Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Xiberia kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Oih, aivan ihanat. Kuin halvalla? Mulle lähtee prillit yleensä edullisimmillaan 250€:n. Kun on niin huono näkö ja vielä hajataittoo niin niitä joutuu ohentelee jne :cry:
Nuo olivat 100 €, mutta mun näkö ei ole kuin miinus kolmosen luokkaa, eikä muistaakseni mitään muutakaan kovin kummallista korjattavaa ollut. Mutta jos "tavallisesta" optikkoliikkeestä joudut noin paljon maksamaan, niin ihan varmasti Eyenistä saisit aika reippaasti halvemmalla! Tsekkaa tuolta kotisivut :)
Täääh?? Mun makso 500€! (näkö n. -1,25, -1,5) Haluaisin kans uudet, mut ehkä en osta enää ikinä yksiäkään. Aattelin nimittäin leikkauttaa silmäni kämpän myyntivoitoilla.. 8)

Tää mesta on täynnä lunta!!!! Aurinko paistaa, ja hukumme lumeen. Onneks tiet oli hyvästi aurattu, oli ilo polkee aamulla. Asteen verran vain pakkastakin. Illalla sit iskälle korpeen ryyppäämään. On siellä pari pubiakin.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stinky kirjoitti:Uskaltaako yhtään huumoria pistää mukaan?
Itselläni oli hakemuksessa rapujuhlissa otettu kuva, lasissa noin kolme promillea ja kuvassa näkyvästä jälkiruoasta muistijälki nolla.

Sain paikan.
Viimeksi muokannut BettyB., 25.01.2008 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Uskaltaako yhtään huumoria pistää mukaan?
Itselläni oli hakemuksessa rapujulissa otettu kuva, lasissa noin kolme promillea ja kuvassa näkyvästä jälkiruoasta muistijälki nolla.

Sain paikan.
Mulla oli joskus liitteenä kuva, jossa istuin kalsongeissa veneessä, kädessä virveli ja sen siimasta roikkui ahvena. Veneen pohjalla oli kaljapulloja ja mulla suu hymyssä korvasta korvaan. Pääsin haastatteluun, mutta en saanut paikkaa.. Olis kai pitäny tunkea se ahvena kalsongin täytteeks..
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Olis kai pitäny tunkea se ahvena kalsongin täytteeks..
Pikkasen olis saattanut selkäevä nipistää... ;)
Stinky

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Irmeli, sulla on vaan pirun kallis maku :shock:

Betty, eli kehtaan laittaa kuvan missä hymyilen (ihme kyllä) nätisti, ruokalautanen edessä ja viinilasi kädessä :]

Niin, että masan kertomukseen verrattuna mä oon ihan lälly edes miettiessäni moista. Se kuva ja hakemus lähtee nyt.
Viimeksi muokannut Stinky, 25.01.2008 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Stinky kirjoitti:Betty, eli kehtaan laittaa kuvan missä hymyilen (ihme kyllä) nätisti, ruokalautanen edessä ja viinilasi kädessä :]
Ehdottomasti. Itse satoja ihmisiä rekrytoineena voin sanoa, että sen kuvan tarkoitus on nimenomaan jättää hakija rekrytoijan mieleen. Passikuvat ei jää mieleen.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Yksinpuheluako täällä saa harrastaa??

Ja kysynpä vaan, miten kauan vakuutusyhtiö aikaa pantata mun lääkärilaskuja. Niin! Alkakaa pulittaa!!!

Kaveri vie huomenna isomman dobberinsa jollekin rakkipsykolle Jäkeen ja saan siksi aikaa hoitooni heidän muutaman kk vanha pikkudobberin <3 Sitten pitäisi tehdä joku kiva salaatti kemuihin ja illalla valloittaa Lahden yöelämä. Kyllä mun elämä on jännittävää!!
Viimeksi muokannut BettyB., 25.01.2008 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Passikuvat ei jää mieleen.
Sama näytetöissä / portfolioissa. Pitää erottua.
Viimeksi muokannut killkill, 25.01.2008 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen puuhastellut tämän kimpussa jo toista tuntia ja vasta vähän päälle 15% kasassa :? Ei voi lopettaa, vaikka piti muka päikkäreille mennä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK
Eipä tässä mitään..
vasenta silmää koskee..
vaikka siinä vielä 70% näöstä jäljellä..
eipä maha mitään..
Illalla sauvomaan jos ei sää aiheuta yllätyksiä?
Nyt Aurinko paistoi!
Täysikuu kätevä meriuintiin ei tarvi otsalamppua törmätäkseen veteen!
Eilen allot aika mukavat 70cm, tuuli melko kova kuivasi ihoa mukavasti kuun loisteessa, ei kastu pyyhe niin paljon kuivatessa. Onpas tosi mielenkiintoista elämää joo..
Viimeksi muokannut Niba, 25.01.2008 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viikon työt olis niinku tehtynä. Mitähän seuraavaks.....
Mulli75

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aamupalan ja kupillisen kahvia nauttineena voin tässä vaiheessa sanoa että nyt lähden kotia kun en ehtinyt syödä ja tunnit on täynnä ! :maanantai: NÄLKÄ !

Kotia kun pääsen niin pitsaa mahaan, päiväunet ja sitten voin miettiä mistä alottaisin iltapäivän ja illan.
Sundance Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Taannoisella työmatkallaan hallitus vähän parkkeerasi autoa; korjausarvio 900€. Melko kallista. Voisin melkein väittää, että siinä meni hallitukset himoitsema iMac. Voi elämän kevät… Onneksi minä sentään sain eilen uuden lelun millä leikkiä; Nokia E51. Taidan annostella pyhää Yrjöä vitutukseen. Geetzulle kiitos, että yritti panna perjantain oikeille raiteille. Kaipa asiaan täytyy suhtautua olan kohautuksella ja todeta lakonisesti, että rahaahan se vain on.
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kyä tää viikko on taputeltu. Tavoite siirtyy illaksi eli läskiperse tulis hilata Kaupin valkoisille baanoille.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sundance Kid kirjoitti:Taannoisella työmatkallaan hallitus vähän parkkeerasi autoa; korjausarvio 900€. Melko kallista. Voisin melkein väittää, että siinä meni hallitukset himoitsema iMac. Voi elämän kevät… Onneksi minä sentään sain eilen uuden lelun millä leikkiä; Nokia E51. Taidan annostella pyhää Yrjöä vitutukseen. Geetzulle kiitos, että yritti panna perjantain oikeille raiteille. Kaipa asiaan täytyy suhtautua olan kohautuksella ja todeta lakonisesti, että rahaahan se vain on.
Pitää tehdä kuin Tommy Taberman, h'än ei peruuta koskaan, eikä varmaan puheitakaan!
Tietenkin autoissa on peruutus ja sivupeilit, niitä käyttämällä peruutus onnistuu yleensä aina(kerran peruutin pimeässä parkkihallissa betonipylvääseen, mutta onneksi näkövikaa niin voi selitellä jollain itselleen jne.). Kiire on aina paha yhtävä liikenteessä.
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:dobberin
Eilisessä ilta-Paskassa oli hellyttävä juttu mäyräkoira-herrasta, joka oli pannut rottweilerin paksuksi. Ei puutu kaverilta itseluottamusta, täytyy sanoa!
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vo perkele mää sanon. Aamulla eka puhelu tuli systeriltä:
"Tän tietokoneen hiiri niinku vaan hävis, mitä mä oikeen teen? Kukaan ei oo tehny sille mitään, tai siis Amanda (7vee) sano ettei koskenu mihinkään ku oli koneella"

Ja just äsken vastasin systerin vanhemman tyttären puheluun:
"Hei voisiksä tulla tänään kattomaan tätä konetta jossain vaiheessa ku äiti asens tähän palomuurin?"

Niin? Siinä koneessa ON palomuuri (oli kunnossa vielä eilen illalla edellisellä konsulttikeikallani...) ja pitää ollakin, mikä nyt on ongelmana?

"No ku nyt tällä ei pääse mihinkään"

Oikeesti, paljoks te nörtit velotatte näistä tukipalveluista? Toki mä olen titteliltäni koulutuskonsultti, mutta ei se nyt perkele mitään it-tukea tarkoita!! Uuaaauuaa, menee hermo. Helvetin keksintöä koko laatikko!!
Sundance Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

BettyB. kirjoitti:Oikeesti, paljoks te nörtit velotatte näistä tukipalveluista?
Toiminimen puitteissa 60€/h. Halvalla menee, tiedän, mutta homma onkin enemmänkin puolihuolimatonta fiilaamista ja höyläämistä kuin tulokseen tähtäävää toimintaa. Kunhan säädän kun kerran pyydetään. Sä voit huoletta laittaa 20 egee håtness -lisää ;)
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pitäydyn konsulttiliksassa, menee kivasti samalle verokortillekin ;)

Huh, onneks täällä NORMAALILLA työpaikalla tarjoillaan skumppaa, ei tätä kestä selvinpäin!
Sundance Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

BettyB. kirjoitti:Pitäydyn konsulttiliksassa, menee kivasti samalle verokortillekin ;)

Huh, onneks täällä NORMAALILLA työpaikalla tarjoillaan skumppaa, ei tätä kestä selvinpäin!
Niin no. Skumppaa ryystävien konsulttien liksathan me kaikki tiedämme ;)
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sundance Kid kirjoitti:Niin no. Skumppaa ryystävien konsulttien liksathan me kaikki tiedämme ;)
No, ei me tehdä tätä kun joka perjantai ;)
killkill

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Oikeesti, paljoks te nörtit velotatte näistä tukipalveluista?
Näistä vittu mitään saa. Sukulaisiinkaan luo ei uskalla mennä. Juuri kun olet saanut kaadettua kahvin kuppiin niin raahataan katsomaan, kun vanhimman tyttären koneessa (386:n vuodelta kivi ja kirves) ei tuo "intterneetti oikeen toimi!"

Juu, vapaa-aikanahan minä ehdottomasti haluan ilmaiseksi tehdä sitä, mitä jo viisi päivää viikossa paskalla palkalla teen...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sundance Kid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Pitäydyn konsulttiliksassa, menee kivasti samalle verokortillekin ;)

Huh, onneks täällä NORMAALILLA työpaikalla tarjoillaan skumppaa, ei tätä kestä selvinpäin!
Niin no. Skumppaa ryystävien konsulttien liksathan me kaikki tiedämme ;)
Vittu noita konsultteja välillä hyörii täälläkin nurkissa, vaikka tää on köyhä valtionlaitos! (Onneksi käyn vain kerran kuussa korkeintaan vamskuilla ja enkä sitten muualla)
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Juu, vapaa-aikanahan minä ehdottomasti haluan ilmaiseksi tehdä sitä, mitä jo viisi päivää viikossa paskalla palkalla teen...
Joo ja siis tietotaso on sarjassa:

Minä sanon: Boottaa se kone
Syrra vastaa: Mitä tarkottaa boottaaminen?
Stinky

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miten ihminen voikin olla näin väsy? Eilenkin tipahdin jo ennen kymmentä ja nytkin tuntuu että voisin vaan oikasta pitkälleni tohon lattialle eikä unta tarttis 3 sekuntia pidempään odotella. Lähen kyllä jo tänään vähän aikasemmin duunista et kerkeis edes puolen tunnin tirsat ottaa ennenkun lapset tulee hoitoon. Lettujakin lupasin tehdä.
Vastaa Viestiin