Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

JAAHA

Tavallisestihan on niin, että treffikutsujen ym. kiinnostuksenilmauksien määrä lisääntyy huomattavasti siinä vaiheessa kun alkaa seurustelemaan. Sehän on ihan fakta, eikä mikään tuuriolettamus. Mutta nyt kävi ekaa kertaa niin, että monta vuotta hiljaiseloa viettäneet ex-jutut sun muut alkoivat yhtäkkiä pommittaa heti eron jälkeen. Noh, silloin kun tuollaista sattuu seurustellessa niin sitähän myhäilee tyytyväisenä, mutta nyt kun on vapaa höstäämään ja hästäämään niin ahistaa ihan vitusti. Niin paljon, ettei kykene edes vastaamaan tekstiviestiin mitään. Käänsin kännykän nurinpäin ja huusin sille, että jätä mut rauhaan! Jospa tuo usko.

Just niinku vissiin että ruoho on vihreämpää ja niin edelleen. Niinku että juon vuorotellen tässä olutta ja sidukkaa. Ja joka kerta kun avaan jommankumman, niin tekee mieli just sitä toista. Ei oo helppoo.

Eihän tää ollu vielä kännikirjotusta? Että eihän mun tätä tartte deletoida? Ihan vitun hyvä pasisti se oli tuo Jaco Pastorius. Vittu, meidän ex-basisti osas nää jutut ihan täysin, pitäsköhän perustaa joku saman tyylisuunnan orkesteri.

MYÖSKIN
haluan sellaisen paidan kun siinä suolimainoksessa. Se koski jotain peräreikäasioita, näin sen tänään lounasta nauttiessani. Jollain ukolla oli paita päällä, jossa luki isolla: "Peräaukon kutina". Sellaisen haluan. Ei paljo akat ahistelis.
Viimeksi muokannut bedlam, 11.01.2008 23:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Tavallisestihan on niin, että treffikutsujen ym. kiinnostuksenilmauksien määrä lisääntyy huomattavasti siinä vaiheessa kun alkaa seurustelemaan. Sehän on ihan fakta, eikä mikään tuuriolettamus. Mutta nyt kävi ekaa kertaa niin, että monta vuotta hiljaiseloa viettäneet ex-jutut sun muut alkoivat yhtäkkiä pommittaa heti eron jälkeen. Noh, silloin kun tuollaista sattuu seurustellessa niin sitähän myhäilee tyytyväisenä, mutta nyt kun on vapaa höstäämään ja hästäämään niin ahistaa ihan vitusti.
Tiiäkkö. Nyt tarttee allekirjottaa tää ihan 100%. Tai oikeestaan 130%. Ei oo taas helppoo, ei.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Tiiäkkö. Nyt tarttee allekirjottaa tää ihan 100%. Tai oikeestaan 130%. Ei oo taas helppoo, ei.
Kaiken lisäksi tää viimeisin alkoi että "Näin ilmoituksesi deittinetissä..."? Mitä hemmettiä. Mulla on joskus 5 vuotta sitten ollut pari viikkoa ilmotus cityssä. Nyt iski vähän paranoiat päälle, että löytyykö tuollaset jotain ihmeellistä reittiä pitkin vieläkin jostain bittien syövereistä. Ei löydy foliota, teippaan siideritölkin otsaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:JAAHA

Tavallisestihan on niin, että treffikutsujen ym. kiinnostuksenilmauksien määrä lisääntyy huomattavasti siinä vaiheessa kun alkaa seurustelemaan. Sehän on ihan fakta, eikä mikään tuuriolettamus. Mutta nyt kävi ekaa kertaa niin, että monta vuotta hiljaiseloa viettäneet ex-jutut sun muut alkoivat yhtäkkiä pommittaa heti eron jälkeen. Noh, silloin kun tuollaista sattuu seurustellessa niin sitähän myhäilee tyytyväisenä, mutta nyt kun on vapaa höstäämään ja hästäämään niin ahistaa ihan vitusti. Niin paljon, ettei kykene edes vastaamaan tekstiviestiin mitään. Käänsin kännykän nurinpäin ja huusin sille, että jätä mut rauhaan! Jospa tuo usko.

Just niinku vissiin että ruoho on vihreämpää ja niin edelleen. Niinku että juon vuorotellen tässä olutta ja sidukkaa. Ja joka kerta kun avaan jommankumman, niin tekee mieli just sitä toista. Ei oo helppoo.

Eihän tää ollu vielä kännikirjotusta? Että eihän mun tätä tartte deletoida? Ihan vitun hyvä pasisti se oli tuo Jaco Pastorius. Vittu, meidän ex-basisti osas nää jutut ihan täysin, pitäsköhän perustaa joku saman tyylisuunnan orkesteri.

MYÖSKIN
haluan sellaisen paidan kun siinä suolimainoksessa. Se koski jotain peräreikäasioita, näin sen tänään lounasta nauttiessani. Jollain ukolla oli paita päällä, jossa luki isolla: "Peräaukon kutina". Sellaisen haluan. Ei paljo akat ahistelis.
JAAHAS!

Tällaista selkäni takana! HYKYTI HOP!!

NARSKISTUR
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Stadinarska kirjoitti:JAAHAS!

Tällaista selkäni takana! HYKYTI HOP!!

NARSKISTUR
Voi ei! Onko Arska GAY?

Gayhan tarkoittaa iloisen lisäksi myös pipuli vs piirakka vs pipuli vs pipuli - jutskaa, jossa palapeli kohtaakin peilikuvansa ja kääntyy! Voi ei! Arska! Jos tosissas rakastat mua, niin sano se ääneen!

Ei Gay, mutta ehkä viel mielensä muuttava
ARSKA-FANCLUBIN AINOA JÄSEN
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Tiiäkkö. Nyt tarttee allekirjottaa tää ihan 100%. Tai oikeestaan 130%. Ei oo taas helppoo, ei.
Kaiken lisäksi tää viimeisin alkoi että "Näin ilmoituksesi deittinetissä..."? Mitä hemmettiä. Mulla on joskus 5 vuotta sitten ollut pari viikkoa ilmotus cityssä. Nyt iski vähän paranoiat päälle, että löytyykö tuollaset jotain ihmeellistä reittiä pitkin vieläkin jostain bittien syövereistä. Ei löydy foliota, teippaan siideritölkin otsaan.
No ekkö sä ite pysty kattoo sitä? Nimimerkilläs? Vai?
City vissiin tallettaa kaikki.

Muakin ärsyttää, kun blogissani jotkut käy kommentoimassa v. 2005 kirjoitettuja juttuja...ja kuka ees jaksaa selaa mun blogia niin pitkälle taaksepäin??? STALKKERIT!

Mulla muuten on oikeesti stalkkeri yhellä toisella palstalla. Naispuolinen. Aina ajoittain puskista huutelee asiattomuuksia ja linkittelee kuvia mun irc-galleriasta "hyi vittu mikä lehmä", "kattokaa miten ruma lapsiki sil on" jne. En korvaa sinänsä jaksais lotkauttaa, ikää tommosella ei voi olla yli 14, ainakaan henkisesti.

Tosin siltä palstalta mä uskon ihan mitä vaan...
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti: No ekkö sä ite pysty kattoo sitä? Nimimerkilläs? Vai?
City vissiin tallettaa kaikki.
Kävin mää kattoon, mutta ei mulla mitään ilmotusta ole. Siis munhan nyt pitää sitten olettaa, että jotkut on kytänneet mun profiilia niin kauan, että olen taas vapaana että kehtaavat laittaa viestiä! Jee! Ja sitten en vastaa viestiin mitään! Jee! No onhan se lapsellista, mutta vastailenkin sitten huomenissa selvinpäin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:JAAHAS!

Tällaista selkäni takana! HYKYTI HOP!!

NARSKISTUR
Voi ei! Onko Arska GAY?

Gayhan tarkoittaa iloisen lisäksi myös pipuli vs piirakka vs pipuli vs pipuli - jutskaa, jossa palapeli kohtaakin peilikuvansa ja kääntyy! Voi ei! Arska! Jos tosissas rakastat mua, niin sano se ääneen!

Ei Gay, mutta ehkä viel mielensä muuttava
ARSKA-FANCLUBIN AINOA JÄSEN
EN GAI OLE KEI.

KEN KEIKUTTELEE HÄN KEI LIE NEE.

Arska ei kei.

Raksta ei Arska Bedhlamm. Suuriesti ihailla Bedlamm. Hyvä kopiopoika olla.

ÄLÄ VAAN LOPETA FAN KLUPINI JÄSENYYTTÄ . Epärakkahin Betlammi!

KUSTA KUMMASTA MA jasenen tuon SAAN KAAN JOS et maska JÄSEN MAKSATUSTA.

Narskistur seonnut? Ehei, ihan tuiki tavallinen! Tervetuloa tarkastamaan RUUMIINI .

Bedlamin vika tää postaus. HÄN VILLITSEE VIATTOMAN pienen Arskalaisen!


THUR
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Kävin mää kattoon, mutta ei mulla mitään ilmotusta ole. Siis munhan nyt pitää sitten olettaa, että jotkut on kytänneet mun profiilia niin kauan, että olen taas vapaana että kehtaavat laittaa viestiä! Jee! Ja sitten en vastaa viestiin mitään! Jee! No onhan se lapsellista, mutta vastailenkin sitten huomenissa selvinpäin.
Joo, mieskin sai tuossa kesällä cityn kautta jonkun herutteluviestín (jossa oli ihan törkeästi kirjoitusvirheitä, mua ihan nolotti sen naisen puolesta niinQ) eikä se muista jotta sillä ois joku ilmo siellä ollut ja profiiliakin on vissiin päivitetty viimeksi vuonna 2005 tai 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Kävin mää kattoon, mutta ei mulla mitään ilmotusta ole. Siis munhan nyt pitää sitten olettaa, että jotkut on kytänneet mun profiilia niin kauan, että olen taas vapaana että kehtaavat laittaa viestiä!
http://www.city.fi/yhteisot/oulu/

Tuollahan säkin oot viimeksipäivittyneiden listalla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Tuollahan säkin oot viimeksipäivittyneiden listalla.
Ounou. Uteliaana kävin kurkkimassa petilampaan galleriaa, ja siellä oli kommentoimassa joku BettyB. Haluankin tässä yhteydessä selventää koko Kitinän väelle, että Cityssä vaikuttava BettyB en ole minä. Tässä ote SEN TOISEN BettyB:n käyntikortista:

Sijainti Helsinki
Sähköposti [email protected]
Sukupuoli nainen
Ikä 38 v
Horoskooppi leijona
Harrastukset Rokki livenä ja levyinä,kirpparireissut,ihanan pitkätukkamiehen tiirailu,kävelöinti (hyvässä seurassa se on vielä mukavampaa..)


Ihan kamala tai kamalan ihana nainen-riippuu kohtelusta....!!Tykkää PITKÄtukista,niistä jotka tajuaa rokkenrollista;eivät ole akateemisesti koulutettuja vaan ihan tavallisia duunariäijiä;osaavat puhua ja pussaavatkin..;tyytyvät yhteen naiseen kerrallaan. =o)Viihtyy joskus baarissa mutta rauhallinen kotielämä on myös mieluista..
Ei etsi seuraa.
-----------
"Love is not necessary to life,but
it's what makes life worth living".


Voi puistatus.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:http://www.city.fi/yhteisot/oulu/

Tuollahan säkin oot viimeksipäivittyneiden listalla.
Mutta ei kai käyntsärin päivittämisellä ole mitään tekemistä deittinetti-ilmoituksen kanssa sentään.
Vastaa Viestiin