Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetz kirjoitti:Sykäyttelyä vailla...
En muistanutkaan miten hiljainen kitinä on. :shock:
Kun toi Safi-mamabiaatsi palas ja Swööli oli polttanut tähden niskaan, niin joku sähköinen tatska-ketju olis paikallaan. Eikös niissä ole v-akrobatia singahdellut ja vittuilu ollut alennuksessa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulli75 kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Huomenta !

TokaTPK !

Ihme tyyppejä alakerrassa asuu kun eivät jaksa syödä kuin puolet pitsasta tullessaan baarista kotiin. Jättivät pitsan porraskäytävään.
Unohtuiko pizza vai tuliko kiintiö täyteen muttei järki juokse mihin sen pitsan jättää.
Onko se pitsä nyt sitten puoliksi syöty vai onko siinä vielä puolet syömättä? :wink:

TPK!
Ihan sama miten päin vaan.

En muista milloin viimeksi olen huutanut jollekin mutta tänään tuli joku pieni turkkilainen mies (yrittäjä) valittamaan eikä halunnut kuunnella mitä minulla oli sanottavaa joten työkaverin kanssa huudettiin sille niin että viesti meni perille. Turkkilainen lähti ovet paukkuen ulos.
Hyvä kun huusit sille ja pidit järjestyksen, oon melkein ylpeä puolestasi!
Mä koetan pistää noi turkkilaiset järjestykseen sit netissäkin!
Sundance Kid kirjoitti:Noin!! Nyt on päiväkotihåttis kukitettu ja lahjottu. Sain hellän ja lämpimän halauksen kiitokseksi, uuuhhhh. Päiväkotihåttis sai a-luokan kohtelun, eli liljat ja Pentikin ison mukin, kun taas kotihåttis joutuu tyytymään b-luokan kohteluun, eli vain tulppaaneihin. Ja ei, en puhu omasta punapäisenä helottavasta tulppaanista, vaan kukista.
Helotti se kuitenkin, pervå!
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kele ... uutta laajakaistaa odotettu yli kolme viikkoa,ens vkon pe pitäisi sitten olla se nopea yhteys ... oli pakko käyttää järjestelmän palautusta,kas kun ei tullut aiemmin mieleen että ihminen osaa olla TYHMÄ ...

vaikka se tuskin nyt on mitään uutta ...
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Treffit, treffit, tänään on treffit .. :h: siistii.. en jaksaisi odottaa. Mennään siis poikaystävän kanssa ulos syömään. TREFFFIT! Ennen sitä on enää 6h töitä jäljellä.. 7h jo takana.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miten voi tehdä yksinkertaisesta asiasta niin maan vaikeaa? Yksien lamppujen vaihto autoon tarkoittaa nykytrendin mukaisesti etumaskin irroittamista, etuvilkkujen irroittamista, umpioiden irroittamista.
Nysväät irti 11 pulttia että saa kaksi tuikkua vaihdettua.
Mikä tässä on niinkun järki? Taas joku insinööri miettinyt pähkinä punasena kuinka tehdä asiasta mahdollisimman vittumainen asia.

:grr:

Ja aikaa ei mennyt kuin 1h ja vasemmasta kädestä rystyset, räikkä vähän lipsahti.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

milli kirjoitti:Treffit, treffit, tänään on treffit .. :h: siistii.. en jaksaisi odottaa. Mennään siis poikaystävän kanssa ulos syömään. TREFFFIT!
Eiks oo hauskaa miten asiat muuttuu? :) Muistelen vaan et joku kuukausi sitten olit siipi aika tiukasti maassa.
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:Ja aikaa ei mennyt kuin 1h ja vasemmasta kädestä rystyset, räikkä vähän lipsahti.
Työnantajamme olettaa, että virkamies suoriutuu kädenkäänteessä kaikenlaisten poliisiautojen (sama asia kuin normi auto) polttimonvaihdosta, myös tienpäällä vaakaräntäsateessa. Välillä on lämpöisessä tallissa ollut useampikin konstu ja aikaa mennyt se pitkä tovi moiseen. Ei valmistajat edes pyri tehdä hommasta helppoa vaan päinvastoin. Kertokaa mullekin onko tämä pelkkää rahastusta!
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ja aikaa ei mennyt kuin 1h ja vasemmasta kädestä rystyset, räikkä vähän lipsahti.
Työnantajamme olettaa, että virkamies suoriutuu kädenkäänteessä kaikenlaisten poliisiautojen (sama asia kuin normi auto) polttimonvaihdosta, myös tienpäällä vaakaräntäsateessa. Välillä on lämpöisessä tallissa ollut useampikin konstu ja aikaa mennyt se pitkä tovi moiseen. Ei valmistajat edes pyri tehdä hommasta helppoa vaan päinvastoin. Kertokaa mullekin onko tämä pelkkää rahastusta!
Häh, ei voi olla noin vaikeeta? Mitä nyt itse oon sivusta seurannut, niin menee noin 5 min, eikä tapaturmavaaraa ole. Tässäkö se on sitten se poliisin ja insinöörin välinen ero?! Vai onko mun ruåttalainen laatuauto vaan niin paljon parempi kuin muut?
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Häh, ei voi olla noin vaikeeta?
Ei se erityisen vaikeaa olekaan. Jossain malleissa tehtynä aikaa viepää ja hankalaa. Ja kun ei ole oma auto, niin ei kehtaisi mitään rikkoakaan. Ikään kuin, kuten sanoin, ei olisi edes tarkoitus, että autoilija itse sen tekisi. Kyseessä pitäisi olla kuitenkin jokaisen autoilijan perusjuttu. Nämä kaksi faktaa eivät siis kohtaa.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Ei se erityisen vaikeaa olekaan. Jossain malleissa tehtynä aikaa viepää ja hankalaa. Ja kun ei ole oma auto, niin ei kehtaisi mitään rikkoakaan. Ikään kuin, kuten sanoin, ei olisi edes tarkoitus, että autoilija itse sen tekisi. Kyseessä pitäisi olla kuitenkin jokaisen autoilijan perusjuttu. Nämä kaksi faktaa eivät siis kohtaa.
No kuka hemmetti nyt korjaamoon vie polttimonvaihtoon? Tämän tiedon perusteella ei kandee ainakaan Mondeota hankkia, ettekste sellaisilla ajele? (En kyllä hankkisi muutenkaan, muistaakseni tosi muovisen oloinen auto, yh.)
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:No kuka hemmetti nyt korjaamoon vie polttimonvaihtoon?
Veikkaan, että se sama hemmetti, joka vaihdattaa renkaat.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Veikkaan, että se sama hemmetti, joka vaihdattaa renkaat.
OK!

Mut onksteil viel Mondeot?
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Zeb kirjoitti: No kuka hemmetti nyt korjaamoon vie polttimonvaihtoon?
:oops:

Tai se mikään korjaamo ole, paikallinen huoltis, jossa henkilökunta vaihtaa polttimot ja pyyhkijänsulat kun vaan viitsii pyytää. Ja veloituksetta.
Kuka hemmetti nyt viitsis omat kädet liata kun homma toimii tuolla tavalla.
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Mut onksteil viel Mondeot?
Kyllä, tunnuksellisia sedaneita. Maijat on sit tietty erikseen. Tosin siviilimalleina on periaatteessa aivan kaikenlaisia.
Herra Manala

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mistä tota ei saisi? Täälläpäin ainakin saa K-Supermarketeista, K-Citymarketeista, Minimanista ja Prismoista.

Jos K-Supermarketissa (saa kai cittaristakin) käyt, niin osta mieluummin/myös tätä:

Kuva

3x isompi kuin tabascopullo, maku kohdillaan, potkuakin ihan kivasti. Hintaa naurettavat ~2€.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bliss kirjoitti:Kuka hemmetti nyt viitsis omat kädet liata kun homma toimii tuolla tavalla.
No en mä nyt omia mut aina joku näppärä ja innokas uros on löytynyt.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pahemmalla puoliskolla on ihan hirveä kankkunen, vieläkin :D Oli eilen parhaan kaverinsa kanssa mennyt Bakersiin ja tintannut loppuun asti.

Laattas aamulla :twisted:
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Täälläpäin ainakin saa K-Supermarketeista, K-Citymarketeista, Minimanista ja Prismoista.
Prismasta olen öögaillut (lähin kauppa) ei vaan ole löytynyt, pitää katsastaa Citymarket. Kiitos vinkistä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lapseni paino on noussu viimisen viien päivän aikana 300grammaa!! :shock: Neuvolatäti tuumaili vain, että on poitsu ainaski osannu pitää puolensa ruokailujensa suhteen...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vihtahousu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Geetz kirjoitti:
Olikin jo ikävä
Kyl <3 Ainakin kerran mietin viikolla missä G on!!1
Joo sitä, ja sit; MISSÄ ON SAVIPOSSU??!

Ja GeeZu: Sut on huudettu taas myös uniketjussa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikeen täydellinen päivä muuten, umpiväsynyt töistä, pyttipannuu pitäs tehdä, Kimbleä pelata ja ukkokullan kainaloon nukahtaa.


Valitettavasti vaan pikkuneiti valittaa korvaansa. Kaikkihan varmaan tietää mistä tää johtuu, eikö niin, Manala? Kerta se on toinenkin. Ans kattoo ny onko vaan väsymystä tarhaleikkien jälkeen vai mitä.
Oikeesti ahdistaa nostaa noin pieni ylös viiden jälkeen työpäivinä...

Mä lopetin jo ajat sitten toisen duunin, mitä vielä mä voin tehdä????
Lopettaa duunit? Muuttaa Espooseen? Myydä mies jonnekin halvalla?

:(

Neiti siis kiukuttelee ja on kiukutellut ennenkin, koska emme ole tarpeeksi kotona yhdessä kaikki, tai jotain. Ja toi reissaaminen ei varmaan oo kivaa. Vittu mä oon huono äiti.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 18.01.2008 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ihana tunne, otin juuri lopputilin. :]

Jos minulle ei makseta palkkaa siten kuten pitää maksaa niin mie en katsele kauaa. Ois 3-4 firmaa kiinnostunut ja tökkäsin pari rautaa tuleen lisää äsken. Hienoa huomata että omaan maineen alallani jota arvostetaan ja josta ollaan kiinnostuneita. Nuuh... Kohti uusia haasteita, tosin maanantaina soitto liittoon ja palkkaturvaan.
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Valitettavasti vaan pikkuneiti valittaa korvaansa.
Anna sille kipulääkettä ja vie lääkäriin vasta sitten, jos korva on vielä huomennakin kipeä. Muksun 11 korvatulehduksen kokemuksella..
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Muuttaa Espooseen?
Muuta vaikka turkuun, kuhan et Tampereelle.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ihana tunne, otin juuri lopputilin. :]

Jos minulle ei makseta palkkaa siten kuten pitää maksaa niin mie en katsele kauaa. Ois 3-4 firmaa kiinnostunut ja tökkäsin pari rautaa tuleen lisää äsken. Hienoa huomata että omaan maineen alallani jota arvostetaan ja josta ollaan kiinnostuneita. Nuuh... Kohti uusia haasteita, tosin maanantaina soitto liittoon ja palkkaturvaan.
Mä olen tuntenut sut palttiarallaa kolmisen-nelisen vuotta, ja tää on vissiin 40 000:s kerta ku sä vaihdat firmaa, ja hehkutat uutta paikkaa ja liksaa.

Tulee vaan mieleen, että missähän vika ja miksi niitä pitää pätee täällä palstalla joka ikinen kerta.

Kaikella rakkaudella kuitenkin.
Vastaa Viestiin