Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Aamupäivän lenkki piristi mukavasti. Fast shown ykköskausi katsottu lähes kokonaan läpi.
Isäntä soitteli ja sanoi, että lähtee tulemaan kohta kotiin päin. On ollut koko päivän rakentamassa taloa Nokialla.
Sitten käymään kaupassa ja saunaan.

Leppoisaa lauantaita!
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Numba kirjoitti:Aamupäivän lenkki piristi mukavasti. Fast shown ykköskausi katsottu lähes kokonaan läpi.
Isäntä soitteli ja sanoi, että lähtee tulemaan kohta kotiin päin. On ollut koko päivän rakentamassa taloa Nokialla.
Sitten käymään kaupassa ja saunaan.

Leppoisaa lauantaita!
Kiitos tästäkin tiedosta. Olet aika uskomaton muija kyllä, ois pitäny jo Huniksen tapauksessa tajuta.

Kikkeli.
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

ninnithequeen kirjoitti:Kiitos tästäkin tiedosta. Olet aika uskomaton muija kyllä, ois pitäny jo Huniksen tapauksessa tajuta.

Kikkeli.
Siis mitä? Nyt en oikein tavoittanut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hei! Eiks tää jatkukaan, mä hain jo popcornit ja limun tähän koneelle!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Hei! Eiks tää jatkukaan, mä hain jo popcornit ja limun tähän koneelle!
Sorry darling, mä lähen nyt baariin :D

Mee kattoo chattiin, siel ne on.

PS: jos joku on tänään Oulunkyläs päin, ni soittakaa ihmeessä. Meil olis kuulemma karaoke sielläpäin :P
Rouva Pupu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hei, mullakin on poppareita.
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Lolita kirjoitti:Hei! Eiks tää jatkukaan, mä hain jo popcornit ja limun tähän koneelle!
Mä en edes tiedä mistä on kyse.
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kiitos tästäkin tiedosta. Olet aika uskomaton muija kyllä, ois pitäny jo Huniksen tajuta.
Joo niin on ja ei mitenkään vittuuiluna Elpalle mutta parempi että ei tajunnut, mie ainakin olen tyytyväinen.

Ja jos arvon alkoholisoitunut_lahja_tyttärelleen baarireissultaan ikinä selviää (kai se ränni nyt viikon ottaa?), niin voi iskostaa hikisen lippalakkinsa alle että ottaa tukevan otteen pyykkikoneesta änkeää itsensä sinne pesurumpuun ja nakkaa sellasen 90 astetta lämpöä ja kirjopyykillä ohjelma lävitse (jutuista päätellen valkopesu ei käy negru-geenien johdosta), jos vaikka pyörähtäis aivot linkouksessa pyörimään oikeaan suuntaan.

Ja ai niin:
ninnithequeen pikaviestitti Cityssä kirjoitti:Moi. Ollaanko me kavereita vielä? Kuis kulkee? Kitys on tylsää ilman sun kommenttejas. Parikin jo keksin sun suustas ku Enttu hehkutti treffejään...:D
Kysymys I: Ei olla, ei ole mitään syytä.
Kysymys II: Ihan vitun hyvin, kiitos kysymästä.
Kysymys III: Aivan sama.
Lausahdus I: Hienoa, ymmärtääksesi olet ystäviä Entun kanssa ja jaksat silti vittuilla seläntakana. Yhtälailla olet varmasti "hyväystävä" kaikille "ystävillesi".

You fuckin retarded psykobitch.
Geetz

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Raastaa raastaa, jaffalassa tappiolla... Ja mies bongas tietysti kokonaiset 3 exäänsä sieltä 14 tuhannen ihmisen joukosta. Mur!
killkill

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tavoistani poiketen lauantai-tervehdys saunaa ja kavereita odotellessa...

Kadonnut harrastus-innostus on taas löytynyt ja tänäänkin oltiin kiven sisässä mukavan mittainen rykäisy.

Jatkakaa.

^ Omaani en o nähnyt kai kahteen vuoteen, eikä kiinnosta kyllä yhtään nähdäkään..
Geetz

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mä vaan virittelen itteeni seksitilaan teennäisillä mustisteluillani. 8)

Kummallista, lapset nukahti samaan aikaan tasan puol 7. Aikainen aamu siis tiedossa... Mut ei osaa millään mennä fiksuun aikaan nukkumaan ite. Paljon kivempaa höpöttää vaikka niistä existä sohvalla nakuna ja syödä poppareita. Mums.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Joo niin on ja ei mitenkään vittuuiluna Elpalle mutta parempi että ei tajunnut, mie ainakin olen tyytyväinen.
Niin minäkin :) Tosin mitään sen suurempaa tajuamisenpuutetta ei asiassa ollut, jotkut vaan on vahingoniloisia.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Niin minäkin
*5*
Tosin mitään sen suurempaa tajuamisenpuutetta ei asiassa ollut, jotkut vaan on vahingoniloisia.
Ei auennut. Jäi Raskaana oleva nainen - Suomi - Raskaana oleva nainen kirjakauppaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Ei auennut. Jäi Raskaana oleva nainen - Suomi - Raskaana oleva nainen kirjakauppaan.
:P Unohdetaan, vain urpåt muistelevat vuosien takaisia asioita.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Elppis kirjoitti:Unohdetaan, vain urpåt muistelevat vuosien takaisia asioita.
Naulan kantaan.
Geetz

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Ärsyttävän epäselvää julkista keskustelua. :D
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Ärsyttävän epäselvää julkista keskustelua.
Mä ainakin olen kipulääkkeissä, en ota vastuuta kirjoituksistani.
Testin mukaan leikkaukseen: "Pisteet yhteensä 60. Hoitoon pääsyn 50 pisteen raja ylittyi."
Hienoa huomata kun täyttää 30v niin alkaa kroppa hajota. Alallani ole työskennellyt kuin vasta 16v, kuin tämä edes on mahdollista?
Rouva Pupu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tietää, tieto. Hah, tämä ketju auttoi roimasti viikon filosofiseen aherrukseen.
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:Tietää, tieto. Hah, tämä ketju auttoi roimasti viikon filosofiseen aherrukseen.
Nokita tuntemusta Friedrich Nietzsche:n teoksilla "Näin puhui Zarathustra" ja "Moraalin alkuperästä". Itse pidän omanani oikeuden käyttää teosta "Epäjumalten hämärä, eli kuinka vasaralla filosofioidaan" lähteenä, siihen et koske.
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:"Pisteet yhteensä 60. Hoitoon pääsyn 50 pisteen raja ylittyi."
Au. :?
Mistä sä oot rikki?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:"Pisteet yhteensä 60. Hoitoon pääsyn 50 pisteen raja ylittyi."
Au. :?
Mistä sä oot rikki?
Mikä siltä voi enää rikki mennä, pääkö?
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Täälä mennään! Blytly ja Isohaara dokaamassa meillä, kuunneltiin heviä viimeiset kolme tuntia ja nyt siirryttiin klamydiaan. Virvoitusjuomaksi ollaan juotu muumilimua, kohta lähetään wayne's cofeeseen pailaa.
Vihtahousu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tuli parempi vinkki; mennään DTM:ään!

np: Klamydia -Perseeseen
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Näin sitä mentiin himassa koko päivä ja ilta, hilirimpsis!!! Nettiä, kirjaa, leffaa, jäätelöä ja sipsejä - tuloksena vitullinen janotus ja päänsärky. Ihan sama vaikka olis paariin lähtenyt, paitsi että rahaa ei mennyt kuin niihin mässyihin.

Paska päivä (paitsi leffa oli loistava!), meen nukkuu. Huomenna asunnon näyttö, pelottaa!
Kai siinä mitään pelättävää oo?
Nuku hyvin!
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Tuli parempi vinkki; mennään DTM:ään!

np: Klamydia -Perseeseen
Naurahdin ja naurahdin toisenkerran kun huomasin isohaaran mesen henkilökohtaisen viestin "Tatuointiliikkeen setä on multa kullin lävistänyt".

No kuka sai?
Vastaa Viestiin