Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: Ja perkele:

http://www.apple.com/fi/macpro/
Jos se tarkoitti tätä:
http://www.apple.com/fi/macbookpro/
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Jos se tarkoitti tätä: http://www.apple.com/fi/macbookpro/
Haluaisin että olisi tarkoittanut, mutta ei vaan tarkoittanut. Metsästää kuulemma kannettavan, sanoi että äkkiäkös joku tarvii uuden ja määrärahoja hankintoihin on vielä.

EDIT: Oiskin tämä: http://www.apple.com/fi/macbookair/
Ei taida vaan olla...
Geetz

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Autosta, rahasta, isin kanssa laatu-ajasta... Kaikki tärkeä. :]
http://prinsessaelamaa.blogspot.com/200 ... aikaa.html
killkill

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Mä kuulin tuon haastattelun YleXiltä.
Mikä läppä tässä oikein on takana?
Geetz

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^
Mikä läppä hä? Oisko? Hmmh...
killkill

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja killkill »

^No onhan tuo provo koko blogi. Sikäli hyvä sellainen, että hommaa ei ole vedetty liikaa yli.
Geetz

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Okei. :]

Mä lähen nyt provoilee hiekkalaatikolle. Diudiu.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Woho, pääsen ulkomaailmaan parin päivän sisällä möllöttämisen jälkeen. Ruokakauppaan, suuri seikkailu juunous :o Ajattelin vaatia samalla reissulla ulkona ruokailua, koska en vaan jaksa yhdellä kädellä alkaa kokkailemaan ja mies ei ole ole tunnettu keittotaidoistaan.
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:^No onhan tuo provo koko blogi. Sikäli hyvä sellainen, että hommaa ei ole vedetty liikaa yli.
Min en usko että olis provo. Liian täyspäinen haastattelussakin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Taisin lukea jostain naistenlehdestä tuon miljonäärin tyttären haastattelun. En usko provoksi minäkään.
killkill

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja killkill »

^No, sitten kyseessä on varmaankin "uusi raha". Äänruutit ja vastaavat eivät juuri itseään julkisuuteen tuputa, ainakaan blogien muodossa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu päivä, mutta nyt on takki tyhjä.

Oikeastaan takki hajosi vanhuuttaan.

Kaikki paitsi syöminen on turhaa, lähden kauppaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:^No, sitten kyseessä on varmaankin "uusi raha". Äänruutit ja vastaavat eivät juuri itseään julkisuuteen tuputa, ainakaan blogien muodossa.
Korostettua anoyymiyttä ei oikein voi oikein julkisuudenhakuisuudeksi sanoa? Haastattelussa likka juuri toteaa, että Suomessa ei voi missään puhua siitä, että on rahaa, siksi blogi on hyvä purkamistie niille ajatuksille jotka liittyvät siihen. Tämänkin palstan omituiset kommentit ihan normaalista keskiluokkaisuudesta kyllä kertovat siitä, missä täällä mennään. Kummallinen kateuskulttuuri. Kellään ei saa mennä koskaan hyvin.
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:Tämänkin palstan omituiset kommentit ihan normaalista keskiluokkaisuudesta kyllä kertovat siitä, missä täällä mennään.
Väitätkö että kuulut keskiluokkaan?

Vanha kansa sanoi: "Se jolla onni on se onnen kätkeköön."
Chap

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:Tämänkin palstan omituiset kommentit ihan normaalista keskiluokkaisuudesta kyllä kertovat siitä, missä täällä mennään. Kummallinen kateuskulttuuri. Kellään ei saa mennä koskaan hyvin.
Mitäs keskiluokkaisuutta se on, että ansiotaso on hipaisee ekonomien kolmen promillen fraktiilia, häh? Keskiluokkaisuus on sitä, että asuu Tampereella, rehvastelee kolmen tonnin kuukausipalkallaan ja lähettää ruumiin kuvia internetin keskustelupalstoille.
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Mitäs keskiluokkaisuutta se on, että ansiotaso on hipaisee ekonomien kolmen promillen fraktiilia, häh? Keskiluokkaisuus on sitä, että asuu Tampereella, rehvastelee kolmen tonnin kuukausipalkallaan ja lähettää ruumiin kuvia internetin keskustelupalstoille.
Oliko aamulla muroissa kusta? Eikös Suomessa keskiluokkaisuus tarkoita palttiarallaa 2500€:n tuloja kuukaudessa?
Chap

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mitäs keskiluokkaisuutta se on, että ansiotaso on hipaisee ekonomien kolmen promillen fraktiilia, häh? Keskiluokkaisuus on sitä, että asuu Tampereella, rehvastelee kolmen tonnin kuukausipalkallaan ja lähettää ruumiin kuvia internetin keskustelupalstoille.
Oliko aamulla muroissa kusta? Eikös Suomessa keskiluokkaisuus tarkoita palttiarallaa 2500€:n tuloja kuukaudessa?
Mä oon vaan kateellinen. *silmäilee ahnaasti putkimiesten 50 % fraktiilia*
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Mä oon vaan kateellinen. *silmäilee ahnaasti putkimiesten 50 % fraktiilia*
Silmäile minun puolesta vaikka ladatun aseen piippua, se poista tosiasiaa että olet urpo ja paskanjauhaja.
Chap

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:Silmäile minun puolesta vaikka ladatun aseen piippua, se poista tosiasiaa että olet urpo ja paskanjauhaja.
Fanipostia? Ruumiskuva olis kiva lisä!
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Ruumiskuva olis kiva lisä!
Jesus, alat vaikuttaan ninnithequeenin serkkujen jälkeläiseltä. Vippaa geenivirhe voltti.
Chap

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:Jesus, alat vaikuttaan ninnithequeenin serkkujen jälkeläiseltä. Vippaa geenivirhe voltti.
Hei, ei ollut tarkoitus suututtaa ...
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

1108 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mitäs keskiluokkaisuutta se on, että ansiotaso on hipaisee ekonomien kolmen promillen fraktiilia, häh? Keskiluokkaisuus on sitä, että asuu Tampereella, rehvastelee kolmen tonnin kuukausipalkallaan ja lähettää ruumiin kuvia internetin keskustelupalstoille.
Oliko aamulla muroissa kusta? Eikös Suomessa keskiluokkaisuus tarkoita palttiarallaa 2500€:n tuloja kuukaudessa?
Keskitulo <> keskiluokka. Keskiluokkaista on se, että käy töissä, on asuntolainaa ja autolaina ja mahdollisesti joskus kesämökki. Verottaja kyllä pitää huolen siitä, että vaikka ei olisi keskituloinen, pysyy keskiluokkaisena. Ei täällä rehellisillä töillä rikastumaan pääse.

Keskiluokkaa ei olisi, jos asuisi Westendissä ja ajaisi mersulla, eikä pankilla olisi osaakaan sen paremmin kämpästä kuin autostakaan, saati sitten omasta saaresta jossain meren edustalla. Tämmöinen skenaario ei nykytuloilla olisi mahdollinen, ellen nai rikasta perijätärtä.
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:Keskiluokkaista on se, että käy töissä, on asuntolainaa ja autolaina ja mahdollisesti joskus kesämökki.
99% Suomalaisista jotka käyvät töissä tippuvat tuohon. Riippumatta siitä onko tulot 1200€/kk vai 3900€/kk. Väittääkö se nyt että Suomalaiset ovat keskiluokkaisia kaikki?
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

1108 kirjoitti:99% Suomalaisista jotka käyvät töissä tippuvat tuohon. Riippumatta siitä onko tulot 1200€/kk vai 3900€/kk. Väittääkö se nyt että Suomalaiset ovat keskiluokkaisia kaikki?
En. Väitän, että 99% suomalaisista ei tipu tuohon. Montako 1200 €/kk tienaavaa tunnet, jotka asuvat omistusasunnossa ja omistavat auton ja kesämökin? Minä en kovin montaa.
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:Minä en kovin montaa.
Niin, harvemmin ihmiset jotka tienaavat päälle 3500€/kk tuntevat ihmisiä jotka tienaavat 1200€/kk.
Vastaa Viestiin