Alotetaan sitten tiistaikin.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Täsmäpommi-iskut Kela:n konttoreihin. Kiitos!
Mitä ne nyt teki?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Täsmäpommi-iskut Kela:n konttoreihin. Kiitos!
Mut kerrothan jooko ensin ennenku alat pommittelee, että pääsen karkuun tästä viereisen kadun toimistosta? Kiitti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Täsmäpommi-iskut Kela:n konttoreihin. Kiitos!
Mitä ne nyt teki?
Erityisäitiysrahahakemuksen jätin 3.12.07. Sanoivat että käsittelyyn menee 4-6 viikkoa. Nyt on mennyt 7 viikkoa, ja mitään ei ole kuulunut. Soitin ja kyselin että mikä maksaa.. Olivat kuulemma lähettäneet mun työnantajalle lisäselvityspyynnön 9.12. Työnantaja oli saanut sen 21.12. Viimeinen palautuspäivä ollut 27.12. Työnantaja ei olisi voinut millään Kuhmosta saada paperia POSTITSE (kuten se tuli palauttaa) joulupyhien takia palautettua ajallaan. (Tästä ei mulle kerrottu, kiitti vaan). Nyt sitten 11.1. on kela kuulemma laittanut samat paperit mulle täytettäväksi.. missäköhän nekin nyt sitten hengailee? Taas 2 viikkoa päiväyksestä kun kolahtaa postiluukkuun? Kiertääkö ne Nicaraguan kautta?!

Lisäkysymys teille fiksummille: Mun passissa on vielä vanha sukunimi, on voimassa ja tietty muut tiedot pitää paikkansa. Nimi vaihtui 1.9.07. Voinko mä mennä esim. laivalle ko. passilla? Matkustanko ns. vanhalla nimellä että tiedot täsmää jos tulee jotain? Auttakee. Henkilökorttia ei ole, eikä ajokorttia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Mun passissa on vielä vanha sukunimi, on voimassa
Ei ole voimassa. Se lakkasi olemasta voimassa kun sun sukunimi muuttui.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun passissa on vielä vanha sukunimi, on voimassa
Ei ole voimassa. Se lakkasi olemasta voimassa kun sun sukunimi muuttui.
Sain poliisin mukaan käydä häämatkalla ihan normaalisti häiden jälkeen vanhalla passilla, vaikka sukunimi oli vaihtunut. ???
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun passissa on vielä vanha sukunimi, on voimassa
Ei ole voimassa. Se lakkasi olemasta voimassa kun sun sukunimi muuttui.
Sain poliisin mukaan käydä häämatkalla ihan normaalisti häiden jälkeen vanhalla passilla, vaikka sukunimi oli vaihtunut. ???
Joo, kun et varmaan olisi ehtinyt saada uutta uudella nimellä, mutta hitainkin toimisto olisi tähän mennessä toimittanut uuden passin ;)

(Tikkurilassa yks täti valaisi mua asiasta kun aikanaan hain uutta ajokorttia ja kysyin passista.)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja saira »

Elppis kirjoitti:
Erityisäitiysrahahakemuksen jätin 3.12.07. Sanoivat että käsittelyyn menee 4-6 viikkoa. Nyt on mennyt 7 viikkoa, ja mitään ei ole kuulunut. Soitin ja kyselin että mikä maksaa.. Olivat kuulemma lähettäneet mun työnantajalle lisäselvityspyynnön 9.12. Työnantaja oli saanut sen 21.12. Viimeinen palautuspäivä ollut 27.12. Työnantaja ei olisi voinut millään Kuhmosta saada paperia POSTITSE (kuten se tuli palauttaa) joulupyhien takia palautettua ajallaan. (Tästä ei mulle kerrottu, kiitti vaan). Nyt sitten 11.1. on kela kuulemma laittanut samat paperit mulle täytettäväksi.. missäköhän nekin nyt sitten hengailee? Taas 2 viikkoa päiväyksestä kun kolahtaa postiluukkuun? Kiertääkö ne Nicaraguan kautta?!
Kyl ne varmaan maailmanympärimatkan tekee. Mun kohdalla enkka oli vuosi. Hain jotain tukea, ja ennätin itsekin unohtaa hakeneeni sitä. Kieltävä päätös tuli sitten vuoden päästä. Koska en muistanut edes hakeneeni tukea (liittyi muistaakseni siihen, että olin raskaana ja baarissa töissä, eli työt piti lopettaa mahd. nopeasti) ja mukulakin oli jo syntynyt, en hakenut muutosta päätökseen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Ei ole voimassa. Se lakkasi olemasta voimassa kun sun sukunimi muuttui.
Sain poliisin mukaan käydä häämatkalla ihan normaalisti häiden jälkeen vanhalla passilla, vaikka sukunimi oli vaihtunut. ???
Joo, kun et varmaan olisi ehtinyt saada uutta uudella nimellä, mutta hitainkin toimisto olisi tähän mennessä toimittanut uuden passin ;)

(Tikkurilassa yks täti valaisi mua asiasta kun aikanaan hain uutta ajokorttia ja kysyin passista.)
Jep :) Piti vain tarkistaa.. Eipä olis vaikea huijata, mutta kannattaako moinen, matkavakuutuksetkin peruuntuisivat. Saanhan mä passin viikossa...

Sports academy näyttää liverpool-luton matsin. Taitaa joutua sinne illalla.

Nyt tekemään uunimakkaraa ja perunamuussia.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja slam »

ooohhoho... Helloweenin jälkeen mäki kotkaa. joo, ei se meeeee, mutta olet hieno hahmo! rakastan sinua matti.

Helloween - I Want Out (1988)
http://www.youtube.com/watch?v=FjV8SHjH ... re=related

- kiitos paikan naisille myös :lol:

:shock: (vittu miksi pitää OLLA joku shoumies, mutta amen kiitos)
masa

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja masa »

slam kirjoitti:ooohhoho...
Moro, mitä slam. Ootko nää pillua saanu viime aikoina?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

:maanantai:

Hienoa, ProAc Studio 125 -kaiutinpari saapui. Vähemmän hienoa, että UPS:n idiootti onnistui pudottamaan toisen laatikon sillä tavoin, että se kolisi portaita alas yhden kerroksen verran pitäen hirvittävää meteliä.

No, rikkihän se meni. Mitähän nyt sit? Löysin kaapit hirveällä vaivalla Hollannista, kun niitä ei valmisteta enää. Minulla on jo noita kaksi entuudestaan, mutta kotiteatteriin niitä tarvittaisiin neljä. Mistähän keksin nyt sitten toisen parin? Argghhh. Lisäksi pitää vielä päivystää, että joku jeppe tulee hakemaan ne täältä, ja töitäkin pitäis tehdä jossain kohtaa.
Zeb

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Löysin kaapit
Nää kaapit on nyt aika freudilaisesti sulla vähän joka paikassa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Xiberia kirjoitti: oon melko lailla päättänyt olla hankkimatta lapsia ihan vaan siksi, että mulla on ihan _järjetön_ synnytysfobia.
Ne kivut on pientä siihen onnellisuuden tunteeseen, kun se pieni on ulkona ja siinä rinnan päällä. Sen jälkeen ei haittaisi, vaikka taivas putoaisi niskaan.
Turussakin varmasti on olemassa TYKS:issä Pelkopoliklinikka. Suosittelen lämpimästi sinne yhteydenottoa!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Stinky

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ahdistus! Vitutus! Nyt meni naksu päähän ja kivi kenkään. Argh :twisted:
Mulla tulevana maanantaina aika liittoon, jos en pääse sinne sitä ennen niin joku k****e. Ihan vitun varmasti :twisted: Vittu.
Bliss

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tein just rommi-rusina-rahkapiirakkaa. Koska kahville tulijoita ei ole, saan syödä sen ihan yksin :P
Stinky

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Et oo ees kutsunut. Kyllä mulle kelpais!

Mä ajattelin tehdä illalla joko lettuja taikka ruistikkuja. Elämä on valintoja täynnä.
SikaMika

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Öhh. Olipas väsynyt työpäivä. Heräsin aamuneljältä, sen jälkeen olo oli aina lopulliseen herätykseen saakka kuin kiinalaisessa kidutuspenkissä, jossa otsalle tippuu vesipisaroita epäsäännöllisessä rytmissä. Nukahtelin ja heräilin ja olin ihan paskana siitä kauanko vielä ehtisin nukkua. Tämän takia en sitten paljon ehtinytkään...

Elämä tuntuu kovin tylsältä juuri tänään. Olo helpottui tosin paljon tämän ketjun luettuani, valtaosalla homma jumittaa vieläkin pahemmin tyhjäkäynnillä. Kiitos, pikku murmelit! :]
Pyry-Matias

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti:Olo helpottui tosin paljon tämän ketjun luettuani, valtaosalla homma jumittaa vieläkin pahemmin tyhjäkäynnillä. Kiitos, pikku murmelit! :]
On tyylikästä olla nurisematta. Siis mitä vitun väliä on sillä, että menee päin pimpandeiliä, jos vain itse sen tietää 8)
prosessi

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti::maanantai:

Hienoa, ProAc Studio 125 -kaiutinpari saapui. Vähemmän hienoa, että UPS:n idiootti onnistui pudottamaan toisen laatikon sillä tavoin, että se kolisi portaita alas yhden kerroksen verran pitäen hirvittävää meteliä.

No, rikkihän se meni. Mitähän nyt sit? Löysin kaapit hirveällä vaivalla Hollannista, kun niitä ei valmisteta enää. Minulla on jo noita kaksi entuudestaan, mutta kotiteatteriin niitä tarvittaisiin neljä. Mistähän keksin nyt sitten toisen parin? Argghhh. Lisäksi pitää vielä päivystää, että joku jeppe tulee hakemaan ne täältä, ja töitäkin pitäis tehdä jossain kohtaa.
Luulisi, että käytettynä voisi löytää muualtakin sellaisia tapauksia, joissa toinen parista on hajonnut syystä tahi toisesta. Joku saattaisi myydä yksittäiskappaleen ihan mielellään, jos jollekin aiheeseen liittyvälle foorumille laittaisi kyselyn.
Bliss

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kiinnostus melko tasan nollassa ihan kaikkeen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:Jahas. Pistin nimen alle toimeksiantosopimukseen, nyt sitten istutaan odottelemassa josko tärppäisi. Luulisin että aika realistinen hintapyyntö laitettiin; kovin paljoa en silti siitä suostu tinkaamaan. Jos ei mene kaupaksi niin mikäpä hätä mulla tässä on, asun sitten itse jos ei kellekään kelpaa prkl.

No, onpa nyt laitettu myyntiin kuitenkin. Jos tämän vuoden puolella menee kaupaksi niin olen tyytyväinen.
Hui! Mitäs sä sitten meinaat tehdä? Ostatko uuden? Mistä? Mikä nyksässä vikana? Millane se on muuten? Mua vähän jännittää, ku ite kohta samassa tilanteessa.. Pidä ajantasalla! :)
Kaikki sanoo, että tää menee hetkessä, mut mua kyllä arveluttaa ja hirvittää hieman. Täs ei oo putkiremppaakaan tehty (tulossa on: 2-5v päästä..), niin haluaako kukaan semmosta ostaa. Vaikka toisaalta, ostinhan mäkin. Ja silloin kuvittelin asuvani tässä pitkäänkin. Ja myyntivoittookin aattelin vielä saada. Hmmm.
Mulli75

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Kiinnostus melko tasan nollassa ihan kaikkeen.
Nyt kyllä valehtelet. Väitän että kiinnostuksesi poikaasi ei varmasti ole nollassa. Sano jos olen väärässä.
masa

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: Tosin ajattelin olla hurja ja muuttaa tsadiin syksyllä,
Älä helvetissä tee sitä virhettä.
Mulli75

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Tosin ajattelin olla hurja ja muuttaa tsadiin syksyllä,
Älä helvetissä tee sitä virhettä.
Aina on mahdollisuus paluulippuun.
1108

Re: Alotetaan sitten tiistaikin.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Tosin ajattelin olla hurja ja muuttaa tsadiin syksyllä,
Älä helvetissä tee sitä virhettä.
Kyy näin on! Ei ole Tampereen voittanutta. :]
Vastaa Viestiin