Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

isohaara kirjoitti:helvetin hyvän näköinen sekä äärimmäisen houkuttelevasti varusteltu..
Hei, niin Patzikin on ja se kaipaa seuraa. Tunge ittes phooornaisiin saunomaan!
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
isohaara kirjoitti:helvetin hyvän näköinen sekä äärimmäisen houkuttelevasti varusteltu..
Hei, niin Patzikin on ja se kaipaa seuraa. Tunge ittes phooornaisiin saunomaan!
Ihan turhaan editoit tota alkua, sekin pitää paikkaansa :]

Ja toi rautatie oli ihQ!
isohaara

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^^ Olisin kyllä valmis maksamaan vaikka jollain inhottavan kodinhoitotyön suorittamisella lämpimän saunan! Tärisyttää, päätä jomottaa, on kylmä ja ulkona sataa räntää - tahtoo Saunaan!
SaintJohnPerse

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Teet niin kuin mä. Nautit siitä että saa olla ihan kaikessa rauhassa kotona kalsarikänneissä.
No kun mulle toi ei niinku oo mikään juttu, kun voin olla sitä vaikka joka ilta. Mun elämä on tylsää.
Tietenkin voit soitella ystävillesi ja kutsua kylään huomaten, että kaikilla on jotain muuta. Suurin osa seurustelee ja he ovat tekemässä jotain "pariskuntajuttuja toisen pariskunnan kanssa". Ne muutamat sinkutkaan eivät jaksa lähteä, kun telkkarista tulee jotain hyvää, vuokrasivat juuri pari leffaa, eivät jaksa, kun siellä inhottava ilma...


Mitäs jos vaikka järjestäisit keittiön kaapin ja avaisit sen joululahjaksi saadun korruptio viinipullon, joka on jostain kumman syystä jäänyt juomatta?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

isohaara kirjoitti:^^ Olisin kyllä valmis maksamaan vaikka jollain inhottavan kodinhoitotyön suorittamisella lämpimän saunan! Tärisyttää, päätä jomottaa, on kylmä ja ulkona sataa räntää - tahtoo Saunaan!
Täällä vois sauna lämmetä jos jelppaat kodinrakenteellisessa hommassa (jos sauna toimii).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Tietenkin voit soitella ystävillesi ja kutsua kylään huomaten, että kaikilla on jotain muuta. Suurin osa seurustelee ja he ovat tekemässä jotain "pariskuntajuttuja toisen pariskunnan kanssa". Ne muutamat sinkutkaan eivät jaksa lähteä, kun telkkarista tulee jotain hyvää, vuokrasivat juuri pari leffaa, eivät jaksa, kun siellä inhottava ilma...

Mitäs jos vaikka järjestäisit keittiön kaapin ja avaisit sen joululahjaksi saadun korruptio viinipullon, joka on jostain kumman syystä jäänyt juomatta?
Suurin osa kavereista on kyllä sinkkuja, mutta asun katsos niin kaukana stadilaisista ystävistäni ettei tänne asti kukaan eksy.
Mulla on keittiön kaapit melko ordningisssa, eli siihen puuhaan en viitsi ryhtyä, mutta olishan mulla kaksi pestävää mattoa ja imuroidakin pitäisi. Että enköhän mä pärjää. Kalsareita en viitsi vetää kun mulla on pää ihan tarpeeksi sekaisin selvänäkin, toisekseen viini on useimmiten pahaa ja sisältää turhia kaloreita.
Nyt viimeviikkoinen Wallander :h:
Edith

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikä siinä on, että jos pitää kutsut ja kutsuu vain vähän ihmisiä, puolet sairastuu eikä pääse paikalle ja jos kutsuu paljon ihmisiä, kaikki tulevat paikalle ja on ahdasta?
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

isohaara kirjoitti:^^ Olisin kyllä valmis maksamaan vaikka jollain inhottavan kodinhoitotyön suorittamisella lämpimän saunan! Tärisyttää, päätä jomottaa, on kylmä ja ulkona sataa räntää - tahtoo Saunaan!
No tuu meille siivoomaan. Sauna lämpeää ja saunaseuraksi saat rakkaimpani: Kotihomoni ja mieheni. (voin mäki tulla, ollaanhan me saunottu ennenki yhessä)

:D
slam

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

jalat rampautuu, mutta muuten hyvä pössis.
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis VOI VITTU!!!!!

6 hyppääjää jäljellä, ja nää alottaa koko kisan alusta. Vetäkää käteenne, olkoonkin lentomäki....
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Siis ehanaa, eka laiva saatiin ulos, toisesta purettu 1/3 ja sit se pitää lastata täyteen... Argh, hajoo!

Iso H, haluutko mennä paariin välttämäti vai pitäskö mobilisoida mun luukulle jotain meininkiä? Oikeastaan aika sama mulle, städis vaan menee enempi massia.
isohaara

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^Pitää nyt kyllä käydä kysäseen nukkumatilta. Ei ossoo ite sannoo.
Bliss

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mentalwearilla olis yks hyvä paita just mua varten... :D

Kuva
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:6 hyppääjää jäljellä, ja nää alottaa koko kisan alusta.
Kappas, tää tuli kuin tilauksesta, en meinannu millään malttaa irrota youtubesta telkun pariin. Just sanoin irkkiin, että huutakaa hep, kun on pakko-katsoo-kriittiset hetket. Loistavaa toimintaa. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti:Just sanoin irkkiin

:shock: irkkaat sä? Pissis!
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:6 hyppääjää jäljellä, ja nää alottaa koko kisan alusta.
Kappas, tää tuli kuin tilauksesta, en meinannu millään malttaa irrota youtubesta telkun pariin. Just sanoin irkkiin, että huutakaa hep, kun on pakko-katsoo-kriittiset hetket. Loistavaa toimintaa. =)
No nyt ne sit lopetti koko kisan. Ahonen ei kerenny hyppää ollenkaan. Vittu sentään. Saas nähä kuin huomenna käy.

Toi eka mitätöity kierros meni uusiksi siksi, että Harry Potter (Simon Ammann) hyppäsi metrin päähän mäkiennätyksestä. Hohhoijaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Just sanoin irkkiin
:shock: irkkaat sä? Pissis!
Vai päinvastoin?
Mesetätsä? Onx helmee?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti: Mesetätsä? Onx helmee?
Noi e. Mut puhelimella mä osaan soittaa!?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

masa kirjoitti:puhelimella
Bzzzzzz!! RL-hälytys!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti:
masa kirjoitti:puhelimella
Bzzzzzz!! RL-hälytys!
Onks tää jotain irkkislangia vai?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:lopetti koko kisan
Pahus. No, back to the youtube's hot emo boys. ->
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SaintJohnPerse

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Mielestäni alkoholin juomisessa on parasta sen jälkeinen masennus....

Jos tänään ei ottaisi mitään...
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mielestäni alkoholin juomisessa on parasta sen jälkeinen masennus....
.
Jaa. Mä taas annan pinnat nousuhumalalle ja krapularyypylle.
Pyry-Matias

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Joudun kävelemään himaan. Ennenkuulumatonta. Nevöhöödiä jopa. Kun on tottunut mukavaan elämään eli pehmeisiin iskareihin, niin tiskirättisateessa 1,5 kilsan köpöttäminen on ikstriimii. Lupaan tuulettaa, jos jaksan eteiseen.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:Joudun kävelemään himaan. Ennenkuulumatonta. Nevöhöödiä jopa. Kun on tottunut mukavaan elämään eli pehmeisiin iskareihin, niin tiskirättisateessa 1,5 kilsan köpöttäminen on ikstriimii. Lupaan tuulettaa, jos jaksan eteiseen.

Amatööri. Tee kuin yöntimomustaninja. Sammu eteiseen!
Vastaa Viestiin