Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:briiffaa lastenhoitajakokelaita että tulevat siihen haastatteluun meikkaamattomina ja pukeutuneena XXXL-kokoiseen harmaan kauhtuneeseen collegeasuun
Tuossa neuvossa on kyllä viisauden siemen.
Yritin muuten ensin ehdottaa, että palkkaisimme lastenhoitajattareksi maitokahvinvärisen 19-vuotiaan alkuasukastytön, mutta jostain syystä tämä(kään) ehdotus ei saanut hirveästi kannatusta... kumma juttu.
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sain uuden työpaikan :mrgreen: Liksa ei tietty ole kuin alle puolet palstamme lakimiesosaston palkkioista eikä työsuhdeautosta tosiaan tietoakaan, mutta jos tuolla viihtyisi, niin pullat olisi jo aika mukavasti uunissa.
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:Sain uuden työpaikan :mrgreen: Liksa ei tietty ole kuin alle puolet palstamme lakimiesosaston palkkioista eikä työsuhdeautosta tosiaan tietoakaan, mutta jos tuolla viihtyisi, niin pullat olisi jo aika mukavasti uunissa.
En minäkään ottanut työsuhdeautoa :) Sitä on paha sanoa, mikä on tuo lakimiesosasto mihin viittaat, mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan, niin olet hoitanut asiasi todella päin persettä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Sain uuden työpaikan :mrgreen: Liksa ei tietty ole kuin alle puolet palstamme lakimiesosaston palkkioista eikä työsuhdeautosta tosiaan tietoakaan, mutta jos tuolla viihtyisi, niin pullat olisi jo aika mukavasti uunissa.
En minäkään ottanut työsuhdeautoa :) Sitä on paha sanoa, mikä on tuo lakimiesosasto mihin viittaat, mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan, niin olet hoitanut asiasi todella päin persettä.
Näin se lääkärien arvostus alenee? :wink:
Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Sain uuden työpaikan :mrgreen: Liksa ei tietty ole kuin alle puolet palstamme lakipoikaosaston palkkioista eikä työsuhdeautosta tosiaan tietoakaan, mutta jos tuolla viihtyisi, niin pullat olisi jo aika mukavasti uunissa.
En minäkään ottanut työsuhdeautoa :)
Enpä tiennä tyhmempää tointa kuin auton omistaminen ainoastaan tietokoneen omistaminen on.. Mutta onnittelut uudesta autosta eniwei, Arvo notkahti 30% kun kaupasta peruutti ulos? :P
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:En minäkään ottanut työsuhdeautoa :) Sitä on paha sanoa, mikä on tuo lakimiesosasto mihin viittaat, mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan, niin olet hoitanut asiasi todella päin persettä.
No en nyt oikein tiedä mitä saat, mutta luulisin että voisi olla suunnilleen noin max puolet. Mun Päin Persettä -asteikolla rahalla on kuitenkin suhteellisen pieni merkitys, joten en allekirjoita.
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Niba kirjoitti:Näin se lääkärien arvostus alenee? :wink:
Niinpä! Joten sinunkin kannattaisi pikku hiljaa siirtyä kadehtimaan jotain toista ammattikuntaa :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:En minäkään ottanut työsuhdeautoa :) Sitä on paha sanoa, mikä on tuo lakimiesosasto mihin viittaat, mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan, niin olet hoitanut asiasi todella päin persettä.
No en nyt oikein tiedä mitä saat, mutta luulisin että voisi olla suunnilleen noin max puolet. Mun Päin Persettä -asteikolla rahalla on kuitenkin suhteellisen pieni merkitys, joten en allekirjoita.
Rakkaat, muistakaa aina se, että saatte vähintään kolme kertaa sen, mitä mulle maksetaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Sain uuden työpaikan :mrgreen:
Onnittelut. Muuttuiko toimenkuva paljonkin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihquu. Meitsi lähtee toiseen kaupunkiin treffaamaan kahta supermimmiä.
8) Matkailu avartaa!
Huomiseen. TJ 6 työpäivää talvilomaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Onnittelut. Muuttuiko toimenkuva paljonkin?
Kiitos :) Muuttuu ja sehän tässä parasta onkin. Toivottavasti en joudu ojasta allikkoon.
masa

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:Rakkaat, muistakaa aina se, että saatte vähintään kolme kertaa sen, mitä mulle maksetaan :)
Ei ne mitään saa. Siihen on kuule vaadittu kovaa ja pitkänsitkeää duunia vuosikaupalla kulkien haalareissa ja dokatessa kaiken maailman kinkereissä. Maksahan siinä on saattanut mennä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Rakkaat, muistakaa aina se, että saatte vähintään kolme kertaa sen, mitä mulle maksetaan :)
Ei ne mitään saa. Siihen on kuule vaadittu kovaa ja pitkänsitkeää duunia vuosikaupalla kulkien haalareissa ja dokatessa kaiken maailman kinkereissä. Maksahan siinä on saattanut mennä.
Raukat :twisted: Tosin ÄO on luultavimmin myös kolme kertaa omani, joten olen ihan hiljaa...(125)
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Onnittelut. Muuttuiko toimenkuva paljonkin?
Kiitos :) Muuttuu ja sehän tässä parasta onkin. Toivottavasti en joudu ojasta allikkoon.
YV! Haluun tietää mitä otsikko sanoo jos saa yv:itä, saako silloin elämän vai tuleeko teksti "Olet 1 viestin verran säälittävä nettiaddikti!" Haku-otsikon voisi muuttaa "Arkeologiaksi".
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan
En tiedä kumpi on pahempaa:

-Naputtaa paskaa paskapalstalle 24/7
-Kehuskella tuloillaan paskapalstalla

No, tekeekö raha onnelliseksi?
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:En minäkään ottanut työsuhdeautoa :) Sitä on paha sanoa, mikä on tuo lakimiesosasto mihin viittaat, mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan, niin olet hoitanut asiasi todella päin persettä.
No en nyt oikein tiedä mitä saat, mutta luulisin että voisi olla suunnilleen noin max puolet. Mun Päin Persettä -asteikolla rahalla on kuitenkin suhteellisen pieni merkitys, joten en allekirjoita.
Itse asiassa minäkään en tiedä. 15% vuosipalkastani on liikkuvaa osaa ja perustuu työn tuloksiin. Kuitenkin enemmän kuin keskivertolääkäri, mutta en likimainkaan tuplia keskivertolääkäriin.
masa

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:No, tekeekö raha onnelliseksi?
Edithin allekirjoitushan sen jo kertoo.
Tix

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Tix »

1108 kirjoitti:
Tix kirjoitti:mutta jos lääkärin tutkinnolla saat alle puolet siitä mitä minä saan
En tiedä kumpi on pahempaa:

-Naputtaa paskaa paskapalstalle 24/7
-Kehuskella tuloillaan paskapalstalla

No, tekeekö raha onnelliseksi?
On niin suomalaista, että verotiedot ovat julkisia ja niistä kirjoitetaan sivutolkulla iltalehtiin, mutta jos iloitsee palkankorotuksesta (mainitsematta mitään summista) niin on heti kehuskelija.

Ai niin. Olethan sinäkin useasti ilmoittanut vaihtavasi duunia ja palkan nousevan. Kyse onkin vissiin vain siitä (oletetusta) tasosta, millä saa iloita ja milloin se muuttuu kehuskeluksi? Missä menee raja? Tutkinnossa? Rakennusinsinöörin sopii iloita, mutta lakimies pitäköön läpensä kiinni jos etenee urallaan?

En tiedä tekeekö raha onnelliseksi. Ei sitä ole koskaan ainakaan liian paljon ollut. Ilmoitan jos asiantila muuttuu.
Chap

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:En tiedä tekeekö raha onnelliseksi. Ei sitä ole koskaan ainakaan liian paljon ollut. Ilmoitan jos asiantila muuttuu.
Pöh, tolla avattarella sun kuuluisi vastata: en halua onnea, haluan rahaa.

En nyt löytänyt sitä strippiä, missä Wagner toteaa näin Viiville.
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Itse asiassa minäkään en tiedä. 15% vuosipalkastani on liikkuvaa osaa ja perustuu työn tuloksiin. Kuitenkin enemmän kuin keskivertolääkäri, mutta en likimainkaan tuplia keskivertolääkäriin.
Palkkani tulee olemaan seuraavat 4-5 vuotta alle tuon keskiansion, mutta tämän jälkeen tähtäimessä olisikin kolmipäiväinen työviikko ihan riittävällä palkalla ja miellyttävällä työnkuvalla. Näin ajatustasolla ainakin tuntuu aika hyvältä suunnitelmalta.
milli

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja milli »

Työt häiritsevät pahasti mun koukkuuntumista kalorilaskuri.fi -sivustoon.. sekä karppireseptien selailua.
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elppis kirjoitti:Rakkaat, muistakaa aina se, että saatte vähintään kolme kertaa sen, mitä mulle maksetaan :)
Niin mut etkö sä ollut jossain elukkahoitolassa? Ei voisi paljon kivampaa duunia kuvitella :)
Geetz

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Rakkaat, muistakaa aina se, että saatte vähintään kolme kertaa sen, mitä mulle maksetaan :)
Niin mut etkö sä ollut jossain elukkahoitolassa? Ei voisi paljon kivampaa duunia kuvitella :)
Paitsi et tänään on sellanen mukava päivä et kotiduuni on ihan parasta! :]
Zeb

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:YV! Haluun tietää mitä otsikko sanoo jos saa yv:itä, saako silloin elämän vai tuleeko teksti "Olet 1 viestin verran säälittävä nettiaddikti!" Haku-otsikon voisi muuttaa "Arkeologiaksi".
Tipahti luukkuun :)
Chap

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:YV! Haluun tietää mitä otsikko sanoo jos saa yv:itä, saako silloin elämän vai tuleeko teksti "Olet 1 viestin verran säälittävä nettiaddikti!" Haku-otsikon voisi muuttaa "Arkeologiaksi".
Tipahti luukkuun :)
Mulle kans!
1108

Re: Torstai Toivoa eli Topia täynnä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:Rakennusinsinöörin sopii iloita, mutta lakimies pitäköön läpensä kiinni jos etenee urallaan?
En ole edennyt urallani, hakenut vain paikkaani.

Ja perkele:

http://www.apple.com/fi/macpro/

Onko tuo muka kannettava? No ei mun mielestä, pirun pohjanmaalainen juntti ei erota betoniharkkoa kirjekuoresta. Stanan akateeminen urpo. Mutta halvalla olisi saanut...
Vastaa Viestiin