Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Toivottavasti kundi sentään tajuaa harkita avioehtoa. Kyseinen eukko on meinaan sen sortin loinen ja hyväksikäyttäjä, ettei pahemmasta väliä.
Tuo avioehtoasia taas on mun mielestä semmoinen asia, josta on ehkä mahdollista korrektisti mainita... ehkä. Vaikeita juttujahan nuo ovat.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ärsyttävää, kun kirjan loppuratkaisu on sen verran vaikuttava, että se jää pyörimään päähän. Pitää vissiin katsoa amerikkalainen romanttinen komedia vastapainoksi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ihminen kirjoitti:Ärsyttävää, kun kirjan loppuratkaisu on sen verran vaikuttava, että se jää pyörimään päähän. Pitää vissiin katsoa amerikkalainen romanttinen komedia vastapainoksi.
Että voit vetää kunnon kilarit?
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vihtahousu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ärsyttävää, kun kirjan loppuratkaisu on sen verran vaikuttava, että se jää pyörimään päähän. Pitää vissiin katsoa amerikkalainen romanttinen komedia vastapainoksi.
Että voit vetää kunnon kilarit?
Sanalla "kilarit" on tässä varmaan nyt joku merkitys, jota en ymmärrä. Ajatuksena oli siis katsoa jotain niin pehmeää huttua, jossa ei varmasti tapahdu mitään dramaattista eikä traagista ja loppuratkaisu on ennalta arvattavasti häppi häppi zoiful yay.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kalusteiden kantoa, sali ja Vantaalle väijyyn lattiapalloa. leppe;etä :lol:
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ihminen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ärsyttävää, kun kirjan loppuratkaisu on sen verran vaikuttava, että se jää pyörimään päähän. Pitää vissiin katsoa amerikkalainen romanttinen komedia vastapainoksi.
Että voit vetää kunnon kilarit?
Sanalla "kilarit" on tässä varmaan nyt joku merkitys, jota en ymmärrä. Ajatuksena oli siis katsoa jotain niin pehmeää huttua, jossa ei varmasti tapahdu mitään dramaattista eikä traagista ja loppuratkaisu on ennalta arvattavasti häppi häppi zoiful yay.
No kyllä mä tuommoisen leffan jälkeen olisin täysin riekaileina! (siis hajalla, vittuuntunut, epätoivoinen, kauhistunut... yms)
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vihtahousu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Että voit vetää kunnon kilarit?
Sanalla "kilarit" on tässä varmaan nyt joku merkitys, jota en ymmärrä. Ajatuksena oli siis katsoa jotain niin pehmeää huttua, jossa ei varmasti tapahdu mitään dramaattista eikä traagista ja loppuratkaisu on ennalta arvattavasti häppi häppi zoiful yay.
No kyllä mä tuommoisen leffan jälkeen olisin täysin riekaileina! (siis hajalla, vittuuntunut, epätoivoinen, kauhistunut... yms)
Ai juujuu. Yleensä, jos elokuva alkaa aiheuttaa em. fiiliksiä loppuu katsominen siihen paikkaan. Jotkut kategorian elokuvat kuitenkin menevät läpi periaatteella aivot @ narikka. Silloin se on terapiaa. Vähän kuin joku japsimuumien katsominen (niitäkin tuli joskus katseltua telkkarista taannoin, kun oli tarpeeksi väsynyt).
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikään ei toimi ja kaikki on pielessä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Todella viheliäinen sää taas kerran. En suostunut uskomaan, että on aamu, kun ulkona on tuollaista surkeanharmaata, ja onnistuin heräämään vasta puoli yhdeltätoista nukuttuani kaiketi yli kymmenen tuntia, eli liikaa. Päivä arvatenkin pilalla. Taas. Ärh.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vadim kirjoitti:Todella viheliäinen sää taas kerran.
Ihana, kaunis, kuulas ja pureva suomalainen talvikeli. Hiihtämään siitä meren jäälle mars!
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

On se jännä taas huomata mitä negatiivisia fiiwiksiä nopsaan parista ketjusta löytyi.

Soitin duunikaverille aamulla Vittu kun vituttaa-veisun, kun sillä oli lähtö kotoa mennyt putkeen; jätti röökit kotia ja oli turvalukolla lukinnut vaimonsa asuntoon (2-puolinen lukko olis kuulemma maksanut n. tuplasti eli lähemmäs 300e).
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Istualteen nukkuminen osottautui yllättävän helpoksi. Lähtisivät nyt kaikki toimistolta, jotta voisin jatkaa. Illalla kun pitää taas olla skarppi ja jaksaa myöhään.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Uuuh. Menin siten täyttäämään maustemyllyt ja tungin viimeisen myllyyn chiliä hieman kämmäten. Nyt sitä chilimursketta/pölyä on silmissä ja sieraimissakin. Pitäsköhän vielä räplätä kikuliakin kun tekee niin höpööö.. :roll:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti:On se jännä taas huomata mitä negatiivisia fiiwiksiä nopsaan parista ketjusta löytyi.
Tuhoan ne positiivisilla fiiliksillä! Hello Cthulhu!
http://www.hello-cthulhu.com/?date=2003-11-30
Elämä kantaa, jos sen antaa
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:kämmäten. Nyt sitä chilimursketta/pölyä on silmissä ja sieraimissakin. Pitäsköhän vielä räplätä kikuliakin kun tekee niin höpööö.. :roll:
Ei hitto! Tästä tuli mieleeni viimeöinen uneni:
Olin katsomassa Bryan Adamsin (!!) keikkaa jossain ihme mestassa, ja BA esiintyi pelkissä boksereissa pikkuveikan pää kivasti housujen vyötäröresorin alta pilkottaen. Jostain syystä koin tarpeelliseksi kouraista itseäni haaroista, ja yllätyin, kun sieltä löytyi rautakangen kova k-y-r-p-ä. Innostuin järjettömästi, kerrankin saisin runkata omaa vehjettäni (enkä aina muiden) ja aloin suorituksen. En tarvinnut kovin montaa vetoa, kun tunsin olevani hyyyyvin lähellä. JA SITTEN HERÄSIN! Perkele, en vieläkään tiedä mille se miehistä tuntuu. Vitutti.

Näin myös muutaman muun erittäin omituisen unen ja yhtä unta olen nähnyt sairaslomani aikana joka yö. Aika pelottavaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti: Ei hitto! Tästä tuli mieleeni viimeöinen uneni:
Olin katsomassa Bryan Adamsin (!!) keikkaa jossain ihme mestassa, ja BA esiintyi pelkissä boksereissa pikkuveikan pää kivasti housujen vyötäröresorin alta pilkottaen. Jostain syystä koin tarpeelliseksi kouraista itseäni haaroista, ja yllätyin, kun sieltä löytyi rautakangen kova k-y-r-p-ä. Innostuin järjettömästi, kerrankin saisin runkata omaa vehjettäni (enkä aina muiden) ja aloin suorituksen. En tarvinnut kovin montaa vetoa, kun tunsin olevani hyyyyvin lähellä. JA SITTEN HERÄSIN! Perkele, en vieläkään tiedä mille se miehistä tuntuu. Vitutti.
Hehhhee! Peniskateus täytynee taas kaivaa esiin historian romukopasta... Pitääkin lähteä tästä etsimään, moido!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Melnais kirjoitti:Tuhoan ne positiivisilla fiiliksillä! Hello Cthulhu!
http://www.hello-cthulhu.com/?date=2003-11-30
Ooh, parhautta :h:

Mua alkaa huolestuttamaan oma mielenterveyteni. Olen kai alkamassa parantua pari vuotta sitten iskeneestä massiivisia mittoja saavuttaneesta antisosiaalisuudestani :shock: Lisäksi olen vielä sairaalloisen hyvällä tuulella lähes koko ajan. Tää ei tunnu normaalilta, vaikkakin aika hyvältä.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:En tarvinnut kovin montaa vetoa, kun tunsin olevani hyyyyvin lähellä. JA SITTEN HERÄSIN!

Älä murehdi. Noin minullekkin on käynyt joka ikinen kerta, kun olen unessa meinannut päästä jonkun ûber hotin chicksin ineen.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:Mua alkaa huolestuttamaan oma mielenterveyteni.
Mua taas BettyB:n mielenterveys.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mua alkaa huolestuttamaan oma mielenterveyteni.
Mua taas BettyB:n mielenterveys.
Phuuh, et oo ainoa.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti:Mua taas BettyB:n mielenterveys.
Phuuh, et oo ainoa.
Eiks noi tuollaiset unet olekaan normaaleja? :shock:

EDIT: mä näen usein myös unta jossa olen mies, ja juuri ennen kuin pääsen työntymään naiseen herään.. olisi kiva tietää miltä lämpöinen, märkä nainen tuntuu kyrvän ympärillä.
Viimeksi muokannut milli, 11.01.2008 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon mäkin nähnyt unta, jossa mulla oli miehen sukuelin... toi Bryan Adams -osuus on se, josta olisin enemmän huolissani!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mua ei huoleta teidän kenenkään mielenterveys, edes oma. Kaikki on suunnilleen samantekevää. Prossun uusi avaratar oli melko mielikuvitusrikas(NOT), kuulemma hyvässä kuosissa, haluaa päästä taas kiusaamaan jotain miespoloa? Tai mitä se kuuluu kenellekään? HV kaikille tasapäisesti vaan.
swirl kirjoitti:Oon mäkin nähnyt unta, jossa mulla oli miehen sukuelin...
Mä en oo kuvitellu unissani että mulla olisi koskaan ollut vittua, oonks mä ny jotenkin poikkeava?
Viimeksi muokannut Niba, 11.01.2008 13:20. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

swirl kirjoitti:toi Bryan Adams -osuus on se, josta olisin enemmän huolissani!
No se muakin tässä kuviossa kummastuttaa! Ja peeäs: sillä oli aika pieni. Etenkin verrattuna siihen mun vastaavaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
swirl kirjoitti:toi Bryan Adams -osuus on se, josta olisin enemmän huolissani!
No se muakin tässä kuviossa kummastuttaa! Ja peeäs: sillä oli aika pieni. Etenkin verrattuna siihen mun vastaavaan.
Ei wanha kunnon rockmuusikon kurkku ollu vaa nahistunu? Adamsin äänikin on niin kireä.
Sit kuulemma kun naiset saa vihdoin oikeen kunnonkokoistakyrpää niin heti alkaa valitus "ei sovi ei mahu!".. P.S. mulla ei ainakaan ole liian suuri vaan sopiva. (Jäämme odottamaan Maniksen kommenttia) :pics:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin