Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika » 05.02.2008 20:44

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Tiesittekö muuten, että John McCain voittaa valitettavasti jenkkien presidentinvaalit?
Onko tästä muuta faktaa, kuin SikaMika Said?
No ei tietenkään. Vaalithan ovat vielä kesken, pölö! :)

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna » 05.02.2008 20:45

Lähettäkää joku mulle yv:tä. Haluan nähdä, tuleeko tuon "Sinulla ei ole elämää" tilalle tosiaan "Sinulla on 1 elämä". Hassua.

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna » 05.02.2008 20:49

Okei, testi suoritettu. Voi lopettaa sen viestien lähettämisen :P

SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika » 05.02.2008 20:53

Fak juu vaan kaikille. Iltapuun kautta yöpuulle poks namz. Öitä.

irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli » 05.02.2008 21:00

Aito_Johanna kirjoitti:Okei, testi suoritettu. Voi lopettaa sen viestien lähettämisen :P
No tuliko? Mulle ei kukaan koskaan lähetä mitään nääs.

BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. » 05.02.2008 21:01

Vaola kirjoitti:Meet spinnaamaan, et pinnaamaan.
Ja kylläpä muuten spinnasinkin! Huuuuuh!

Ja nyt ruokaa ääntä kohden.

BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. » 05.02.2008 21:10

Vaola kirjoitti:Mullakin alkanut viikko taas lupaavasti - kumpanakin päivänä treeneissä hikoilemassa.
Sama vika ja saa jatkuakin :]

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna » 05.02.2008 21:11

irmelianneli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Okei, testi suoritettu. Voi lopettaa sen viestien lähettämisen :P
Ei. Siihen tulee sama vanha "Sinulla on 1 viesti."

Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat » 05.02.2008 21:12

Polkisinko pitkästä aikaa kuntopyörää ja käyttäisin soutulaitetta vai menisinkö runkille? Vaikeeta. Ai nyt tiedän.

Edith

Viesti Kirjoittaja Edith » 05.02.2008 21:43

Tulin tovi sitten tanssitunnilta kotio enkä kyllä just nyt jaksa kirjoittaa henkilöstöpäällikölle. Mietin huomisiltaan mennessä, haluaisinko edes olla yksi NIISTÄ. Tossa firmassa kun on vähän kaikenlaisia puolia. Firman arvot, kattokaattennääs. Tai ne omistussuhteet. Mun sisäiset ääneni kun ei tykkää avoimesta nepotismista ja sillä ylpeilystä. Ja kaikki konttorityö on jo pelkän paikallaan nyyköttämisen takia jokseenkin saatanasta.

Tähän asti mä olen ajatellut tätä työjuttuani jotenkin vähän niin kuin vaihtoehtoisena elämäntapana, kun en ole hypännyt saavuttamisen ja pätemisen oravanpyöriin, mutta joinain päivinä tietty olis kiva, jos olis jotain oikeata tekemistäkin, mikäli siellä työpaikalla siis on oltava.

Vinkuvankuvonku. Missä ne kaikki suklaatehtaan koemaistajan paikat on, kun niitä kaivattaisiin?
Viimeksi muokannut Edith, 05.02.2008 22:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo » 05.02.2008 22:25

Aito_Johanna kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Ei. Siihen tulee sama vanha "Sinulla on 1 viesti."
Loogista. Ei sillä että saa viestin joltakin toiselta elämättömältä ole mitään tekemistä varsinaisen elämän kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz » 05.02.2008 23:36

Iik. Dr Phil on Conanissa, miten voin nukahtaa katsomatta??!!1 Ehkä muksu heräis koht pitkälle maidolle niin saisin oikeutetusti valvoa. Jos vaikka vähän menis sen nenän viereen haisemaan. Voikohan vastustaa.

Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb » 11.02.2008 13:29

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ensi viikonloppu on sitten tarkoitus viettää Helsingissä.
No niin, eiköhän laiteta miitti pystyyn. Perussettiä: grillausta, psykobitchailua, ristiinnussimista ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa. Tavataan lauantaina Hakaniemen Rosson edessä klo 18:00 - ketkä messissä?
Huijari!1 Odotin Hakaniemen Rosson edessä kolme tuntia grillimakkarat ja Saarioisten salaatti kainalossa, eikä ketään tullut paikalle!! :( :(

Chap

Viesti Kirjoittaja Chap » 11.02.2008 13:31

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ensi viikonloppu on sitten tarkoitus viettää Helsingissä.
No niin, eiköhän laiteta miitti pystyyn. Perussettiä: grillausta, psykobitchailua, ristiinnussimista ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa. Tavataan lauantaina Hakaniemen Rosson edessä klo 18:00 - ketkä messissä?
Huijari!1 Odotin Hakaniemen Rosson edessä kolme tuntia grillimakkarat ja Saarioisten salaatti kainalossa, eikä ketään tullut paikalle!! :( :(
Mitäh? Eikö Niba ollenkaan huomannut mitti-kutsua?

Chap

Viesti Kirjoittaja Chap » 12.02.2008 6:15

Eka TPK!

Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu » 12.02.2008 7:04

Chap kirjoitti:Eka TPK!
wANHA kETJU!

Chap

Viesti Kirjoittaja Chap » 12.02.2008 17:26

Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Eka TPK!
wANHA kETJU!