Keneltä näytät?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.

2. Silloin kun letti oli pidempi niin muistan laskeneeni 36 huomautusta että näytän YUP:n laulajakitaristi Jarkko Martikaiselta.Ei haittaa,mielestäni paras suomainen rocktyyppi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SikaMika

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1. En mä osaa itseäni kehenkään julkimoon yhdistää. Ehkä tää Shieldin kyttää näyttelevä Chiklis voisi olla tällä hetkellä ( = tällä "letillä") lähimpänä absoluuttista Kity-totuutta.

2. Tom Cruise, Elvis(!!), ystäväni Jami. Naiset on kyllä aika pahasti sekaisin toisinaan, saa hormonit hyrrätä hieman miten sattuu jos saa minut miellettyä Elvikseksi. Kaikki luulee mua erään kaverini veljeksi, sisäistin itseni useaan otteeseen joskus lukioaikoina baariin hänen papereillaan. Toimi kunnes ei enää toiminutkaan, kiinni jäätiin...
Enthu

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1. Urho Kekkoselta ilman hiuksia,itseltäni hiusten kanssa

2. Samaa näköä Simo Frangenin ja Kari Hotakaisen kanssa :P
Nowaysis

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kuulemma joskus teininä näytin Natalie Imbruglialta(omasta mielestä en tippaakaan) ja oiskohan ollu Kentin Hagnästa Hillin levyn kannessa semmonen mustatukkanen tyttö, se oli täälläkin jonkun avatarissa. Se oli ehkä aikoinaan totta, hiusten osalta. Tästä kätevä aasinsilta Uma Thurmaniin Pulp Fictionissa, hiusten puolesta ja omasta mielestäni tietyllä tapaa myös nenän puolesta, minulla ei tosin ole tapana laittaa sinne heroiinia.

Ehkä myös jotain Juliette Lewismäistä kun hiukset oli lyhemmät ja tummemmat ja huulipuna punaista.

Mummoni näytti nuorena hieman Kate Mossilta, yritän kovasti periä tätä piirrettä, en tosin tiedä onko peli jo menetetty ts. kortit jo jaettu tämän asian suhteen. Ja kas, Katekin laittoi nenäänsä jotain huonoin seurauksin.
Edith

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Edith »

1. Vähän liian suureksi kasvaneelta vähän liian pieneltä tytöltä.

2. Tätini sanoo, notta Mette Mannoselta.
Leilah

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

1. Näytän vaan ihan itseltäni. Kummallinen sekoitus äidin ja isän kasvonpiirteitä.
2. Kymmenen vuotta nuorempi veli ja minä olemme kuulemma samannäköisiä.
HoundDog

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

1. Vähintäänkin vesipään ja laiskiaisen sekoitukselta, mukana ripaus madetta.
2. Havahduin juuri etten muista kenenkään koskaan kutsuneen minua kenenkään näköiseksi. Hämmästyttävää. Syynä lienee ahdasmielinen, ellei peräti mielikuvitukseton tuttavapiiri.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

1. Mun (ja joidenki homojen) mielest mä näytän Kylielt eniten ja jos varjo osuu sillee sopivasti kasvoihi nii mä muistutan hiukka Marilyn Monroeta. Ja ne molemmat on kaksosii niinku mäki!

2. Mun isi on sanonu et oon ulkonäölt vähän ku Ville Tiisanoja ja sit yks maikka joskus sano et "sähän näytät ihan Nicole Kidmanilta!" mut en oikeen tiiä.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja martza »

1. Omasta mielestä.
Ehkä jääkiekkovalmentaja Ismo Lehikoinen on lähinnä omaa näköäni.

2. Toisten mielestä
Paljon on sanottu, että olen myös jääkiekkovalmentaja Sakari Pietilän näköinen. Joskus nuoruudessani, kun tukkaa oli :lol: , ei sitä uskoisi nykyään, sanoi moni, että muistutan hyvin paljon näyttelijää Robert Redfordia. Uskokaa vaan. Totta se on.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En ole kyllä omaa pärstääni osannut keneenkään julkkiksen naamaan yhdistää. Yläasteen pitkätukka-aikoina olin kuulemma Ruusujen Ajan mikä Illikö-se-nyt-oli näköinen, Elppis sanoi joskus Edward Nortonin näköiseksi ja eräs keski-ikäinen nainen tuli baarissa lähentelemään Johnny Deppiksi kutsumalla. Sitä en sentään uskonut, mutta nuo kaksi ensimmäistä saatan sulattaa.

Edit: ai niin, Mike Pattonin ja Jason Newstedin nimet olen myös kuullut, jälkimmäisen kai lähinnä samankaltaisten lavairvistyksien vuoksi.
AarneAnkka

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei hajuakaan miltä itse itsestäni näytän. Olen kuullut näyttäväni mm. Michael Cainelta, Steve Buscemilta, ja John Majorilta.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Olen kuullut olevani Tiffany Amber-Thiessenin, Neve Campbellin ja Sanin näköinen. Kaksi ensimmäistä voin ottaa kohteliaisuutena.

Omasta mielestäni en ole oikeastaan kenenkään näköinen, mitä nyt sukuuni tullut.. Ajattelin ryhtyä nyt blondiksi, joten sitten olen ainakin vertaani vailla.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
killkill

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja killkill »

1) Omasta mielestäni uniikilta. Varmastikin The Maker rikkoi muotin nähtyään minkälainen lopputuloksesta tuli

2) Muistaakseni nuorempana joku sanoi Simon Le Bonin näköiseksi. Saattoi johtua siihen aikaan kasarityyliini kuuluneesta huopahatusta takaraivolla. Kun katsoo Duran Duranin vokalistia tänäpänä, toivoo kaikesta sydämestään että tuo vertaus on täysin vailla todellisuuspohjaa..
HoundDog

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Impi kirjoitti:Tiffany Amber-Thiessenin, Neve Campbellin... Ajattelin ryhtyä nyt blondiksi
Huh! Jos nuo pitävät paikkansa, blondaaminen olisi huutava vääryys!!
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Impi »

HoundDog kirjoitti:
Impi kirjoitti:Tiffany Amber-Thiessenin, Neve Campbellin... Ajattelin ryhtyä nyt blondiksi
Huh! Jos nuo pitävät paikkansa, blondaaminen olisi huutava vääryys!!
Jouden ja poikaystäväni ovat eri mieltä... Itsekin yleensä pidän enemmän tummasta, mutta hiukset ovat uusiutuva luonnonvara, joten antaa mennä vaan.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Yönmustaritari

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Impi kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:
Impi kirjoitti:Tiffany Amber-Thiessenin, Neve Campbellin... Ajattelin ryhtyä nyt blondiksi
Huh! Jos nuo pitävät paikkansa, blondaaminen olisi huutava vääryys!!
Jouden ja poikaystäväni ovat eri mieltä... Itsekin yleensä pidän enemmän tummasta, mutta hiukset ovat uusiutuva luonnonvara, joten antaa mennä vaan.
Mitäpä minä tuosta klopista mutta jouden on ainakin lähes poikeuksetta väärässä.
Geetzu

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eilen starttas toi "Desperate Housewives", ite just vasta kattelemassa sen jakson kohta nauhalta. Kaverit tossa kuitenkin aamukahvilla käydessään rupesivat jakaa noita rooleja meidän mimmiporukassa ja mä oon kuulema niin täysin se joku "tumma hassu mokailija" -nainen. Pikagoogletus anto brunen nimeks Teri Hatcher. Kai se pitää jakso katella ennen kuin voi täysin tyrmätä tuota kaverien ehdotusta.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En itse osaa sanoa keneltä näyttäisin, tuskin keneltäkään, olen uniikki :D Mutta kuullut olen vaikka mitä ihme vertauksia; mm. Tarja Turunen, joskus viisitoistavuotiaana(!!!) joku sanoi Paula Koivuniemen näköiseksi, Saija Lentonen on myös kuultu jokun kerran.
Paras ikinä on kyllä se, kun sanottiin ihan Scooterin laulajan (mikä lie nimeltään) näköiseksi...
Eli ilmeisesti en ole minkään näköinen, jos nuo vertauksetkin on tuollaisia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Patz

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Patz »

1. Barbababa

2. Barbamama
Lilo

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tämä on jo klassikko: Kirsi Salo. Kuultu jo niin monta kertaa ettei edes naurata. Hyvänä kakkosena "vittumainen".
SingleMalt

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti: Teri Hatcher.
Teri on ûber hot nainen. Se on muuten teräsmiehen sussu..
Geetzu

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Teri Hatcher.
Teri on ûber hot nainen. Se on muuten teräsmiehen sussu..
Katoin just ton ekan jakson ja en mä nyt itseäni siihen hottikseen kehtaa verrata. Ehkä ne kamutkin tarkotti käyttäytymistä, tunnetiloja, ilmeitä ja sen semmosta sanoessaan, että tulin heti hänestä (roolihahmosta) mieleen. Niin ja samanlainen koikkeliini plus tumma tukka. Siinä se.
pertzi

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Kukaan ei enää uskalla sanoa mulle, miltä näytän. Nuorempana mun väitettiin näyttävän Toni Niemiseltä (entinen mäkihyppääjä) ja nuorelta Robert De Nirolta. Omasta mielestäni näytän lähinnä Stan Laurelilta.

p.
HellBell

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Muiden ihmisten mielleyhtymiä on välistä vaikea tajuta - esimerkiksi nainen johon tutustuin oli tosiaan vakavissaan sitä mieltä että Marilynissa ja minussa on ulk.näöl.sti samaa, vaikka kuka tahansa optikolla normaalinäköiseksi tsekattu tapaus näkee, ettei niin ole. Joo ja naisella ei ollut näköongelmia eikä ollut ottanut mitään alkoholipitoista.
Nicole-vertauksen tajuan hiusten + ihon värin perusteella, muutenhan sekoitusvaaraa ei liene. Ottaen huomioon muun muassa noin 30 sentin pituuseromme. Hohoo.
Ja Graham.. Suloinen kuin tusina lammasta vadelmapirtelössä - olisihan se ihastuttavaa olla niin herttainen, mutta epäilen etten aivan yllä siihen. Ehkä pariin lampaaseen, mutta tusinaan.. joo ei.

Muistuu tässä mieleen myös eräs mies, joka kerran tuli silmät lautasina loistaen haastelemaan tähän malliin " Gabriella Szabo! Haa! Gabriella Szabo! Aivan kuin! Haa!" Aluksi en millään käsittänyt mitä mies ylipäätään sanoi, sillä Gabriella Szabon nimen lausuminen ylimmässä riemussa ei artikuloidu kaikkein selkeimmin päin. Mies tujotti siinä hievahtamatta, tuijotti päästä varpaisiin kuin jotakin sukupuuttoon kuollutta eläintä ja oli kaiken kaikkiaan onni, että satuin muistamaan kuka Gabriella Szabo oli.
Kuva "Tarkoitatko sitä romanialaista juoksijaa, 5000 metrin matkoja tehnyttä tapausta, joka on laiha kuin tulitikku..?" Minulle ei tullut Gabriella Szaboon rinnastuksesta sellainen Ooh-tuntemus, en omissa mielleyhtymissäni nähnyt sitä kohteliaisuutena, mutta miehen reaktioista päätellen se nimenomaan oli sellaiseksi tarkoitettu. "Aivan! seuraan kaikki Gabin juoksut, hän on paras. Eikö vain että sinäkin harrastat juoksua? Eikö vain!?" vastasi mies ja tämän osuman edessä oli vain todettava että "Kieltämättä joo. Hassu sattumus.. Mutta Gabi on kyllä laihempi, ei me nyt ihan niin samannäköisiä olla." "Niin samoja.. Voin sanoa että olen ihastunut Gabiin.." sanoi mies ja hymyili Gabi-nimen lausuttuaan. "Nii -in.. On hän munkin lempiurheilijoita, niitä harvoja joita on jossain määrin seurannut.. Koskas muuten seuraavat juoksukilpailut, joissa Gabi.." Ja näin päädyimme juttelemaan Gabista, kunnes erkanimme omille tahoillemme.
Viimeksi muokannut HellBell, 11.10.2005 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Näytän erehdyttävästi isäni pojalta.

No oikeastaan näytän keneltä tahansa hottikselta kaljulta, tosin lihavampana.
Vastaa Viestiin