Muskelipano

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Panisitko vai et?

Olen mies ja tööttäisin
4
13%
Olen mies ja en tööttäisi
11
37%
Olen nainen ja tööttäisin
0
Ei ääniä
Olen nainen ja en tööttäisi
13
43%
Niba
2
7%
 
Ääniä yhteensä: 30

prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Lähdenkin tästä itkemään itseni uneen, hyvästi!

Heisit, tsybyt. :wink:
Öitä.
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Miksi täällä muuten on jo kaksi Nibaa?
prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Miksi täällä muuten on jo kaksi Nibaa?
Jos se on jakautunut?
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Miksi täällä muuten on jo kaksi Nibaa?
Jos se on jakautunut?
Kahdentunut, juu! Siis replikoitunut. Tai silmikoitunut. Tjsp.
1108

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Luulis jo riittävän lihakset manalallekin.
Sundance Kid

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:Kuten sivustahuutaja tuossa jo totesikin, niin naisella varsinkaan rasvaprosenttia ei helpolla saa niin matalaksi, että lihakset erottuisivat. Vaatii sellaisen treeni- ja nälkäkuurin, ettei nainen esimerkiksi lisäänny sellaisilla prosenteilla. Olen kyllä muutenkin poikkeava kun en ymmärrä tuota kuntosalihommaa alkuunkaan. Liikunnan tulee minusta olla leikkiä eikä työtä, ja itse suosin lähinnä pelejä, uintia ja kävelyä.

Myös miehillä jostain syystä runsas kuntosaliharrastuneisuus on mulla turn off. Yhdistän kai mielessäni siihen muita tarkemmin tässä määrittelemättömiä ei-toivottuja ominaisuuksia, kuten ulkonäkönarsisimin. Enkä tiedä mistä johtuu, mutta vinkuheinän puoleinen ruumiinrakenne jostain syystä miellyttää enemmän myös esteettistä silmääni. Sporttisuus on toki sallittua ja jonkinasteisena ihan toivottavaakin.
Tämä uskomus mullakin oli pitkään ihan puhtaasti siitä syystä, että en huomannut katsoa pintaa syvemmälle saliurheilun suhteen. Nyt tovin ihan tavallisella salilla käyneenä olen havainnut, että siellä käy paljon esimerkiksi palloilulajien harrastajia tekemässä lihaskuntoharjoituksia. On siellä paljon tavallisiakin hyvin liikkuvia ihmisiä jotka muun toiminnan ohella käyvät salilla. Se on sitä liikunnan monipuolistamista jota itsekään en aikaisemmin huomannut tehdä, vaan hilluin heikkopäisenä aerobisten lajien parissa niin kauan, että huomasin kroppani kuivuneen vinkuheinä tasolle ja voimien kadonneen taivaan tuuliin.

Ja mitä sitten tulee niihin näkyviin lihaksiin, niin se taitaa sitten olla katsojan silmissä. Minä en osaa sanoa miten asia yleisellä tasolla tulkitaan, mutta kyllä minusta lihakset ovat näkyvät silloinkin kun ovat pienen rasvakerroksen verhoamat, silti selvästi olemassa olevan oloiset. Ja kyllä minä havainnoin selvästi naisella lihakset vaikkei kyseinen nainen viettäisikään askeettista elämää tavoitteena olematon rasvaprosentti. Tervetuloa ihan tavalliselle kuntosalille, meidän tavallisten ihmisten pariin, tsekkaamaan efektit. Kyllä meidänkin lihakset näkyy vaikka ei kisakuntoon ollakaan itseämme trimmaamassa – ei me silti suostuta itseämme rumina pitämään ;)
Pyry-Matias

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Onko asiamme sitten niin, että ne joille ulkonäöllä (ja terveen kokoisilla lihaksilla) ei muutenkaan ole merkitystä kumppanin valinnassa pitävät vinkuheinistä? Vielä niin, että pitävät koska eivät muunlaista saa? Pakkopitämistä. Joku järki tähän täytyy saada 8)
masa

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja masa »

Niin että kukas palstalaisista paniskaan tätä?

Kuva
Pyry-Matias

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Ihku pippeli :h:
killkill

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kiva rusketus :)
BettyB.

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ja mielettömän ihanat silarit!
masa

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Ja mielettömän ihanat silarit!
Rinnat tekee naisen!
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Onko asiamme sitten niin, että ne joille ulkonäöllä (ja terveen kokoisilla lihaksilla) ei muutenkaan ole merkitystä kumppanin valinnassa pitävät vinkuheinistä? Vielä niin, että pitävät koska eivät muunlaista saa? Pakkopitämistä. Joku järki tähän täytyy saada 8)
Kyllä! Tottakai sitä haluasi jotain josta ei lainkaan pidä mikäli vain voisi saada sellaista! Oli se sitten lihaksia tai dildoa pyllyyn!
PerttiMakimaa

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Onko asiamme sitten niin, että ne joille ulkonäöllä (ja terveen kokoisilla lihaksilla) ei muutenkaan ole merkitystä kumppanin valinnassa pitävät vinkuheinistä? Vielä niin, että pitävät koska eivät muunlaista saa? Pakkopitämistä. Joku järki tähän täytyy saada 8)
Olen pyöritellyt näitä sanavalintojasi jonkin aikaa enkä vieläkään hahmota mitä tarkoitat.

Vai puhutko lihaksikkaista miehistä? Mitä sinä olet ottanut? :)
Pyry-Matias

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vai puhutko lihaksikkaista miehistä? Mitä sinä olet ottanut? :)
Kaikkeahan sitä on otettu, mutta miekkosista miekkosista. Täytyyhän tervettä ja maskuliinista miesvartaloa puolustaa kaiken maailman nörttikroppahypetykseltä 8)
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Täytyyhän tervettä ja maskuliinista miesvartaloa puolustaa kaiken maailman nörttikroppahypetykseltä 8)
Älä huoli, kyllä teille raamikkaammillekin oma fanijoukkionsa vielä löytyy :) Ja mäkin ymmärrän et sun on hyvä olla vähän kaapimpi ammattisi vuoksi. Ainakin jos kentällä heilut.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja swirl »

Zeb kirjoitti:Älä huoli, kyllä teille raamikkaammillekin oma fanijoukkionsa vielä löytyy :)
No ehottomasti löytyy! Mun mielestäni Randy Ortonilla on ihan mieletön kroppa, vaikka vähän rasvaisempi soisin olevan.

Kuva
Zeb

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^
Jaiks, mikä lihakasa! 8)
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Niin siis nuo pullistelu kuvat eivät tee vaikutusta, mutta nämä pari tavallisempaa kuvaa saavat jo enemmän töötäyksiä aikaan.
Katsoin sitten Hymystä ne loputkin alastonkuvat Rachelista. Näyttää ihan hyvältä eli pantavalta.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/asias ... 20Kauppila
Kuva
Kuva
Herra Manala

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jyrki73 kirjoitti:Katsoin sitten Hymystä ne loputkin alastonkuvat Rachelista. Näyttää ihan hyvältä eli pantavalta.
No hyi vittu ei!

Oh god no!

My savior.

Take me to mommy.
Manaaja

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alkaisin olee aika hottis muskelipano. Nyt vois laittaa vähän kyselyjä tulemaan tähän alle. Ainakin yksi enemmän kuin gattikselle, plz.
NuoriD

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:pics:
prosessi

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tätä ketjua lukiessa tuli kyllä niiiiiin ikävä Vadimia, ettei tosikaan. Haluan Vadimin heti nyt takaisin kitinään!
Manaaja

Re: Muskelipano

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:Auts. Olin tänään lasten kanssa Sirkus Finlandiassa ja siellä oli melkoisen monta "hyvin varusteltua urosta" kyllä trikoissa. Aikamoista silmänruokaa, vaikkei mun pitänyt pumpatuista miehistä pitääkään, etenkään jos ne esiintyvät trikoissa.
Size queen. Pumpatuilla ei yleensä tarkoiteta penispumppuja.
Vastaa Viestiin