Ken on heistä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miss Suomi

1.
6
23%
2.
0
Ei ääniä
3.
1
4%
4.
3
12%
5.
3
12%
6.
1
4%
7.
0
Ei ääniä
8.
12
46%
9.
0
Ei ääniä
10.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 26

Edith

Re: Ken on heistä...

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pyry-Matias kirjoitti: Kaikkihan on suhteellista, ja tietenkin muita saa ja pitää arvostella 8) Asiayhteys tässä on relevanttia. Vaatimustaso. Missejä voi hyvinkin sanoa rumiksi, jos vertailupohja on kautta aikain Miss Suomi finalistit tai etenkin jos otetaan kansainvälinen vertailujoukko. Mikä tässä on aina niin paheksuttavaa?
Juu, mutku ne, tai ainakin ne kahdeksan niistä, oli siis niin upeita, etten keksis niistä mitään urputettavaa. Ja toinen näistä kahdesta ulkopuolelle jääneestäkin on varmaan tosi nätti jo vaikka kahden vuoden päästä. Mun mielestä tää oli paras missivuosikerta niistä mihin mun muistini riittää. Siis upeeta kaikki. Että senkin takia mietin, pehmeneekö mulla päässä.
Bliss

Re: Ken on heistä...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ne stailataan ihan pilalle kisaan. Jokaikinen niistä on noin vuoden päästä paljon kauniimpi kuin nyt, kun saavat olla enemmän itsensä ja ikäisensä näköisiä.
Pyry-Matias

Re: Ken on heistä...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Edith kirjoitti:Että senkin takia mietin, pehmeneekö mulla päässä.
Minunkin mielestäni tuorein vuosikerta oli jopa harvinaisen hyvä. Vaikkei oma suosikkini kasi sijoittunutkaan, niin söpö tuo voittajakin on.
Bhven

Re: Ken on heistä...

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Edith kirjoitti:...onko musta tullut...
Höpö, oot kiva, ihana, kaunis ja hurjan nuorikin vielä.

Äänestin tässä kasia sen yhden ryhmäkuvan perusteella, mutta tulinkin sitten siihen tulokseen, että numero kolme, eli Jenna on naamasta paras. Nuuh mikä hymy. Oli kyllä erittäin hyvä vuosikerta kokonaisuutena tämän vuoden kisat.
Geetz

Re: Ken on heistä...

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Pyry-Matias kirjoitti:Mikä tässä on aina niin paheksuttavaa?
Ääh, no siis vikahan on toki mussa. Täs jutus. Ei muuten ikinä. Tottakai saa ulkonäköäkin arvostella, se vaan on niin törkeän ällöttävän naurettavaa omaan korvaan ja silmään, koska yleensä arvostelijat on oikeesti aika helkkarin vähäseksejä ite. Varsinkin se seksikkyys rapisee kun aloittavat muiden mollauksen.

"Ei niistä mikään kyllä sykäytä" on ihan eri kuin mollaus, imo. Saa mielipiteitään tuoda julki, siihen adjektiivien valintaan vaan kandee käyttää hieman aikaa jos muille annetulla mielikuvalla on mitään merkitystä. :]

(Mä haukun mielessäni nykyään kaikkia ja kokoajan, ttu et tuttaa. Ennen en ees mielessäni!)
Vastaa Viestiin