Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Täähän menee hyvin; aina kun mennään yhden kaveripariskunnan luo iltaa viettämään, mies vie sinne kukkia. Nyt on sitten sovittu että jos mies ostaa sinne kukkia, seuraavan kerran kun pariskunta tulee meille, sieltä tuo mies mulle kukkia. Olis se kiva saada niitä kukkia omaltakin mieheltä joskus, mutta eihän sitä omalle kehtaa, varsinkaan kun työpaikan seinänaapuri on kukkakauppias ;)

Rocky Horror picture show rupes taustalla ärsyttämään jostain syystä.. piti vaihtaa korporaatio.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tsaari

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:Että mä rakastan kirjoittaa projektisuunnitelmaa Wordiin. Samat ajatukset oli jo kauniisti ranskalaisin viivoin notepadissa, mutta ei kelpaa.

Nyt se aika, mikä pitäisi käyttää ajatustyöhön menee kappalejaon ja sarkaimien kanssa tapellessa. :evil: :evil: :evil:
Laita sihteerikkö hommiin.
masa

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:Että mä rakastan kirjoittaa projektisuunnitelmaa Wordiin.
Wordiin? Miksei MS project?

..Joo tiedän. Sekin on paska, mut silti..
killkill

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Sillä on jo kädet... eikun suu... täynnä tuolla pöydän alla ;)
masa kirjoitti:Wordiin? Miksei MS project?
Ei meillä semmosia oo. Officestakin joku väsynyt 2000-versio.
Edith

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Teitte kirjotushommien kanssa mitä vaan, niin ootte taatusti parempia kuin tämän firman tiedotusharjoittelija. Se käyttää yhden sijasta kahta kysymysmerkkiä peräkkäin ja kirjoittaa yhdyssanat erikseen sekä luulee, että suomessa käytetään muodollista subjektia englannin ja ruotsin tapaan.
Mulli75

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

On se perkele että annetaan aamupalaverissa "laiskanläksyksi" pohtia toimintamallia jottei tuotantoon tule keskeytystä. Itse en ole muuta kuin ehdottamassa vaihtoehtoja jotta haluttua tuotetta x saadaan sisään. Vastaanottavat yksiköt eivät osaa itse ratkaista tilanpuute ongelmaa ja mihin tuote x sijoitetaan. Tekisi mieli tehdä rautalankavuokaavio aamuksi.
Savannah

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Ihanan hyödytön lusmuilupäivä :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK-5
?
Edith kirjoitti:Mulla ei ole KOSKAAN ollut ystävänpäivänä romantiikkaa.
Kumma juttu vaikka olenkin niin romanttinen tyyppi, niin ystävänpäivänä on ollut lähinnä vain ystävyyttä! Suomenkielessä ystävyydellä ei sitten tarkoiteta kuin amerikan maalla tarkoitetaan. "Frienship with benefits"= Friendship?
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

TaukojuNpalle!

[youtube]http://youtube.com/watch?v=VGOO8ZhWFR4 [/youtube]
milli

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

*palaa ruokatauolta* Oon varmasti maininnut aikaisemminkin, mutta oon kyl ihan pirun hyvä kokki.

Haa, enää 3,5h töitä.. tämähän on kuin lomalla olisi.
Zeb

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ensi viikonloppu on sitten tarkoitus viettää Helsingissä. Apassionata on jo perjantaina, ja jäädään sinne sitten varsinkin kun yks kaveri ystävällisesti lupasi lainata asuntoaan majoituskäyttöön. Asunto sijaitsee mukavasti keskustassa ja aiotaan tehdä olomme mukavaksi, vaikkei tämä asunnon haltija itse ehdi paikalle viikonlopuksi jäädäkään. Melko kätevää kuitenkin, ja halpaa kun vertaa hotelleihin.
ninnithequeen

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:Apassionata on jo perjantaina.
*kateellinen*
prosessi

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Ensi viikonloppu on sitten tarkoitus viettää Helsingissä. Apassionata on jo perjantaina, ja jäädään sinne sitten varsinkin kun yks kaveri ystävällisesti lupasi lainata asuntoaan majoituskäyttöön. Asunto sijaitsee mukavasti keskustassa ja aiotaan tehdä olomme mukavaksi, vaikkei tämä asunnon haltija itse ehdi paikalle viikonlopuksi jäädäkään. Melko kätevää kuitenkin, ja halpaa kun vertaa hotelleihin.
Jippii!
Zeb

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Jippii!
Tervetuloa vaan ihmettelemään touhua paikan päälle, jos pääset! :)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Varttitunti kahvitaukoon ja luvattujen runebergintorttujen lumoon, ommm....
Don't Panic!
BettyB.

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nexie kirjoitti:Varttitunti kahvitaukoon ja luvattujen runebergintorttujen lumoon, ommm....
Mä ostin koko osastolle laskiaispullia kun kukaan ei vastannut päivän kysymykseen. Sillä faktalla että Runebergit maistuu berberille, ei tietenkään ollut valinnan kanssa mitään tekemistä...
Zeb

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Apassionata on jo perjantaina.
*kateellinen*
No mikset itsekin möngi paikalle?
ninnithequeen

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Apassionata on jo perjantaina.
*kateellinen*
No mikset itsekin möngi paikalle?
Nyt just ei oo varaa mihinkään ylimääräseen :(
Edith

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oikeesti nyt siis hei, firmassa vietetään viestintäpäällikön läksiäiskahveja ja tähän toimipisteeseen jää enää tuo perähikiän kansanopiston kirjekurssilinjan peruskoulusta valmistunut harjoittelija. Miten mä estän itseäni kirjoittamasta henkilöpäällikölle sähköpostia ja kertomasta, että heittäisvät sen pihalle ja palkkaisvat mut? Kattelin just Googlen avulla, että tuon lähtevän päällikön koulutus on tradenomi, mikä on siis samaa tasoa kuin mun kandi. Mun tarttis saada toi työ!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

BettyB. kirjoitti: Mä ostin koko osastolle laskiaispullia kun kukaan ei vastannut päivän kysymykseen. Sillä faktalla että Runebergit maistuu berberille, ei tietenkään ollut valinnan kanssa mitään tekemistä...
Nääh. Runebergintorttu on jees, laskiaispulla hillolla on jees, pullan ja mantelimöhnän sotkeminen saatanasta. Ja laskiaispullilla ennakoitiin jo eilen :)
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:Miten mä estän itseäni kirjoittamasta henkilöpäällikölle sähköpostia ja kertomasta, että heittäisvät sen pihalle ja palkkaisvat mut?
Älä estä vaan anna mennä. Puskii!
Don't Panic!
prosessi

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jippii!
Tervetuloa vaan ihmettelemään touhua paikan päälle, jos pääset! :)
Täytyy laittaa harkintaan.
Edith

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti:
Edith kirjoitti:Miten mä estän itseäni kirjoittamasta henkilöpäällikölle sähköpostia ja kertomasta, että heittäisvät sen pihalle ja palkkaisvat mut?
Älä estä vaan anna mennä. Puskii!
Mutta vaikka harjoittelijan toistaitoisuus on ilmeistä, en kai sitä voi sanoa kuitenkaan? Pitää vain toivoa, että joku sattuu vilkaisemaan, mitä se on konsernin keskustelupalstalle suoltanut.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti: Mutta vaikka harjoittelijan toistaitoisuus on ilmeistä, en kai sitä voi sanoa kuitenkaan? Pitää vain toivoa, että joku sattuu vilkaisemaan, mitä se on konsernin keskustelupalstalle suoltanut.
Jos sä vaan vähän neutraalimmalla sävyllä ilmaisisit olevasi kiinnostunut alan hommista ja antaisit rivien välistä ymmärtää, että kielenhuollollisille erityistaidoillesi saattaisi olla tarvetta ja tilausta?
Don't Panic!
BettyB.

Re: Tiukkaakin tiukempi Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Edith kirjoitti:Mutta vaikka harjoittelijan toistaitoisuus on ilmeistä, en kai sitä voi sanoa kuitenkaan? Pitää vain toivoa, että joku sattuu vilkaisemaan, mitä se on konsernin keskustelupalstalle suoltanut.
Höpö höpö, hissuttelemalla sä oot nykysessä pestissäs hamaan tappiin asti. Faktat tiskiin ja henkilöstöpäällikön juttusille. Jos kyse on noinkin helposti todistettavasta asiasta niin toimi, äläkä emmi!
Ei kai firmakaan halua antaa itsestään epäammattimaista kuvaa?
Vastaa Viestiin