Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ho hum. Uusi työsopimus allekirjoitettu, vanha irtisanottu ja uusi auto tilattu. Muutoksen maanantai, sano.
masa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:uusi auto tilattu.

Bömbelö?
isohaara

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Miten täällä on näin hiljaista? Ette te kai ole hankkineet elämää? Tai tee töitä?
Oliko pakko? :roll:
Pyry-Matias

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti:Miksi sitten pidät kovaa ääntä asioista? Oletat siitä olevan hyötyä urakehityksellesi? Älä nyt puhu mistään korkeasta moraalista tai muusta hyödyttömästä. Ihmiset lopulta ajattelevat vain itseään.
Apua! Mitä saan sanoa? En siis voi voittaa? - No, kannattaako edes yrittää?

Yritän silti. En usko, että minulla on keskimääräistä merkittävästi korkeampi oikeudentunto tai moraalieettiset normit. Urani kehittyy, jos motivaatiota siihen löytyy. Tällä hetkellä en näe meidän firmassa juuri sopivampaa hommaa itselleni, enkä ylimääräistä pikkurahaa tarvitse. En koska se olisi osittain pois muusta elämänlaadusta, kuten stressittömyydestä.

Jäljelle jää luonteeni. En ala kehua itseäni sen enempää, mutta jos ihmisellä on kyky ja rohkeus puhua muidenkin puolesta, niin tätä on jopa velvollisuus käyttää. Olisiko velvollisuudentunto tässä paras sana?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stinky kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Laitoin työhakemuksen meneen.. Testaan kepillä jäätä, vieläkö on homma hanskassa.
Näköjään on koska haastattelu on jo torstaina!
Miten ihan kaikilla muilla ihmisillä maailmassa voi olla noin hyvä flaksi paitsi mulla??? :( Mä en pääse ees haastatteluun ikinä..

Niin, ja ONNEA!

Ps. Erosin muuten just kirkosta! Mulla on jo kaks kummilasta ('menetänköhän' mä ne ny.. :) ) ja lisää en kaipaa! Kirkossa en aio (enää) mennä naimisiin. Mahdollinen jälkikasvu kastettakoon (jos pakko) isänsä seurakuntaan, se kun on harvinaisempi ja hienompi. Joten ei jääny oikein enää mitään perusteita jäljelle. Nyt mä voin ostaa sen tallentavan digiboksin! :]
Enttu

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

mä taidan kanssa radikaalisti erota kirkosta ... onnaako netissä?

Edit:erosin kirkosta ja laitoin maistraatille mailin aiheesta
Viimeksi muokannut Enttu, 21.01.2008 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

irmelianneli kirjoitti:Ps. Erosin muuten just kirkosta!
Itse viime syksynä netitse. Lolita postas linkin ja olin myyty.
SaintJohnPerse

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Enttu kirjoitti:mä taidan kanssa radikaalisti erota kirkosta ... onnaako netissä?
Se ei ole radikaalia vaan järkevää...

Muistan, kun itse vajaa pari vuotta sitten erosin kirkosta. Kirkkoherranvirasto oli hyvin lähellä kotiani, joten kävelin virastoon suoraan sisään ja ilmoitin asiani.

Nimet lomakkeeseen ja se oli sillä selvä. Ystävällinen pastori toivotti minulle hyvää päivänjatkoa astuessani ulos toimistosta. Kadulle astuessani kaaduin jäätyneeseen lammikkoon. Muutaman kuukauden päästä liukastuin ja polvilumpioni meni sijoiltaan. Jalan parannuttua meinasin tulla isäksi. Tämän jälkeen kotonani tuli vesivahinko ja olin kolme kuukautta evakossa kotoani...

Tulipa kuitenkin peruutettua yhden todella kalliin ja turhan lehden tilaus.
aimohaiku

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Maanantaista melkein selvitty, vielä loppurutistus jäljellä. Ilma ei oikein houkuttele lenkkeilymielessä, joten taidanpa siivota tätä asuntoa. Täysihoitolassa on taas kaaos. :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Luin just ohjeita huomiselle neuvolakäynnille.. Mulla on ensimmäinen sokerirasituskoe ja verikokeet, sen takia neuvolakin on aamupäivällä. Ei sais kuulemma syödä/juoda mitään kofeiinipitoista, salmiakkia/lakua, eikä saisi harrastaa aerobista tai muuten rasittavaa liikuntaa aamusta. Piru, siinä meni nekin suunnitelmat huomiselle.

Onneksi seura on joustavaa, ja suostui aloittamaan mun kanssa perjantaiaamun rääkillä :twisted:

Katotaan mitä vaaka sanoo huomenna :?
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:sokerirasituskoe
:?:
Mulla ollu ensimmäistäkään tollasta
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ystävä on juuri tällä hetkellä sairaalassa synnyttämässä. Piti tänään mennä käymään kahvilla, tuli illalla soitto ettei välttämättä kannata mennä koputteleen ovelle. Nyt menny tämä päivä jännittäessä...

Ajateltiin erään yhteisen ystävän kanssa kysyä jotain vanhoja vaatteita molemmilta vanhemmilta ja tehdä yhdessä tilkkutäkki lapselle. Yksin en sitä saa tehtyä, mutta jos meitä on kaksi tekstiilipuolta opiskellutta tekemässä sitä, sen on pakko onnistua, liian noloa jos jää kesken...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:sokerirasituskoe
:?:
Mulla ollu ensimmäistäkään tollasta
Ei mullakaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Maailman paskin yleisö.
Herra Manala

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Ho hum. Uusi työsopimus allekirjoitettu, vanha irtisanottu ja uusi auto tilattu.
Ei kai nyt sentään mitään yli 1.6 litraista, ettei lähde lapasesta?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

saira kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:sokerirasituskoe
:?:
Mulla ollu ensimmäistäkään tollasta
Ei mullakaan...
Eikä mulla.
Käytiin kyläilemässä. Jonkinlaista, edes pienen pientä vieraskoreutta jälkeläiselleen soisi, mutta ei niin ei. Pentu röyhtäili, piereskeli, söi, paskoi, kiljui, vinkui, karjui, söi ja huusi kuin hyeena, kunnes nukahti väsymyksestä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
saira kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
:?:
Mulla ollu ensimmäistäkään tollasta
Ei mullakaan...
Eikä mulla.
Käytiin kyläilemässä. Jonkinlaista, edes pienen pientä vieraskoreutta jälkeläiselleen soisi, mutta ei niin ei. Pentu röyhtäili, piereskeli, söi, paskoi, kiljui, vinkui, karjui, söi ja huusi kuin hyeena, kunnes nukahti väsymyksestä.
SIIS Terve Lapsi, Onnittelut! :wink: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uaaaah, miks pakkaaminen on näin vaikeaa?? En mä voi tietää missä asussa haluan huomenna hipata, joten pakko taas pakata ainakin 6 eri vaatekertaa. Ja sehän tarkottaa ainakin neljää eri kenkäparia. Miks naisena oleminen on tehty NIIN vaikeaksi??
Sitte kaikki kosmetiikka (vanhat tarttee paljon!) ja muut härpäkkeet, kuten korut ja laukut. Uh, oon puhki jo ajatuksesta.
Ja missä asussa mä edustan keskiviikkona? HÄH?!!1
elco

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:En mä voi tietää missä asussa haluan huomenna hipata, joten pakko taas pakata ainakin 6 eri vaatekertaa. Ja sehän tarkottaa ainakin neljää eri kenkäparia.
Mulla on kolme kenkäparia ja sandaalit. Siis kaikenkaikkiaan.
BettyB.

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Mulla on kolme kenkäparia ja sandaalit. Siis kaikenkaikkiaan.
Mulla on n. 60-70. Plus harrastekengät (spinning, golf jne...!

Edit: pakkasin kaksi mekkoa, 5 toppia, pari neuletakkia (tjtn.), kaksi hametta, kahdet housut, kolme laukkua ja neljät kengät. Ja aamulla laitan liituraitaisen kotelomekon matchaavalla jakulla. Ja mustat, pitkät nahkasaappaat. Huh. Välillä on vähän vaikeeta. Ja siis hei, piti pakata koruihin valko- ja keltakultaa, riippuen siitä millaset kengät laitan. Yhdet on sellasen kullanhohtoiset ja toisissa on teräksen värisiä härpäkkeitä. Ei VOI pukea metalleja ristiin...!

Niin, ja olen siis yhden yön poissa kotoa.
Tix

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
Tix kirjoitti:uusi auto tilattu.
Bömbelö?
Nope. Taidan jättää kertomatta, ettei kanala tuu taas kertomaan miten Tixi taas leuhkii olemattomilla ja miten kanalamobiili on kuitenki X kertaa parempi vaikka mikä olis :)
Herra Manala

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Nope. Taidan jättää kertomatta, ettei kanala tuu taas kertomaan miten Tixi taas leuhkii olemattomilla ja miten kanalamobiili on kuitenki X kertaa parempi vaikka mikä olis :)
En tiedä teitkö tuon tahallasi, mutta unohdit nyt kuitenkin kirjoittaa mobiileista monikossa.
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Melnais kirjoitti:No nyt se Pertti meni. :( Lähetän perään Äiti-Maa-halauksen ja vähän kosmista rakkautta, kyllä se siitä.
Ei aamukahvissakaan mitään vikaa ole. :)

Ja edelliseen kommenttiisi. Kyllä kai kehitystyölle on sijaa suhteessa. Joskus suhteet tapaavat vaan kaatumaan vaikka toinen olisikin halukas tähän "kehittymiseen", koska sitä on edessä ihan koko ajan.

Eikös se vanha vitsi ole, että vaimo yrittää muuttaa miestään kymmenen vuotta ja eroaa sanoen "et ole se sama mies, jonka kanssa menin naimisiin". :D
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nexie kirjoitti:Mä kyllä luulen, että se on ihan immuuni tuollaisille inhimillisyydenosoituksille.
Sinäkin, mokoma. :)
Vastaa Viestiin