Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Konkreettinen ensikosketus uuden duunin arkitodellisuuteen oli melko miellyttävä. Sihteerille kävi kysymässä miten (nykyistä ainakin 2x isompi) työhuoneeni pitää kalustaa, piti valita minkä puhelinmallin haluan ottaa ja minkä läppärin haluan. Sitten piti vielä valita haluaako etäyhteyksien järjestämiseksi läppäriin mokkulan vai kotiin kiinteän netin. (joo, työt seuraavat kotiin...)

Uudet työkaveritkin vaikuttivat täyspäiseltä ja mukavalta porukalta ja työnkuva helvetin mielenkiintoiselta.

Päivän suurin ihmetyksen aihe oli mielessä pyörinyt kysymys: "Miksi ihmeessä en ole vaihtanut jo aiemmin?" Pitänee koputtaa puuta, ettei kysymys vaihdu muotoon "miksi ihmeessä vaihdoinkaan." Aijoo, ja lopettaa työajalla kitinöinti.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äh, nyt en keksi mitä salaattia tekisin huomiselle. Yksi pasta-juusto-salaatti on jo tulossa, ajattelin jotain kevyempää...

Edit: päätin jo. Kana-rucola-kirsikkatomaatti-pinjansiemen-aurinkokuivattu tomaatti olkoon ratkaisu.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanan virkeä olo. Tänään pitkästä aikaa heräsin omia aikojani hyvissä ajoin ennen herätyskello, ja olo on kuin uudestisyntyneellä.

Nyt pitää kammata naama ja valmistautua muutenkin illan rientoihin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:Ihanan virkeä olo. Tänään pitkästä aikaa heräsin omia aikojani hyvissä ajoin ennen herätyskello, ja olo on kuin uudestisyntyneellä.

Nyt pitää kammata naama ja valmistautua muutenkin illan rientoihin.
Mä heräsin jo 15 minuuttia ennen kellon soittoa, mutta hirveäolo koko päivän eikä edes etanolin syystä!
Tix kirjoitti:Konkreettinen ensikosketus uuden duunin arkitodellisuuteen oli melko miellyttävä. " Aijoo, ja lopettaa työajalla kitinöinti.
Tullee kalliimmaksi kiinnijääminen työajan varastamisesta. Paitsi etevänä lakimiehenä tietysti jääväät itsesi? :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: (joo, työt seuraavat kotiin...)
Onneksi olkoon uudesta ja mieluisasta työstä Tixulain.

Itse kävin tänään hakemassa pikkupomon paikkaa, hyvältä näyttää... en kuitenkaan nielaise ennen kuin tipahtaa. Tätä vauhtia jos etenee jatkossakin niin sitä ollaan kohta isona pomona. Työnteko ja ahkeruus kannattaa sitten vissiin niin. Häh.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KAMALA päivä duunissa.

No, nyt kahdestaan kotona ukon kanssa. Nuuh?

Ja mul on huomen nettipalstatapaaminen 30:n ihmisen kanssa, joita en ole koskaan tavannut. Vähänkö jänskättää??? Kaikki naisia ja hevosihmisiä.

Ainoa asia, mikä helpottaa on se, että yksi heistä on McJannen muija.
(nettimaailma se vasta pieni on)
SaintJohnPerse

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pitkästä aikaan tuntuu oikeasti hyvältä. Takana pari vuotta vihaamani työtä huonon esimiehen alaisuudessa, joka sai minut melkein palaamaan loppuun. Ratkaisuna irtisanoutuminen ilman tietoa tulevaisuudesta. Ratkaisu osottautui oikeaksi sillä nähtyäni esimieheni baarissa pikkukännissä (molemmat olivat) hän sanoi, että vaikka hän piti minua fiksuna, ammattitaitoisena niin minusta ei olisi tullut mitään siinä firmassa, koska olin liian suora. Tämän sanottuaan hän lähenteli minua ja puhui johonkin yhdessä lähtemisestä. Kieltäydyin.

Työpaikka löytyi ja lähdin tekemään jotain ihan muuta. Rahaakin tuli, mutta ihan helvetin kovan työnjälkeen. En oikein pitänyt hommasta ja lopetin. Hetken aikaa sekalaisia hommia ja päänlyömistä seinään, kunnes elen vihdoin sain homman josta voisin kuvitella pitäväni ja joka antaa mahdollisuuden myös opiskella lisää.

Siis mielenkiintoinen työ ja parisuhdekin toimii. En koe enää tarvetta lutkailuun muuta kuin korkeintaan unissani ;). Saas nähdä kuinka kauan tätä kestää.

Kohta avaan pullon Ripassoa hengittämään ja lähden salille. Treenin jälkeen palautumis juomaksi viiniä ja proteiinin tarpeen tyydyttävät juustot. Ihqua.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Pitkästä aikaan tuntuu oikeasti hyvältä. Takana pari vuotta vihaamani työtä huonon esimiehen alaisuudessa, joka sai minut melkein palaamaan loppuun. Ratkaisuna irtisanoutuminen ilman tietoa tulevaisuudesta. Ratkaisu osottautui oikeaksi sillä nähtyäni esimieheni baarissa pikkukännissä (molemmat olivat) hän sanoi, että vaikka hän piti minua fiksuna, ammattitaitoisena niin minusta ei olisi tullut mitään siinä firmassa, koska olin liian suora. Tämän sanottuaan hän lähenteli minua ja puhui johonkin yhdessä lähtemisestä. Kieltäydyin.
Muah.
Alan tuntien: voi vittu mikä pässi :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Juon kaljaa (muovipullosta!!) ja alan pikkuhiljaa valmistautua dösälle lähtöön. Ja just muuten ku tos pääsin manailemasta kohtaloani, ni tänään tuli kutsu töihaistatteluun!!! En voi siis uskoo hitto! Emmä sinne odota pääseväni, mut tuokin juttu on jo iha hiton kuuuuuul jee!!
SaintJohnPerse

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:
Muah.
Alan tuntien: voi vittu mikä pässi :D
No, kaveri teki tavallaan minulle palveluksen. Sain lähdettyä vihdoinkin ja minun esimerkkiäni on seurannut kuusi kolleegaani. Siinähän rekrytoi uusia alaisia, jotka ehkäpä kunnioittavat sitä. Ja nähdessäni muita vanhoja kolleegoja he itkevät sitä kuinka heillä itsellään ei ole varaa lähteä. No, eipä mullakaan olisi ollut ja takkiinkin tässä on tullut. Pitää vaan uskoa itseensä. Asioilla on tapana järjestyä.
Geetz

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:Kaipa asiaan täytyy suhtautua olan kohautuksella ja todeta lakonisesti, että rahaahan se vain on.
Voin lähettää teille kahvinkeittimen. Hallitus pysyköön kahvinkeitossa.
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetz kirjoitti: Voin lähettää teille kahvinkeittimen. Hallitus pysyköön kahvinkeitossa.
Olipas ei-Geemäinen letkautus :)
Geetz

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Nuuuuuuuh, rahaa se vaan on, antakaa narttujen mällätä!
Googlebot

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

McJanne kirjoitti:
killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Passikuvat ei jää mieleen.
Sama näytetöissä / portfolioissa.
...ja kirjallisissa laatureklamaatioissa.
...puhumattakaan passeista.
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Muija tulee kohta firman risteilyltä. Saas kattoo onko poolo päällä 8) ...mut siis kautta isäni pyhän nahkakaksion, aloin mättään makaronijauhelihanmössöä kun piti ladulle hönkiä. Kyä heikoks on menny. Ehkä toi nettipokerikin "vei mukanaan".
Sundance Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:Nuuuuuuuh, rahaa se vaan on, antakaa narttujen mällätä!
Nuuuuuuhhh, niinhän me rahamiehet annetaan, joten pidä vaan se sisustukseen sopiva kahvinkeittimes, dille!!
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Muija tulee kohta firman risteilyltä. Saas kattoo onko poolo päällä 8)
Onko se 15?
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Onko se 15?
Meinasitko ukolles sen luokkakavereita?
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Työviikko on sitten takana. Hyvä viikko, varsinkin loppuviikosta tuntui jälleen siltä, että mitä mä aina valitan, mullahan on loistava työpaikka. Pomonkin kanssa oli tänään asiallisen vakava keskustelu ja tulevaisuus vaikuttaa vähintään kohtuulliselta. Jos vielä saan haluaamani koulutusta, homma menee ihan nappiin. Ehkä jostain saisi muutaman euron enemmän, mutta ei raha kaikkea ratkaise.

Jatkan punasipulien marinoimista Angie Stonen tahtiin. Mitä ihmettä muuten on punainen balsamico? Voisiko se tarkoittaa tavallista balsamiviinietikkaa?
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onko se 15?
Meinasitko ukolles sen luokkakavereita?
No een...vaik ihan pentuhan toi kyl on. Kokonaista 2 vrk mua nuorempi (ja saa kuulla siitä, HAH!)
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aimohaiku kirjoitti:Jatkan punasipulien marinoimista
Resepti or STFU!
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ninnithequeen kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Jatkan punasipulien marinoimista
Resepti or STFU!
"Harrastukset ja kodinhoito". Korkkasin valkkarin ja sytytin kynttilän. :h:
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Väsynyt äiti, hysteeriset lapset... Kaksi sanaa: Huono yhdistelmä.
Täällä pelkästään väsynyt isi, väsynyt äiti. Huono yhdistelmä sekin.
isohaara

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Huono yhdistelmä; äidin kanssa ennätyksellinen tunti puhelimessa jaarittelua, samaan aikaa isotissiseltä blondilta viestit:
1. Lähden kaupunkiin, tuletko?
2. Ootko jo sammunut?!?

Vittukun tulikin kiire...
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

isohaara kirjoitti:isotissiseltä blondilta viestit
Ennen kun kukaan ehtii, se EN ollut minä.

Lenkiltä suoriuduttu, nyt kokki kolmosta ja murkinaa massuun.
Vastaa Viestiin