Maanantai on paska päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Jipii, ei leikattu sittenkään, vaan pääsin jo pois sairaalasta \0/ Turhaan valvoin kauhissani koko yön. Kirjoittaminen on vähän hankalaa koko kyynärvarren mittaisen kipsin kanssa, mutta onneksi sitä ei tarvi pitää kuin kolme viikkoa. Saikkua tuli kuukausi.
Onneksi et veitsen alle joutunut! Jaksamisia! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Googlebot

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eikä se reissu, vaan se, etten osanut sanoa, lähdenkö nyt vai en, ennenkuin olin varannut ne lennot... (en kuulemma vastannut kysymykseen) ja kaveri, joka sohvalle menen punkkaamaan on nainen (jota en ole edes pannut)
Sanoi killkill mitä sanoi, tuo selittänee varsin paljon naisen "irrationaalista" käytöstä, varsinkin jos hänelle on päässyt muodostumaan häntäheikkimäinen kuva miehestä joka saattaa pyörittää useampaakin naista samanaikaisesti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Googlebot kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Eikä se reissu, vaan se, etten osanut sanoa, lähdenkö nyt vai en, ennenkuin olin varannut ne lennot... (en kuulemma vastannut kysymykseen) ja kaveri, joka sohvalle menen punkkaamaan on nainen (jota en ole edes pannut)
Sanoi killkill mitä sanoi, tuo selittänee varsin paljon naisen "irrationaalista" käytöstä, varsinkin jos hänelle on päässyt muodostunut sinusta häntäheikkimäinen kuva miehestä joka saattaa pyörittää useampaakin naista samanaikaisesti.
Yleensä tossa vaiheessa on turvallisempaa lähettää mies sellaisen naisen luokse ketä ON pannut - on ainakin jo kokeillut ja todennut ettei ole se oikea.. Naisen mieli on vääristynyt näissä asioissa ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

swirl kirjoitti:Jipii, ei leikattu sittenkään, vaan pääsin jo pois sairaalasta \0/ Turhaan valvoin kauhissani koko yön. Kirjoittaminen on vähän hankalaa koko kyynärvarren mittaisen kipsin kanssa, mutta onneksi sitä ei tarvi pitää kuin kolme viikkoa. Saikkua tuli kuukausi.
Mitäs sulle on käynyt?

Haa, mulla on polven purkutuomionaika 19.2..
Vatsan tyrä leikataan kans joskus, pitäs kait soittaa jonoon ja sanoa ettei kuiteskaan leikkas tuota masua kesäloman aikana.
Vatsiksia on vänkä vääntää salilla kun vatsan kohdalle tulee semmoinen luonnoton muhkura, kun tyrä pullistuu ulospäin, näyttää vähän alienilta ennenkuin tulee leffassa ulos... Niin sen lisäksi vatsaan sattuu eikä tiedä että pitäskö vatsiksia tehdä, kysyin kyllä lekurilta mutta sanoi "no problem".
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Mitä sulle on tapahtunut?! *kauhistunut*
Muljautin peukaloni viime viikolla treenikassilla, kun se liukui olalta ja nappasin peukalolla kiinni. Epäilivät, että nivelsiteet ovat poikki, mutta eivät ilmeisesti olekaan, vaan siinä on vaan paha venähdys. Kovia kipuja ei ole, kunhan peukalo pysyy vaan paikallaan. Itseasiassa en oo ees hakenut niitä mömmöjä, joita määräsivät kipuun, kun tuli vedettyä ihan tarpeeksi kipulääkkeitä niska- ja hartiavaivoihin tässä parin-kolmen viime kuun aikana.

Kiitoksia ihqut, kyllä mie jaksan :h: Kohta heittäydyn tuohon kissan viereen soffalle päikkäreille ja sitten uppoudun johonkin kirjaan, jota en vaan oo ehtinyt lukea.
Stinky

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Okei, mulla on vaihteeks tylsää töissä. Taas muuta teekkään ku valita. Mä olen vihanen itelleni :twisted:
Pitäs ottaa ihtiään nyt niskasta kiinni ja lopettaa valitus. Blah.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Swirlille jaksamisia täältäkin.

Olipas erikoinen viikonloppu taas. Tapasin mitä kummallisempia ihmisiä..ja mietiskelin vielä omituisempia juttuja.
Varattu mies, jostain helkutin Kotkasta, yritti pokaa mua perjantaina..ja antoi mulle lempinimen "Hertsika". Hmm. Kaikki muutkin tyypit kenen kanssa tuli höpöteltyä oli vähän samaa luokkaa. (Eli kai se nyt on vaan pääteltävä niin, että en tule tapaamaan elämäni miestä Itä-Helsingissä. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti: Muljautin peukaloni viime viikolla treenikassilla, kun se liukui olalta ja nappasin peukalolla kiinni. Epäilivät, että nivelsiteet ovat poikki, mutta eivät ilmeisesti olekaan, vaan siinä on vaan paha venähdys. Kovia kipuja ei ole, kunhan peukalo pysyy vaan paikallaan. Itseasiassa en oo ees hakenut niitä mömmöjä, joita määräsivät kipuun, kun tuli vedettyä ihan tarpeeksi kipulääkkeitä niska- ja hartiavaivoihin tässä parin-kolmen viime kuun aikana.

Kiitoksia ihqut, kyllä mie jaksan :h: Kohta heittäydyn tuohon kissan viereen soffalle päikkäreille ja sitten uppoudun johonkin kirjaan, jota en vaan oo ehtinyt lukea.
Auts, urheileminen on vaarallista. Toivottavasti se hoituu kivuttomasti kuntoon ja saat nauttia saikusta ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:(Eli kai se nyt on vaan pääteltävä niin, että en tule tapaamaan elämäni miestä Itä-Helsingissä. 8) )
Näin se on, etköhän sä ole jo tavannut kaikki potentiaaliset ;) Sun pitää laajentaa reviiriä!
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: etköhän sä ole jo tavannut kaikki potentiaaliset
Aivan. Ja etenkin mä oon tavannut jo kaikki epäpotentiaaliset. 8) No, kaikki ajallaan..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Sun pitää laajentaa reviiriä!
Mut muista pysyy poissa Sipoosta!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sun pitää laajentaa reviiriä!
Mut muista pysyy poissa Sipoosta!!
Sopii, vallan mainiosti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja huima »

N95 8 Giganen odotti töissä.

Wihii. Tää uusi puhelin on pähee.
Chap

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:N95 8 Giganen odotti töissä.

Wihii. Tää uusi puhelin on pähee.
Et jaksanut odottaa iPhonea?
sanctus

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja sanctus »

huima kirjoitti:N95 8 Giganen odotti töissä.
Kestääkö tuossa akku tehokasta mp3:sten pyörittämistä?

Vuoden 2004 Ipydin kaipaa jossain vaiheessa päivittämistä ja tuollainen N95 -tyyppinen hirviö on käynyt mielessä. Pahat kielet ovat vain kertoneet, että Nokian "älypuhelimissa" akun varauksen saa puolitettua käyttämällä puhelinta niin, että näytössä on valo.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja huima »

sanctus kirjoitti:
huima kirjoitti:N95 8 Giganen odotti töissä.
Kestääkö tuossa akku tehokasta mp3:sten pyörittämistä?

Vuoden 2004 Ipydin kaipaa jossain vaiheessa päivittämistä ja tuollainen N95 -tyyppinen hirviö on käynyt mielessä. Pahat kielet ovat vain kertoneet, että Nokian "älypuhelimissa" akun varauksen saa puolitettua käyttämällä puhelinta niin, että näytössä on valo.
En vielä tiedä, mutta kerron myöhemmin kunhan kokemusta on.

Itsellä on tosin iPod nano, jolla tulee kuunneltua musiikkia ja audiobookkeja. N95:lla tulee katseltua sitten muuta mediakamaa ja surffailtua verkossa, joten kyllä silläkin saa kulutusta aikaiseksi.

Tänään ajattelin katsoa bundlessa mukana tulleen Spiderman 3 leffan ja katsoa miten akku kestää ko. leffakokemuksen.

Mutta juu, ensikokemukset ja tuntemukset puhelimesta ovat hyvät. Tuntuu jämäkältä ja selkeästi pro-laitteelta verrattuna aikaisempiin, esimerkiksi N95:een tai N80:een.
Hermann Hoth

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

sanctus kirjoitti:
huima kirjoitti:N95 8G ...
Kestääkö tuossa akku tehokasta mp3:sten pyörittämistä?

Vuoden 2004 Ipydin kaipaa jossain vaiheessa päivittämistä ja tuollainen N95 -tyyppinen hirviö on käynyt mielessä. Pahat kielet ovat vain kertoneet, että Nokian "älypuhelimissa" akun toiminta-ajan saa puolitettua käyttämällä puhelinta niin, että näytössä on valo.
Riittää kun käyttää 3G-verkkoa.
sanctus

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja sanctus »

huima kirjoitti:Mutta juu, ensikokemukset ja tuntemukset puhelimesta ovat hyvät. Tuntuu jämäkältä ja selkeästi pro-laitteelta verrattuna aikaisempiin, esimerkiksi N95:een tai N80:een.
Sinänsä hankinnallani ei ole mitenkään kiire, sillä sekä puhelimeni että kannettava soittimeni toimivat erinomaisesti. Aion mitä todennäköisimmin kuitenkin hankkia sekä soittimen että puhelimen yhdistävän tuotteen jossain vaiheessa, jolloin tällaisten tuotteiden rankkaan käyttöön perustuvat kokemukset ovat aina tervetulleita

Jos pystyt, niin arvostele myös N95 8 g:n kosketusherkkyys. Erityisesti olisin mielissäni tuloksista pudotuskokeissa, joissa laite pudotetaan n. metrin korkeudelta tammiparketille, muovimattolle ja asfalttille. Nykyinen nokialaiseni ja kannettava soittimeni ovat pärjänneet erinomaisesti näissä testeissä, joita on suoritettu viimeisten kolmen vuoden aikana kymmeniä.
BettyB.

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Missäs G-mies luuraa? Oon huomenna työmatkalla Varkaudessa, voitas vähän junou tsäp poks! Karhua en juo, mutta voin esiintyä äiteelles kunniallisena naisena (oon hyvä näyttelijä).
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:Missäs G-mies luuraa? Oon huomenna työmatkalla Varkaudessa, voitas vähän junou tsäp poks! Karhua en juo, mutta voin esiintyä äiteelles kunniallisena naisena (oon hyvä näyttelijä).
Oot liian pelottava! :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Oot liian pelottava! :lol:
Ai senkö takia säkin lähestyit mua aikanaan rakkauskirjeillä? Pelkäsitkö saavas käsilaukusta?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:Ai senkö takia säkin lähestyit mua aikanaan rakkauskirjeillä? Pelkäsitkö saavas käsilaukusta?
Ei, mulla oli kyllä ihan toiset asiat mielessä.
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Ei, mulla oli kyllä ihan toiset asiat mielessä.
Niinku aina ;)
Herra Manala

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kylläpäs akkuvesi maistuukin mauttomalta.
1108

Re: Maanantai on paska päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Kylläpäs akkuvesi maistuukin mauttomalta.
Akkuhapossa on enemmän potkua
-Hylätty viidakonsanonta
Vastaa Viestiin