Tipaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Elppis kirjoitti:
Enttu kirjoitti:
Se mun vika oo et oon sellanen homo/lesbomagneetti :P
Mäkin istuin sun vieressä koko eilisen illan ja tänään hyväilin rintojani :shock: Kiitti vaan :P
Ole hyvä :P
Stinky

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hmm... Suunnitelmat muuttu. Uskaltaiskohan sitä mennä yhelle kuntosalille missä ei oo ikinä käyny? Ku eka kerta jännittää aina, niinku neitsyyden menetys ja sillain. Öh.
Pakko keksiä jotain kun ei tonne pyryyn kehtaa sauvakävelylle mennä.

Edit: Sunnuntaina lähtee salineitsyys. Tänään harrastan seksiä noin niinku kuntoilumiälessä. Kiviäkin kiinnosti, kuten aina.
Viimeksi muokannut Stinky, 24.01.2008 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Olin jo poistunu Kitinästä tältä päivältä, kunnes muistin mun tän päiväsen suuren murheen.
Tänään PITI (mut en muistanu) lintsata töistä, koska Seppo jakeli vaalimainoksia Itä-Helsingissä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Enttu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

sipsi kirjoitti:Olin jo poistunu Kitinästä tältä päivältä, kunnes muistin mun tän päiväsen suuren murheen.
Tänään PITI (mut en muistanu) lintsata töistä, koska Seppo jakeli vaalimainoksia Itä-Helsingissä.
Niin siis oikeesti se äijä on Jarmo Koski eikä Seppo Taalasmaa...
eipäs sekoiteta faktaa ja fiktioo keskenään :P
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

OMFG.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:OMFG.
Mitä tapahtui?
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:OMFG.
Mitä tapahtui?
Ihan vaan tota edellistä neronleimausta päivittelin...
killkill

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En pääse kirjautumaan kalorilaskuriin, apua, mitä teen!? Pääseekö muut?
Bliss

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:En pääse kirjautumaan kalorilaskuriin, apua, mitä teen!? Pääseekö muut?
Hätäapuna korvaava:
http://kaunis.to/archive/dhtml/kalorilaskuri.html
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:Päivän Plöndi
Voi hevon perse sanon minä! :x Tollaset pitäis riisua, laittaa pylvääseen ylösalaisin ja niitä sais tökkiä sähkökepeillä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:
killkill kirjoitti:Päivän Plöndi
Voi hevon perse sanon minä! :x Tollaset pitäis riisua, laittaa pylvääseen ylösalaisin ja niitä sais tökkiä sähkökepeillä.
Miks? Onko jotenkin paha asia olla tyhmä ja/tai tietämätön? Miksi maailmasi muuttuu huonommaksi siitä, että joku blondi ameriikassa ei tiedä mikä on Unkarin pääkaupunki?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
killkill kirjoitti:Päivän Plöndi
Voi hevon perse sanon minä! :x Tollaset pitäis riisua, laittaa pylvääseen ylösalaisin ja niitä sais tökkiä sähkökepeillä.
Miks? Onko jotenkin paha asia olla tyhmä ja/tai tietämätön? Miksi maailmasi muuttuu huonommaksi siitä, että joku blondi ameriikassa ei tiedä mikä on Unkarin pääkaupunki?
Ei se muutu huonommaksi, tollaset 1/9 aivoilla liikkuvat ovat irvikuva naissukupuolesta ja ihmiskunnasta muutenkin.

"Hungary?! Is that a country? I've heard of Turkey, but Hungary!?" ja paras "France - well, i'm not sure France is a country. I thought Europe was a country". Ehanaa.

Loppupeleissä tollasen vieressä olis kiva olla, kerrankin tulisi TODELLA fiksu olo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:Mun tarttee lakata lukemasta mitään synnytykseen liittyvää kirjallisuutta. Eilen erehdyin selailemaan yhtä teosta, jossa oli lähikuvia "south-of-the-border" kesken synnytyksen.

Okei, onhan se kaunista ja luonnollista, mutta hyi helvetti ei minun siitä mitään tarvitse tietää. Se haikara-teoria on itse asiassa paljon kivempi.
Jenny McCarthy kertoo kirjassaan, että suurin osa naisista kakkaa synnytyksen yhteydessä siihen pöydälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Onko jotenkin paha asia olla tyhmä ja/tai tietämätön? Miksi maailmasi muuttuu huonommaksi siitä, että joku blondi ameriikassa ei tiedä mikä on Unkarin pääkaupunki?

Mitä mä sanoinkaan siellä miittiketjussa :D
hattarapää kirjoitti:Toisaalta Tixiä viehättää pikkutyttömäinen viattomuus, ehkä jopa kevyehkö yksinkertaisuus.
*homohihittää*
killkill

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Näin sen täytyy olla, jos Singled-Out Jenny niin sanoo.

Ei hitto. :roll:

Alkaa pikkuhiljaa kaduttaa koko lapsiasia. Luulin, että sen yhteydessä voisin aikuistua, mutta näyttää siltä että elämä muuttuukin yhdeksi suureksi kakkahuumori-sirkukseksi:

- vaimo paskantaa synnytyspöydälle
- lapsi sontii 7 kertaa vuorokaudessa - parhaimmillaan niin että pestessäsi edellisiä pois se kusee sinua tai itseään silmään ja vääntää sonnat käsillesi

Taitaa olla lapsiperheiden arki voittopuolisesti goatsea ja pissa-kakka-urheilua.
Tix

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
hattarapää kirjoitti:Toisaalta Tixiä viehättää pikkutyttömäinen viattomuus, ehkä jopa kevyehkö yksinkertaisuus.
*homohihittää*
Ihku :) Tosiasiassa älykkyys on seksikästä. Teeskennelty yksinkertaisuus jotta saa miehen tuntemaan itsensä ultratarpeelliseksi machoksi on tietysti eri asia ;)
Tix

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:Taitaa olla lapsiperheiden arki voittopuolisesti goatsea ja pissa-kakka-urheilua.
No, saat seksielämän tilalle kuitenkin jotain ihan muuta. :D

Suurin osa miehistä on kuitenkin melkoisen myytyjä siitä nyytistä viimeistään siinä vaiheessa kun se alkaa vähän jutella. Ei tarvi kauhistua jos se ryppyinen ja punainen pallopää ei ole maailman hienoin asia ihan oikopäätä.

Lupaan harrastaa seksiä, elämöidä ja huvitella sinunkin edestäsi ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
killkill kirjoitti:Päivän Plöndi
Voi hevon perse sanon minä! :x Tollaset pitäis riisua, laittaa pylvääseen ylösalaisin ja niitä sais tökkiä sähkökepeillä.
Miks? Onko jotenkin paha asia olla tyhmä ja/tai tietämätön? Miksi maailmasi muuttuu huonommaksi siitä, että joku blondi ameriikassa ei tiedä mikä on Unkarin pääkaupunki?
Voi monelta suomalaiseltakin mennä esim. Afrikan pääkaupungit sekaisin? En ole kouluja käynyt onneksi amerikassa, meillä on sitten jotain muita heikkoja kohtia maantieteessä. Eli siellä voi korkeakoulutus olla todella korkeaa ja matala matalaa. Tärkeintähän on että heidän opetetaan kuuliaisiksi kuluttajiksi, pidetään maailmantalous siten pyörillään?
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vaola kirjoitti:ota se ennemmin ainutkertaisena mahdollisuutena nähdä vaimosi värkit... Ehkä vikaa kertaa vähään aikaan. :roll:
Kuva
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hei, eiks näille synnytysjutuille ollu jo parikin omaa ketjua, ettei mun viattomien aivoparkojen tarvitse turmeltua??
killkill

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Ihan terveiltä sun molemmat aivopuolikkaat ainakin avattaressa näyttää :jouden:
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:^ Ihan terveiltä sun molemmat aivopuolikkaat ainakin avattaressa näyttää :jouden:
No mut noi teidän kakkaiset synnytysjutut saa ne kohta roikkumaan polvissa asti!
killkill

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Okei okei.
Näin imminentin uhan edessä sulkeudun suosioonne ja pyrin säästämään nämä vastedes sinne minne ne kuuluvat - eli blögiin.

Nyt salille.
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Posket paskana kun tunnin lenkin heitti pyryssä. Hulvaton keli! Päätin siirtää kaikki autolla liikkumiset huomiselle, tänään vois keskittyä vaan ruokaan ja televisioon. Ja alotella vatsalihasliikkeitä, uuh. Kaipa sen sit huomaa jos on liian aikasta eli kohtu tipahtaa pihalle tms kliffaa?
Vastaa Viestiin