Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

irmelianneli kirjoitti:koska eikö pidäkin ASUA 2v ennenku voi myydä?
No eihän kukaan pakota asumaan, tietenkään. Mutta verottaja rankasee myyntivoitoista kovalla kädellä jos alle kaks vuotta asustaa...
Bliss

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti: eikö pidäkin ASUA 2v ennenku voi myydä
Sillä on väliä vain myyntivoiton verotuksen kannalta.
Jos oot siis saamassa kämpästäsi enemmän kuin mitä maksoit, kannattaa asua 2 vuotta. Muuten maksat voitto-osuudesta 28 (vai 29?) % veroa. Jotain tämmöstä.
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:koska eikö pidäkin ASUA 2v ennenku voi myydä?
No eihän kukaan pakota asumaan, tietenkään. Mutta verottaja rankasee myyntivoitoista kovalla kädellä jos alle kaks vuotta asustaa...
Nimimerkillä kokemusta on vai?

Vieläkö oot luopumassa siitä sun (ihanasta) kämpästä?
Bliss

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Uuuuu, tultiin samaan aikaan B:n kanssa :P
BettyB.

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Nimimerkillä kokemusta on vai?

Vieläkö oot luopumassa siitä sun (ihanasta) kämpästä?
No tuota, kokemusta ei ole ja tässä ihanassa kämpässänikin olen asunut jo reilusti yli kaksi vuotta eli eipä tule rankaisemaankaan. Mistäs sait päähäs että tää on erityisen ihana?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Beet; Siis tuota tottakai tarkoitin. Ja siis daa'ah, odotan todellakin myyntivoittoa, enkä halua luopua sentistäkään!! :)
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nimimerkillä kokemusta on vai?

Vieläkö oot luopumassa siitä sun (ihanasta) kämpästä?
No tuota, kokemusta ei ole ja tässä ihanassa kämpässänikin olen asunut jo reilusti yli kaksi vuotta eli eipä tule rankaisemaankaan. Mistäs sait päähäs että tää on erityisen ihana?
Ihan vaan kuvista :oops:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Beet; Siis tuota tottakai tarkoitin. Ja siis daa'ah, odotan todellakin myyntivoittoa, enkä halua luopua sentistäkään!! :)
Kuinka paljon sulla uupuu? Ja käsittääkseni riittää että olet täällä kirjoilla. Kai.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
isohaara

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Suvinen kirjoitti: Voi sinnuu.

Rauhotus nyt vähän. Tiiän että ei oo helppoo mutta koita, ni ei ota huomenna niin paljoa pannuun.
Eli mun sohva enää tarjolla :]
BettyB.

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Ihan vaan kuvista :oops:
Nojoo, vois kai paskemminkin asua :]
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Numba alkaa menettää teräänsä. En tunnistanut Geetzua tuosta :)
Mutta mut tunnistat narkkarihuoraäidistä?

*catfight*
Voi sinnuu.

Rauhotus nyt vähän. Tiiän että ei oo helppoo mutta koita, ni ei ota huomenna niin paljoa pannuun.
Mä oon tarjonnu sulle siiderin pidä turpas kii!!!1111

:D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ah perkele, kesäkuussa siis, luin huonosti
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti:... käyn muualla töissä, mut oon kirjoilla täällä, eli posti tulee tänne..
Jatkan vielä tästä... Pyydät puhelinlaskut ym. "tärkeät" postit uuteen paikkaan c/o-osoitteella, ei tarvi tehdä osoitteenmuutosta ennen kuin vasta myytyäsi kämpän. Ja kyllä sitä lainaakin saa, vaikka on toinen kämppä olemassa.... Aika kiva maksaminen vaan :?
1108

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Niin makaat kuin petaat.
Outoa kuulla sinun suustasi.
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä oon tarjonnu sulle siiderin pidä turpas kii!!!1111
:D
Voi perse, en tota vittuilulla sanonut kun ihan tosissani. Siis että rauhotu. Kun oot nyt niin herkkänä että otat taas kaikki itsees kohdistuvana, vaikka en ees susta puhunut kun Geetzusta! Hemmetti! oot vaan niin puolustuskannalla että näät mörköjä kaikissa nurkissa. Tiiän että kiukusta suunniltaan tekis mieli huutaa vittua kaikille ja polttaa sillat takanaan ja ajatella että en ikinä nää puhu noille vaikka kuolema tulis.. mutta seuraavana päivänä saattaa jo oma meuhkaaminen kaduttaa. Niin että vedä henkeä, ei koko maailma taas ole sua vastaan.

Kiitos siideristä :P
Harmillisen totta.

Mä oon ollu liian kauan yksin kotona kiipeilemässä seinille. Perhana. Järkihän tässä lähtee!

Tarjoon toisen siiderin ihan millon vaan (tämäkin varmaan vaan että Arskaa ja Gattacaa vituttais) :P
Tix

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:... käyn muualla töissä, mut oon kirjoilla täällä, eli posti tulee tänne..
Jatkan vielä tästä... Pyydät puhelinlaskut ym. "tärkeät" postit uuteen paikkaan c/o-osoitteella, ei tarvi tehdä osoitteenmuutosta ennen kuin vasta myytyäsi kämpän. Ja kyllä sitä lainaakin saa, vaikka on toinen kämppä olemassa.... Aika kiva maksaminen vaan :?
Paitsi että jos tuosta osoitehuijauksesta jää kiinni, tulee maksettavaks vielä verokorotuskin... veroa menee kuitenkin vaan myyntivoitosta, eli jos on ostanut 100.000 ja myy 110.000 niin ei se 28% siitä 10.000 ole kovin mahdoton summa - varsinkin, jos laskee vaihtoehdoksi sen, että maksaa 2 asunnosta lainakorkoja eikä saa toisesta edes vähennyksiä...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Meikä saa ehkä sunnuntaina semmoisen pätkä patrolin!


Vähänkö HUIPPUA! sitte oon virallisesti ihan punaniskajuntti.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Pohdinkin tänään millaisen kuvan sitä saa ihmisestä tsekkailtuaan millaisissa väleissä on "kaatoihinsa", whateva...
Luulisi sinun tietävän, hyvistä kaadoista on hyvät muistot ja huonoista paskat. En vain tiedä kuinka tämä liittyy asiaan.
Rouva Numba

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

ninnithequeen kirjoitti:Niin makaat kuin petaat, darling.
Oookei, eli kun sinä nyt olet niin varma siitä että se olin minä joka sinulle aukoi päätänsä, niin voisitko vielä kertoa senkin että miksi?
Miksi minä olen semmoista tehnyt?
Geetz

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Tix kirjoitti:Paitsi että jos tuosta osoitehuijauksesta jää kiinni, tulee maksettavaks vielä verokorotuskin...
Kerkesitpäs ensin.

Mehän ei keretty asumaan kahta vuotta ja revittiin hiuksia päästämme kun löyty unelmampi liian pian. Saatiin myytyä sitten tutulle se kakkos-unelma. Ei tarvinnu paprulla niin isoa voittoa tehä, vaikka tokihan kämppä oli hintaansa reippaasti nostanu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Blissu: Niin no, eiks siitä uudesta kämpästä vois maksaa vaikka vaan korkoja ens alkuun? Ja eikö tuo c/o-osoite kuitenkin 'paljasta' että en asu tässä omassa asunnossani?

Suviska: kun pointti on just se, että mä voin myydä tämän asuntoni vasta kesäkuussa, mutta haluan tulevasta asuinkaupungistani ostaa NYT ja hetipaikalla kodin (koska äijäni kämppä on YKSIÖ, emmä MAHDU sinne! :) ) Eli näin ollen hinnatkaan ei oikein täsmäilis, tää mun nyksä on vaan kaksio, ja haluttais kuitenkin kolmio tai neliö niin onhan ne kalliimpia väkisinkin kuin tämä luukku täällä, varsinkin ku haluttais se suht keskustasta.
Geetz

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

1108 kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Pohdinkin tänään millaisen kuvan sitä saa ihmisestä tsekkailtuaan millaisissa väleissä on "kaatoihinsa", whateva...
Luulisi sinun tietävän, hyvistä kaadoista on hyvät muistot ja huonoista paskat. En vain tiedä kuinka tämä liittyy asiaan.
Sori, ehkei mitenkään. Tajusin sitä paitsi just, etten muista teidän aiemmista väännöistänne oikeastaan mitään muuta kuin nuo ninnin hokemat haukkumasanat sun suunnasta... Vaikenin jo!

Ja pyrin jälleen lukemaan kaikkia puhtaalta pöydältä. Harmillisen hankalaa tässä yhteisössä.
1108

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Oon pettyny!
Jos ny pari pilkkua jäi pois niin haittaako? Kai tajusit kumminkin tekstin vai pitääkö neidille olla pilkut paikallaan että ymmärrys tapahtuu?
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin makaat kuin petaat.
Outoa kuulla sinun suustasi.
Kas kun tiedän mistä puhut. Mistähän johtuu? Eihän me tunneta?

Turpaan on tullu mutta NYT kaikki on enemmän kuin hyvin. Haluatko kutsun häihin? Niitä kun peräänkuulutit tuolla yhessä topikissa aikoinaan. Joo, mä olen tyhmä ja ruma huora kun en ole naimisissa. Voi hitsin hitsi.
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:[Tajusin sitä paitsi just, etten muista teidän aiemmista väännöistänne oikeastaan mitään muuta kuin nuo ninnin hokemat haukkumasanat sun suunnasta...
Juuri näin. Se paska sattuu vaan sillon kun se tulee ihmiseltä josta välittää. Varsinkin valheet.
Vastaa Viestiin