Keneltä näytät?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Janeane Garofalo (tämä kuulemma ulosannin perusteella..)
Jos näin, niin sitten tuppaudun sanalle pikkujouluissa. JG on suosikkikomediennejäni.
Nowaysis

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

tuulenpuiska kirjoitti: 2. On erehdytty sanomaan hämähäkkimieheksi (peter-look). Tämän jälkeen on kuittailtu che guevaraksi. Hrr.
Ai niinku Tobeyn näkönen ja Chen? Mikäs päivä se meidän deitti olikaan??
Nowaysis

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

[quote="Hebuli"][/quote]

Siis sähän olet kuin ilmetty Kari-Pekka Toivonen! Unohdit!
Hebuli

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Nowaysis kirjoitti:Kari-Pekka Toivonen! Unohdit!
Kaikki on unohdettu ja anteeksiannettu. Mutta myönnän K-P:n muistuttavan minua (eikä toisinpäin) enemmän kuin kukaan muu esitetty vaihtoehto, varsinkaan joku R. Moss.

Itse muistutat tuota... ööh... Anna-Leena Härköstä. Näyttelin yhdessä sun elokuvassakin.
kyyppo

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

1. Omasta mielestäsi ?
Äidin isän nuoruuskuvaa voisin melkein itsekin luulla omakuvakseni. Harmi, että äijä delasi 30 vuotta ennen kuin itse synnyin. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, miltä itse näytän vanhana käpynä, jos tässä nyt edes eläkeikään asti selvitään.
2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?
Joidenkin perhetuttavien mielestä näytän veljeltäni. Omasta, veljeni ja äitini mielestä ulkonäössämme onneksi ei ole mitään samaa. Se onkin sitten varmaan ainoa asia, mistä olemme kaikki kolme samaa mieltä.

Aika harvoin on verrattu ulkonäöllisesti kehenkään, lukuunottamatta persettäni. Kaverin tyttöystävä totesi kerran mökillä, että minulla on sellainen hevosen perse. Oma tyttö sanoi samaista paskatehdasta kerran perusmiehen perseeksi. Vai puhuivatko he kuitenkin naamastani? Varsin mahdollista. Joka tapauksessa herää kysymys, että jos toisen mielestä perusmiehen perse on toisen mielestä hevosen perse ja toisinpäin, niin onko jompi kumpi näistä neidoista hevosiinsekaantuja, ja jos on, niin kumpi?

Yksi kaveri kyllä kerran väitti, että näytän Mustaschin laulaja Ralf Gyllenhammarilta (ei se joka on mahallaan konepellillä, vaan sen takana oleva), mutta omasta mielestäni ainoa yhtäläisyys on korkeahko otsa. Vittu, kehtaakin verrata johonkin ruotsalaiseen rokkihomoon.

Niin, ja kerran eräs epäili, että näytän varmaan vanhempana Bruce Willisiltä, ja vaikka kehujen tarkoitusperät olivatkin hieman epäilyttäviä, olin immarreltu. Kaikki Brucet ovat nimittäin kovia jätkiä.
Yönmustaritari

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti:1. Omasta mielestäsi ?
Vältän heijastavia pintoja ja muita päin katsomista.
Elppis kirjoitti: 2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?
Joskus jotkut tuttavapiiristä kännissä sanoivat allekirjoittaneen muistuttavan, tietyssä valossa*(lue* hämärä, lähes pimeä) Russel Crow nimistä henkilöä. PIdin sitä lähinnä huonona vitsinä, koska kaverihan ei käytännössä osaa näytellä juuri lainkaan. Olisin ollut enemmän otettu Robert De Niro, Al Pacino, Jennifer Jason leigh tai wallace ja gromitista wallace -vertauksista. Sitten olin kerran juottolassa dokaamassa itseäni tajuttomaksi kun jotain käveli pöytään joku tyyppi ja tuli vaan varta vasten kertomaan, että näytän ihan Russelilta. Sanoin, että älä nyt viitti ja vedin kommandopipoani syvemmälle. Seuraavana päivänä herätessäni vaatteet päällä eteisen lattialta aloin tehdä selkeitä muutoksia ulkomuotoni suhteen ja nykyisin muistutan enemmän John Candyä, jos hänet olisi nostettu haudasta puoli vuotta kuoleman jälkeen.
Vastaa Viestiin