Maanantaina maa valkoinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:Erehdyin lukemaan Hesarin nettikeskusteluja :tiistai: . Missä voi sanoutua irti ihmiskunnasta?
Kuva
Pyry-Matias kirjoitti:Poikien kanssa oltiin joku 1,5 vuotta sitten neitsytreissulla maneesilla
Se on varmaan taas mun likainen mielikuvitukseni, mutta ensilukemalla tämä virke oli aika törkeä :P
Viimeksi muokannut killkill, 04.02.2008 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
(PS: puhuin siitä että itse olet suksilla, joku muu ratsastaa hevosta, ULKONA LUMESSA)
Mä kans vähän mietin että what. Heti hyppimään esteitä jepjep :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivien päivää! Ottaen huomioon, että on maanantai on ihan mukava päivä. Lomaan on enää neljä päivää ja viisi tuntia aikaa. Äiti täyttää vuosia ens viikonloppuna, taas kerran on lahjaideat aika vähissä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti: (PS: puhuin siitä että itse olet suksilla, joku muu ratsastaa hevosta, ULKONA LUMESSA)
Ai, ne tekee tota. Mä luulin et toi oli joku läppä vaan. Sori, herkistyin muistelemaan heppamenneitä.

Mut muistelen, et ala-asteella yks häiriintynyt "kaverini" vedätti itseään minareilla(siis ne minisukset) omalla ei-edes-isolla koiraallaan.
Pyry-Matias

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

killkill kirjoitti:Se on varmaan taas mun likainen mielikuvitukseni, mutta ensilukemalla tämä virke oli aika törkeä :P
Kikkelien kalsketta, tyhjiä liukkarituubeja, myskin kitkerää katkua, kiinteitä pakaroita...uuh! ..... :oops:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja saira »

Mummon pihatie luotu lumesta! Kohta mies töihin, sitten hetkeksi jatkamaan lumipesän tekoa ja alkuillasta cookie-leipomisia! Kuka tulee syömään? Mä kun tykkään leipoa, mut en jaksa koskaan sitä yhtä enempää syödä leivonnaisia...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Edith

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kais mä sit alan lukeen oppimateriaalia, jota viikon päästä alan opettaa peruskoulupudokkaille, kun tekään ette viihdytä mua enkä saanut taulukointitehtäviä, vaikka pyysin.
1108

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:[Mene lähimmälle ratsastustallille ja kokeile extreme-urheilua, hiihtoratsastusta.
Parempi on laittaa traktorin sisärengas narunpäähän ja lämpönen eteen, se on hauskaa! Sai tosissaan pitää kiinni että pysyi kyydissä.

Mut on se minareitten kanssa kanssa mielenkiintoista, olen muuten vetänyt Teivon radan minareitten kanssa suomenkopukan perässä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään ei ole mun päivä, mutta milloin olis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
killkill kirjoitti:Se on varmaan taas mun likainen mielikuvitukseni, mutta ensilukemalla tämä virke oli aika törkeä :P
Kikkelien kalsketta, tyhjiä liukkarituubeja, myskin kitkerää katkua, kiinteitä pakaroita...uuh! ..... :oops:
Tosi teinixii, jätkä tuntu hyvin tietävän jas kehtas vielä ruveta punastelemaan! :evil:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valkoinen maa mai ääs. Ihan on räntäloskaa jo ja byebye pulkkamäki taas :evil:
Geetz

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Valkoinen maa mai ääs. Ihan on räntäloskaa jo ja byebye pulkkamäki taas :evil:
Ehdittiin onneks pari tuntia aamupäivällä. Nytkin onnistu vielä pulkkailu, tosin kävi turhan paljon omille käsille. Puuh. Fiestasalaattia, kiitos McDonald's. Ja illalla Desperados. Maanantai ei tarvitse muuta.
Rouva Pupu

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kävin näyttämässä tänään murtunuttu pikkuvarvastain (kolautin joku viikko sitten kuntopyörään ja sitten pari tuntia myöhemmin oveen!1) vaikka tiesinkin, jotta ei sille mitään voipi tehdä kunhan tarkistaa että on paikoillaan oikeassa asennossa. Anyway, tulin sitten sairaslomalappu kourassa kotio kun kuumettakin oli semmoset 38 astetta pariin kertaan tarkistettuna. Ei oikein pitänyt ajatuksesta etten huomaa tuollaista lämpöä, ihmekkös hiukan hengästytti kävellessä, muuta en huomannunna. Pitää sitten mittailla ja seurailla, jollei muuta.
ninnithequeen

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Valkoinen maa mai ääs. Ihan on räntäloskaa jo ja byebye pulkkamäki taas :evil:
Ehdittiin onneks pari tuntia aamupäivällä.
Muksu on tarhassa neljään...mutta varmasti sai siellä peuhata lumessa koko päivän. Mutku äitiki haluu :(
Geetz

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Muksu on tarhassa neljään...mutta varmasti sai siellä peuhata lumessa koko päivän. Mutku äitiki haluu :(
Käy hyppimässä vähän hankeen kauppareissulla. Löytyy sitä valkosempaa varmaan sieltäkin kun täältäkin. :]
Rouva Pupu

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Muksu on tarhassa neljään...mutta varmasti sai siellä peuhata lumessa koko päivän. Mutku äitiki haluu :(
Käy hyppimässä vähän hankeen kauppareissulla. Löytyy sitä valkosempaa varmaan sieltäkin kun täältäkin. :]
Täällä on paljon, paljon valkoista. Kunnon kinoksia aurauksien jäljiltä. Hiukan laskin ulko-oven edessä pyllymäkeä, pulkkaostoksille tekis mieli. Muuten en kyllä pidä, on semmonen loskakeli vaihtelu, kunnon pääkallokeli. Tuossa viime viikolla vedin kunnon steppaukset, onneksi on perseessä sitä pehmustetta niin ei kummemmin käynyt.
ninnithequeen

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Muksu on tarhassa neljään...mutta varmasti sai siellä peuhata lumessa koko päivän. Mutku äitiki haluu :(
Käy hyppimässä vähän hankeen kauppareissulla. Löytyy sitä valkosempaa varmaan sieltäkin kun täältäkin. :]
Kävin jo kaupassa, ja arvaa tekikö mieli hyppiä hankeen :oops:
En mie kehannu.
Rouva Pupu

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: Kävin jo kaupassa, ja arvaa tekikö mieli hyppiä hankeen :oops:
En mie kehannu.
Höh, oisit vaan antanut mennä vaan. Mitä sitä katseista välittämään. Villakangastakki tiukaksi ja korot kaakkoon. Ja kaikilla oli hauskaa niin, sano.
Geetz

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Rouva Pupu kirjoitti:Tuossa viime viikolla vedin kunnon steppaukset, onneksi on perseessä sitä pehmustetta niin ei kummemmin käynyt.
Siis mä en oo kertaakaan vielä kaatunu! :knokno:

Lempparifarkut ratkes persuksista tänä aamuna, keljutti ku kylmä lumi tunki pyllyreikään ja vyöry takareisiltä etupuolelle. Iuh. Sit muksu lainas onneks haalaristaan huppua, jonka turvin päästiin siveesti takas kotiin.
Enttu

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Enttu »

JEE, mä aloitan duunit matkahuollossa palveluneuvojana ke-aamuna ...
6h päivä,alkaa aikaiset herätykset,tää pääsisi taas elämään kiinni :]
Rouva Pupu

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetz kirjoitti: Siis mä en oo kertaakaan vielä kaatunu! :knokno:
Täällä ei tuo julkisten ja yleisten teiden hiekoitus oikein pelaa (tai sitä ei näytä edes olevan), joka aamu saa melkein kontaten mennä, jos haluaa säästyä kallovammalta. Vähän pitäisi laittaa noottia kunnalle, ei naurattanut kun raskaana oleva työkaveri veti kunnon mahalaskut. Kaverinsa oli viime talvena raskaana kaatunut sen verran pahasti, että ilmeisesti siitä johtuen vauva syntyi sokeena (johonkin näköhermojen hötkymiseen tärähdyksestä johtuen liittyi).

On taas tarinointi päivä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enttu kirjoitti:JEE, mä aloitan duunit matkahuollossa palveluneuvojana ke-aamuna ...
6h päivä,alkaa aikaiset herätykset,tää pääsisi taas elämään kiinni :]
Ajattele! Nyt et vaikuta enää luuseriraukalta! Palveluneuvojaksi on mennyt ammattikorkeankin "akateemisiakin" oot hyvässä seurassa! Ainoo paha on että jos joutuu palvelemaan pitää osata ja varsinkin pystyä palvella! Ei saa mennä sormi lämpimään paikkaan jos tulee ongelma! Pitää tietää ja tietää ja tietää, tiedätkö? :twisted: :shock: :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^^ Ai perse. Olin kans ite ultrattavana mahakaatumisten vuoks. Ja vuodatan suolavettä vanhusten takia pahoissa paikoissa. Meillä kyllä taitaa kunnossapito nyt toimia, en valittele... Lisäks tääl on megakivat auraajat. Niille ei kuuluis toi meidän pläntti lainkaan mutta jos aamusta menee oikeeseen aikaan pihalle väijymään niin ne pikkupyynnöstä auraa pikasesti meidänkin parkin. Ja siis ihan ilman meikkiäkin kun menee!!"!1
Savannah

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Savannah »

*haukotus*
Loppuisi jo tämäkin työpäivä..
Enttu

Re: Maanantaina maa valkoinen

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Nibsu joo ... kyllä mä tiedän ja tulen tietämään vielä paljon :lol:
Vastaa Viestiin