Yhteenveto tammikuusta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Edith löysi virkamiehet insinöörien tilalle.

Eiku rinnalle. Vaikka huomasin, ettei insinöörit annakaan ja että niiden joukkoon mahtuu toki myös muutamia harvoja epämiellyttäviä ja suorastaan töykeitäkin tapauksia, ovat insinöörit yhä myös enimmäkseen :h: Se on se Maija Vilkkumaan vanha hittibiisi "Tähti", jossa lauletaan siitä etupenkin pojasta, josta olis voinut tulla insinööri tai virkamies, mutta siitä tulikin rokkitähti. Mä haluun sen etupenkin pojan, josta ei tullut rokkitähteä.
Mä suosin niitä keskipenkkien poikia, jotka ei keskittyny liikaa opetukseen, muttei kuitenkaan keskittyny opetuksen häiritsemiseenkään, hoiti vaan hommat kunnialla kotiin. Kukaan ei vaan oo tainnu tehä niistä lauluja.
Zeb

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:*Vaihtoehtona opettaisi Edithin seksimyönteisemmäksi, Edith ei ole läheskään tyhmä eikä kovin pahannäköinen*
Melko hyvä iskustrategia! Kukapa nainen näin nättiä puhetta voisi vastustaa?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:*Vaihtoehtona opettaisi Edithin seksimyönteisemmäksi, Edith ei ole läheskään tyhmä eikä kovin pahannäköinen*
Melko hyvä iskustrategia! Kukapa nainen näin nättiä puhetta voisi vastustaa?
Kun mulla on tasapainoiltavaa näissä prioriteeteissa...
Mutta en ala, jos ei misut itse viestitä ja nouse päälle.
elco

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Ajatus kotikaupungista tuntuu edes jossain määrin luontevalta kun katsoo Sydneyn skylinea.

Hyvää aikaa vapaalla, vituttavaa töissä.

Luen enemmän kuin oikeastaan koskaan aiemmin. TV ja nettiaika ovat viiden vuoden minimissä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tipaton ja seksitön.. Joskaan tämä ei ollut ollenkaan erikoinen tai useasta muusta kuukaudesta mitenkään poikkeava kuukausi, sama sille oliko tammi- vai joku muu.. Ja tosiaan, tällä vapaa-ajan ja sosiaalisen elämän totaali puutteella nirri pois siltä joka edes ehdottaa savuttomuutta :maanantai:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Edith löysi virkamiehet insinöörien tilalle.

Eiku rinnalle. Vaikka huomasin, ettei insinöörit annakaan ja että niiden joukkoon mahtuu toki myös muutamia harvoja epämiellyttäviä ja suorastaan töykeitäkin tapauksia, ovat insinöörit yhä myös enimmäkseen :h: Se on se Maija Vilkkumaan vanha hittibiisi "Tähti", jossa lauletaan siitä etupenkin pojasta, josta olis voinut tulla insinööri tai virkamies, mutta siitä tulikin rokkitähti. Mä haluun sen etupenkin pojan, josta ei tullut rokkitähteä.
Vaikka tämä ei asiaan liitykään siirryin vasta lukiossa pois ekasta rivistä, koska olin joutunut siellä viittaustaisteluun tahtomattani, vähän taaempaa näki kuinka se yksi sintti piti kättä irti pulpetista ehtiäkseen nopeammin viittaamaan! Hänestä tulikin sitten insinööri kahden lapsen ja koiran isä..Koulukaverin mukaan.. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti: Hänestä tulikin sitten insinööri kahden lapsen ja koiran isä..
Onneksi olkoon vain jälkikasvusta, varsinkin koirasta. Vaimo mahtaa olla varsinainen narttu :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yhteenveto tammikuusta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti: Hänestä tulikin sitten insinööri kahden lapsen ja koiran isä..
Onneksi olkoon vain jälkikasvusta, varsinkin koirasta. Vaimo mahtaa olla varsinainen narttu :h:
Kyse oli?
Minulla ei ole insinöriyden kanssa muuta kuin työpaikka, paikka! narttu! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin