Ke5k1v11kk0

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:Nyt kyllä vähän harmittaa. Se teatteriystäväni soitti juuri ja olisi hinkunut minua ja mukeloa konserttiin kuudelta, mutta eipä täältä korvesta pääse niin nopeasti Helsinkiin. Haluaisin muuttaa välittömästi, miksi asiat eivät voisi edetä nopeammin, kysyn vaan häh?
"Maan korvessa ♫ kulkevi lapsosen tie ♫"

Ainnin Num3roita kun katsoo niin.. Ke5k1v11kk0 -> K35k1v11kk0..

Pitä lähtee kotiin ei yhtään ylimääräistä lämpöä ilmaan työantajalle!
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:Gnääf. Jos en heti keksi parempaa tekemistä, saatan päätyä opettelemaan uudestaan vatsastapuhumisen jalon taidon. Eikä sen opetteleminen edelliselläkään kerralla ollut yhtään fiksua, kun en koskaan kuitenkaan kehdannut esiintyä kenellekään muulle kuin perheelleni.
Pylly. Ei sitä näköjään voikaan opetella kahteen kertaan, kun sen kerran jo on oppinut. Täytynee siis vain soittaa äidille ja kertoa ettei mulloo mitään tekemistä, jos se vaikka keksis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Gnääf. Jos en heti keksi parempaa tekemistä, saatan päätyä opettelemaan uudestaan vatsastapuhumisen jalon taidon. Eikä sen opetteleminen edelliselläkään kerralla ollut yhtään fiksua, kun en koskaan kuitenkaan kehdannut esiintyä kenellekään muulle kuin perheelleni.
Pylly. Ei sitä näköjään voikaan opetella kahteen kertaan, kun sen kerran jo on oppinut. Täytynee siis vain soittaa äidille ja kertoa ettei mulloo mitään tekemistä, jos se vaikka keksis.
Hyvä veto! Meen.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja nexie »

Empiirisiä havaintoja elämättömästä elämästä: kolme perättäistä kymmenen tunnin työpäivää yhdistettynä tenttikirjallisuuteen ja heikkolaatuisiin sekä pituudeltaan alimittaisiin yöuniin aiheuttaa aavistuksen pöhnäisen olotilan.
Don't Panic!
killkill

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sundance Kid kirjoitti:kasaria @ VBR
Grääh! Nyt alkaa jahti.
Menköön nostalgian piikkiin, mutta nämä tämän päivän uuniklubit ja mitkäliet eivät voi edes unelmoida Smackin katu-uskottavuudesta tai Melrosen raivosta...
prosessi

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elämä on kummallista. Muutama viikko sitten totesin Elukalle, että jos saisin valita ihan vapaasti minne muuttaisin, niin muuttaisin takaisin siihen taloon, jossa asuin heti vanhempieni luota muuton jälkeen. Minulla olisi yksi ihan hyvä asunto tiedossa, mutta ajankulukseni selailin asuntoilmoituksia ja huomasin, että juuri tuossa talossa olisi vuokra-asunto tarjolla. Pahoin pelkään etten voi vastustaa kiusausta.
Pyry-Matias

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tein kauden eka pyyrin säbässä. Panda soittelee sit huomenis...tai Amu, ehkä pitkäkin kontrahti 8)
prosessi

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja prosessi »

P-kirjain on edelleen yhtä hankala vatsastapuhuttaessa, sitä selvästikin täytyy treenata. Kätevää, että mukelon nimessä esiintyy p-kirjain, niin voin treenata puhumalla tästedes kaiken vatsasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on ihania uusia mukavia kotivaatteita :h:
Mulla on ihanan turvonnut maha :x
Mulla on kivaa tekemistä huomiselle 8)
Mulla on päänsärky :evil:
Meille on tulossa Turusta vieraita lauantai-sunnuntai :D
Mun pitää laatia ruokalistaa... jee... saa emännöidä.

Olen yhä edelleen outo.
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Joo, pakko tuo asunto on saada, ei mahda mitään. Sieltä löytyisi ystäviä kävelymatkan päästä ainakin 6 näin äkkiseltään muisteltuna.
Zeb

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kiitos pelejä vinkanneille, ja Urpiaiselle, joka kaivoi tuon ketjun esiin. Carcassonea on suositellut niin moni, et pitänee hankkia. Tohtori Terapia kuulostaa kanssa hyvältä. Brainstormia olen joskus pelannutkin kai, koska nimen muistan, mutten yhtään sitä miten peli meni. Muihin tarvii vielä perehtyä.

Omasta kaapista löytyy sellainen kuin Rappakalja, mut ei oo kertaakaan tullut pelattua. Kokemuksii?

Joltain pelisivulta luin, että sellainen suht uus peli kun Menolippu olisi hyvä myös. Ehkä lauantaina mennään vielä vanhoilla, mutta sitten pitänee laajentaa repertuaaria. Erityisesti kun vanhoja kunnon korttipelejä, kuten Huutopussia, ei osaa enää kukaan.
Sundance Kid

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

killkill kirjoitti:Grääh! Nyt alkaa jahti.
Kyllähän mä nää mitä multa löytyy voin toimittaa HV -hengessä siihen suuntaan... Jossei jahti ole jo onnistunut.
Vastaa Viestiin