Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta,

inhottava ilma tosiaan, sais se "myrsky" pysyä jossain ihan muualla. Meillekin tosiaan tulossa Turkulaisia yökylään muksunsa kanssa tänään. Pakeneeko ne kaikki tuulta ja vettä?! Aliens :D

Lähteekö joku seuraksi Valtterin kirppikselle nyt?

Olin suunnittelemassa illaksi menyytä kun mies laukas "tee sitä sun tätä ja tätä mitä teit pari viikkoa sitten, se oli sairaan hyvää". Noni, en sit suunnittelekaan :P Yksinkertaista, riittoisaa ja hyvää, namz. Taidan juoda sen 12cl punaviiniä illalla, viimeksi join "luvallisesti" viiniä saman verran jouluna. ALKKIS!

Viime yönä oli niin hirveet jalkapallotreenit mahassa että keskellä yötä piti oikein nousta istumaan, koputtaa mahaan ja sanoa "kello on yli 23, hiljaisuus!". Piru, joku Hyypiö/ä siellä on.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
Elppispelppis, tavataanko ens viikolla? Tiistai ei käy, muut päivät kyllä.
Joo! Unohdin vastata sun viestiin :oops: Keskiviikkona on klo 21 jälkeen menoa (ellette halua misterin kanssa liittyä pariksi tunniksi seuraan), ja perjantaina vieraita, muuten ei suunnitelmia :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi ETTÄ mä arvostan nukkumista!!! Oon vieläkin ihan onnessaan tosta viime yöstäkin. Ihanaaaaa!!!! Rakastan! Ei oo itsestäänselvyys mulle moinen.. Miten mä ikinä voin tehä lapsia?? :(

Mut kyllä huomaa tauon kirokäynneissä.. Jännityspäänsärky (?) taas messissä heti ku sängystä ylös nousee. Kiristää puristaa vanne. Venyttelin tos lattialla vähän, ja roikuin tangossa. Sit kahvia, jospa se hellittäis. Todella rasittavaa kyllä. Eilen oli kyl niskakin ihan melkein kosketusarka.

Saankohan mä taas mitään aikaseks tänä vkonloppuna? Oon nykyään ihan tylsämielinen löysäperse. Siskolla pitäis mennä käymään, hoitamaan vähän 3,5v kumitytöö, ja vähä systeriäkin. Kävi pienessä operaatiossa tuossa ja on saikulla pari viikkoo. Sit pitäis päivitellä ja lähetellä töihakemuksia etelän suuntaan, sisko on haka noissa jutuissa. Niin, ja sit pitäis siivota tää kämppä, ja tavata yhtä kaveria. Aaargh liikaa aktiviteettia, meen sekasi enkä tee mitään.
killkill

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:Miten mä ikinä voin tehä lapsia??
Jos kopulaatio lisääntymismielessä tuntuu raskaalta ja ikävältä, sitä voi aina kuivaharjoitella intternetissä!
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Grääh, neljä tuntia takana, vittutieskuinkamontaedessä.
Tuleepa halvat kännit tänään ainakin, tartte vetää paljoa että simahtaa :twisted: Mähän perkele lähen tänään jonnekin.
Stinky

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti: Joo! Unohdin vastata sun viestiin :oops: Keskiviikkona on klo 21 jälkeen menoa (ellette halua misterin kanssa liittyä pariksi tunniksi seuraan), ja perjantaina vieraita, muuten ei suunnitelmia :)
Mitä keskiviikkona klo 21 tapahtuu?
Voitas vaikka nähdä mun duunin jälkeen? Vai tuleeko liian pitkä ilta? Torstaikin käy. Mennään tyttöjen kesken ihan, saa höpistä tyttöjen juttuja :]
Zeb

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Xiberia kirjoitti:Kerrohan Zeb rakkain, että miksi hitossa mun EKG voi näyttää tällaisia aatoksia? Mistä kytkennästä se noi nappaa? Onko vika elektrodien asettajassa, kun viime kertaan verrattuna esim. v3-v6 -kytkentöjen QRS-kompleksit on ihan tuhannesti matalampia tossa uudessa EKG:ssä? Ehkä vika on vaan siinä, kun meidän luokan pojat oli kovin innokkaita lätkimään niitä elektrodeja, jos jäi siinä sivussa se kylkiluiden tunnustelu vähän vähemmälle... :D
Siitä etuseinän R-piikkien madaltumisesta/katoamisesta tuo kone on tuon tekstinsä sitten repinyt. Noihin automaattiteksteihin voi yleensä luottaa jos se sanoo, että normaali. Poikkeaviin arvioihin taas ei voi luottaa, koska ne antaa paljon vääriä poikkeavia, kun on kalibroitu niin herkäksi. Juu siis todennäköisesti kytkennät olleet väärissä paikoissa, koska en nyt ihan heti uskois että nuorella terveellä naisella olis sydämessä mitään oireettomia ongelmia. Jos oikeasti tuntuu epäselvältä, niin otata uusi, jossa kytkennät oikein.
Zeb

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:..illalla Domen Tummien perhosten koti. Odotukset korkealla, pelkkää hypetystä saanut arvosteluissa. Onko muuten joku nähnyt?
Minä!! MMMINÄ! Oli tosi hyvä leffa, ehkä paras suomalainen mitä olen nähnyt. Kandee siis mennä katsomaan. Ainoa miinuspuoli, että siitä saaren päällikkömiehestä (Tommi Korpela) tulee välillä väkisinkin mieleen ne joulupukkipätkät Rare Exports Inc. Mut johtuu naamasta eikä näyttelijätyöstä.
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:..illalla Domen Tummien perhosten koti. Odotukset korkealla, pelkkää hypetystä saanut arvosteluissa. Onko muuten joku nähnyt?
Minä!! MMMINÄ! Oli tosi hyvä leffa, ehkä paras suomalainen mitä olen nähnyt. Kandee siis mennä katsomaan.
Kiitos tästä, tämän me siis katsomme miehen kanssa (jos saadaan vaan joskus yhteistä aikaa)
safi

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja safi »

Joo-o kiva keli lähteä baariin kuuntelemaan rokkia. Taivaalta tulee ihan täpöllä räntää vaakatasossa. Sateenvarjoa ei kannata edes harkita, jos toi tuuli ei yhtään laannu ja sileä pohjasilla piikkareilla ei toivoakaan pysyä pystyssä... niistä en prkl luovu, vaikka jouduttaisiin ajelemaan taksilla ihan lyhkäsiäkin matkoja tai sitten joku kiltti :twisted: ukko saa kantaa minua repparissa ympäri kaupunkia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Loistava shoppailureissu, soooo totally emo!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SaintJohnPerse

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Johtuukohan se lievän kankkusen tuomista pelkotiloista vai miksi tämä video sai minut liikuttumaan? Mää!

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Manzel kirjoitti:Löysin äskettäin täydellisen talon, Norja / jenkk -mallisen.

Ooooh
Mun mielestä tämä olisi ihana. Heti kun tulee loton tuplasuperjättipotti, niin rakennutan tuollaisen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
Manzel kirjoitti:Löysin äskettäin täydellisen talon, Norja / jenkk -mallisen.

Ooooh
Mun mielestä tämä olisi ihana. Heti kun tulee loton tuplasuperjättipotti, niin rakennutan tuollaisen.
Ihana!

Manzelin tönö vie silti pointsit näiden kahden välillä.
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Videooni että tekis mieli keittoa. Ehkä keikan puolivälissä, kun joku 7h on töitä tehtynä (tai kuusi koska olis safkis välissä). Iso H, tullut muutoksia illan suunnitelmiisi?

edit: nyt se on räntää mitä sataa.
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:edit: nyt se on räntää mitä sataa.
No niin on. Ja tuuleekin jo ihan kivasti.
SaintJohnPerse

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Suvinen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Johtuukohan se lievän kankkusen tuomista pelkotiloista vai miksi tämä video sai minut liikuttumaan? Mää!
Höps, se on vaan herkän sisäisen homosi kaikuja. Muuten ihQ klippi; taisin ekan kerran nähdessäni itkeä tirauttaa :)
Näin sen täytyy olla. Tämän lisäksi poltan tyttöjen tupakkaa (vihreää), tykkään suklaasta, juon joskus makeaa ruotsalaista päärynäsiideriä....
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

Ah. Poikamieslauantai edessä. Daami sinkos vanhusten luo ja minä jäin pitämään torppaa. Vuorossa olutta, sinkkumallasta, warea, roskaruokaa ja munien kaivelua. Röyh!
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on tylsää. Ulkona on niin paska keli ettei pääse lenkille, eikä huvita lähteä ajelemaan stadiin asti salillekaan. Mitäs mä sitten teen??
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

SaintJohnPerse kirjoitti:tämä
Sick Puppies oli aika jees, lisätään päivän löytöihin, tnx!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
isohaara

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti: Mun mielestä tämä olisi ihana. Heti kun tulee loton tuplasuperjättipotti, niin rakennutan tuollaisen.
Hirveen ruma, mutta varaisin silti huoneen toisesta kerroksesta. Oma kylppäri ja paksut seinät, kiits.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Mitäs mä sitten teen??
Teet niin kuin mä. Nautit siitä että saa olla ihan kaikessa rauhassa kotona kalsarikänneissä.
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Teet niin kuin mä. Nautit siitä että saa olla ihan kaikessa rauhassa kotona kalsarikänneissä.
No kun mulle toi ei niinku oo mikään juttu, kun voin olla sitä vaikka joka ilta. Mun elämä on tylsää.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Mun elämä on tylsää.

Hommaa pienoisrautatie!

http://www.youtube.com/watch?v=TeS_U9qFg7Y
isohaara

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Videooni että tekis mieli keittoa. Ehkä keikan puolivälissä, kun joku 7h on töitä tehtynä (tai kuusi koska olis safkis välissä). Iso H, tullut muutoksia illan suunnitelmiisi?

edit: nyt se on räntää mitä sataa.
Mullon rapula, otin eilen äkkilähdön pummina VR:llä Helsinkiin. Yllättävän lyhyt jono oli laiturilla, eikä ketään tosiaan tullut sitten lippua kysymään. Mun apulaispäällikkö tartti suraa, on vasta sinkkuuntunut ja helvetin hyvän näköinen sekä äärimmäisen houkuttelevasti varusteltu. Kyllä, yritin heruttaa, ja ei, en onnistunut.

Mut kai mää illaks taas piristyn ja voisin uusintakierroksen ottaa.
Vastaa Viestiin