Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Chap kirjoitti: Manilasta voi ostaa pieniä ystäviä itselleen.
Mä haluisin mielummin 1:1-kokoisia
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Minkähän noista ottais? Help!
Jos noista kompakteista joku, niin sitten tämä
Komps.

Katsoin itse samaa. Onhan se nyt saatana fakta että kameraa ei saa alle 250€:n. Tai saa mutta se kelpaa alle 10-v:n leikkikaluksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:leikkikaluksi
Mulla onkin leluja ihan liian vähän.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onks kaupat tänään auki?
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Onks kaupat tänään auki?
Pienet ruokakaupat on.
Chap

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:Onks kaupat tänään auki?
Pienet ruokakaupat on.
Isotkin ruokakaupat ovat, kunhan ovat lähellä metro- ja rautatieasemaa tai Kampin keskuksessa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluaisin Tupperware-kutsuille. Ystävätkin on kivoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen yllättävän krapulainen ottaen huomioon tammikuun tipattomuuden. Keson oliivifeta-raejuusto on hyvää. Mulla ei tietenkään ole sitä nyt. Hyvät oli kumarat, loppuilta meni täysin vaistojen varassa. Honshu ja Hokkaido ovat saaria Japaniassa. Nyt syön spaghettia kastikkeella, hyvää on. Myös Keson oliivifeta-raejuusto on hyvää. Hemmetti kun mieleeni ei muistu tähän hätään yhtään Japanialaista saarta...
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:kunhan ovat lähellä metro- ja rautatieasemaa tai Kampin keskuksessa.
Boikotoin kauppoja jotka ovat lähellä metro- ja rautatieasemaa tai Kampin keskuksessa. Söpö pieni siwa oli auki Armonkalliolla. ihQ
Bhven

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Edith kirjoitti:Ja sitten kun vielä vaihtaisit edellisen avatarin takasin, ni jo ois päivän hyvät työt pulkassa.
Tarviin tällä hetkellä teleskooppisilmiä ja suojakoteloa.
milli

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kyllä se vodka oli ihan toimivaa.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mokoman uusin video:

Hermann Hoth

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Bliss kirjoitti:Mistä sais ostaa ystäviä?
Voiko ystäviä ostaa?
Minkälaisen ystävän saa milläkin rahalla?
Olisko hintataulukkoa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Palkitsin just miehen 20 eurolla. Tosin se joutuu tuhlaamaan sen kohta pitsaan, jonka pitäisi saapua ovelle minä hetkenä hyvänsä. Mä päätin vähän hemmotella itseäni.. taas. Vastahan mä söin Marianne- karkin.

Kiltisti oltiin kotona ilta, mies suree vieläkin tasapeliä (jonka minä ilkeä vaimo kävin jo varmistamassa etukäteen netistä ja osasin olla maalien aikana kaukana huudosta).

Ensi viikolla shoppaamista; vaunut, verhokangasta ja jotain vauvatavaraa pitäis luultavasti hankkia, tosin on tässä vielä aikaa. Tuntuu vain siltä olis kiva että kaikki on valmiina jos jotain komplikaatioita tulee ennen h-hetkeä.

Vaola - sutkin pitää treffata, miten olis tämä suunnitelma: treffataan sellossa, , otat likat mukaan, syödään jotain ja saat viedä mut kotiin? :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään on huono päivä. Entinen hyvä työkaveri koki kohtalonsa jäädessään yöllä kotimatkallaan junan alle. Kuumaa kaakaota ja paremman puoliskon kainaloa, eiköhän se siitä jossain vaiheessa helpota.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:Entinen hyvä työkaveri koki kohtalonsa jäädessään yöllä kotimatkallaan junan alle.
Lapsuudenkoti on junaradan läheisyydessä. Montakohan veturikuskia laitettiin hoitoon kun maattiin raiteiden välissä ja juna veti ylitse, sai melkoisen adreaniili myrskyn moisen jälkeen.

Voi niitä aikoja kun oli nuori ja rämäpää... Nyt on vaan rämäpää.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Elämä jatkuu.
Tähän mäkin luotan.
*yhtyy täysin rinnoin*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Krapula kärsitty ja leffa katsottu, mitähän sitten?
Viimeksi muokannut Bluntly, 13.01.2008 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Eilen näin taas pitkästä aikaa muualla asuvan halikaverini.
Mä en tajua sun luokituksia kavereille. Niitä meinaan on, pelottaa tavallaan kysyä mihin gategoriaan mie tipahdan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Säälittävän pienellä mahdollisuudella voisin tänään lähteä baanalle, mutta yksin ei viitsi.
Ylläolevaan viitaten, ostetaan myös ystäviä. Mökkihöperyys uhkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

1108 kirjoitti:Mokoman uusin video:
Mää oon ihan fani. Ei pysty lopettaan popitusta.
Hermann Hoth

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Rouva Pupu kirjoitti:Entinen hyvä työkaveri koki kohtalonsa jäädessään yöllä kotimatkallaan junan alle.
:( Voimia.
Eihän tuosta aikaa kun lehdessä oli aiheesta (yleisesti). Suunnilleen 50 jää vuodessa alle.
1108 kirjoitti: Lapsuudenkoti on junaradan läheisyydessä. Montakohan veturikuskia laitettiin hoitoon kun maattiin raiteiden välissä ja juna veti ylitse, sai melkoisen adrenaliinimyrskyn moisen jälkeen.
:shock: Et ole tosissas!! Siinä ei varmasti olisi paljon tarvinnut voimisteluliikkeitä tehdä, kun olisi pää tai jokin raaja vaan "häipynyt" junan mukana. Aika hullua.
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mistä sais ostaa ystäviä?
Kävisinks mä? Oon kyl ihan ilmanen ja kun on itselläkin uudet hakusessa niin olis vähän niinku win-win sitsueitsöni?
Lolita kirjoitti:Mä haluaisin Tupperware-kutsuille. Ystävätkin on kivoja.
Mä voin järkätä, tuutteko kutsuille? ;)

Ystävistä tuli mieleeni, että sain eilen Naamakirjassa sähköpostia joltain Porvoolaiselta tytöltä/naiselta, joka etsi uusia ystäviäbaareiluun ym. hösläämiseen. Aika kivaa :]

Kävin lenkillä. Teki kutaa. Nyt suihkuun, safkaa ja loppuilta miesten parissa, Jack Bauer ja Wallander, namskis! :h:
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

isohaara kirjoitti:Mää oon ihan fani. Ei pysty lopettaan popitusta.
Tjeu, Sauna Open Air!
Aito_Johanna

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Eräs kaverini haluaisi, että lähtisin sen kanssa pitkän viikonlopun kaupunkimatkalle jonnekin. Se on kauhian kiva ihminen, mutta samalla kuitenkin aika rasittava, niin kuin me kaikki, ja erakkosieluni tuntee ahdistusta ajatuksesta kolmesta vuorokaudesta nonstoppina sen seuraa jossain krakovassa. Mitäs mä nyt keksisin tekosyyksi? :roll:
Vastaa Viestiin