Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

24-vuotias Antti. http://www.iltalehti.fi/viihde/200801157096837_vi.shtml

Panisitko? Siinäpä ne tärkeimmät...
ninnithequeen

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No en.
Bliss

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:E. Siinäpä ne tärkeimmät.
Tasan samat sanat.
Googlebot

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Onpa vihainen ja tylsistynyt ilme, ilmeisesti sille tuottaa vaikeuksia hymyillä kameroille tai oudossa seurassa (mulla ja muutamalla miljoonalla muullakin suomalaisella sama vika). Leuasta plussaa. Ei kuitenkaan saanut viisaria värähtämään, ylläripylläri.
BettyB.

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Eih!

Oonkohan liian vanha ilmottatumaan unelmien poikamiestytöks??
Chap

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kylläpäs kaveri nyt näennäisen tylyn vastaanoton tällä palstalla. Todellisuudessa hänelle heruisi vähintään yhtä hyvin kuin tälle sankarille.
Rouva Pupu

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En.
Pyry-Matias

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Seuraavaksi jatkokysymys ja vastaus siihen. Miksi et panisi? - No, siksi koska ilmoitus panemattomuudesta nostaa minun sosiaalista statusta, tekee minusta - jos mahdollista - vielä himoittavamman sekä ylläpitää siveän tytön mainetteni 8) Olisihan se totaalinen sosiaalinen itsemurha ilmoittaa avaavansa portit, kuitenkin, VAIN unelmien poikamiehelle 8)
prosessi

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja prosessi »

En panis, perusteluna se, että tuo näyttää hämmentävän paljon pikkuveljeltäni ja toisekseen juurikin ikäiseltään. Olisin liian vanha.
Rouva Pupu

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:No, siksi koska ilmoitus panemattomuudesta nostaa minun sosiaalista statusta, tekee minusta - jos mahdollista - vielä himoittavamman sekä ylläpitää siveän tytön mainetteni 8)
PeloIttava ajatus. Olen tuhma, irstas, perverssi, ketjukiNppakaikkikäynussija. Siweydestä pitävät miehet ovat niin turn offeja, etten missään nimessä halua sellaisten edes kuvitelmissaan läähättävän oletetun siweyteni perään. Nyt on sitten tämäkin uhka hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Next.
Zeb

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei tää nyt minusta pahalta näytä. Korkeintaan liian kiukkuiselta ja liian nuorelta.
Aito_Johanna

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:on: Tuo pikkukuvassa hymyileva Yhdysvaltain Unelmien poikamies on ilmetty Mikko Leppilampi!
BettyB.

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas. Näin Neloselta ohjelman mainoksen ja pojan pisteet kohosi. Jos se on luonteeltaan yhtä notkee ku mille naamastaan (mainoksessa) näyttää, korjaan lausuntoani. Eli panisin. Mutta ootellaan nyt eka ohjelman alkua, annan sitten tuomioni.
Pyry-Matias

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:Eli panisin.
Kauniiksi lopuksi Te kaikki 8)
bedlam

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Todennäköisesti.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vaola kirjoitti: Tai sitten en vaan ole vielä tehnyt tarpeeksi selväksi, että panen nykyään vain rumia miehiä.
En mä vaan, mutta en noin kulmikkaita, joku sanoisi raamikkaita, mutta nou. Olen vissiin mielestäni nähnyt tuon miehen jossain cosmon sentterinä, mutta en voi olla varma.
1108

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Antti on muuten 30v ja on naimisissa. Eli ei anna kenellekään teistä!
Kyllä näin on.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aito_Johanna kirjoitti::on: Tuo pikkukuvassa hymyileva Yhdysvaltain Unelmien poikamies on ilmetty Mikko Leppilampi!
Sille ilmeisesti irtois? Tai siis molemmille?

Se Leppilampi on kyllä vähän muovinen ja, totta puhuen, niin on sen vaimokin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Tai sitten en vaan ole vielä tehnyt tarpeeksi selväksi, että panen nykyään vain rumia miehiä.
Pitääkö paikkansa, että ne yrittävät sängyssä enemmän?

Tässä on kyllä tiettyä linjakkuutta. Pariisinaikoinani ajattelin itsekin, että paras antaa almuja kaikkein viheliäisimmille ja epämiellyttävimmille kerjäläisille, koska he saavat rahaa kaikkein vähiten.

Tätä voi soveltaa myös eläinsuojeluun. Harva haluaa suojella hyönteisiä tai myrkkykäärmeitä, mutta söpöille kuuteille löytyy aina ystäviä.
prosessi

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tätä voi soveltaa myös eläinsuojeluun. Harva haluaa suojella hyönteisiä tai myrkkykäärmeitä, mutta söpöille kuuteille löytyy aina ystäviä.
Minä otin kerran yhteyttä eläinsuojelijoihin jonkinlaisten pienten katkarapujen takia, mutta niille ei löytynyt tarpeeksi myötätuntoa siltä taholta, vaikka puhuin lopulta jopa läänineläinlääkärin ja tulliviranomaisten kanssa. Olen edelleen katkera.
Tix

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Minä otin kerran yhteyttä eläinsuojelijoihin jonkinlaisten pienten katkarapujen takia, mutta niille ei löytynyt tarpeeksi myötätuntoa siltä taholta, vaikka puhuin lopulta jopa läänineläinlääkärin ja tulliviranomaisten kanssa. Olen edelleen katkera.
Miksi halusit suojella peniksiä?
prosessi

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minä otin kerran yhteyttä eläinsuojelijoihin jonkinlaisten pienten katkarapujen takia, mutta niille ei löytynyt tarpeeksi myötätuntoa siltä taholta, vaikka puhuin lopulta jopa läänineläinlääkärin ja tulliviranomaisten kanssa. Olen edelleen katkera.
Miksi halusit suojella peniksiä?
Tunsin myötätuntoa, tietty!
Herra Manala

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Te tekopyhät. Minä panisin. Ottaisin aktin elektroniselle videokasetille ja laittaisin juutuubiin. Finaalilähetyspäivänä.
Vaola kirjoitti:Tai sitten en vaan ole vielä tehnyt tarpeeksi selväksi, että panen nykyään vain rumia miehiä.
Pitkä jono? Paljon viive?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kotimainen sinkku-unelmakönsikäs

Viesti Kirjoittaja sipsi »

On se kyllä vähän turhan nuori, mut kyl mä varmaan panisin. En ehkä telkkarissa kuiteskaan. Pitäisköhän mun hakee tohon ohjelmaan? Ku aina missaan ne BB-hautkin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin