Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Illalla lehvaan! :)
Höh, meinaako se jo mennä katsastaa Orpokodin? Elä vielä..?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Päivän väsymys tekotaiteellisiin selityksiin:

Nimi Dome Karukoski tuli ensi kertaa tutuksi kun lööppi kiljui miehen ulkoiluttaneen mulkkuaan formulavaimo Jenni Dahlman-Räikkösen luxusyökerho Bläkin avajaisissa yläluokan kutsuvieraiden nähden ja lentäneen siksi paikasta ulos. Nyt Dome avaa Olivian haastattelussa eleganttia tunnelmaa tuonutta tempaustaan: "Puhuimme porukassa häpeästä. Mitkä asiat meitä hävettävät? Mitä emme ole valmiita tekemään. Kyse oli juuri tuon häpeärajan ylittämisestä, joten annoin itselleni anteeksi jo tekohetkellä."

Niin että mulkun näyttäminen julkkiskekkereillä on statement häpeän olemuksesta aikamme hauraassa yhteisössä. Mitenkähän sitä Tummien perhosten kotia onkaan tulkittu? Pelottaa mennä katsomaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Haha, toi on kyllä kaikkien ontuvien selitysten äiti :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

swirl kirjoitti:^Haha, toi on kyllä kaikkien ontuvien selitysten äiti :D
Ehkä se vain on näin ja Sikakin pohtii häpeää erilaisissa konteksteissa aina tilaisuuden tullen. AArrggh mitä paskaa!

Muuten erittäin kaunis uusi tukka. Sähäkkä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kiitos, olen kovin tyytyväinen itsekin :) Heti näyttää - ja tuntuu - paljon pirteämmältä, kuin pitkähkö liuhutukka, joka on suurimman osan ajasta ponnarilla.
Sundance Kid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

BettyB. kirjoitti:^^ Uh, mullekin tollanen! Ja haluaisin kyllä uuden sykemittarinkin, sellasen jota kehtais käyttää 24/7.
No miten olis tämä? On se hienompi kuin tämä mun perusruma musta oranssilla hihnalla ;)

Se on muuten yllättävän vaikeata pitää kiinni säännöllisestä ja oikein rytmitetystä syömisestä. Mulla on taas pudonnut paino 3kg kuin hupsista vaan, vaikka tässä pitäis olla massaa kasvattamassa. Protskuja, sano, protskuja...
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sundance Kid kirjoitti:Se on muuten yllättävän vaikeata pitää kiinni säännöllisestä ja oikein rytmitetystä syömisestä. Mulla on taas pudonnut paino 3kg kuin hupsista vaan, vaikka tässä pitäis olla massaa kasvattamassa. Protskuja, sano, protskuja...
Syö, perkele!
Sundance Kid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:Syö, perkele!
Syön, saatana, niin paljon kuin suoli vetää, mutta kun ei tartu!!
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Nyt Dome avaa Olivian haastattelussa eleganttia tunnelmaa tuonutta tempaustaan: "Puhuimme porukassa häpeästä. Mitkä asiat meitä hävettävät? Mitä emme ole valmiita tekemään. Kyse oli juuri tuon häpeärajan ylittämisestä, joten annoin itselleni anteeksi jo tekohetkellä."
Onhan toi hienompi selitys kuin esimerkiksi: "No mulla usein vaan menee kontrolli kännissä ja sitten mulla on vähän, tai oikeastaan aika paljon, issueita tiettyjen juttujen kuten, khih, genitaalien kanssa!"
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sundance Kid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Syö, perkele!
Syön, saatana, niin paljon kuin suoli vetää, mutta kun ei tartu!!
No tarttuuhan, kun syöt kaloripitoisempaa! :) Mieskin aina valittaa, ettei "ehdi syömään". No ei kai kukaan ehdi syömään jotain vihulaisia niin paljoa että painoa tulis. Ratkaisu on RASVA.
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melnais kirjoitti: Ehkä se vain on näin ja Sikakin pohtii häpeää erilaisissa konteksteissa aina tilaisuuden tullen.
Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin kyllähän asia on juuri näin. Dome on asian ytimessä.
Zeb kirjoitti:
Onhan toi hienompi selitys kuin esimerkiksi: "No mulla usein vaan menee kontrolli kännissä ja sitten mulla on vähän, tai oikeastaan aika paljon, issueita tiettyjen juttujen kuten, khih, genitaalien kanssa!"
Miten julkiset alastomuuskohtaukset liittyvät kontrollin menettämiseen kännissä?
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SikaMika kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Onhan toi hienompi selitys kuin esimerkiksi: "No mulla usein vaan menee kontrolli kännissä ja sitten mulla on vähän, tai oikeastaan aika paljon, issueita tiettyjen juttujen kuten, khih, genitaalien kanssa!"
Miten julkiset alastomuuskohtaukset liittyvät kontrollin menettämiseen kännissä?
Joillakin liittyvät. Tiedän tyyppejä, joilla on tapana jopa harrastaa seksiä julkisesti tarpeeks kännissä. Ja sit tietty katua seuraavana päivänä. Kontrollin voi menettää monella tapaa.
Sundance Kid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:Ratkaisu on RASVA.
RASVA on rakennusaineeksi kovin heikkotasoista. Vähän kuin muurari vetelisi tiilien väliin savea laastin sijaan. Mutta olen valmis kompromissiin ja jatkan hetkeksi unohtunutta kananmunien popsintaa. Valkoinen osa silkkaa protskua ja sisus silkka rasvaa, poks ;)
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:
Joillakin liittyvät.
Joillakin eivät. Tiedän tyyppejä, jotka riekkuvat pikku pierussa munasillaan ihan huvikseen yhtä täydessä tolkussa kuin ovat selvinpäinkin. Tai ehkä en vain tunne itseäni, EW auta!!
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sundance Kid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ratkaisu on RASVA.
RASVA on rakennusaineeksi kovin heikkotasoista. Vähän kuin muurari vetelisi tiilien väliin savea laastin sijaan. Mutta olen valmis kompromissiin ja jatkan hetkeksi unohtunutta kananmunien popsintaa. Valkoinen osa silkkaa protskua ja sisus silkka rasvaa, poks ;)
Omasta liikkumisesta on kiinni minkä tasoiseksi matskuksi se RASVA sitten muuttuu. Ei mikään sapuska siinä muodossa kuin syödessä mihinkään kehonosaan pamahda. Rasvan laatuun toki kannattaa kiinnittää huomiota jottei mene suonet tukkoon.
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sundance Kid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ratkaisu on RASVA.
jatkan hetkeksi unohtunutta kananmunien popsintaa. Valkoinen osa silkkaa protskua ja sisus silkka rasvaa, poks ;)
Sisus on rasvan lisäksi silkkaa kolesterolia. Suosittelen oliiviöljyn reipasta käyttöä, mm. salaatin (ja miksei ruoankin) seassa sekä kaikessa paistamisessa.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

No niin, liitossa käyty. Rahaa siis tiedossa ja parin viikon kuluttua varmasti helvetti pääsee täällä valloilleen kun esimies saa puhelinsoiton. Paskaa sataa meikäläisen niskaan ihan varmasti mut enpä jaksa nyt sitä miettiä. Nyt on iso pyörä pyörimässä ja jos sopparia ei synny niin käräjille mennään.
Työsuojeluvaltuutettu saa sit ens viikolla multa postia ja siinä päästään sitten käsiksi henkilöstöjuttuihin. Ai kaamee.
Viimeksi muokannut Stinky, 17.01.2008 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Oot sie kyllä aikamoinen. Proud of you :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ainiin Elpalle, ja muillekin kummallisille tapauksille piti kertoa, mitä oon tehny viime aikoina. (Siis mä en todellakaan väitä Elppaa kummalliseksi, itse se puhui omasta outoudestaan olikohan nyt eilisessä viikonpäiväketjussa. 8) Itseasiassa mun mielestä Elppa on harvinaisen selväjärkinen nuori nainen.)
No, mut anyway..ensinnäkin se oli jo aika kummallista, että laitoin herätyskellon soimaan ennen kaheksaa sunnuntaiaamuna, että pääsen katsomaan Niskavuori-elokuvaa Yle Teemalta. Oon ihan tajuton aamun torkku, mutta asiat ON laitettava tärkeysjärjestykseen.
Sitten niin, toisekseen oon suunnillu kavereille (+mahdollisesti pari mutsia:) teemabileet. Sairaasti viiniä ja laulua..ja pelkkää ns. poliittisesti arveluttavaa musaa! Toistaseks omistan yhden KOM-teatteri-cd:n ja parisen Ulta Brata. 8) Niin joo, ja punaset kuteet, ja gulassikeittoja ja suolakurkkuja... No, arvatahan saattaa että tytöt oli täs enemmän messissä ku pojat, eikä naapureilta ehkä edes kannata kysyä.

Vi**u, mä oon sekasin. I rest my case.
Viimeksi muokannut sipsi, 17.01.2008 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SikaMika kirjoitti:Joillakin eivät. Tiedän tyyppejä, jotka riekkuvat pikku pierussa munasillaan ihan huvikseen yhtä täydessä tolkussa kuin ovat selvinpäinkin. Tai ehkä en vain tunne itseäni, EW auta!!
Minusta asiat ovat hyvin niin kauan kun tekee kännissä vain sen mitä voi tehdä selvinpäinkin. Toisaalta, itsekin laulan karaokea vain kännissä :oops: Jos osaisin laulaa, voisin luultavasti tehdä sitä muutenkin.
Sundance Kid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

SikaMika kirjoitti:Sisus on rasvan lisäksi silkkaa kolesterolia. Suosittelen oliiviöljyn reipasta käyttöä, mm. salaatin (ja miksei ruoankin) seassa sekä kaikessa paistamisessa.
Olemmekin päässeet tuotekehittelyn perimmäiseen tarkoitukseen; huipputuotteeseen: Runsaassa oliiviöljyssä paistettua kananmunan valkuaista!

Ootko nyt Zeb tyytyväinen? Tällä lähtee? Muista paistaa ukolles iltapalaksi ;)
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sundance Kid kirjoitti:Olemmekin päässeet tuotekehittelyn perimmäiseen tarkoitukseen; huipputuotteeseen: Runsaassa oliiviöljyssä paistettua kananmunan valkuaista!

Ootko nyt Zeb tyytyväinen? Tällä lähtee? Muista paistaa ukolles iltapalaksi ;)
Uuh, kuulostaa ei-niin-maukkaalta. Jos haen sille hampurilaisen?
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Oikeastaan voiskin tehdä lettuja iltapalaksi. Enkä aio ees ripotella proteiinijauhoa päälle.
Sundance Kid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:Jos haen sille hampurilaisen?
Ei toimi. Katsos:

"Paistoin sulle suurella sydämellä ja lämmöllä iltapalaa rakkaani"
"Tossa on sulle hamppari, hamppari!"

Huomaatko eron?!
masa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Autoilu on halpaa ja varsinkin audilla autoilu:

Kuva

Vaan 101 euroa :evil:
Vastaa Viestiin