Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aito_Johanna kirjoitti:Okei, testi suoritettu. Voi lopettaa sen viestien lähettämisen :P
No tuliko? Mulle ei kukaan koskaan lähetä mitään nääs.
BettyB.

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:Meet spinnaamaan, et pinnaamaan.
Ja kylläpä muuten spinnasinkin! Huuuuuh!

Ja nyt ruokaa ääntä kohden.
BettyB.

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:Mullakin alkanut viikko taas lupaavasti - kumpanakin päivänä treeneissä hikoilemassa.
Sama vika ja saa jatkuakin :]
Aito_Johanna

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

irmelianneli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Okei, testi suoritettu. Voi lopettaa sen viestien lähettämisen :P
No tuliko? Mulle ei kukaan koskaan lähetä mitään nääs.
Ei. Siihen tulee sama vanha "Sinulla on 1 viesti."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Polkisinko pitkästä aikaa kuntopyörää ja käyttäisin soutulaitetta vai menisinkö runkille? Vaikeeta. Ai nyt tiedän.
Edith

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tulin tovi sitten tanssitunnilta kotio enkä kyllä just nyt jaksa kirjoittaa henkilöstöpäällikölle. Mietin huomisiltaan mennessä, haluaisinko edes olla yksi NIISTÄ. Tossa firmassa kun on vähän kaikenlaisia puolia. Firman arvot, kattokaattennääs. Tai ne omistussuhteet. Mun sisäiset ääneni kun ei tykkää avoimesta nepotismista ja sillä ylpeilystä. Ja kaikki konttorityö on jo pelkän paikallaan nyyköttämisen takia jokseenkin saatanasta.

Tähän asti mä olen ajatellut tätä työjuttuani jotenkin vähän niin kuin vaihtoehtoisena elämäntapana, kun en ole hypännyt saavuttamisen ja pätemisen oravanpyöriin, mutta joinain päivinä tietty olis kiva, jos olis jotain oikeata tekemistäkin, mikäli siellä työpaikalla siis on oltava.

Vinkuvankuvonku. Missä ne kaikki suklaatehtaan koemaistajan paikat on, kun niitä kaivattaisiin?
Viimeksi muokannut Edith, 05.02.2008 22:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Aito_Johanna kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Okei, testi suoritettu. Voi lopettaa sen viestien lähettämisen :P
No tuliko? Mulle ei kukaan koskaan lähetä mitään nääs.
Ei. Siihen tulee sama vanha "Sinulla on 1 viesti."
Loogista. Ei sillä että saa viestin joltakin toiselta elämättömältä ole mitään tekemistä varsinaisen elämän kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetz

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Iik. Dr Phil on Conanissa, miten voin nukahtaa katsomatta??!!1 Ehkä muksu heräis koht pitkälle maidolle niin saisin oikeutetusti valvoa. Jos vaikka vähän menis sen nenän viereen haisemaan. Voikohan vastustaa.
Zeb

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ensi viikonloppu on sitten tarkoitus viettää Helsingissä.
No niin, eiköhän laiteta miitti pystyyn. Perussettiä: grillausta, psykobitchailua, ristiinnussimista ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa. Tavataan lauantaina Hakaniemen Rosson edessä klo 18:00 - ketkä messissä?
Huijari!1 Odotin Hakaniemen Rosson edessä kolme tuntia grillimakkarat ja Saarioisten salaatti kainalossa, eikä ketään tullut paikalle!! :( :(
Chap

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ensi viikonloppu on sitten tarkoitus viettää Helsingissä.
No niin, eiköhän laiteta miitti pystyyn. Perussettiä: grillausta, psykobitchailua, ristiinnussimista ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa. Tavataan lauantaina Hakaniemen Rosson edessä klo 18:00 - ketkä messissä?
Huijari!1 Odotin Hakaniemen Rosson edessä kolme tuntia grillimakkarat ja Saarioisten salaatti kainalossa, eikä ketään tullut paikalle!! :( :(
Mitäh? Eikö Niba ollenkaan huomannut mitti-kutsua?
Chap

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Eka TPK!
Vihtahousu

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Chap kirjoitti:Eka TPK!
wANHA kETJU!
Chap

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vihtahousu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Eka TPK!
wANHA kETJU!
Wanhassa wara parempi!
Vastaa Viestiin