käytänkin. (silkkisiä sellaisia niin ei tarvitse silittää.)
Mulli75

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Yhtä tohinaa koko viikko, ei alle 10 tunnin jää työpäivät.
Tänään kyllä karkaan ajoissa kotia, soikoon puhelin ja tulkoon hätä muille mutta ei minulle.
Vihtahousu

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomentah! Toka TPK, piti tulla vasta kasiks, mutta olin jo varttia vailla kun piti heittää kaakuna kotia ennen töitä ja ei voi tietää miten paljon on ruuhkaa...
milli

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kolmas tpk!

Tänään ja huomenna on ylipitkät työpäivät, mikä on ihan vain hyvä, koska olen niin täpinöissäni lauantaista, etten meinaa pysyä pöksyissäni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

"En mitään muista viime yöstä,
heräsin taas mappi-ööstä,
naapurilta pöllin päivän lehden."

Ei juuri mitään lisättävää. Siideri-itkuterapia puhdistaa, tai sitten ei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

milli kirjoitti: koska olen niin täpinöissäni lauantaista, etten meinaa pysyä pöksyissäni.
Mitä häh? Mun serkun skidi saa nimen sillon, tai ainakin sitä juhlitaan silloin, ootko tulossa samoihin pileisiin?
killkill

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Joskus sitä voi tuntea, miten paskamainen päivästä tulee. Työt alkoi seitsemältä eikä loppua näy..
milli

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:Mitä häh? Mun serkun skidi saa nimen sillon, tai ainakin sitä juhlitaan silloin, ootko tulossa samoihin pileisiin?
No ei.. poikaystävä täytti eilen vuosia, ja lauantaiksi olen järjestänyt hänelle jotain tosi spesiaalia.
Stinky

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta. Mä saan 99% varmuudella mun uudet silmälasit tänään. Wohooooo!
Ulkona on semmonen keli että jos oisin terve ja ois vapaapäivä, tekisin lumiukon takapihalle. En uskalla tässä köhässä mennä nyt riuhtomaan sinne.

Mä muistan ko joskus 15 vuotiaana tehtiin isosiskon kanssa lumihevonen tädin takapihalle. Me sitä päätä yritettiin saada kasaan ja se lumi oli niin painavaa, että se ei vaan pysynyt se lumi siinä. Loppujen lopuks saatiin hevoselle tehtyä pää ja lopputulos näyttikin laamalta. Mutta hieno kuva meillä on tallella ku mä ja sisko ollaan semmosen 150 sentisen lumilaaman selässä. Oi niitä aikoja..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ikävä huippausväsymys vaivaa tässä vaiheessa viikkoa. Helpottaneeko se sitten teekupin ääressä, vi får se först senare.
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan himskatin hieno puuceen kotelon modausidea iski päähän. Nyt ihan töpiöissä odottaa kotiin pääsyä, että pääsisi testailemaan teoriaa simulaattorilla. Jos onnaa niin viikonloppuna kämpässä pörisee pyörivät sähkökoneet.

Ei taida tulla päivän töistä mitään kun ajatukset pyörii ihan muualla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Ihan himskatin hieno puuceen kotelon modausidea iski päähän.
Spontaania hirnahtelua, kun ajattelin tän tahallani ihan kirjaimellisesti :D
ninnithequeen

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vois nyt tää flunssa loppua.

Tyhmä keli, tiet on loskaa, lumet sulaa penkoilta, vettä sataa :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Tyhmä keli, tiet on loskaa, lumet sulaa penkoilta, vettä sataa :evil:
Joo, ja mä lupasin lähteä siskontytön kanssa itikseen, se haluaa hyppiä niillä trampoliineilla taas.. Jos 4-veelle jotain lupaa, se lupaus kannattaa pitää, muuten siitä kuulee ikuisuuden (ja niin kuulee myös koko suku). Miestä yritettiin myös saada mukaan, mutta lupasin yksin lähteä.. Saa toinen viettää rakkaiden jalkapalloilijoidensa kanssa muutaman tunnin herkkiä hetkiä :D

Laitoin pomolle sähköpostikyselyn mun palkkaa koskevasta asiasta 1,5 viikkoa sitten, ei vieläkään ole vastannut. Vittu en varmasti soita sille lehmälle.. Tarkistaa sähköpostinsa kuitenkin vähintään 2 kertaa päivässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Laitoin pomolle sähköpostikyselyn mun palkkaa koskevasta asiasta 1,5 viikkoa sitten, ei vieläkään ole vastannut. Vittu en varmasti soita sille lehmälle.. Tarkistaa sähköpostinsa kuitenkin vähintään 2 kertaa päivässä.
Niin tuttua, meijän pomot on varmaankin sukua. Tosin hullu natsiakka vastas eilen mun talvilomakyselyyn jopa niinkin paljon, että "tuun perjantaina, jutellaan".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Laitoin pomolle sähköpostikyselyn mun palkkaa koskevasta asiasta 1,5 viikkoa sitten, ei vieläkään ole vastannut. Vittu en varmasti soita sille lehmälle.. Tarkistaa sähköpostinsa kuitenkin vähintään 2 kertaa päivässä.
Niin tuttua, meijän pomot on varmaankin sukua. Tosin hullu natsiakka vastas eilen mun talvilomakyselyyn jopa niinkin paljon, että "tuun perjantaina, jutellaan".
Mun pomon tyypillisin vastaus on: "Näet sitten". :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jee, tänään tulee House.
PerttiMakimaa

Re: TohinaTorstai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Jee, tänään tulee House.
Torstai on todellakin toivoa täynnä. :)
Vastaa Viestiin