Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Xiberia kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tummien perhosten koti houkuttelis.
Mäkin haluaisin nähdä sen, tykkäsin kirjasta! Sääli kun on vähän pitkä matka leffaseuraksi :D
Mä just laitoin 5 min sitten ilmon kilpailuun mistä voittais ensi-iltaan liput..

Nyt mä kyllä lähden koneelta pois, taas tuli tuhlattua lähes 2 tuntia hyvää sohvapusipusi- aikaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mulle tuli kamala tarve päästä elokuviin. Seuraava mahdollisuus on kahden viikon päästä. Höh.

Tummien perhosten koti houkuttelis.
Mä voin lähteä suraks! Kahden viikon päästä lauantaina on kyllä jo sovittua menoa, mutta muut päivät kyllä passaa :]
Hermann Hoth

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:...Kämppä myyntiin
...
Miks kämppä myyntiin?
Zeb

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Xiberia kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tummien perhosten koti houkuttelis.
Mäkin haluaisin nähdä sen, tykkäsin kirjasta! Sääli kun on vähän pitkä matka leffaseuraksi :D
Hei, paras suomalainen leffa mitä muistan nähneeni. Muistini saattaa olla lyhyt, mutta suosittelen!
Hermann Hoth

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tummien perhosten koti houkuttelis.
Mäkin haluaisin nähdä sen, tykkäsin kirjasta! Sääli kun on vähän pitkä matka leffaseuraksi :D
Hei, paras suomalainen leffa mitä muistan nähneeni. Muistini saattaa olla lyhyt, mutta suosittelen!
Aa, pitää kai käydä katsomassa, kun näin moni leffasta puhuu. Mainospätkän olen jo nähnyt ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta.
Vastaa Viestiin