Tipaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

jea, rock en roll. laitan cityn lopullisesti paskaksi 8) ... noo, eeen
Vihtahousu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Pysy siellä vaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti: Jos eräs haluaa että mennään syömään niin saa pitää huolen etten mä mätä sitä kaikkeäänst rasvasinta sapuskaa naamaani :]
Mulla vähän samat ajatukset :) Pitänee mennä johonkin mistä ei saa hampurilaisia :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Äh, Elppa! Laita slam kirjoituskieltoon tai jotain, jos paskantaa joka ketjuun vaan "rok rok" tai muuta saatanan fiksua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Äh, Elppa! Laita slam kirjoituskieltoon tai jotain, jos paskantaa joka ketjuun vaan "rok rok" tai muuta saatanan fiksua.
Kuultu - katsotaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Äh, Elppa! Laita slam kirjoituskieltoon tai jotain, jos paskantaa joka ketjuun vaan "rok rok" tai muuta saatanan fiksua.
Kuultu - katsotaan :)
Sillon joku rampage menossa cityssä, viestejä kirjoittaa joku 100 päivässä, varmaan voi arvata että niiden taso on huikea.
ninnithequeen

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei hiutaleen hiutaletta vieläkään :evil:
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Ei hiutaleen hiutaletta vieläkään :evil:
Täällä iiiiihan hissukseen tuloillaan!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oi. Pompein fantasia-pitsa melkein kaatoi miehen takaisin työmaalle kömpiessä. Onneksi reipas vastatuuli piti pystyssä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei hiutaleen hiutaletta vieläkään :evil:
Täällä iiiiihan hissukseen tuloillaan!
Joo, just alko täälläkin ku olin ton viestin kirjottanu...Mut ei tommosesta pikkuhötösestä mitään pulkkalunta saa, kele!
Vihtahousu

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei hiutaleen hiutaletta vieläkään :evil:
Täällä iiiiihan hissukseen tuloillaan!
Joo, just alko täälläkin ku olin ton viestin kirjottanu...Mut ei tommosesta pikkuhötösestä mitään pulkkalunta saa, kele!
Satamassa tulee lunta vaakasuoraan, älä sit rutise kun siellä landellakin on lumimyrskyä.
masa

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Satamassa tulee lunta vaakasuoraan, älä sit rutise kun siellä landellakin on lumimyrskyä.
Raumallakin näyttää olevan kiva ajokeli:

http://www.tiehallinto.fi/alk/frames/ke ... frame.html
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen tosi onnellinen ettei tarvi mennä omalla autolla hulluilemaan liikenteeseen kun voi käyttää julkisia, ei autolla ajamisessa sitä paitsi ole mitään erityisen hohdokasta.
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Niba kirjoitti:Olen tosi onnellinen ettei tarvi mennä omalla autolla hulluilemaan liikenteeseen kun voi käyttää julkisia, ei autolla ajamisessa sitä paitsi ole mitään erityisen hohdokasta.
Kunpa muutkin ois noin fiksuja ja onnellisia niin pääsisin turvallisemmin autolla äitille. Mut ei... Siellä ne vatipäät öykkäröi taas.
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas. Olis myynnissä kaks lippua Kyllitädin 13.6 keikalle, kiinnostaako ketään?
Stinky

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olen selkä! Haastis meni hyvin mutta joutuu kyllä sanoon ei. Tarjosivat naurettavan pientä palkkaa että meinas ruveta ihan oikeesti naurattaa. Mut ei se mitään. Mulla kun ei tästä mihinkään kiire ole niin kassellaan :]
Sundance Kid

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

No mikä nyt on, kun ei oikein toi pus nus nyt irtoa... Tekis mieli kevennellä, mutta kun ei oikein irtoa. Taitaa olla purkautumattomia paineita. Kohta poksahtaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Olen selkä! Haastis meni hyvin mutta joutuu kyllä sanoon ei. Tarjosivat naurettavan pientä palkkaa että meinas ruveta ihan oikeesti naurattaa. Mut ei se mitään. Mulla kun ei tästä mihinkään kiire ole niin kassellaan :]
Mitä sä sitten pyysit? Eli minkä arvoiseksi koit itsesi? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:No mikä nyt on, kun ei oikein toi pus nus nyt irtoa... Tekis mieli kevennellä, mutta kun ei oikein irtoa. Taitaa olla purkautumattomia paineita. Kohta poksahtaa...
Mä runkkasin ekan kerran sitten synnytyksen. Aika hätästä (30sec) mut jotenkin se oli hienompaa mitä tästä lainistani vois kuvitella.
killkill

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mun tarttee lakata lukemasta mitään synnytykseen liittyvää kirjallisuutta. Eilen erehdyin selailemaan yhtä teosta, jossa oli lähikuvia "south-of-the-border" kesken synnytyksen.

Okei, onhan se kaunista ja luonnollista, mutta hyi helvetti ei minun siitä mitään tarvitse tietää. Se haikara-teoria on itse asiassa paljon kivempi.

Nyt ymmärrän paremmin, miksi isät menevät suoraan synnytyslaitokselta baariin vetämään perseet.
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

BettyB. kirjoitti:Jahas. Olis myynnissä kaks lippua Kyllitädin 13.6 keikalle, kiinnostaako ketään?
No on hei mun ja parin sinkkukaverin vierestä!
masa

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Jahas. Olis myynnissä kaks lippua Kyllitädin 13.6 keikalle, kiinnostaako ketään?
No on hei mun ja parin sinkkukaverin vierestä!
Enttu ja Homeboy ois tulossa!
SikaMika

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei TPK.

Vapaapäivä. Nukuin huonosti ja pitkään, lopettelin juuri aamiaisen nauttimisen. Joku paskanaama ehti ilmeisesti eilen illalla potkimaan mun fillarini renkaasta pinnan poikki sen kolmen minuutin aikana, kun olin käymässä maitokaupassa. On se tosin voinut katketa itsestäänkin, mutta omituiselta moinen kuulostaa; katkennut pinna pyöri renkaan mukana aiheuttaen huomattavaa meteliä, jota en todennut ennen kauppapysähdystä. Toisaalta, pyörässä ei näkynyt muita tihutyön jälkiä, kaikki muut pinnat olivat täysin kunnossa. Pyörää runteleva aggressori olisi varmaan onnistunut saamaan enemmänkin tuhoa aikaiseksi. Mene ja tiedä ja oli miten oli, nyt joudun nakkaamaan pyörän huollettavaksi matkalla salille.
BettyB.

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Enttu ja Homeboy ois tulossa!
Eiköhän ne oo tullu jo ;)
SikaMika

Re: Tipaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Jahas. Olis myynnissä kaks lippua Kyllitädin 13.6 keikalle, kiinnostaako ketään?
No on hei mun ja parin sinkkukaverin vierestä!
Pistäs hieman fotoja kehiin. Siis niistä kaverista, ei lipuista, pöljä! :)

Voiko liput maksaa joko rajulla/hellällä seksillä tai Smashing Pumpkinsin lipuilla?
Vastaa Viestiin