Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja tänään luvassa kattotuolien asennus, vanhat merkit pitää paikkansa niin vesisateessa.

Öitä.
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tänään on luvassa opiskelua ja salihommia. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, nukun puolille päivin. Pukkasi taas vapaapäivän.

Nyt loppui opiskelu tältä erää. Taidan polttaa Ramonesin tahtiin muutaman tänään netistä varastamani levyn öisiksi henkeni pitimiksi ja sitten painelen venyttelyn (2/3 osaa jaloista) kautta lukemaan itseni uneen.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Yöpalaksi käsitelty vähän tonnikalasalaattia. Jos lukis vielä vähän kun nuo unenlahjat on jostain syytä ollu viime ajat vähän viivästyneet. Öitä kuitenkin itse kullekin.
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu, kun ei tule uni...
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka TPK! Jihaa.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Toka tpk!

Elämä tuntuu olevan edelleen tosi :h:
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

milli kirjoitti:Toka tpk!

Elämä tuntuu olevan edelleen tosi :h:
Ei sunkaan masennusta kauaa kestänyt. Ihqu, pihqu on palannut.

Pus, nus, vaan vaikka on synkkä tammikuinen sateinen pimeä aamu. Mikä talvi? Mikä ilmastonmuutos?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta.
Mun elämä ei tunnu vieläkään olevan kovin superia, mut ehkä tää tästä. Ainakin kahvi on hyvää, ja kollegakin on ilmeisesti tulossa saikulta töihin huomenna. (Pitää iloita pienistä asioista.) Ja viikonloppukin on jo ihan kohta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ei sunkaan masennusta kauaa kestänyt. Ihqu, pihqu on palannut.

Pus, nus, vaan vaikka on synkkä tammikuinen sateinen pimeä aamu. Mikä talvi? Mikä ilmastonmuutos?
No en tiedä sen poistumisesta, mutta asioiden käsittely ja keskustelutaitoinen poikaystävä auttavat huomattavasti. Poikaystävä kun ei ole mikään uusi tuttavuus, tunnettu entuudestaan jo vuodesta 2002/2003, se tietää mun taustat aika hyvin.
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

milli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ei sunkaan masennusta kauaa kestänyt. Ihqu, pihqu on palannut.

Pus, nus, vaan vaikka on synkkä tammikuinen sateinen pimeä aamu. Mikä talvi? Mikä ilmastonmuutos?
No en tiedä sen poistumisesta, mutta asioiden käsittely ja keskustelutaitoinen poikaystävä auttavat huomattavasti. Poikaystävä kun ei ole mikään uusi tuttavuus, tunnettu entuudestaan jo vuodesta 2002/2003, se tietää mun taustat aika hyvin.
Ettei vaan olisi laastarisuhde ja käytät raukkaa vaan hyväksesi?!? :twisted:

Sori, aamukiukku ja positiiisille ihmisille voi murista silloin (muille en uskalla :) )
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ettei vaan olisi laastarisuhde ja käytät raukkaa vaan hyväksesi?!? :twisted:

Sori, aamukiukku ja positiiisille ihmisille voi murista silloin (muille en uskalla :) )
Heh, en käytä sitä hyväkseni, oon ihan raksaantunut siihen.

*kiukunpoistoaamuhali*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

AAAArgh, oon ihan levoton. Oispa tää työpäivä jo ohi. Neljältä aika varattuna tatuoijalle :o Alkaa vähän jännittää, edellisestä kerrasta on yli kymmenen vuotta!
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sulla on ihana uus tukka!

Mulla on tänään sit vihdoin aika sinne liittoon. Vähän jännittää vaikka en tiedä miksi. Iik.
Nyt kahvin hakuun..
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Väsymyksestä huolimattta tulin hyvälle tuulelle... :)

BettyB.

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kuulotutkimuksessa käyty, labroissa käyty, spesialistille varattu aika ja nyt päivän ekaan paltsuun. Tilulii!
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihana toi SJP:n video :D
Yhtä ihanaa ei ole tuo Sherin miesten perään mouruaminen taas...tytärkin hermostu siihen eilen. "Äiti, Sheri tulee koko ajan makaamaan mun piirustuksen päälle!" Sanoin että työnnä se vaan reippaasti sivuun. Likkapa oli fiksu, ja hetken päästä kun kävelin ohi, muksun huoneen ovi oli kiinni ja kissaparka istui surkeana käytävällä oven takana. Oli sitten kipannu koko katin pihalle. Hassua, sillä sillon kun Sherillä ei ole mouruaika, ei puhettakaan että Nitsku saisi koskeakaan rouvaan. Kasjaa voi kyllä retuuttaa pitkin huushollia, mutta Kasja onkin vähän tymä.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Oliks toi Sheri leikkaamaton vai nymfo?
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:^ Oliks toi Sheri leikkaamaton vai nymfo?
Ne on molemmat leikkaamattomia ja nymfoja mouruaikanaan. Talvisin/syksyisin eivät mourua, mutta nyt kun alkaa taas valostua, niin johan alko taas...Ei vaihdevuosista vielä tietoakaan, vaikka täyttävät huhtikuussa 10.
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Swii-iiit.. kävimme äsken pomon kanssa katsomassa uusia toimitiloja, tosi kivat. Mä saan jälleen kerran oman työhuoneen =) Kandee olla näin tärkeä.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voi olla että joudun rikkomaan darratonta tammikuutani lauantaina, olis sen verran nollaamista lähiaikojen paineiden ansiosta, että parempi se kuin kiukuttelu. Kahden viikon työsaldo päivissä: 13 päivää, tuleva saldo seuraavalta 2:lta viikolta (tämä mukaanlaskien) on 12 päivää. Eikä silti tahdo talous pysyä kondiksessa. 1200e:n mökkilasku tuppaa vähän kaatamaan budjettia, sekä tuleva lakonuhka huolettaa ihan aikuisten oikeasti.
Sundance Kid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pitäisköhän alkaa tosissaan stalkkaamaan omia tekemisiään liikunnan parissa... Sais vähän enemmän irti tosta T3:sta. Vähän muutakin kuin leposykkeen ja kellonajan. Leposyke on muuten 44 ja kello 11.20.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heipat teille..

Aamulla en meinannut millään herätä, niin piti puoliunessa raahauta suihkuun.. Nyt on hyvä ja rasvattu olo, kahvikin maistuu hyvälle.

Kohta pitäis lähteä Itäkeskuksen suuntaan systerin, systerin skidin ja äidin kanssa.. Tosin siskon kanssa erkaannutaan seurueesta varmaan suht nopeasti ostamaan sille jotain risteilykuteita :roll: Mä oon tällainen "hang around"- eli meen jos jonkinlaiseen kissanristiäiseen mukaan että pääsen asunnosta ulos muutakuin kävelylenkeille.

Mä oon niin iloinen että mun olo on (vielä) tosi hyvä, jaksan liikkua ja tehdä, olla ja seurustella.

Illalla lehvaan! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Uh, mullekin tollanen! Ja haluaisin kyllä uuden sykemittarinkin, sellasen jota kehtais käyttää 24/7.

Kävin nimittäin juuri kuulemassa totuuksia itsestäni, ja täytyy kyllä sanoa että rasvaprosentin kuullessani meinasin pyörtyä. Täti onneksi kertoi ettei luku ole välttämättä ihan nappiin... No, kun samalla laitteella mittailee tietyn väliajoin niin kai se on edes suuntaa antavaa. Onneksi tota sisäelinten ympärille kertyvää rasvaa oli erittäin vähän.
Mutta nyt lähti kyllä tietyt elintavat remonttiin, jos yrittäis syödä edes sen 4 kertaa päivässä normaalin kahden sijaan. Niin, ja juoda sitä vettä enemmän kun puoli litraa päivässä...
Viimeksi muokannut BettyB., 17.01.2008 11:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Päivä tästäkin on tehtävä. Alan mättämään muheeta aamupalaa, poikkean salilla (olenhan bodari) ja sitten ehkä shottaan nettipokeria ja illalla ehkä jonkin sortin urheilutapahtuman katselo. Saas ny nährä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No nythän on siis niin, että koska mulla oli aivan hirvittävä aamu, niin oon ansainnnu pienen päiväkaraoketerapian duunin jälkeen. 8) Tai no, vitut oo mitään ansainnu, mut meen kuiteski. Suraa? Ninni? Anyone? (Niin joo, pitäis vaan enää ottaa selville, pitääkö se hindu sitä karaokea vai ei.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin