Alotetaan sitten maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Xiberia kirjoitti:Onko kaljuissa miehissä joku juttu? Betty?
Kaikki on tähän mennessä osottautuneet aika kusipäiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kirjallisuudella on paha vaikutus meikäläiseen. Koko aamupäöivä mennyt tsekkaillessa Bon Scottin aikaista AC/DC:n tuotantoa youtubesta.

Pitäisikö alkaa absolutistiksi kuin Agnus, että voisi soittaa kuin jumala? Vai elämään kuin Bon, että voisi tehdä kaikkea mitä hänkin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Onko kaljuissa miehissä joku juttu? Betty?
Kaikki on tähän mennessä osottautuneet aika kusipäiksi.
Allekirjoitan tämän.
Sundance Kid

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Kaikki on tähän mennessä osottautuneet aika kusipäiksi.
Allekirjoitan tämän.
Jaaha. Tarkoittaako tämä sitä, että musta on kovaa vauhtia tulossa kusipää? Missä suoritetaan edullisia hiusistutuksia?
BettyB.

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sundance Kid kirjoitti:
masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Kaikki on tähän mennessä osottautuneet aika kusipäiksi.
Allekirjoitan tämän.
Jaaha. Tarkoittaako tämä sitä, että musta on kovaa vauhtia tulossa kusipää? Missä suoritetaan edullisia hiusistutuksia?
Äh, perun vähän. Mutta ihan vähän vaan. Kusipää on ilkeä ja ruma sana. Sanotaanko ennemmin vaikka että ei-aviomies-matskua (vaikka niin luulinkin).

Eräs exä kyllä oli alkanut kaljuksi, ja käytös muuttunut huomattavasti aikuismaisemmaksi. Että ehkä hänen kohdallaan tilanne on juuri toinen. Hiukset päässä kusipää, hiuksettomana kiva poika.

Tai voisko olla jopa niin, ettei niillä hiuksilla sit oikeesti oliskaan mitään merkitystä. Tai ehkä sittenkin, riippuen siitä onko luonnostaan kalju vai höyläkalju. Tjaa-a, elämän suuria kysymyksiä. Lupaan palata asiaan kun se on pässinlihaa.
Viimeksi muokannut BettyB., 14.01.2008 12:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siis kymmenisen vuotta kusi kertynyt päähän, kohta paukahtaa ja pissi lentää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Siis kymmenisen vuotta kusi kertynyt päähän, kohta paukahtaa ja pissi lentää.
Joo, kuoleman vaara on myös ilmeinen, jos kalju runkkaa vasurilla tai pureskelee porkkanoita suoraan pussista.
On se helpompaa kun on hiuksia.
killkill

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Viikonloppu ihan hauska - monella tavalla.

- löysin kadonneen harrastusmotivaation uudelleen
- la-iltana sain naureskella meille saunomaan piipahtaneen lankomiehen huonoa kuntoa - kolmen päivän putken päälle kuulemma paha olo. Ei o nuorisosta mihinkään, ehei...
- sunnuntai meni vaimon mahaa silitellessä ja elokuvia katsoessa.

Tänään menee sitten hermot.

Vuokrasimme yliopistolta atk-luokan täksi ja huomiseksi päiväksi. Ensin saa juosta ympäri kampusta etsimässä juuri SITÄ infoa. Sitten hätistellä akateemisesta vapaudesta nauttivia nörttihippejä hittoon vuokraamastani atk-luokasta (eihän se ovessa kovin isolla lukenutkaan että VARATTU MA-TI). Lopuksi pääsee kuuntelemaan käyttötuen vittuilua, kun kysyn mille käyttöalueelle nää tunnarit on tarkoitettu. Valittavissa oli 10 eri aluetta, mutta tottahan VITUSSA minun pitää se tietää, että oikea vastaus on *** vaikken ole missään yliopistossa päivääkään viettänyt.
Edith

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Miten ilmaistaisiin firman vastaaville tahoille, ettei niiden uusi viestintäharjoittelija oikein osaa ja että minä kirjoittaisin unissakin sujuvampaa suomea ja hereillä ollessani suht yhtä sujuvaa ranskaa kuin se suomea?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Xibe ei kannata..
Päivän avaus, puolituntia myöhään..
Noh ehkä menen illemmalla käväisemään Mäkelänryntään uimastadionille?
Pitää kuitenkin olla epäileväinen jos radat varattuina niille "urheilijahomoille", tietysti siellä on ryssämuijia kauhomassa pariuintia yhdellä radalla meikit päässä jne.
Vaikeaksi menee, mutta sitten voi illan lopuksi tyhjentää saunan tai pari, jos alkaa vituttamaan ja hankkia vaikka porttarin :evil: .
Edith kirjoitti:Miten ilmaistaisiin firman vastaaville tahoille, ettei niiden uusi viestintäharjoittelija oikein osaa ja että minä kirjoittaisin unissakin sujuvampaa suomea ja hereillä ollessani suht yhtä sujuvaa ranskaa kuin se suomea?
Vaikea sanoa kun kirjoitat noin sujuvasti.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Edith kirjoitti:Miten ilmaistaisiin firman vastaaville tahoille, ettei niiden uusi viestintäharjoittelija oikein osaa ja että minä kirjoittaisin unissakin sujuvampaa suomea ja hereillä ollessani suht yhtä sujuvaa ranskaa kuin se suomea?
Toi on noita juttuja jotka ärsyttää vietävästi! Joku, joka kouluttautuu alalle, pääsee myös työharjoitteluun, oli sitten kuinka tyhmä vaan! Itse istuu tekemässä vähäpätöistä vähemmän palkattua duunia.
Esim. tein 4kk sairauslomansijaisena kurottaja-/nosturifirmalle laskuttajan ja palkanlaskijan (perintä, asiakaspalvelu, 50 miehen palkat jokatoinen viikko, kaikki laskutus) hommia. Kun tuli sopimuksen lopun aika, ja firman piti päättää ottaako mut täyspäiväiseksi vakituiseksi ja tekee ostosopimuksen vuokrafirman kanssa, tuli selväksi että maksan 7000€. Päättivät että oli halvempaa palkata kaksi alan opiskelijaa (tradenomi) tekemään töitä kesäksi. Koulutin sitten nämä kaksi taukkia kahdessa viikossa, ja tulin kesäksi tekemään toisen työt pimeästi (niin ettei vuokrafirma siitä tiennyt - tuntipalkalla) koska se otta loparit kun työ oli "liian rankkaa". Miten muuten 50% mun aikaisemmista töistä oli liian rankkaa? Ei voi tajuta.. mutta silti, vähän katkera olin :P
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Natsimode kirjoitti:Tervehdys Antti,

ilmeisestikin tarkoitat Raamattu-kuvaa, joka sinulta poistettiin? Se
rikkoo tätä kohtaa:

"Sinulla tulee olla lupa julkaista kuva. Et voi siis lisätä
Kuvagalleriaan toisilta sivuilta luvatta kopioituja kuvia. Vaikka kuvat
olisivatkin julkisesti saatavilla netistä, se ei tarkoita, että sinulla
olisi oikeutta julkaista niitä edelleen Cityn Kuvagalleriassa tai
muissakaan palveluissa. Hyödyllistä luettavaa on Jukka Korpelan
artikkeli Miks mä muka en sais skännätä tätä veppisivulleni eli mitä
jokaisen tietokoneen käyttäjän pitäisi tietää tekijänoikeudesta."

Jos taasen tarkoitat kuvaa, jossa on verinen nainen risti suussaan,
niin no, se rikkonee samaa kuin yllä ja lisäksi se on hyvän maun
vastainen. Kyseinen kuva onkin sinulta poistettu jo kerran
maaliskuussa, joten monien sääntörikkomuksien vuoksi sait pysyvän kuvabannin.

Del Aholainen
[email protected]
HAISTAKOON NYT JUMALAUTA JO VITUN!!!

EDIT: Bännätkää nyt saatana täältäkin!!!

Kuva

EDIT2:

Kuva
Viimeksi muokannut 1108, 14.01.2008 13:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Radio Rockissa ovat jo useaan kertaan hehkuttaneet, että JOKU tulee Jäähalliin keikalle 2. kesäkuuta, mutta koska mua koko ajan häiritään kurjilla työasioilla, olen joka kerta missannut artistin nimen. Kertokaa!!!11!1 Ahistaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Radio Rockissa ovat jo useaan kertaan hehkuttaneet, että JOKU tulee Jäähalliin keikalle 2. kesäkuuta, mutta koska mua koko ajan häiritään kurjilla työasioilla, olen joka kerta missannut artistin nimen. Kertokaa!!!11!1 Ahistaa!
Judas Priest.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kiitän. Voin taas hengittää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
Natsimode kirjoitti:Tervehdys Antti,

ilmeisestikin tarkoitat Raamattu-kuvaa, joka sinulta poistettiin? Se
rikkoo tätä kohtaa:

"Sinulla tulee olla lupa julkaista kuva. Et voi siis lisätä
Kuvagalleriaan toisilta sivuilta luvatta kopioituja kuvia. Vaikka kuvat
olisivatkin julkisesti saatavilla netistä, se ei tarkoita, että sinulla
olisi oikeutta julkaista niitä edelleen Cityn Kuvagalleriassa tai
muissakaan palveluissa. Hyödyllistä luettavaa on Jukka Korpelan
artikkeli Miks mä muka en sais skännätä tätä veppisivulleni eli mitä
jokaisen tietokoneen käyttäjän pitäisi tietää tekijänoikeudesta."

Jos taasen tarkoitat kuvaa, jossa on verinen nainen risti suussaan,
niin no, se rikkonee samaa kuin yllä ja lisäksi se on hyvän maun
vastainen. Kyseinen kuva onkin sinulta poistettu jo kerran
maaliskuussa, joten monien sääntörikkomuksien vuoksi sait pysyvän kuvabannin.

Del Aholainen
[email protected]
HAISTAKOON NYT JUMALAUTA JO VITUN!!!

EDIT: Bännätkää nyt saatana täältäkin!!!

Kuva

EDIT2:

Kuva
Sun pitää tehdä kuvat itse ei käyttäätoisten tekemiä, ja tuo raamatun paska on varmaakin niin suojattu härveli etti siitä uskalla kukaan julkaista asianomaista materiaalia, pois lukien ihanteellinen kitinämme, AASI! etkä käy sitten homoilemaan näissä kuva asioissa..
Viimeksi muokannut Niba, 14.01.2008 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Yliopistoon ei enää taida olla pääsyvaatimuksena enää suomen kielen lukutaito. Ovessa lukee VARATTU, mutta silti saa olla viiden minuutin välein olla sanomassa sisään änkeäville opiskelijatyttösille, mitä ovessa lukee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
EDIT: Bännätkää nyt saatana täältäkin!!!
Ei jaksa. Toi on osa sun luonnetta. Aasi tehköön jotain jos haluaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:Yliopistoon ei enää taida olla pääsyvaatimuksena enää suomen kielen lukutaito. Ovessa lukee VARATTU, mutta silti saa olla viiden minuutin välein olla sanomassa sisään änkeäville opiskelijatyttösille, mitä ovessa lukee.
Piru! Ne valehteli! Olin hakemassa yliopistoon nyt keväällä, mutta koska haen ulkomaisella yo-tutkinnolla, haen kansainvälisenä (undergraduate) opiskelijana, tarvitsen hakemukseeni (ennen 31.1.) todistuksen suomenkielenosaamisestani. Kielikurssit, jotka oli hyväksyttyjen listalla, on täynnä ja ilmoittautumiset menneet jo marraskuussa. Nice.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti: Ovessa lukee VARATTU, mutta silti saa olla viiden minuutin välein olla sanomassa sisään änkeäville opiskelijatyttösille, mitä ovessa lukee.
Eks sä oo kuullu että varatut miehet on naisten mielestä niitä parhaita? Kato jos kelpaa muillekin niin pakkohan siinä on jotain hyvää olla! Oot vaan niin hot pápá että opiskelitatyttöset käy pikkupöksyt märkinä oven takana tyrkyllä ;)
Pyry-Matias

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:EDIT: Bännätkää nyt saatana täältäkin!!!
Väsynyttä.
killkill

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Oot vaan niin hot pápá että opiskelitatyttöset käy pikkupöksyt märkinä oven takana tyrkyllä ;)
Tuo sen täytyy olla!
Täytyy muuten samaan syssyyn soittaa Tampereen Säteilyturvakeskukselle, etteivät ihmettele kun näistä koordinaattipisteistä tulee poikkeuksellisen voimakkaita GUUMA- ja HOTiuz-säteitä.

[tosin jos radiaatio konvertoituu JZ [joudenZa]-aaltopituudelle, tarvinnee harkita itse-aiheutettua kiina-ilmiötä ja vajota maan alle..]
1108

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:Väsynyttä.
Paskalakki hiljaa.
Tix

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sovin tänään uudesta työpaikasta. Vuosiansio nousi ~ 20.000 €. Urakehitysnäkymät muuttuivat "vain taivas on katto" -tyylisiksi. Päivän tärkein pohdinnan aihe on, ottaako työsuhdeauton vaiko ei. Vaikeaa.
masa

Re: Alotetaan sitten maanantai.

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Sovin tänään uudesta työpaikasta. Vuosiansio nousi ~ 20.000 €. Urakehitysnäkymät muuttuivat "vain taivas on katto" -tyylisiksi. Päivän tärkein pohdinnan aihe on, ottaako työsuhdeauton vaiko ei. Vaikeaa.
Tsih. Melkoiset on korotukset loijerihommissa :D

Onea vaan, mut elä nyt helkutissa audia ota. Oat mielummin vaikka alfa jos työsuhdepirssiä laitat. Sillä saa kuulemma paremmin pesääkin* kuin muilla autoilla.

*) 100 naista vuodessa
Vastaa Viestiin