Keneltä näytät?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hermine

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Nämä liittyy enemmän ehkä yleiseen olemukseen kuin suoraan ulkonäköön.

1) mielestäni muistutan hakattua koiranpentua
2) useammalle läheiselle tuon mieleen Nightmare Before Christmasin Sallyn
hermine

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Haemaeraemies kirjoitti:1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.
Joo ja jos leikkaisin hiukset pois, nämä olisi myös aika lähellä.
slam

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.
Joo ja jos leikkaisin hiukset pois, nämä olisi myös aika lähellä.
Älä ainakaan suunnittele leikkaavasi kaljua. Jokainen nainen näyttää karulta kaljuna.

ps. Minua on sanottu luonnon lapseksikin. Olin naisen kanssa uimassa järvessä.
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja obah »

1) Itseltäin näytän, kas kummaa.
2) (geneerinen)Nälkiintynyt puolalainen
vittu mä tähän mitään laita
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Haemaeraemies kirjoitti:1.Omasta mielestäni olen sekoitus syöpäpotilasta ja keskitysleiriläistä.
Vitsailen joskus näyttäväni jommalta kummalta, mutta oikeasti en onnistu näyttämään kummaltakaan satunnaisesta hiuksettomuudestani huolimatta. En ainakaan itse huomaa eikä kukaan tunnusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
kellarimummu

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja kellarimummu »

1. Omasta mielestäni A-luokan adonikselta.

2. Muiden mielestä mm.

-Mick Jaggerilta (kumihuulet, useamman lähimmäisen kommentti)

-Alphavillen laulajalta (kuvassa oik.), yksittäinen känninen vosanderi
Kuva

-David Johansenilta (alias Buster Pointdexter, kuvassa oik.), puolentusinaa kommenttia
Kuva

-apinalta (luokkakaveri + oma tytär kysyi vakavissaan 5-6 -vuotiaana: "Miksi sä isi näytät ihan apinalta?")

-sammakolta (kaverin tyttöystävä)

-ulkomaalaiselta

-samojediläisten jälkeläiseltä (rikosrekisterimerkintää tekevä poliisi)

-tolta (joku vosu baarissa tuli hakemaan miestänsä pois juttelemasta minun kanssani, juteltiin joulukinkuista, "miten sä voit olla mieluummin täällä jottelemassa TON näkösen sällin kanssa kuin meidän pöydässä?")

- Biefran neekeriltä (veljeni kommentti ruokapöydässä, painoin tuolloin 52 kg/177cm)

-homolta (muutama sair.hoit.opiskelija)

-tytöltä (luokkakaverin äiti luokkakuvasta)

- maailman oksettavimman näköiseltä otukselta (ex-vaimo)

- Elton Johnilta (sisko)
Pikku-Akka

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

1. Omasta mielestäni näytän ihan pieneltä possulta.
2. Muiden kommentit: Heidi Wilman, Jonna Tervomaa.
En kommentoi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

1. Omasta mielestäsi ?

Kaikkein mieluusti ihan vain itseltäni ja tietysti kauniilta ;)

2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?

Jos yksikin kerta riittää.. niin..
Meiju Suvakselta
Naapurin tytöltä (tuntematon mies tuli paarissa kysyyn et olenko se ja se ja se keneksi luultiin oli siis naapurin tyttö lapsuudesta)
Elviksen tyttäreltä
Janis Joplinilta
hmm.. nyt ei tule muita mieleen.. kertokaa lisää ;)

Ja enemän kuin usein sanotaan sekä äidin että isän näköiseksi.. näyttääköhän ne siis keskenään samalta? Olen tästä kyllä eri mieltä.. siis, että mitään erityistä yhdennäköisyyttä olisi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Dumari

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keneltä näytät:

1. Omasta mielestäsi ?

2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?

V1: Itseltäni, en ole löytänyt vielä kaksoisolentoa.

V2: Veljeeni x1000000 0000000 000000000 000000 0000 0 0 0 0 0 kertaa
pajazzo

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Omasta mielestäni en keneltäkään erityisesti. Muiden mielestä: Kaikkien serkkujen siskojen kaimojen kaverin näköinen. Kauniitten ja rohkeitten Hullu-Sheilaksikin on sanottu ja pahin mitä kuulin joskus opiskellessa oli mustalainen... :shock:
Nowaysis

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Fagarin mielestä Anne Hecheltä, everwoodilaiselta kotiäidiltä. No ei kauaksi mennyt tuokaan :cheer:
tuulenpuiska

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

1. En tiedä keneltä näytän, joku kumma tyyppi mua mulkoilee peilistä aamuisin. Kukalie.

2. On erehdytty sanomaan hämähäkkimieheksi (peter-look). Tämän jälkeen olen kasvattanut parran ja antanut hiusten kasvaa pituutta. Sen jälkeen mua on kuittailtu che guevaraksi. Hrr.
Hebuli

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Elppis kirjoitti:1. Omasta mielestäsi ?
Palikkanaamalta. Näytän jokseenkin normaalilta jos olen täysin ilmeetön. Joskus muinoin ehkä kuvittelin olevani vähän Mel Gibsonin ja Kurt Russelin välimuoto osittain silloisen hiustyylini takia (=en käynyt parturissa puoleen vuoteen vaan annoin pehkon kasvaa vapaasti), mutta en oikeasti ollut sinne päinkään. Toiveajattelua, olin niin nuori ja naiivi.
2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?
Muistan ulkonäköäni verratun johonkin kuuluisuuteen kaksi kertaa, ja järkytykseni oli suuri että molempina kertoina verrattiin yleisiin inhokkeihin:

- Ron Moss/Ridge F. (ja tämä naiselta joka inhosi kyseisen näyttelijän ulkonäköä)
- Patrick Swayze (ovatko asiat todella näin huonosti?)

Ainoa mitä tunnustan on että kuontaloni on joskus ollut samanmallinen kuin kyseisillä herroilla "huippuvuosinaan". Takatukka ruleD.

Niin kun kuuluisuuksien näköisistä puhutaan, eräs tuttu nainen on ulkonäöltään ja olemukseltaan enemmän kuin vähän Buffy (Sarah Michelle Gellar). Sama hymykin. Vois ihan hyvin olla vaikka sen isosisko. En kuulemma ole ainoa joka on sanonut samaa.

EDIT: Ai niin ja tunnen myös yhden Mika Häkkis-kloonin. Striking resemblance.
Viimeksi muokannut Hebuli, 25.10.2005 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Palikkanaamalta. Näytän jokseenkin normaalilta jos olen täysin ilmeetön. Joskus muinoin ehkä kuvittelin olevani vähän Mel Gibsonin ja Kurt Russelin välimuoto osittain silloisen hiustyylini takia (=en käynyt parturissa puoleen vuoteen vaan annoin pehkon kasvaa vapaasti), mutta en oikeasti ollut sinne päinkään. Toiveajattelua, olin niin nuori ja naiivi.
Musta sä näytät ihan v...n hyvältä! Sulla on kaunis kookas nenä ja suu. Itse asiassa taisin tässä kehua vähän itseänikin samalla.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hebuli kirjoitti: Niin kun kuuluisuuksien näköisistä puhutaan, eräs tuttu nainen on ulkonäöltään ja olemukseltaan enemmän kuin vähän Buffy (Sarah Michelle Gellar). Sama hymykin. Vois ihan hyvin olla vaikka sen isosisko. En kuulemma ole ainoa joka on sanonut samaa.
Vähän OT, mutta se Sarah näyttää tikkarilta: pään kohdalla pallo, ja sellainen tikku jatkeena.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ennen kun käytin tummennettuja silmälaseja ja letti oli pitkähkö minua kutsuttiin John Lennoniksi... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hebuli

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Exsat kirjoitti:Vähän OT, mutta se Sarah näyttää tikkarilta: pään kohdalla pallo, ja sellainen tikku jatkeena.
No juu, eli erittäin siro ja pieni olemukseltaan, kuten tämä tuttukin. Todellinen kynäniska, mikä tosin yleensä sopii naiselle. Pallopää so. isopää ei kyseessä kuitenkaan ole. Paremminkin pyyhekumi sen kynän päässä.
HellBell

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

pajazzo kirjoitti:.. Kauniitten ja rohkeitten Hullu-Sheilaksikin on sanottu ja pahin mitä kuulin joskus opiskellessa oli mustalainen... :shock:
Miksi pahinta? Romanikauneus voi olla hyväkin juttu.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

1. Mervi Tapolan ja rikoskomissaario Maria Kallion välimuoto
2. Christina Ricci ja Exsat ..

Nämä siis galleriakommenttejen perusteella.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tarja Haloselta.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

1. Luuserilta (tai isäni nuorena)

2. Isäni nuorena, Ismo Leikola, Ihmemieheltä, Yhdeltä Olululaiselta/Vaasalaiselta/Kontulalaiselta/Tamperelaiselta Makelta/Peralta/Sepiltä/Junnulta jne.

Tuntuu siltä, että ulkonäköni jää ihmisten mieleen (en tiedä onko se positiivista vai negatiivista) ja muistutan aina jotain. Kaupungilla lampsiessa ihmiset, joita en ole mielestäni ikinä nähnytkään, moikkailevat ja sitten jouduin miettimään pääni puhki tunnenko tuota kaveria mistään vai en... Ehkä olen vaan tyhmä?!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Runkkis kirjoitti: ...
Beseechin laulajalta sinä näytät!! Ei Lotalta vaan Erikiltä, etenkin miittimaskeissa yhdennäköisyys on niin hätkähdyttävä että voit toimia korvaajana milloin vain.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Runkkis

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Melnais kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: ...
Beseechin laulajalta sinä näytät!! Ei Lotalta vaan Erikiltä, etenkin miittimaskeissa yhdennäköisyys on niin hätkähdyttävä että voit toimia korvaajana milloin vain.
Joka on minkä näköinen?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Runkkis kirjoitti: Joka on minkä näköinen?
En löytänyt heti yksittäiskuvaa, mutta noista ryhmäsessioista etualalla valkeassa paidassa keekoileva tumma pitkätukka. Huomaa meikit. =)
http://www.beseechfanclub.com/gallery/s ... ctures.php
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Keneltä näytät?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:1. Omasta mielestäsi ?

2. Muiden mielestä / kehen sinua on verrattu ulkonäöllisesti ?
1. Itseltani ensisijaisesti.

2. Isaani, serkkuuni, mummiini, Igoriin, Quasimodoon, eksyneeseen koiranpentuun, UFOon, ja siihen, etta aion hypata kielekkeelta alas.
Vastaa Viestiin