Ke5k1v11kk0

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sundance Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Paljonkohan muuten maksaa Afrikan Tähti tänä päivänä?
16,90 €
TÄH? Elä puhu paskaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Bliss kirjoitti:
Melnais kirjoitti:lempi-inhokistani Lauri Tähkästä, yök.
Kerrankin joku on samaa mieltä mun kanssa tuosta...
AJATTELE miten Late tulisi ihan lähelle helavyö helkkyen, toinen kulmakarva koholla laulamaan miten ei rupia sulle vaan hetkeksi. :barf: Duunipukukopin naiset vääntävät aina radion kaakkoon kuullessaan tuota, joudun pian takavarikoimaan nupin seinästä.

Ja Vihtahousu! Käy hankkimassa Heavy Metal Perseen Eripura, ilmestyy tänään!
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti: AJATTELE miten Late tulisi ihan lähelle helavyö helkkyen, toinen kulmakarva koholla laulamaan miten ei rupia sulle vaan hetkeksi. :barf:
Tiesiksää että sen naama on puoliks halvaantunu tai jottain vastaavaa, ei se saa raukka sitä virnettä pyyhittyä poies.
Bliss

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Melnais kirjoitti: AJATTELE
Kiitos. Nyt en uskalla mennä päikkäreille painajaisunien pelossa :x
Bliss

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Tiesiksää että sen naama on puoliks halvaantunu tai jottain vastaavaa, ei se saa raukka sitä virnettä pyyhittyä poies.
Tämä tieto ei tee siitä yhtään vähemmän ällöttävää.
Vihtahousu

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti: Ja Vihtahousu! Käy hankkimassa Heavy Metal Perseen Eripura, ilmestyy tänään!
Olin aatellutkin haNkkia :) Kiits vinkistä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

saira kirjoitti:, enkä tiedä kuinka hyvin morfiinitrippi vaikuttaa sedän käsityskykyyn.
Jos on rohkeutta ja kokeilumieltä, voi keskustella lääkärin kanssa Bedrocan reseptistä, vedoten siis siihen että opiaatit addiktoi sen verran tehokkaasti että niistä vierottautuminen on jo oma shownsa, ja kyllähän ne vaikuttaa normaaliin virkeystasoon. Bedrocan, eli lääkekannabis toimii hyvin hermosärkyihin ja muihin kroonisiin kipuihin, niin miksei noihinkin.

Kallista vielä kun ei ole kelan piirissä, mutta voi olla hyvinkin parempi vaihtoehto kuin mopolla köröttely.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Sundance Kid

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

ninnithequeen kirjoitti:TÄH? Elä puhu paskaa.
Vaikka olenkin jalostanut paskanpuhumisesta taidetta, niin ei, nyt en puhu paskaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti: Tiesiksää että sen naama on puoliks halvaantunu tai jottain vastaavaa, ei se saa raukka sitä virnettä pyyhittyä poies.
Kysyin asiaa bändin pitkäaikaiselta valomieheltä, koska nimenomaan arvelin näin olevan. Urbaanilegenda, kyllä se on luonnon lahja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
killkill

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Kerrankin joku on samaa mieltä mun kanssa tuosta...
Komps tälle. Ainoa positiivinen asia koko orkesterissa on viulun käyttö. Muutenhan Elonkerjuu on vähän niinkuin huonoa Hearthilliä suomeksi. (Pistin kuvan, kun palstan nuariso ei kuitenkaan ole kuullut koko orkesterista )

Kuva
Viimeksi muokannut killkill, 16.01.2008 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sundance Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:TÄH? Elä puhu paskaa.
Vaikka olenkin jalostanut paskanpuhumisesta taidetta, niin ei, nyt en puhu paskaa.
Oho.

Tuosta tyttökin tykkäis, ja Kimbleä on tahkottu jo ihan tarpeeks.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK-x, hiukAN HAPPOINEN OLO sanoisin, ei koskaan "tenua" viikonaluksi.
Keksin tuon Tiksulinkin jutun, hän oli tietysti harjoittelijan palkalla töissä ja nyt sitten vaginoistettiin?
Xiberia kirjoitti:Huh, hulluja unia. Harrastin seksiä jonkun hirvittävän, lihavan keski-ikäisen miehen kanssa. Hyvin menee, mutta menköön!

Nyt kouluun, jos pystyy.

EDIT: Tarvii varmaan käydä lekurissa, kun se joku viisaudenhammas - tai mikä ikinä tuolla leuassa vihoitteleekin - tekee kovasti kipeää.
Aika mielenkiintoisia unia näkee hän?
Luultavasti vastareaktio pumppi ja muulle liikuntahulluudellesi!
Mäkin olen joskus harrastanut unessani seksiä nuorten laihojen ja kauniiden tyttöjen kanssa, kaikki samassa persoonassa!

Viisaudenhampaista ei ole syytä kärsiä, ne kyllä poistetaan ASAP!

(Vedit muuten aika hiljaiseksi seurakunnan kitinässä.)
Onnittelut Suuren amerikkalaisen kouluttajalle
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tiesiksää että sen naama on puoliks halvaantunu tai jottain vastaavaa, ei se saa raukka sitä virnettä pyyhittyä poies.
Kysyin asiaa bändin pitkäaikaiselta valomieheltä, koska nimenomaan arvelin näin olevan. Urbaanilegenda, kyllä se on luonnon lahja.
Kaikkee ne keksii julkisuuden toivossa...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Melnais kirjoitti: AJATTELE miten Late tulisi ihan lähelle helavyö helkkyen, toinen kulmakarva koholla laulamaan miten ei rupia sulle vaan hetkeksi. :barf: Duunipukukopin naiset vääntävät aina radion kaakkoon kuullessaan tuota, joudun pian takavarikoimaan nupin seinästä.

Ja Vihtahousu! Käy hankkimassa Heavy Metal Perseen Eripura, ilmestyy tänään!
Miten naiset ovat näin eripuraisia siitä, kuka on aito ja todellinen hottis? Minun on vaikea kuvitella miesten kinastelevan siitä, onko vaikkapa Bailey Tzuke superhottis vai ihan hirvee!. TJEU.

www.youtube.com/watch?v=wdk5kf91LgI

Tai ehkä mä olen vaan niin helppo.
Sundance Kid

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

killkill kirjoitti:Hearthilliä
Uh! Pitääkin hoitaa se levysoittimen neula kotiin asappina... Graveyard Party Blues!! Viddu. Olis niin paljon vinyyliä joka pitäis päivittää nykyaikaisempaan formaattiin. Oikeusoppineet voisivat kyllä säätä lain jonka perusteella minulla olisi vinyylin ostaneena oikeus päivittää formaatti polkuhinnoin, stana!! Pitävät esimerkiksi tuolle GPB cd:lle 7,5 € lähtöhintaa huuto.netissä. Kalliiksi käy kaikkein päivittäminen...

edit: Lakimiehille tiedoksi, että m4a -formaattikin kävisi!! Nimittäin ihan kaikkea ei tunnu saavan päivitettyä edes warettamalla... Olen.... hhhhmmm... "tutkinut".
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Melnaisin vika! Nyt se hemmetin renkutus soi päässä.

Muutenkin ihan sairaan huono päivä. On ehkä parempi, etten sano sanaalaan iltapäivän palaverissa. Saan vielä potkut, jos rupeen kitisee jotain. Mikä ei itseasiassa ois ollenkaan hullumpi idea, ku nyt tarkemmin ajattelee.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Melnaisin vika! Nyt se hemmetin renkutus soi päässä.

Muutenkin ihan sairaan huono päivä. On ehkä parempi, etten sano sanaalaan iltapäivän palaverissa. Saan vielä potkut, jos rupeen kitisee jotain. Mikä ei itseasiassa ois ollenkaan hullumpi idea, ku nyt tarkemmin ajattelee.
Oikeasti, ota ohjat käsiin ja etsi kivempi työ! Mä voin vaikka jeesata, mullahan sitä aikaa on ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Melnaisin vika! Nyt se hemmetin renkutus soi päässä.

Muutenkin ihan sairaan huono päivä. On ehkä parempi, etten sano sanaalaan iltapäivän palaverissa. Saan vielä potkut, jos rupeen kitisee jotain. Mikä ei itseasiassa ois ollenkaan hullumpi idea, ku nyt tarkemmin ajattelee.
Oikeasti, ota ohjat käsiin ja etsi kivempi työ! Mä voin vaikka jeesata, mullahan sitä aikaa on ;)
Mitä! :shock: Tuhota toisen urakehitys ja kaikki?
Kuulemma rahoitusalalla on töitä johon saa vielä koulutuksenkin.
Sipsillä pitäisi olla vähän lisää ambitioita!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Stinky »

sipsi kirjoitti: Muutenkin ihan sairaan huono päivä. On ehkä parempi, etten sano sanaalaan iltapäivän palaverissa. Saan vielä potkut, jos rupeen kitisee jotain. Mikä ei itseasiassa ois ollenkaan hullumpi idea, ku nyt tarkemmin ajattelee.
Komppia huonolle päivälle - kolmas jo putkeen. Ja hei, kannattaa sanoa jos aihetta on!!! Mulla oli aihetta, sanoin mielipiteeni ääneen ja nyt olen tän viikon saanut pomolta pelkkää paskaa niskaan. Ens viikolla aika liittoon keskustelemaan näistä asioista. Vaikka mäkin "pelkään" paikkani puolesta, ei siihen ole oikeesti aihetta. Toi henkinen painostus ja "uhkailu" vaan vituttaa :twisted:
1108

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vääääsyyyyttttäääääää
killkill

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sundance Kid kirjoitti:Uh! Pitääkin hoitaa se levysoittimen neula kotiin asappina...
Arvaa, olenko potkinut tästä "muutaman" kerran itseäni perseelle: yksi edellinen työpaikka pisti Technics-dekkiparin myyntiin kun ostivat Denonin tuplapesä-CD:n tilalle. Siitä olisi irronnut levysoitinten Moccamasteri muutamalla sadalla mummon markalla. Akuutti rahapula (juotu rahat) esti kaupan toteutumisen ja toinen tyyppi vei nenän edestä. Nykyisin noista saa maksaa sikamaisia summia.

Sarjassamme muita kotimaisia klassikoita, joita kuuntelisi mielellään jos olisi se levysoitin: Nights Of Iguana: "The Gift". Samaten vanhat Melrose-rypistykset elvyttäisin mielelläni kotisoittolistalle.
Viimeksi muokannut killkill, 16.01.2008 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

killkill kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:Uh! Pitääkin hoitaa se levysoittimen neula kotiin asappina...
Arvaa, olenko potkinut tästä "muutaman" kerran itseäni perseelle: yksi edellinen työpaikka pisti Technics-dekkiparin myyntiin kun ostivat Denonit tuplapesä-CD:n tilalle. Siitä olisi irronnut levysoitinten Moccamasteri muutamalla sadalla mummon markalla.
AAAAAAAAARRGh mikä vääryys. Teknarit maksaa nykyään käytettynäkin vähintään hunajaa, mansikoita ja sahramia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stinky kirjoitti:Ja hei, kannattaa sanoa jos aihetta on!!! Mulla oli aihetta, sanoin mielipiteeni ääneen ja nyt olen tän viikon saanut pomolta pelkkää paskaa niskaan. Ens viikolla aika liittoon keskustelemaan näistä asioista. Vaikka mäkin "pelkään" paikkani puolesta, ei siihen ole oikeesti aihetta. Toi henkinen painostus ja "uhkailu" vaan vituttaa :twisted:
Sä oot kyllä asennemimmi. Hyvin toimittu!
Mä en oikeastaan pelkää paikkani puolesta..jos saan potkut, niin sitten se on sen arvoista, että oon saanu sanoa mielipiteeni firman esimiestyöskentelystä. Joka on siis todella ala-arvoista. (Mitä pitää tehdä, jos pomo on hullu natsiakka, joka ei osaa hoitaa duunejaan ja jonka kanssa ei pysty kommunikoida? Kertoa hänen esimiehelleen? Entä jos hänkään ei ota ollenkaan kuuleviin korviinsa? *been there, done that*)

Täs on nyt vaan se, että tää palaveri käsittelee ihan muita asioita, ja on liikaa muitakin korvia paikalla.

Kiitos myös Elpalle, voisitkin avustaa mua maailman mahtavimman työhakemuksen kirjoittamisessa. 8) Siis ihan vaan siitä syystä, että mulla ei oo himassa tietokonetta..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ on tässä se hyvä puoli, ettei naapureiden tarvitse kuunnella mun "skrätsäystä" ja """biittimiksauksia""" :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ke5k1v11kk0

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taida päivittää ceeveen ja alkaa pommittelemaan sillä viattomia piruparkoja.

Vituttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin