Keskiviikko, keu keu!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Saavatko tietokonemiehet pillua paljonkin?
Huiman & co vastapainona vaa´assa meikäläinen ja G-mies.
Siis sehän on todistettu, että mies jolla on kannettava mukanaan saa, mies jolla viisi prossua työpöytänsä alla vailla rakennusta, ei saa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tsaari kirjoitti:
Bliss kirjoitti: 40...
Kahdeksan kuukautta ja muutama hassu päivä päälle tuohon merkkipaaluun.
Työkaverit tuossa juuri löivät vetoa elänkö nelikymppiseksi. Yksi vitun reilumeininkikerho tämäkin mesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:Sain Edulta lohkot ja lohen palan. Kaikki on taas hyvin pyrymaassa :se geetsuhymiö:
Näin ne poliisit hankkii lihaa pataan? :wink:

TPK-243434564
Bluntly kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
Bliss kirjoitti: 40...
Kahdeksan kuukautta ja muutama hassu päivä päälle tuohon merkkipaaluun.
Työkaverit tuossa juuri löivät vetoa elänkö nelikymppiseksi. Yksi vitun reilumeininkikerho tämäkin mesta.
Munkin elinaika on tublaantunut..
Hei ei 40 oo vaikeaa..
Musta siitä ei kannattaisia hirveesti mökää pitäää?
Viimeksi muokannut Niba, 23.01.2008 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Illan suunnitelmatkin saattaa peruuntua, riippuu ihan millä mielialalla saan ton tyypin kotiin parin tunnin päästä.. Vaikeaa kun ei osaa/pysty sanomaan mitään, pitää antaa toisen käsitellä vaikeita asioita oman pään sisällä.
On se välillä vaikeeta, ei helppoa täälläkään. Kaakunan pitäs käydä esimiehen kanssa palaveeraamassa tänään tai huomenna tjms... Kyse on mukamas ilmoittamattomista poissaoloista (saikkulaput kyl löytyy). Jos palaveri ja kaikki muukin menee pieleen, niin saattaa mullakin olla sylissä itkupotilas ja loppuviikko piloilla :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Illan suunnitelmatkin saattaa peruuntua, riippuu ihan millä mielialalla saan ton tyypin kotiin parin tunnin päästä.. Vaikeaa kun ei osaa/pysty sanomaan mitään, pitää antaa toisen käsitellä vaikeita asioita oman pään sisällä.
On se välillä vaikeeta, ei helppoa täälläkään. Kaakunan pitäs käydä esimiehen kanssa palaveeraamassa tänään tai huomenna tjms... Kyse on mukamas ilmoittamattomista poissaoloista (saikkulaput kyl löytyy). Jos palaveri ja kaikki muukin menee pieleen, niin saattaa mullakin olla sylissä itkupotilas ja loppuviikko piloilla :?
:( Mä olen kans kerran saanut fudut "ilmoittamattomista sairauslomista", vaikka todistukset löytyi. Pariin otteeseen kato meni muutama tunti aamulla ennenkuin ilmoitin sairauspoissaolosta :oops:
Toivotaan että J:llä menee kaikki hyvin, saa vähän selitettyä tilannetta. Hyvä tyyppi se on kuitenkin, toivotaan että ne haluaa pitää sen duunissa siellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:Kaakunan pitäs käydä esimiehen kanssa palaveeraamassa tänään tai huomenna tjms... Kyse on mukamas ilmoittamattomista poissaoloista (saikkulaput kyl löytyy). Jos palaveri ja kaikki muukin menee pieleen, niin saattaa mullakin olla sylissä itkupotilas ja loppuviikko piloilla
Huhuu! Ei paskaa työnantajaa kannata itkeä! Ennemmin kannattaa olla iloinen, että päästi vapauteen, muuten ei ehkä olisi ollut uskallusta kokeilla siipiensä kantavuutta parempaan duunipaikkaan. Tsemiä!
Vihtahousu

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Hyvä tyyppi se on kuitenkin, toivotaan että ne haluaa pitää sen duunissa siellä.
Tuota, se oli tehokkuustarkkailussa osaston paras :D
Toivotaan ettei esmies ole mikään kauhia natsi, J kun dikkaa siitä hommasta yllättäen (kts tehot). Tuleepi aika kaameita ongelmia jos se nyt sais monookkelia.
Zeb

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Niijoo, Masalle isot onnittelut! :] Muista juhlia!
Vihtahousu

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Masalle; Wanha! ja osanotto 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomaan olevani sairas tänään: kuuntelen Septemberin uusinta until i die- biisiä ja huomaan tykkääväni :shock: *spanking herself*
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti:Masalle; Wanha!
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi 8)


Ja tattista vaan tasapuolisesti kaikille.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Huomaan olevani sairas tänään: kuuntelen Septemberin uusinta until i die- biisiä ja huomaan tykkääväni :shock: *spanking herself*
Oon jo pidemmän aikaa huomannut sun "pehmentymisen", mutta ohan se ihan normaalia tuossa tilassa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomaan olevani sairas tänään: kuuntelen Septemberin uusinta until i die- biisiä ja huomaan tykkääväni :shock: *spanking herself*
Oon jo pidemmän aikaa huomannut sun "pehmentymisen", mutta ohan se ihan normaalia tuossa tilassa :D
Vitut!

Nyt mä otan itseäni niskasta kiinni, menen tiskaamaan, ja pistän Mayhemin soimaan. grr.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Illan suunnitelmatkin saattaa peruuntua, riippuu ihan millä mielialalla saan ton tyypin kotiin parin tunnin päästä.. Vaikeaa kun ei osaa/pysty sanomaan mitään, pitää antaa toisen käsitellä vaikeita asioita oman pään sisällä.
On se välillä vaikeeta, ei helppoa täälläkään. Kaakunan pitäs käydä esimiehen kanssa palaveeraamassa tänään tai huomenna tjms... Kyse on mukamas ilmoittamattomista poissaoloista (saikkulaput kyl löytyy). Jos palaveri ja kaikki muukin menee pieleen, niin saattaa mullakin olla sylissä itkupotilas ja loppuviikko piloilla :?
:( Mä olen kans kerran saanut fudut "ilmoittamattomista sairauslomista", vaikka todistukset löytyi. Pariin otteeseen kato meni muutama tunti aamulla ennenkuin ilmoitin sairauspoissaolosta :oops:
Toivotaan että J:llä menee kaikki hyvin, saa vähän selitettyä tilannetta. Hyvä tyyppi se on kuitenkin, toivotaan että ne haluaa pitää sen duunissa siellä.
Voisko tosta vetää sen johtopäätelmän että ei ehkä jonkun mielestä ole sitten hyvä kaveri tai sitten saatavilla olisi mieluisampi kaveri? Tai sitten firman muita ongelmia yritetään ratkaista helpolla tavalla? En minä tiedä arvailen vain.. :evil:
Viimeksi muokannut Niba, 23.01.2008 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Voisko tosta vetää sen johtopäätelmän että ei ehkä jonkun mielstä ole sitten hyvä kaveri tai sitten saatavilla olisi mieluisampi kaveri? Tai sitten firman muita ongelmia yritetään ratkaista helpolla tavalla? En minä tiedä arvailen vain.. :evil:
Aina ei riitä että on hyvä tyyppi.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Masalle onnitteluja!

Ja Elpalle ja Kaakunalle muuta jaksamista. (Tosin Kaakuna ei varmaan lue tätä, mut I feel her pain, anyway. Oonhan jo pitkään hokenu, että typerät natsipomot pitäis kieltää lailla.)

Jep, mut nyt toinen levy kehiin. Mulla on enää kaks viikkoa ja kaks päivää talvilomaan! Luksusta! Vanha äitikulta täyttää tasavuosia, ja meitsit menee MATKOILLE (lue: Ruotsinlaivalle) juhlistamaan sitä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hermann Hoth kirjoitti:Työkaveri oli tiedustellut, mitä Golfin jakohihnahuolto kustantaa. Kuulemma siinä ~1k€ paikkeilla ... :shock:
Onko Volkkarikin noin Premium laatua?
Golfista en tiedä, mutta Passatissa hihnan vaihtoväli on kuulemma 90.000 km (vollessa 120.000) ja vaihto tosiaan tonnin tai toista.

Lisää esimerkkejä elävästä elämästä: kaverin Alfa Romeosta kajahti jakarin hihna 30.000 km ENNEN määriteltyä vaihtoaikaa - oli ollut määräaikaishuollossa muutama vko ennen tapahtumaa. Aikansa tapeltuaan sai alennusta koneremontista.. Loppulasku joku reilut 3.000 euroa.
Hermann Hoth kirjoitti:btw: Mitkä ihme jarrut sun autossa on, jos takapää maksaa 400€? Siis levyt ja palat. Yhdet jäähdytetyt levyt vaihtaneena voin sanoa, että työhön kuluu ~½h ja osat maksoivat 180€
Ilmeisesti joku antimateria-gravitaatiokenttään perustuva hyper-viritys, millään muulla ei tuota hintaa selitä.
Bliss kirjoitti:Niin ja ajattele, enää reilu 17 kuukautta ja olet 40...
Saatkin antaa muutaman vinkin, millä rasvapurnukalla tämänkin ryppyisen kraaterinaaman saa yhtä hyvin säilyneen näköiseXi kuin omasi :P
Viimeksi muokannut killkill, 23.01.2008 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti: Ja Elpalle ja Kaakunalle muuta jaksamista. (Tosin Kaakuna ei varmaan lue tätä, mut I feel her pain, anyway. Oonhan jo pitkään hokenu, että typerät natsipomot pitäis kieltää lailla.)

Jep, mut nyt toinen levy kehiin. Mulla on enää kaks viikkoa ja kaks päivää talvilomaan! Luksusta! Vanha äitikulta täyttää tasavuosia, ja meitsit menee MATKOILLE (lue: Ruotsinlaivalle) juhlistamaan sitä.
Kyl kaakuna lukee suurimman osan, nyt se vaan ei ole koneen ääressä, joten tuskin tällä viikolla paljoa lukee (se skouttaa kyllä muuten mun kirjoittamiset).

Mulla alkaa ens viikolla The Talviloma! yksi viikko 31.1-6.2 välissä on viikonloppu ja pilkkiseuran pilkkireissu. Varmasti armottominta dokaamista :D
Bliss

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kissalle löytyi uusi koti, onneksi. Se muuttaa viikonloppuna Lahteen :)
Sundance Kid

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:vielä puristelemaan vapaata tissiä
Unohti sitten laittaa maitoa teehen?

Masalle onnea!
Mulli75

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Onnea Masalle.

Itse suostuin paremman/kauniimman puoliskon kanssa yhteisbileisiin kuukauden kuluttua kun ikäeroakin on reilu viikko. Siinä samalla juhlitaan kahden muun kaunottaren synttäreitä kun sattuu kaikille niin lähekkäin syntymäpäivät.
Geetz

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:
Geetz kirjoitti:vielä puristelemaan vapaata tissiä
Unohti sitten laittaa maitoa teehen?
Nääh, se on niin pro, että varmistaa liivisuojuksen olemassaolon ennen puristelua. Tosi epäseksiä proilua. 8)
Meitsi lähtee nyt kävelylle aiiiivan yksin, ah. Tutustun lähimetsään.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Masalle onnittelut täältäkin :cheer:

Mun on varmaan pakko ostaa kunnollinen digijärkkäri asap. Kokeiltiin hieman firman uutta kameraa, joka on aivan mahtava kapistus. Otin duunikaverista uusia kuvia Facebookiin. Tehokasta työajan käyttöä, juunous.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WOHOOO! Tää päivä on kyllä yhtä ylä- ja alamäkeä :D Kävin eilen Kela:ssa kyselemässä josko voisin täyttää jotain lappusia paikanpäällä kun ei 11.1. lähetetystä postista kuulu mitään. Täytin sitten työolosuhteiden lisäselvityspyynnön, joka olisi pitänyt palauttaa viimeistään 24.1.(eli huomenna). Mitenköhän olisi käynyt jos en olisi tajunnut toimistolle mennä? :roll:
Äsken tarkistin, ja päätös on jo tehty, myönteinen sellainen :) Maksukin tulee sopivasti 1,5 vko tammikuun palkan jälkeen.

Mieskin soitteli äsken - mennään kahdestaan ulos syömään ja illaksi ns. nauruterapiaan :h: Kyl tää tästä.

Ps. sain tiskattua ja pyykitkin on kohta pyöriny...Ninni, mistä sä saat kaiken energian? Teillä on varmaan astianpesukone :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Keskiviikko, keu keu!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Ihanaa. Asioilla on tapana järjestyä ♥

Mä nukahdan kohta ja pää kopsahtaa työpöytään. Minen tajuu mikä mulle on tullut. Uni tulis jo kymmeneltä (ja monesti menenkin siihen aikaan unille) eikä aamulla meinaa millään saada itteään ylös sängystä. Ja päiväunet on aina mielessä vaikkei siihen mahdollisuutta monesti olekkaan. Väsyväsyväsy.
Vastaa Viestiin